gigisoni Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Καλή η θεωρία, αλλά αν απέχει πολύ απο την πράξη, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα. Με αυτά που γράφεις με καλύπτεις απόλυτα πάντως. Κοίτα, με απλά ελληνικά. Το secondary radar είναι βελτίωση του primary. Το μειονέκτημά του είναι ότι βασίζεται στον transpoder του αεροπλάνου για τις πληροφορίες, που μπορεί να κλείσει είτε ηθελημένα είτε από λάθος ή σφάλμα, γι'αυτό και δεν έχει εγκαταλειφθεί το πρωτεύον ραντάρ. Την 11η Σεπτεμβρίου, αν θυμάμαι καλά, τρία από τα τέσσερα αεροπλάνα είχαν κλείσει manually τους transponders τους. Τώρα για ποιον λόγο δεν φτιάχνουν έναν transponder που να μην είναι έρμαιο των πιλότων, θα σε γελάσω, ρώτα μηχανικούς και φυσικούς να σου πουν τις γνώμες τους. Αλλά και πάλι, σε περίπτωση βλάβης θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα. Γι'αυτόν τον λόγο δεν έχει εγκαταλειφθεί, τουλάχιστον όχι ακόμα, το πρωτεύον ραντάρ.
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Καλα το ακουσατε το αλλο που λενε οτι μπορει να κρυφτηκε πισω απο αλλο αεροσκαφος... Και να ταξιδευανε μαζι... Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα σ' αυτό τον πλανήτη: όταν ο κόσμος δεν έχει να εκτονωθεί θολώνει. Οι περισσότεροι το αναγνωρίζουν τουλάχιστον εν μέρει και όταν έχει πήξει ο εγκέφαλος από τη μαλακία πηγαίνουν στις πουτάνες να ξαλαφρώσουν. Άμα έκαναν το ίδιο και διάβαζαν κανένα sci fi ή έστω λίγο Dan Brown όποτε είχαν πρόβλημα απελευθέρωσης της φαντασίας τους θα ήταν κι αυτοί κι εμείς πολύ καλύτερα. 3
Liverpool89 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Τι να σε πω.. Εγω βαραω που και που ετσι να φευγει το πολυ...
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Τώρα για ποιον λόγο δεν φτιάχνουν έναν transponder που να μην είναι έρμαιο των πιλότων, θα σε γελάσω, ρώτα μηχανικούς και φυσικούς να σου πουν τις γνώμες τους. Γιατί όλο το αεροπλάνο είναι ήδη έρμαιο των πιλότων, ο transponder σε χάλασε; Εξάλλου δε σχεδιάζεις ένα σύστημα κάνοντας optimize για την πιο απίθανη των περιπτώσεων. Επίσης, μέχρι τώρα γενικά ο transponder κάνει report δύο πράγματα: το ύψος και το squawk. Το δεύτερο επιβάλλεται να το επιλέγει ο πιλότος για πολλούς λόγους (για να μην είναι έρμαιο το αεροπλάνο οποιουδήποτε ηλεκτρονικού troll, για να μπορεί να δει ο flight controller τις αντιδράσεις του πιλότου στις οδηγίες του, γιατί squawk 7500 για αεροπειρατεία, κλπ). 1
Cossutius. Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα σ' αυτό τον πλανήτη: όταν ο κόσμος δεν έχει να εκτονωθεί θολώνει. Οι περισσότεροι το αναγνωρίζουν τουλάχιστον εν μέρει και όταν έχει πήξει ο εγκέφαλος από τη μαλακία πηγαίνουν στις πουτάνες να ξαλαφρώσουν. Άμα έκαναν το ίδιο και διάβαζαν κανένα sci fi ή έστω λίγο Dan Brown όποτε είχαν πρόβλημα απελευθέρωσης της φαντασίας τους θα ήταν κι αυτοί κι εμείς πολύ καλύτερα. Bρε μαζί σου. Το θέμα ειναι οτι για πρώτη φορά και με τέτοια τεχνολογία, δε γνωρίζουμε(?) που βρισκεται το αεροπλάνο!!!Δηλαδή αυτο το πράγμα δεν υπάρχει!!!!!!! Εδω έχουμε βρει το τέλος του σύμπαντος, ξέρουμε τι έγινε πριν δις χρονια στην άλλη άκρη του κόσμου και δε ξέρουμε που ειναι ένα αεροπλάνο? Στον κόσμο που υποτίθεται οτι βρήκαν στον Λάντεν? Βγαίνω απ τα ρούχα μου πραγματικά. 2 τα τινά. Ή ξέρουν και δεν λένε (προφανως κάτι συμβαίνει που δε γνωρίζω), ή απλά δεν έχουν τα μέσα να το βρουν πράγμα που αναιρεί δεκάδες "αποδειξεις", "υποθέσεις" κτλ κτλ
Ison_ Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Το να έπιασε φωτιά και να έπεσε καρφί στο πάτο της θάλασσας, δεν είναι το πιο απλό και πιθανό σενάριο που τα εξηγεί όλα;
DrLo Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Bρε μαζί σου. Το θέμα ειναι οτι για πρώτη φορά και με τέτοια τεχνολογία, δε γνωρίζουμε(?) που βρισκεται το αεροπλάνο!!!Δηλαδή αυτο το πράγμα δεν υπάρχει!!!!!!! Εδω έχουμε βρει το τέλος του σύμπαντος, ξέρουμε τι έγινε πριν δις χρονια στην άλλη άκρη του κόσμου και δε ξέρουμε που ειναι ένα αεροπλάνο? Στον κόσμο που υποτίθεται οτι βρήκαν στον Λάντεν? Βγαίνω απ τα ρούχα μου πραγματικά. 2 τα τινά. Ή ξέρουν και δεν λένε (προφανως κάτι συμβαίνει που δε γνωρίζω), ή απλά δεν έχουν τα μέσα να το βρουν πράγμα που αναιρεί δεκάδες "αποδειξεις", "υποθέσεις" κτλ κτλ Το "τέλος του σύμπαντος" το βρήκες ξοδευοντας μερικά τρισεκκατομύρια δολλάρια. Όταν ξεδεψεις τόσα για να βρίσκεις αεροπλάνα θα είναι πανευκολο. 2
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Είχα γράψει νωρίτερα με πηγή το BBC ότι η περιοχή στην οποία θεωρητικά μπορεί να βρίσκεται το αεροπλάνο έχει έκταση που μετριέται σε εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα. Για σύγκριση, η έκταση της Ελλάδας είναι 132000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Δηλαδή με ένα πρόχειρο υπολογισμό, υπάρχει κάπου ένα αεροπλάνο (να μη σου πω καν ότι είναι κομμάτια) σε μια περιοχή έκτασης όσο περίπου 60 Ελλάδες στο μεγαλύτερο μέρος της οποίας δεν υπάρχουν μόνιμοι παρατηρητές και με πολλές δυνατότητες να είναι καμουφλαρισμένο (π.χ. στον πάτο της θάλασσας). Παρόλα αυτά αναρωτιέται ο κόσμος μα καλά πως γίνεται να μη ξέρουν πού βρίσκεται. Τι να πω; Ότι δεν κάνουμε αρκετή αριθμητική στα σχολεία; 3
Cossutius. Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Το "τέλος του σύμπαντος" το βρήκες ξοδευοντας μερικά τρισεκκατομύρια δολλάρια. Όταν ξεδεψεις τόσα για να βρίσκεις αεροπλάνα θα είναι πανευκολο. Tα ιδια δις έχεις ξοδέψει για να βρισκεις μπιν λάντεν και ψίλους στα άχυρα. σε μια περιοχή έκτασης όσο περίπου 60 Ελλάδες στο μεγαλύτερο μέρος της οποίας δεν υπάρχουν μόνιμοι παρατηρητέςκαι αναρωτιέται ο κόσμος μα καλά πως γίνεται να μη ξέρουν πού βρίσκεται. Δε διαφωνώ κάπου.. Εδώ έχεις ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ πάντα, δορυφορους οι οποίοι βλέπουν και τον τρόπο που χέζεις. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πάντα οτι δε μπορεις να κρυφτείς πουθενά. Μου κάνει μεγάλυ εντύπωση να μιλάμε για την απίστευτη τεχνολογική πρόοδο και εν τέλη να λέμε οτι σε μια έκταση, εντός της γης μας (που υποτιθεται πάντα οτι γνωριζουμε τόσο καλά, μια που ειμαστε παντογνωστες...καρφί ειναι αυτό για άλλο θρεντ, μη δινεις σημασία defacer ) να μη μπορουμε να βρουμε 200 ανθρωπους μέσα σε ένα αεροπλάνο.
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Εδώ έχεις ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ πάντα, δορυφορους οι οποίοι βλέπουν και τον τρόπο που χέζεις. Ναι, άμα ξέρουν πού ακριβώς χέζεις βλέπουν και τον τρόπο. Επίσης (προφανώς?) δεν υπάρχει κανένας λόγος για κανένα κράτος να ξοδεύει το χρόνο των κατασκοπευτικών δορυφόρων του πάνω από το τίποτα (δηλαδή τον ωκεανό) όσο μπορεί να το αποφύγει. Άρα αν χέζεις πάνω σε μια σχεδία στον Ινδικό από κατασκοπεία τουλάχιστον νομίζω είσαι safe. 2
Cossutius. Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Επίσης (προφανώς?) δεν υπάρχει κανένας λόγος για κανένα κράτος να ξοδεύει το χρόνο των κατασκοπευτικών δορυφόρων του πάνω από το τίποτα (δηλαδή τον ωκεανό) όσο μπορεί να το αποφύγει. Άρα αν χέζεις πάνω σε μια σχεδία στον Ινδικό από κατασκοπεία τουλάχιστον νομίζω είσαι safe. Οπότε η τεχνολογία υπάρχει. Προφανως κάποιοι δεν έχουν ασχοληθεί για να βρεθει. Αν δε κάνω λάθος δεν έχουν ζητήσει καν βοήθεια, σωστά?? (Κατάλαβες ρε παιδί μου που το πάω. Όσο τεράστια και αν ειναι η περιοχή, ε δε παίζει να θέλουν να το βρουν και να μη μπορουν Προφανως κάτι άλλο παίζει με αυτή την ιστορία -οχι φυσικά παραφυσικές χαζομάρες που διαβάζουμε, αλλά κάποιο πολιτικοτρομοκρατικό ζήτημα...who knows???)
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 (Κατάλαβες ρε παιδί μου που το πάω. Όσο τεράστια και αν ειναι η περιοχή, ε δε παίζει να θέλουν να το βρουν και να μη μπορουν Καλά απ' αυτά που έγραψα παραπάνω για τις 60 Ελλάδες δε διάβασες τίποτα; Ο δορυφόρος τι είναι, παπί να τον ξεπαρκάρεις από απέναντι και να τον φέρεις στο περίπτερο; Ούτε καν δεν είναι σχεδιασμένος για να κάνει αυτή τη δουλειά. Ακόμα κι αν αυτή τη στιγμή κουνούσα το μαγικό ραβδί και σου έδινα ένα JPG με μονταρισμένη αεροφωτογραφία όλης της περιοχής ενδιαφέροντος, το καταλαβαίνεις ότι παίζει να πεθάνεις από γηρατειά πριν προλάβεις να κάνεις scroll απ' τη μια άκρη στην άλλη; Μιλώντας για τους αμερικάνους (που έχουν την περισσότερη τεχνολογία κι έτσι) είναι πραγματικά αστείο από τη μία να έχουν κάνει χρόνια να βρούν τον DPR ο οποίος είχε μαγαζί που πουλούσε όπλα και ναρκωτικά μέσα στη μάπα τους (λες να μην τον έψαχναν?) και από την άλλη να λέμε δεν παίζει να θέλουν και να μη μπορούν να βρουν το αεροπλάνο που είναι στην άλλη άκρη του πλανήτη και ξερωγώ. Φυσικά δεν είναι το ίδιο πράγμα, αλλά το point μου είναι πως εφόσον κανείς δεν έχει την παραμικρή ιδέα για τη σχετική με την περίπτωση τεχνολογία και το πώς δουλεύει ή δε δουλεύει, το να αποφαίνεται τι παίζει και τι δεν παίζει είναι σα να λέω εγώ το μαλάκα τον Moyes με τέτοιους παιχταράδες πώς το φούνταρε το πλοίο, επίτηδες θα το 'κανε.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Cossutius: Αλλο το δε γνωριζουμε και αλλο το δεν γνωριζουνε. Επισης αν δεχθω οτι δεν γνωριζουνε ουτε αυτοι που συμμετεχουν στις ερευνες να πω οτι εχουν βγει προς τα εξω ηδη τα προβληματα επικοινωνιας που εχει χωρα με χωρα ως προς το θεμα ερευνας & διασωσης. Βασικα ΔΕΝ συνεργαζονται. Η Ινδια πχ ειπε οτι δεν επιτρεπει σε κανεναν να ψαξει στα χωρικα της υδατα, παρα μονο αυτη. Τρεχα γυρευε. Ο λογος οτι διαφυλλατουν στρατιωτικα μυστικα η μια χωρα απτην αλλη (πολλες απο αυτες που συμμετεχουν δεν εχουν και τις καλυτερες των σχεσεων). Αρα η Κινα μπορει να γνωριζει μια πληροφορια, η Αμερικη μια αλλη, η Ταιλανδη αλλη και ολες μαζι να οδηγουν στο συμπερασμα για το τι εχει συμβει. Αλλα η μια να μην λεει στην αλλη τι παιζει. 2
Ison_ Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Κάτι μου λέει πως αφού δε μάθαμε τις πρώτες μέρες τι έγινε, δε θα μάθουμε ποτέ. Και θα ξεχαστεί ως άλλο ένα μυστήριο που θα το παίζουν σε ντοκυμαντέρ στο μακρινό μέλλον. 1
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Η έρευνα για την AF447 κράτησε πάνω από δύο χρόνια, οπότε δεν ξέρω γιατί το λες αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις