Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια, σορρυ για το ξεθαμα του θεματος αλλα εχω νεα οσον αφορα την εγγυηση των προιοντων απ' το Public.

 

Που λετε.. χαλασε η καρτα sd και δεν την αναγνωριζε καμια συσκευη.

 

Την παω μαζι με την αποδειξη στο Public χωρις το usb. Την δεχονται, μου λενε σε λιγες μερες θα ξερουμε.

 

Με παιρνουν λιγες μερες μετα, ολα καλα λενε μπορειτε να παρετε αν δεν εχουμε την ιδια, μια ιδιων χαρακτηρστικων.

 

Λεω πολυ ομορφα, αυτο ακριβως ηθελα και γω. 

 

Παω σημερα, μετα απο μια βαβουρα... μου λεν οτι δεν υπαρχει πια αυτη καρτουλα sd και αρχισαν να ψαχνονται περισσοτερο.

 

Εν τελη μου λεν να τους δωσω και το usb (που ολως τυχαιως ειχα μαζι μου). 

 

(εσβησα τα αρχεια μου και εκανα φορματ σε fat32 απο ntfs μπροστα τους) 

 

Tους λεω μα καλα, θα σας δωσω 16gb usb stick + 16gb micro sd για να μου δωσετε μια 16gb micro sd?

 

Λεει εφ'οσον ηταν σε bundle και το bundle δεν ειναι πλεον διαθεσιμο, το μονο που μπορουν να μου κανουν ειναι ειτε αυτο

 

ειτε να μου δωσουν πιστωτικο 10,90€

 

Μετα απο εναν διαλογο κτλ συμβιβαστηκα με το να παρω ενα 16gb usb3.0 της Kingston στα 9,99€ + εναν στυλο... 

 

>> Οποτε να ξερετε.. να ελπιζετε να μην σας βγαλει θεματακι καποιο απ' τα δυο.. διοτι μετα.. παν και τα δυο... 

Δημοσ.

κακως...κακως που το δεχτηκες...

 

Αυτο που σου ειπαν ηταν εντελως αυθαιρετο και παραλογο

 

Το προιον που χαλασε, αυτο επρεπε να αντικατασταθει

Ολα τα υπολοιπα ειναι αλχημειες χωρις λογικη υποσταση

 

Με την δικη τους λογικη, εφοσον ειναι bundle δλδ, θα επρεπε να σου τα αντικαταστησουν και τα 2 με αλλα...

Δεν γινεται 50-50 η φαση...

  • Like 6
Δημοσ.

Ακριβώς, εφόσον χαλάσει κάτι εντός εγγύησης και το κατάστημα δεν έχει πλέον το ίδιο προιόν, είτε πρέπει να σου δώσει τα χρήματα είτε να στο αντικαταστήσει με κάτι ισάξιο ή καλύτερο! Το αναφέρουν ακόμα και στην ιστοσελίδα τους!

Δημοσ.

Δεν το δεχτηκα αμεσα, μετα απο διαλογο [γεματο ειρωνιες].

Λεει οτι ο νομος ειναι ετσι για τα bundled αντικειμενα.

 

Αν καποιος σας ξερει κατι διαφορετικο για τον νομο, ας μου τον παραθεσει 

και γω θα παω αυριο κιολας στο μαγαζι να προσπαθησω να βρω το δικιο μου.


Ακριβώς, εφόσον χαλάσει κάτι εντός εγγύησης και το κατάστημα δεν έχει πλέον το ίδιο προιόν, είτε πρέπει να σου δώσει τα χρήματα είτε να στο αντικαταστήσει με κάτι ισάξιο ή καλύτερο! Το αναφέρουν ακόμα και στην ιστοσελίδα τους!

Αυτο λογικα δεν αντιστοιχει στα bundled αντικειμενα. Μακαρι να βρουμε κατι που να αποδεικνύει το αντιθετο. 


Με την δικη τους λογικη, εφοσον ειναι bundle δλδ, θα επρεπε να σου τα αντικαταστησουν και τα 2 με αλλα...

Δεν γινεται 50-50 η φαση...

Τους ειπα οτι το σωστο θα ηταν αφου θελουν και το φλασακι  μου που δουλευε αψογα πισω.. να μου δωσουν ενα αλλο φλασακι αντιστοιχων δυνατοτητων. Εκανα λιγη 'φασαρια' αλλα πραγματικα ημουν πτωμα απ' τη δουλεια και δεν ηταν κανα μεγαλο ποσο... 

Δημοσ.
Άρθρο 551

Πώληση περισσότερων πραγμάτων

Αν από περισσότερα πράγματα που πουλήθηκαν μερικά μόνο έχουν ελάττωμα ή δεν έχουν τη συνομολογημένη ιδιότητα, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται μόνο σε αυτά, και αν ακόμη ορίσθηκε ενιαίο τίμημα για όλα. Αν όμως κατά την πρόθεση των μερών τα πράγματα πουλήθηκαν αθρόα ή ως σύνολο και εκείνα που έχουν το ελάττωμα ή την έλλειψη δεν μπορούν να αποχωριστούν από τα υπόλοιπα χωρίς να ζημιωθεί ο ένας από τους συμβαλλομένους, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης επεκτείνεται σε όλα.

 

Άρθρο 552

Η αντικατάσταση ή υπαναχώρηση για το κύριο πράγμα περιλαμβάνει και το παρεπόμενο, και αν ακόμη ορίστηκε γι` αυτό ιδιαίτερο τίμημα.

 

Βλεπω να.... κουραζεσαι και αυριο!

Καλη τυχη και καλη δυναμη.

 

(παρενθεση, το "δικαιωμα αντικαταστασης/υπαναχωρησης" για την περιπτωση που δεν μπορουν να "αποχωριστουν" τα 2 προϊοντα ειναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ και οχι του πωλητη... το δε 552 λεει πρακτικα αυτο που εγραψε ο fantakola)

  • Like 5
Δημοσ.

Τουλάχιςτον ας έκανες ένα τηλεφώνημα στην αντιπροσωπεία της Toshiba αφού με την απόδειξη θα σε κάλυπτε η εγγύηση και ας σου έλεγαν εκείνοι εαν μπορούσε να δωθεί κάποια άλλη λύση και όχι το κατάστημα. Τώρα το βλέπω δύσκολο να γίνει κάτι άλλο.

Δημοσ.

Ναι θα του ελεγαν να τους το στειλει με δικα του εξοδα και θα του εστελναν πισω την "λυση" με κουριερ των 15 ευρω που παλι θα επρεπε να πληρωσει ως παραληπτης ο σαινομπι... την ξερουμε την τοσιμπα. Ο νομος λεει να βρει το δικιο του στο καταστημα και καλα θα κανει να το... απαιτησει.

  • Like 1
Δημοσ.

To θέμα είναι ότι με τα πήγαινε-έλα στο κατάστημα, περισσότερα λεφτά θα του φύγουν σε βενζίνη και θα σπάσουν και τα νεύρα του..

 

Εκεί ποντάρουν αυτοί!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν το δεχτηκα αμεσα, μετα απο διαλογο [γεματο ειρωνιες].

Λεει οτι ο νομος ειναι ετσι για τα bundled αντικειμενα.

 

Αν καποιος σας ξερει κατι διαφορετικο για τον νομο, ας μου τον παραθεσει 

και γω θα παω αυριο κιολας στο μαγαζι να προσπαθησω να βρω το δικιο μου.

Αυτο λογικα δεν αντιστοιχει στα bundled αντικειμενα. Μακαρι να βρουμε κατι που να αποδεικνύει το αντιθετο. 

Τους ειπα οτι το σωστο θα ηταν αφου θελουν και το φλασακι  μου που δουλευε αψογα πισω.. να μου δωσουν ενα αλλο φλασακι αντιστοιχων δυνατοτητων. Εκανα λιγη 'φασαρια' αλλα πραγματικα ημουν πτωμα απ' τη δουλεια και δεν ηταν κανα μεγαλο ποσο... 

 

 

Σου παρεθεσε ο @giorginho το συγκεκριμενο αρθρο οποτε δεν θα επεκταθω παραπανω σε αυτο

 

Αυτο που ενδιαφερει εμενα σε αυτες τις περιπτωσεις παντα, ειναι να μην κανουν τα καταστηματα οτι τους κατεβει επειδη απλα μπορουν και παταν πανω στην καλη θεληση του πελατη ή την αγνοια ή την ελλειψη χρονου και κουραγιου

 

Εγω στη θεση σου θα πηγαινα εκει και θα εκανα τζερτζελο απαιτωντας να γινουν τα πραγματα οπως πρεπει

Δεν μπορει να κανουν οτι γουσταρουν καθε φορα

Εμενα αυτο μου τη δινει

Δεν ειναι ουτε τα χρηματα ουτε ο χρονος.Ειναι καθαρα θεμα οτι αρνουμαι να με κοροιδευουν και να το παιζουν και σωστοι απο πανω...

Και αυτο ισχυει για ολα τα καταστηματα, μεγαλα-μικρα

Δεν εχω κατι με τους υπαλληλους φυσικα, καθως και αυτοι εντολες εκτελλουν

Αλλα απο τη στιγμη που εχω δικιο, θα το διεκδικησω και να πανε να να να (που λεει και το τραγουδι)

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν έγινε το εξης..

 

Έστειλα εμαιλ στο σέρβις του Public περιγραφοντας το περιστατικό. Έπειτα από δύο μέρες έλαβα εμαιλ ότι εξετάζεται απτά κεντρικά το θέμα μου και σύντομα θα έχω ενημέρωση. Σήμερα λοιπόν με πήρε ένας υπεύθυνος τηλέφωνο και αφού μου ζήτησε συγγνώμη για την ολη κατάσταση, μου πρότεινε να διαλέξω μεταξύ "16gb sandisk class 4 micro sd" η bundle "8gb sandisk micro sd class 4 + 8gb sandisk usb2.0 USB stick"... Δωρεάν χωρίς εννοείται να επιστρέψω το 16αρι usb3.0 που αγόρασα με το πιστωτικό που μου έδωσε το κατάστημα.

Υπέρ ευγενικός και εξυπηρετικός. Μου πρότεινε μάλιστα να επικοινωνώ με τα κεντρικά καλύτερα αν ποτέ μου τύχει κάτι αντίστοιχο.

+1 στα Public απο εμένα.

Επεξ/σία από Σαϊνόμπι
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...