Stavmitsos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δεν εχω ιδέα πως τα λένε, δεν ειμαι και απόλυτα σίγουρος για το αν ακούγονται αυτά. Στα αγγλικά φορα αναφέρονται ως belt tensioner ( http://www.fordownersclub.com/forums/topic/40946-mondeo-aux-tensioner-problem/ ) Βιντεάκια από τον ασθενή (mondeo mk3 1.8 duratec 210k km) https://www.youtube.com/watch?v=OHL1WvpGp08&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=gRChYPXDqaw&feature=youtu.be Καμιά ιδεά; Σίγουρα θέλει μάστορα, αλλά να το κουνήσω μέχρι εκεί; Α, να πω πως όταν ανεβάσει στροφές δεν ακούγεται καθόλου, ή ελάχιστα!
paylidis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 αυτός που δείχνεις και ακους 99,9% ειναι ο εξωτερικός ιμάντας (δυναμό όπως το λέγανε παλια). Δε ξέρω όμως αν φταίει ο ιμάντας ή τα ρουλεμάν και ο τεντωτήρας... Λογικά αν πας με φυσιολογική ταχύτητα και οδήγηση δε θα εχεις θέμα για καμιά 5-10 χιλιόμετρα ΑΛΛΑ επειδη στα πιο πολλα ford πάνω σε αυτό τον ιμάντα είναι και το κλιματιστικό και το υδραυλικό τιμόνι, ΜΗΝ αναψεις κλιματιστικό και εχε κατα νου οτι αν κοπει θα χάσεις το υδραυλικό τιμόνι άμεσα οπότε θα πρέπει να είσαι πολύ πολύ προσεκτικός. Επιπλέον, κλειστα όλα οσα ζητάνε ρεύμα just in case...
haris_216 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Πάντως ο ήχος στο βίντεο δεν μοιάζει να είναι ιμάντας
paylidis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Πάντως ο ήχος στο βίντεο δεν μοιάζει να είναι ιμάντας και μένα για ρουλεμάν μου κάνει...
Stavmitsos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Πφφφ... Ποσο θα κοστισει περίπου ξερουμε;
igoods Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Ειναι 100% ρουλεμαν-τεντοντηρας (τωρα αν θελει αλλαγη και ο ιμαντας αλλο αυτο,παντως απο αυτο το βιντεο δεν καταλαβαινεω κατι) απλα προσεχε γιατι δεν ξερουμε εαν ειναι ο ιμαντας του στροφαλου η ο εξωτερικος.Εκτος εαν εβγαιναν με καδενα αυτα δεν ξερω.Παντως εαν εχει ιμαντα στροφαλου-εκκεντροφορου ειναι πολυ επικινδυνο μην κανει κανενα κραου το ρουλεμαν και δεις τις βαλβιδες αγκαλια με τα πιστονια.
paylidis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Ειναι 100% ρουλεμαν-τεντοντηρας (τωρα αν θελει αλλαγη και ο ιμαντας αλλο αυτο,παντως απο αυτο το βιντεο δεν καταλαβαινεω κατι) απλα προσεχε γιατι δεν ξερουμε εαν ειναι ο ιμαντας του στροφαλου η ο εξωτερικος.Εκτος εαν εβγαιναν με καδενα αυτα δεν ξερω.Παντως εαν εχει ιμαντα στροφαλου-εκκεντροφορου ειναι πολυ επικινδυνο μην κανει κανενα κραου το ρουλεμαν και δεις τις βαλβιδες αγκαλια με τα πιστονια. ιμάντα εχει αυτό το μοτέρ, ασε που σε ford δεν εχω δει ποτε καδένα..
igoods Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 ιμάντα εχει αυτό το μοτέρ, ασε που σε ford δεν εχω δει ποτε καδένα.. Κι ομως ειναι με καδενα αν κρινω απο αυτην την φωτογραφια Η καδένα πως φαίνεται; Δεν φαινεται.Ειναι μεσα στο μοτερ.Απλα εαν εχει ιμαντα εκκεντροφορου θα εχει ενα-δυο γραναζια πανω ψηλα στην κεφαλη .Αν δεν εχει θα εχει καδενα.
Stavmitsos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Οπότε να το δουλέψω μέχρι το Μάστορα; να μου πεις έχει κάνει καμιά 500αρια χιλιόμετρα μ αυτον το θόρυβο, απλα αυτες τις μέρες χειροτέρεψε...
paylidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Κι ομως ειναι με καδενα αν κρινω απο αυτην την φωτογραφια Δεν φαινεται.Ειναι μεσα στο μοτερ.Απλα εαν εχει ιμαντα εκκεντροφορου θα εχει ενα-δυο γραναζια πανω ψηλα στην κεφαλη .Αν δεν εχει θα εχει καδενα. όντως, το 1.8 εχει καδένα, το τσεκαρα... η καδενα φαίνεται σε πολλα αυτοκίνητα απο την τάπα του λαδιού (ανοίγεις και βλεπεις μια αλυσίδα)
paylidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 με το μάτι δε μπορείς εσυ να καταλάβεις κάτι, πηγαινε το στο μάστορα ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα