Spartan117 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Τα PCSS shadows είναι πολυ βαρια πάντως, δοκιμασε με shadows στα high.
MSSB Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Και οι δικές μου εντυπώσεις. Ιστορία και εγώ skip έκανα γιατί ήθελα να δω απόδοση.Να πω ότι καταρχήν τα γραφικά είναι πολύ όμορφα! Οι απαιτήσεις του, αξίζουν.Όσων αφορά το AA. 4 με 8 MSAA δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά στο μάτι. Τo ΤΧΑΑ πρέπει να είναι λίγο buggy γιατί εκεί που το 8xMSAA μου δίνει 30-35fps στα "εύκολα" μέροι, το TXAA μου ανεβάζει τα FPS στο 45. Οπότε εκεί κάτι παίζει. Με την G1 970 της Gigabyte, μπορώ να πω ότι όλα ultra που τα έχω, AA 4xMSAA, vsync on (δεν έχει κάποιο πρόβλημα), πιάνω από 35 μέχρι 50-55 fps (σπάνια το 55 αλλά έχει πιάσει).Εγώ προσωπικά, είμαι ευχαριστημένος μέχρι στιγμή και αν όπως βλέπω το πάνε με διάφορα patches εκεί στην Ubi. σίγουρα θα το τιμήσω και θα το πάρω!
Spartan117 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Post-release Tessellation patch A post-release update will introduce gamers to our GeometryWorks DirectX 11 Advanced Tessellation technology, which enables developers to quickly and easily generate tessellation displacement maps from pre-existing assets, and to efficiently integrate tessellation rendering into their engines with minimal work. Furthermore, our tessellation tech comes pre-packaged with adaptive tessellation factor calculation and frustum culling, making widescale usage a reality in open-world games like Unity. In Unity, GeometryWorks is being used to add tessellation to roof shingles, roof tiles, cobblestones, brick roads and paths, archways, statues, architecture, and much, much more. And because this tessellation is real geometric detail, as opposed to simulated detail from bump mapping or normal mapping, tessellated detail in Unity is accurately shadowed by NVIDIA HBAO+ and NVIDIA PCSS, significantly improving image quality. Take a tiled roof for example: without tessellation the bulk of the roof is a single flat texture and therefore cannot receive HBAO+ shadowing, nor will PCSS shadows warp around its simulated detail. With tessellation enabled, every single tile is 'real', receives HBAO+ shadowing, and affects PCSS shadows cast on the roof. The difference is demonstrated in our interactive comparison below. Τελικά όλοι ευχαριστημένοι μένουμε, και scalable σε low end hardware είναι και φαίνεται απίστευτο σε high end hardware. Άντε να βγει το patch και επιτέλους η nvidia να βγάλει το MFAA, το unity θα είναι καλός τίτλος για να δοκιμάσουμε ποσο καλο είναι. Πάντως εμενα προσωπικά μου αρέσει το πως φαίνονται τα games με PBR (physical based rendering), μπορεί κάποιες στιγμές να φαίνονται "βαρετά" και απλοϊκά αλλα άλλες στιγμές είναι πανέμορφα. Αλλα τουλάχιστον φαίνονται πιο αληθινά, αυτό το πράμα όλα τα textures να έχουν την ίδια υφή φαίνεται περίεργο όσο και high res να φαίνονται. Όταν ξεκλειδώσει και για εμενα από το Uplay θα δώσω και εγώ εντυπώσεις (με Oced 970/3570k), ελπίζω μέχρι τότε να έχει βγει το δεύτερο patch. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2014 από Spartan117 1
Parapas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Με μια "ταπεινή" 660Ti δηλαδή το έχουμε σε όλα Ultra χωρίς ΑΑ ή πολλά ζητάω?
Spartan117 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Με μια "ταπεινή" 660Ti δηλαδή το έχουμε σε όλα Ultra χωρίς ΑΑ ή πολλά ζητάω? Ολα ultra κάπως δύσκολο μιας και τα PCSS shadows και HBAO+ είναι βαριά. Με 660 αυτός παίζει σε high/1080p άνετα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Με μια "ταπεινή" 660Ti δηλαδή το έχουμε σε όλα Ultra χωρίς ΑΑ ή πολλά ζητάω? Μήπως θες και 4Κ με τέτοια κάρτα ;
MSSB Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Το παιχνίδι για να max-άρει τα πάντα, φτιάχτηκε για SLI. Δεν παίζει με μονή κάρτα να καταφέρεις 60-άρια με όλα ultra. Ίσως με μια 980 OCed. Αλλά κατά τα άλλα, μπαα.Αν και μια χαρά παίζει με MSAA στο 4.Εγώ είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση/γραφικά. Καθόλου shuttering (φτου μην το ματιάσω xD), δεν έχω πρόβλημα (τουλάχιστον όχι μεγάλο) με tearing επίσης. Λίγο με χαλάει που υπάρχουν κάποια gliches, αλλά και αυτά είναι υποφερτά. Νομίζω είναι σε καλό δρόμο το παιχνίδι.
Oroku Saki Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Τι 1600 p θες εσυ εδω η 970 φτανει οριακα για 1080 p ultra 4x mssa για οποαιδηποτε αναλυση πανω απο 1080 θα θελει sli σιγουρα. 1080 θα το παιξουμε
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Ποια 60άρια μωρέ σε third-person παιχνίδι..Και τα 30άρια μια χαρά είναι, αρκεί να μην πέφτεις στα 15 στις μάχες κλπ. Λίγο με χαλάει που υπάρχουν κάποια gliches, αλλά και αυτά είναι υποφερτά. Νομίζω είναι σε καλό δρόμο το παιχνίδι. Λογικό να έχεις glitches, αφού το patch 1.2 που δεν έχει βγει ακόμη τα διορθώνει σύμφωνα με το changelog. 2
aekoupoli Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Γιαυτο ειπα χωρις msaa που τρωει πολλα frames
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Διαβάζω ότι έχει 21:9 support και 16:10, w00t !!!! 1
MSSB Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Μετά έχουμε και τέτοια, αλλά δεν πειράζει προς το παρόν. BTW: Assassin's Creed Personality Quiz http://www.ign.com/articles/2014/11/11/what-your-assassin-style-says-about-you
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Αυτά είναι όλα διορθωμένα στο τελευταίο patch λέμε..
MSSB Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Εεεε ναι, αλλά μέχρι τότε.. Δεν αμφιβάλω για την Ubisoft, προς το παρών! Απλά δηλώνω παρατηρήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα