Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το συνέδριο Game Developers Conference (GDC) επέλεξε η Sony για μια πολύ σημαντική ανακοίνωση που αφορά το μέλλον του PlayStation 4 και γενικά της προσπάθειας της εταιρείας για νέους τρόπους gaming με έμφαση στην εικονική πραγματικότητα όπως το πολυαναμενόμενο Oculus Rift.Έτσι ύστερα από τρία χρόνια δοκιμών στις οποίες χρησιμοποιήθηκαν τα ειδικά γυαλιά-προβολείς Sony HMZ σε συνδυασμό με το PlayStation Move και τη σύσταση ομάδας για τη δημιουργία περιφερειακού που θα προσφέρει την εικονική πραγματικότητητα στους χρήστες του PlayStation 4, η Sony ανακοινώνει το Project Morpheus.

 

Με εντυπωσιακό φουτουριστικό σχεδιασμό ο οποίος διακρίνεται από τα μπλε φώτα που βρίσκουμε στις τέσσερις γωνίες της συσκευής, το Project Morpheus αποτελεί αυτή την ώρα απλά ένα πρωτότυπο σχέδιο και όχι την τελική έκδοση του περιφερειακού εικονικής πραγματικότητας που θα φέρει στην αγορά η Sony κάποια στιγμή στο μέλλον. Ο λόγος της αποκάλυψης του στη φετινή GDC είναι η συγκέντρωση απόψεων και σχολίων από όσους αναπτύσσουν παιχνίδια για την κονσόλα της Sony.

 

Ο Dr. Richard Marks στη συνέχεια ο οποίος βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του Project Morpheus αλλά και παλαιότερα του PlayStation Move, ανέφερε ότι το συγκεκριμένο περιφερειακό θα είναι εκπληκτικό για παιχνίδια, με την εικονική πραγματικότητα όμως να επεκτείνεται και πέρα από τα παιχνίδια. Για το σκοπό αυτό ο ίδιος συνεργάζεται με τη Nasa για τη δημιουργία ενός demo με το χρήστη να μεταφέρεται στην επιφάνεια του πλανήτη Άρη.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Πίσω από τα οπτικά της συσκευής βρίσκεται το τμήμα της Sony η οποία ασχολείται με τις φωτογραφικές μηχανές ενώ για την καταγραφή των κινήσεων χρησιμοποιείται η τεχνολογία του PlayStation Move. Η κάμερα του PlayStation είναι σημαντικό κομμάτι του παζλ όπως επίσης και το χειριστήριο DualShock 4 ή το PlayStation Move για το χειρισμό του παιχνιδιού. Μεγάλη σημασία δίνεται στην ευκολία χρήσης αλλά και στο συμβατό περιεχόμενο, με τη Sony να ανακοινώνει τη συνεργασία της με αρκετούς κατασκευαστές βιντεοπαιχνιδιών μεταξύ των οποίων η Crytek, Uniti, Epic Games, Silicon Studio οι οποίοι και θα στηρίξουν το Project Morpheus από τα πρώτα του βήματα.

 

Για το σκοπό αυτό, η Sony θα διαθέσει στους συνεργάτες της μια δοκιμαστική έκδοση του Project Morpheus (dev kit) το οποίο θα διαθέτει Full HD ανάλυση καθώς και οπτικό πεδίο 90 μοιρών. Το περιφερειακό συνδέεται με την κονσόλα μέσω ενός 5μετρου καλωδίου με τη Sony να εξετάζει την πλήρη κατάργηση του όταν οριστικοποιηθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της εμπορικής έκδοσης.

 

Με βάση την παρουσίαση της Sony, υπάρχουν ακόμα πολλά ερωτήματα να απαντηθούν για τα οποία η Ιαπωνική εταιρεία δεν έχει τις απαντήσεις αυτή τη στιγμή, πολλές από τις οποίες περιμένει από τις συνεργασζόμενες εταιρείες. Η εικονική πραγματικότητα πάντως δε χρειάζεται να απευθύνεται μόνο στα first person shooters αλλά και στα third person και στα παιχνίδια οδήγησης.

