Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αποκλείεται..

 

 

CNTgao5.png

 

 

Mα δεν πιστευω οτι θα του το αλλαξουν δωρεαν εκτος εγγυησης, ειδικα απο την apple που δεν ειναι καταστημα αγορας για να επικαλεστει το ΝΟΜΟ 3043 για ελαττωμα κατα την παραδοση.

 

Αν το κανει αυτο η apple, τοτε προφανως το κανει χαριστικα(καμμια υποχρεωση δεν εχει λογω οτι δεν ειναι καταστημα αγορας) και για αυτο η εκπληξη μου...

Δημοσ.

Η αντικατασταση του κινητου μου εγινε δωρεαν....αλλα η εγγυηση ειχε τελειωσει μολις ενα μηνα !!!

Δημοσ.

Η αντικατασταση του κινητου μου εγινε δωρεαν....αλλα η εγγυηση ειχε τελειωσει μολις ενα μηνα !!!

Ωραιος!

Απο την apple μαλιστα η αντικατασταση; Αυτο και αν ηταν διευκολυνση!

Δημοσ.

Γενικά μιλώντας, οι εισαγωγείς ή οι υπεύθυνοι των εξουσιοδοτημένουν service έχουν το "δικαίωμα" να ζητήσουν τέτοιου είδους διευκολύνσεις από τις κατασκευάστριες εταιρείες αν κρίνουν ότι πρέπει. Οι νόμοι και οι κανόνες δεν μπορούν να καλύψουν όλες τις πιθανές περιπτώσεις, οπότε πρέπει να υπάρχει κι ένα περιθώριο, κάποια περίπτωση, να κριθεί ξεχωριστά και πιο ανθρώπινα. Αυτό που λέμε "πνεύμα" και όχι "γράμμα" του νόμου. Γι αυτό όταν πηγαίνεις με τσαμπουκά, μπορεί να χάσεις αυτήν την πιθανότητα. Καλύτερα να τους κάνεις να έρθουν στη θέση σου και να τους δώσεις το περιθώριο να κάνουν μια καλή πράξη. Στους περισσότερους ανθρώπους ξέρετε, αρέσει να αισθάνονται ότι έχουν "δύναμη" ή την λύση του προβλήματός μας στα χέρια τους. Το αν θα την δώσουν εξαρτάται από διάφορα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε εμείς το θέμα.

Αν αυτό δεν λειτουργήσει και είμαστε σίγουροι ότι ο νόμος είναι με το μέρος μας (μερικές φορές δεν είναι εύκολο), τότε προχωράμε στις άλλες μεθόδους.

Θέλει και λίγη ψυχολόγηση του κάθε υπαλλήλου που θα βρεθεί μπροστά σου. έχω καταφέρει πολύ πιο απίστευτα πράγματα* έτσι, γι' αυτό μιλάω. Εκ πείρας!

 

 

 

*Επιστροφή του 50%, ενός έτους παγίων του ΟΤΕ (μιας άχρηστης γραμμής), παρ' ότι ήταν δικιά μου ευθύνη, και διάφορα άλλα τέτοια.

Δημοσ.

Πάντως και μόνο που υπάρχουν τόσα επιχειρήματα και προς τις δύο πλευρές και στην πράξη ισχύει το ίδιο (άλλοι δικαιώνονται και άλλοι όχι) σημαίνει ότι τίποτα από τα δύο δεν ισχύει απόλυτα. Είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων το τι θα ισχύσει σε κάθε περίπτωση...

 

Δεν υπάρχει κανένα θέμα επιχειρημάτων "και απο τις δύο πλευρές", ούτε είναι θέμα πολλών πραγμάτων το τι θα ισχύσει σε κάθε περίπτωση.

Οι μεν (χαχα, μπιριμπιρι) ερμηνεύουν σωστά τον νόμο, οι δε δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, νομίζουν ότι έχουν κατανοήσει τον νόμο, και εν τέλει τον ερμηνεύουν λάθος. Γενικά αυτό θα ήταν άκακο, αλλά στην περίπτωσή μας οδηγεί σε παραπληροφόρηση (αστήρικτες απαιτήσεις κάλυψης εγγύησης) που θα φέρει ταλαιπωρία σε μερίδα αναγνωστών του φόρουμ.

 

Να το πω άλλη μια φορά, όσο πιο απλά γίνεται, μπας και γίνει κατανοητό. Η ευρωπαϊκή οδηγία της 2ετης "εγγύησης" καλύπτει ΜΟΝΟ βλάβες που υπήρχαν από την πρώτη στιγμή αγοράς του προϊόντος, και τις οποίες ο αγοραστής δεν είχε αντιληφθεί νωρίτερα από τα 2 χρόνια. Οτιδήποτε παραπάνω (π.χ. επισκευή προϊόντος δωρεάν, μετά από νέα βλάβη, στον 2ο χρόνο) ειναι καθαρά εξυπηρέτηση του πωλητή προς τον αγοραστή, και δεν έχει καμιά σχέση με την Οδηγία. Πιο απλά δεν μπορώ να το πω.

Δημοσ.

Τελικα η apple δουλευει για την ψυχη της μανας της.....Α ρεεε Ελληνααα...ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ αλλα αυτο που εσυ νομιζεις οτι ειναι σωστο.

Η εγγυηση ενος χρονου της apple παει βαση imei-ενεργοποιησης του κινητου και οχι βαση αποδειξης...

Το ελεγα απο πριν και καποιοι επιστημονες διαφωνουσαν.μαλλον λογο πασχα η apple εκανε την καλη.


Δεν υπάρχει κανένα θέμα επιχειρημάτων "και απο τις δύο πλευρές", ούτε είναι θέμα πολλών πραγμάτων το τι θα ισχύσει σε κάθε περίπτωση.

Οι μεν (χαχα, μπιριμπιρι) ερμηνεύουν σωστά τον νόμο, οι δε δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, νομίζουν ότι έχουν κατανοήσει τον νόμο, και εν τέλει τον ερμηνεύουν λάθος. Γενικά αυτό θα ήταν άκακο, αλλά στην περίπτωσή μας οδηγεί σε παραπληροφόρηση (αστήρικτες απαιτήσεις κάλυψης εγγύησης) που θα φέρει ταλαιπωρία σε μερίδα αναγνωστών του φόρουμ.

 

Να το πω άλλη μια φορά, όσο πιο απλά γίνεται, μπας και γίνει κατανοητό. Η ευρωπαϊκή οδηγία της 2ετης "εγγύησης" καλύπτει ΜΟΝΟ βλάβες που υπήρχαν από την πρώτη στιγμή αγοράς του προϊόντος, και τις οποίες ο αγοραστής δεν είχε αντιληφθεί νωρίτερα από τα 2 χρόνια. Οτιδήποτε παραπάνω (π.χ. επισκευή προϊόντος δωρεάν, μετά από νέα βλάβη, στον 2ο χρόνο) ειναι καθαρά εξυπηρέτηση του πωλητή προς τον αγοραστή, και δεν έχει καμιά σχέση με την Οδηγία. Πιο απλά δεν μπορώ να το πω.

Αστο το λεει ο νομος...οι επεξηγησεις(παραπληροφορηση) δεν χρειαζονται πιστευω.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Αστο το λεει ο νομος...οι επεξηγησεις(παραπληροφορηση) δεν χρειαζονται πιστευω.

Αγαπητέ μου, σου λέμε ότι έχεις ερμηνεύσει λάθος τον νομο που επικαλείσαι... Γιατί επιμένεις?

Δημοσ.

Η εγγυηση ενος χρονου της apple παει βαση imei-ενεργοποιησης του κινητου και οχι βαση αποδειξης...

Το ελεγα απο πριν και καποιοι επιστημονες διαφωνουσαν.

Ειναι ξεκαθαρο, το ειπε η apple στον φιλο , το γραφει και ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ στην σελιδα της:

 

Τελικα μιλησα με την apple και μου ειπαν οτι τελικα η εγγυηση του ενος χρονου αρχιζει απο τη στιγμη που αγοραζεις το κινητο....

 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Image%202014-03-26%20at%207.55.50%20PM.p

Δημοσ.

συμφωνω με τον ΗΑha ωστοσο η περιπτωση μου ειναι η αποδειξη αυτου........αρα παιδια ισχυει κανονικοτατα....η εγγυηση στα iphone αρχιζει απο οταν το ενεργοποιησεις.....!!!!

Δημοσ.

Αγαπητέ μου, σου λέμε ότι έχεις ερμηνεύσει λάθος τον νομο που επικαλείσαι... Γιατί επιμένεις?

θα μου πεις εσυ οτι ερμηνευω λαθος τον νομο?..μαλιστα δασκαλε.

Πηγαινε πες τα στους δικηγορους του ινκα αυτα η σε εναν οποιοδηποτε δικηγορο που που διαβασει τον νομο.Δεν υπαρχει λογος να με "διορθωνεις" πανω στον νομο ενω εχουμε τον νομο ,εχουμε και το τι γινεται στην πραγματικοτητα.

