Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed: Unity


mathsrule

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το εχουμε πει πανω κατω ποσα πιανει το game με την 970. Καλα παει παντως, 45- 55 ειναι με το msaa x4 στα 1080p. Θα την ανεβασουν την αποδοση καποια patch που θα βγουν και πιο μετα

 

και χωρις tessalation.

 

45-55 fps για GTX 970 σε 1080p χωρις tessalation δε το λες και επιτυχία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και χωρις tessalation.

 

45-55 fps για GTX 970 σε 1080p χωρις tessalation δε το λες και επιτυχία.

Με MSAA x4 και τα γραφικά που έχει μια χαρά είναι. Το MSAA είναι ΠΑΡΑ πολύ βαρύ (-20~ fps). Μην νομίζεις ότι στο black flag έχω περισσότερα FPS με MSAA. Αλλα εγώ πάντοτε προτιμώ DSR + PPAA. Η εικόνα είναι απλά καλύτερη.

 

Όλως παραδόξως η υλοποίηση FXAA του Unity είναι μια χαρά, δεν θολώνει σχεδόν καθόλου τα textures και δίνει την πιο jaggies-free εικόνα από όλα τα ΑΑ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και dedicated κάρτα να έχεις, πάλι έχει πρόβλημα.Ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιούν παλιές εκδόσεις PhysX SDK 2.8.x οι οποίες δεν είναι multithreaded.Το Witcher 3 όμως θα έχει PhysX SDK 3.x, οπότε λογικά θα είναι μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Physx δεν μου άρεζε ποτέ. Μονο stuttering εκτώς αν έχεις dedicated GPU για Physx. Εδώ το Borderlands δεν μπορώ να τρέξω με Physx...

 

εγώ καθολου stuttering δεν ειχα με physx σε Arkam City και Origins με GTX 770.

 

και ναι το physx κανει μεγαλη διαφορα οπου χρησιμοποιείται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και χωρις tessalation.

 

45-55 fps για GTX 970 σε 1080p χωρις tessalation δε το λες και επιτυχία.

Eιναι ακομα νωρις, το game ουσιαστικα απο σημερα κυκλοφορει κανονικα, και θα παρει patches και θα παρουμε και καποιο perfomance boost. Εγω βλεπω οτι τουλαχιστον δεν εχει stuttering, αυτο ειναι deal breaker για μενα και ενα παιχνιδι. Πιστευω θα το διορθωσουν. Το tesselation δεν το κανει να μασησει τοσο, τα physx σιγουρα θα το γονατισουν οπως γονατιζουν και αλλα games.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως πιστεύω ότι μέχρι να βγει το tessellation patch θα έχουν βγει δυο τρία performance boost patch οποτε δεν θα έχουμε θέμα, τουλάχιστον εμείς με 970/980 8έλω να πιστεύω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι ανάλυση παίζεις ; Εγώ μιλάω για 1600P με 4xMSAA.

2560x1440 + FXAA

 

Με το MSAA κατεβαίνει αρκετά, θα πρέπει να το κανεις lock στα 30 fps με adaptive vsync (half refresh rate) από nvidia control panel. Επίσης δοκίμασε borderless με vsync off από το menu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζω με V-sync αν και ίσως το βάλω τελικά αφού έτσι και αλλιώς παίζω με Xbox 360 controller οπότε δεν με νοιάζει το όποιο input lag.Θα δοκιμάσω και το FXAA γιατί μας έχετε πρήξει :P ότι είναι πολύ καλό σ' αυτό το παιχνίδι, αν βάζει έστω και λίγο θολούρα θα το βγάλω, με βλέπω να καταλήγω σε V-sync On και 2xMSAA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok, λόγο περιέργειας έκανα την σύγκριση, και έχω τα fps πάνω οποτε δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι λάθος.

 

Όσοι παίζετε με MSAA, βγάλτε το έτσι όπως είστε. Το FXAA έχει πιο καθαρά textures και εξομαλύνει καλύτερα το aliasing. Και +10-15 fps δώρο.

 

FXAA

 

KSnHiw.png

 

4xMSAA

 

cX2qD6.png

 

Νόημα μπορεί να μην βγάζει αλλα όντως το παρατήρησα ότι το FXAA στο PC είναι πολύ καλο για το Unity.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...