KinigosPsixon Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 δέν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτό το ποστ αλλά δεν υπάρχει μάλλον και κάποιο κατάλληλο...Αν νομίζει κάποιος διαχειριστής ότι είναι ακατάλληλο μέρος ή να το διαγράψει. Έχω ενα μεγάλο πρόβλημα με την vodafon αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και μπορεί να μου πει τι έκανε θα το εκτιμούσα . Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξήςΕίμαι συνδρομητής cosmoteμε πήραν απο την vodafon και μου κάνα προσφορά να φύγω απο την cosmote συμφώνησα έστειλαν συμβόλαια αλλα δεν υπέγραψα γιατι με πήραν απο την wind και μου κάναν καλύτερη . οπότε υπέγραψα σε αυτούς η vodafon όμως έστειλε έτοιμα στην cosmote για να πάρει τους αριθμούς (δεν ξέρω πως ακριβώς λέγετε ελπίζω να καταλάβατε ) και δεν το αποσύρει με αποτέλεσμα να μήν μπορεί να πάρει η wind τους αριθμούς . με πήραν απο την vodafon η κοπέλα που μου έκανε εξαρχής την προσφορά και λέω μου έγινε καλύτερη απο την wind δεν θα προχωρήσω με την δικία σας ακυρώστε την αίτηση για τους αριθμούς στην cosmote. δεν έγινε όμως αυτό(θέλω να κρατήσω τους ίδιους )Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών με έδωσαν εναν άλλο αριθμο που παίρνεις πατας το 2 και λέει θα επικοινωνήσουν μαζί σου πήρα εκει μετα απο 2 μερες τπτ. ξανα πήρα εξυπ. πελατών μου λεν θα στείλουμε εμείς το αίτημα σας σε προτεραιότητα και σε 1 μερα θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας . παλι τπτ.ξανα παίρνω μου λένε θα στείλουμε αίτημα στην κοπέλα που σας έκανε την προσφορά να επικοινωνήσει αυτή μαζι σας. παλι τπτ. μην πολυλογώ πέρασαν σχεδόν 2 βδομάδες που κάνω συνέχεια αυτο το πράγμα παίρνω μου λένε θα σας πάρουμε εμείς και δεν γίνετε τπτ. καμια ιδέα.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Καταρχήν το πρόβλημά σου ταιριάζει εδώ:http://www.insomnia.gr/forum/10-smartphones/ Πάμε στο πρόβλημα αυτό καθ' αυτό:Την τελευταία παράγραφο δεν την κατάλαβα.Ποιας εταιρίας την τηλεφωνική υποστήριξη κάλεσες; Κατ' εμέ στείλε καταγγελία στην ΕΕΤΤ κοινοποιώντας την και στις 3 εταιρίες (cosmote, wind, vodafone), ζητώντας το αυτονόητο:Να πάψει το αίτημα της vodafone. Πρόσεξε όμως!Στην αρχική τηλ. επικοινωνία με την υπάλληλο της vodafone, τότε που αρχικά δέχτηκες, η κλήση ηχογραφόταν;Μήπως επιβεβαίωσες τηλεφωνικά και συμφώνησες για την φορητότητα και σε δένουν με αυτό;
KinigosPsixon Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 ναι σημερα κατι τετοιο μου είπαν.... τις vodafon την υποστήριξη παίρνω . δεν θυμάμαι αν ηχογραφόταν αλλα θμάμαι οτ ρώτησα αν μπορώ οποιαδήποτε στιγμή να την ακυρώσω και μου είπε ναι . εγω απο εδώ πήγαινα οχι ? http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html να ακολουθήσω αυτο το λινκ ? http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
gs20309 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Γενικά σε τέτοια ζητήματα να ζητάτε από την εξυπηρέτηση πελατών το fax για τα κεντρικά της εκάστοτε εταιρίας και να στέλνετε την ταυτότητα σας και από κάτω τα στοιχεία " Παρακαλώ για την άμεση ακύρωση του αιτήματος φορητότητας των αριθμών μου 69... με αφμ τάδε ... αλλιώς θα προβώ σε καταγγελία" και ως δια μαγείας θα ακυρωθεί το αίτημα μέσα σε 24ώρες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα