Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed: Unity


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σκεψου τι θα γινοταν αν ανοιγε ο καθενας ενα thread για το καθε παιχνιδι...

 

υπαρχει thread για το παιχνιδι,τοσο πολυ θα ιδρωνες για να το βρεις;

  • Like 1
Δημοσ.

low σιγουρα και ισως medium λογου της ram γιατι απαιτει απο 6gb kai πανω

μπορείς να παίζεις με high+ με 4GB 

 

κυρίως στα textures έχεις θέμα για very high

(αν και νομίζω ότι απλά δε τα σηκώνε η κάρτα μου)

Δημοσ.

Στο 1.4 βεβαια διορθωθηκαν καποιες μικρες λεπτομερειες στον ιδιο τον χαρακτηρα, και στα npc αλλα χαλασαν απο οτι λενε αρκετοι το view distance και LoD. Το μονο πραγματικα αρνητικο στο 1.4 ειναι οτι εχει εμφανισει micro stuttering ενω κατι τετοιο ειχε εξαφανιστει απο το 1.2 και μετα.

 

Θα μεινω με το 1.4 για την ωρα. Εχω και αυθεντικη εκδοση του game αρα θα πρεπει να γινει αλλη διαδικασια για να παμε προς τα πισω.

Δημοσ.

Το παιχνιδι το ειχα παρατησει λογο απαραδεκτου performance στην 7950 (και γενικα στις περισσοτερες καρτες), αλλα το εβαλα ξανα με τους omega, δεν θυμαμε καν πιο patch εχει νομιζω 1.2 και βλεπω δραματικη βελτιωση, εκει που δεν επαιζε καν σε 900p και medium (ειχα 20-23fps), εχει πλεον στα 1440p και high 30fps χωρις soft shadows και με fxaa και ειναι playable για τα γουστα μου, επισης εχει πεσει πολυ και η χρηση της vram, που πριν παντα ακομα και με χαμηλη αναλυση και low επαιζε σχεδον στα 3gb, το παιχνιδι ειχε καθαρα θεμα memory leak.

Δημοσ.

μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις και environment very high (τα άλλα δύο άστα στο high), θα στο σηκώνει λόγικά, εκτός αν δε μπορεί ο επεξεργαστής, την 7950 την έχεις στοκ?

Δημοσ.

τι σημασία έχει μετά από τόσο καιρό το tessellation; παίξτο απόλαυσέ το όπως είναι και μετά ξέχνα το.. δεν είναι και κάνα κοσμοϊστορικό παιχνίδι για να ασχολείσαι καιρό μαζί του, ένα μέτριο παιχνίδι είναι για ένα playthrough και τέλος

 

και είναι αρκετά εντυπωσιακό όπως είναι και τώρα, στο μέλλον θα βγουν έτσι κι αλλιώς πιο εντυπωσιακά παιχνίδια ώστε να περιμένεις το tessellation για να ζήσεις την υπέρτατη οπτική εμπειρία 

Δημοσ.

Πάντως είναι πολύ προβληματικό στο σκαρφάλωμα. Αυτό το wall eject ποτέ δεν έχω καταφέρει να το κάνω. Πολλές φορές το σκέφτεται καμιά ώρα μέχρι να πηδήξει  παραπάνω και τέτοια. Στο combat όταν ρίχνει κάποιον κάτω δεν του κάνει finisher αλλά περιμένει μέχρι να σηκωθεί να συνεχίσει τη μάχη, όταν πετάει smoke bomb πάλι δεν τους αποτελειώνει απλά συνεχίζει να βαράει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...