 

Στον εκθεσιακό χώρο της Sony στη φετινή GDC θα υπάρχουν αρκετά demos της νέας τεχνολογίας μεταξύ των οποίων το παιχνίδι EVE Valkyrie αλλά και μια ειδική έκδοση του παιχνιδιού Thief της Square Enix. Η κυκλοφορία της τελικής έκδοσης δείχνει να καθυστερεί αφού τα στελέχη της Sony δεν δείχνουν διατεθιμένοι να αναφέρουν κάποια ημερομηνία, μένοντας μόνο στη φράση «όσο το δυνατόν πιο γρήγορα με όσο το δυνατόν πιο φθηνότερη τιμή».

Δημοσ.

Είναι πολύ πιο πίσω απο το Oculus Rift.

 

Αν και τα δυο είναι σούπερ άβολα, δεν μπορείς να παίξεις ετσι, φορώντας μια βαρια μάσκα χωρίς να βλέπεις στον πραγματικό κόσμο.

 

Το μέλλον για μένα ειναι το illumiroom, δεν φοράς τίποτα και ο χώρος σου γίνεται το map, για να δουμε πως θα εξελιχθεί...

  • Like 3
Δημοσ.

οπτικό πεδίο 90 μοιρών EPIC EPIC FAIL!

 

Τόσο έχει και το rift. Το rift έχει 110 μοίρες διαγώνια και 90 κάθετα και οριζόντια. Το ότι ανεβάζουμε το FOV ενός game σε μια οθόνη στις 90 μοίρες ενώ η οθόνη σχηματίζει γωνία 30-45 μοίρες με τα μάτια μας δεν σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό.

 

 

Είναι πολύ πιο πίσω απο το Oculus Rift.

 

Αν και τα δυο είναι σούπερ άβολα, δεν μπορείς να παίξεις ετσι, φορώντας μια βαρια μάσκα χωρίς να βλέπεις στον πραγματικό κόσμο.

 

Το μέλλον για μένα ειναι το illumiroom, δεν φοράς τίποτα και ο χώρος σου γίνεται το map, για να δουμε πως θα εξελιχθεί...

 

 

Δεν ξέρω για της Sony πάντως το rift που έχω (devkit) κάθε άλλο παρά άβολο είναι. Ξεχνάς ότι το φοράς.

  • Like 5
Δημοσ.

Τόσο έχει και το rift. Το rift έχει 110 μοίρες διαγώνια και 90 κάθετα και οριζόντια. Το ότι ανεβάζουμε το FOV ενός game σε μια οθόνη στις 90 μοίρες ενώ η οθόνη σχηματίζει γωνία 30-45 μοίρες με τα μάτια μας δεν σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό.

 

 

 

Δεν ξέρω για της Sony πάντως το rift που έχω (devkit) κάθε άλλο παρά άβολο είναι. Ξεχνάς ότι το φοράς.

 

Γιατί καταναλώνεις ενέργεια και του απαντάς;

 

Μέχρι να το δούμε οι ίδιοι θα περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δημοσ.

Αν και τα δυο είναι σούπερ άβολα, δεν μπορείς να παίξεις ετσι, φορώντας μια βαρια μάσκα χωρίς να βλέπεις στον πραγματικό κόσμο.

 

 

 

Ε ναι. Γιατί το παιχνίδι είναι στον πραγματικό κόσμο και θες να το βλέπεις.

Ποιος χαζός θέλει να κοιτάει στην οθόνη.

Δημοσ.

Ε ναι. Γιατί το παιχνίδι είναι στον πραγματικό κόσμο και θες να το βλέπεις.

Ποιος χαζός θέλει να κοιτάει στην οθόνη.

γιαυτο σου λέω περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί το illumiroom ίσως να μην χρειάζεται καθόλου οθόνη στο μέλλον. Και επίσης δεν θα φοράς καμια τέτοια ανοησία στο κεφάλι σου σαν τα παραπάνω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...