Απο εκει και περα οτι και να λεει ο καθενας . δεν με ενδιαφερει και πολυ.

συμφωνω με τον ΗΑha ωστοσο η περιπτωση μου ειναι η αποδειξη αυτου........αρα παιδια ισχυει κανονικοτατα....η εγγυηση στα iphone αρχιζει απο οταν το ενεργοποιησεις.....!!!!

Προφανως και αρχιζει απο οταν το ενεργοποιεις για αυτο στο ειπα και απο την αρχη.γιατι οταν θα παω εγω ενα ξενο iphone π.χ στην infoquest χωρις αποδειξει πως θα δουν αν ειμαι ακομα στην Εγγυηση?...μπαινουν εκει που μπαινει οποιος θελει και βαζοντας το ιμει βλεπει ποτε ενεργοποιηθηκε το iphone και ποτε ΛΗΓΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ...βεβαια αυτο ειναι αλλο ενα ψεμα συμφωνα με τον haha παρολο που η apple ετσι δουλευει...παντως φιλε ts13 τωρα το πασχα αναψε ενα κερακι στον jobs γιατι η apple στο αντικατεστησε για την ψυχουλα του.

Δημοσ.

Καταρχήν συγχαρητήρια για την επιτυχημένη κατάληξη όμως η εγγύηση του iPhone ξεκινάει από την ημερομηνία που το αγόρασες και όχι από την ημερομηνία ενεργοποίησης.

 

Γενικά μιλώντας, αν ο πωλητής έχει να αντιμετωπίσει θέμα 2 ετών σε ένα iphone έχει τις παρακάτω επιλογές:

 

α. Να κάνει το κορόιδο

β. Να το επισκευάσει μόνος του με υλικά OEM από τον Κινέζο

γ. Να το στείλει στην i-ftiaxto για επισκευή με υλικά ΟΕΜ από τον Κινέζο χοντρική

δ. Να πληρώσει τα 240 του επίσημου service

ε. Να δώσει ένα καινούργιο από το ράφι

 

Επειδή συζητάμε για πωλητές που σέβονται τον εαυτό τους, σίγουρα θα απορρίψουν τα α,β,γ, και μεταξύ των δ και ε θα επιλέξουν το δ που έχει το μικρότερο κόστος για αυτούς. Επειδή όμως το κόστος παραμένει κόστος, ο νομοθέτης έχει προβλέψει το παρακάτω (Άρθρο 4, EC1999 /44):

 

 

Άρθρο 4

Δικαίωμα προς επανόρθωση

Όταν ο τελικός πωλητής υπέχει ευθύνη έναντι του καταναλωτή λόγω έλλειψης συμμόρφωσης προς τους όρους της σύμβασης, η οποία απορρέει από πράξη ή παράλειψη του παραγωγού, ενός προηγούμενου πωλητή ο οποίος εντάσσεται στην ίδια αλυσίδα συμβάσεων ή οποιουδήποτε άλλου ενδιαμέσου, ο τελικός πωλητής δικαιούται να στραφεί κατά του υπευθύνου ή των υπευθύνων στην αλυσίδα συμβάσεων. Η εθνική νομοθεσία ορίζει το ή τα πρόσωπα κατά των οποίων μπορεί να στραφεί ο τελικός πωλητής, καθώς και τις σχετικές αγωγές και προϋποθέσεις άσκησής τους.

 

που σημαίνει με απλά λόγια ότι υπάρχουν αντίστοιχες διαδικασίες μέσα στο κανάλι της χοντρικής που καλύπτουν και τον πωλητή έναντι του προμηθευτή του για δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος. Αν ο πωλητής ξέρει ότι υπάρχει αυτή η ομπρέλα, γιατί να δυσαρεστήσει τον όποιο πελάτη του αρνούμενος την δωρεάν επισκευή;

Δημοσ.

θα μου πεις εσυ οτι ερμηνευω λαθος τον νομο?..μαλιστα δασκαλε.

Πηγαινε πες τα στους δικηγορους του ινκα αυτα η σε εναν οποιοδηποτε δικηγορο που που διαβασει τον νομο.

Πάντως ένας οποιοσδήποτε δικηγόρος έχει αντίθετη γνώμη με σένα: http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

 

Anyway, σου λέμε ότι το εχεις καταλάβει λάθος, αλλά δεν το δέχεσαι. Οπότε δεν έχει και πολυ νόημα να συνεχίζουμε.

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι ισχύει κανονικά το υπόλοιπο της εγγύησης. Αν είναι προς το τέλος (τελευταίο μήνα νομίζω) σου δίνουν δύο μήνες εγγύηση για τη νέα συσκευή.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...