Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρωταω για λογαριασμο φιλου με Nissan , αν χρησιμοποιείται φιλτρα  αερος - λαδιου - βενζίνης oχι τα γνησια  αλλα σοβαρες  aftermarket εταιρειες ,και  από ποιες εχετε  μεινει ευχαριστημενοι ? :confused:

Δημοσ.

δεν αξιζει, αν περιμενει να δει καλυτερες επιδοσεις βάζοντας aftermarket φιλτρο αερος. τα λαδιου,βενζινης δεν το συζητω καν. Το μόνο πλεονεκτημα που βλεπω είναι οτι το φιλτρο αερος μπορει να καθαριζεται αντι να πετιεται , οποτε ξαναχρησιμοποιείται. αλλά δεν είμαι κ σιγουρος ποσο εύκολα καθαρίζεται.

Δημοσ.

Καλύτερα στοκ παρά aftermarket. Συνήθως είναι καλύτερα ή πιο φτηνά (ή και τα δύο!) :-Ρ

Για παράδειγμα δες εδώ σύγκριση στοκ Toyota φίλτρο λαδιού με aftermarket

 

Επίσης αποφύγετε τα ελεύθερα φίλτρα αέρος στυλ Κ&Ν και μείνετε με τα χάρτινα φίλτρα. Προσφέρουν καλύτερο φιλτράρισμα (πχ. αν το Κ&Ν φιλτράρει το 98% και το στοκ χάρτινο το 99,5% το στοκ φιλτράρει 4 φορές καλύτερα).

Συνήθως δεν δίνουν ιπποδύναμη (οι κατασκευαστές πλέον υπερδιαστασιολογούν ελαφρά την εισαγωγή οπότε δεν έχεις και πολλά να κερδίσεις από ένα ελεύθερο φίλτρο) ίσως βοηθούν στον ήχο. Ειδικά αν κάποιος αφήσει ανοιχτό το φιλτροκούτι (πόρωση αλλά ρουφά ζεστό αέρα που ρίχνει ιπποδύναμη).

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις σας , μιλαμε για φιλτρα αερος π.χ. όχι για ελευθερα φιλτρα αερος τυπου Κ&Ν  , αλλά για απλά φιλτρα  


αερος εχω βαλει ενα aftermarket Και πιστευω πλεον εχω κανει αποσβεση τοσα χρονια :P

την μαρκα φιλε ntinaras μπορεις να την γραψεις ? αυτό ρωτησε ο φιλος μου , από ποιες εχετε μεινει ευχαριστημένοι


Καλύτερα στοκ παρά aftermarket. Συνήθως είναι καλύτερα ή πιο φτηνά (ή και τα δύο!) :-Ρ

Για παράδειγμα δες εδώ σύγκριση στοκ Toyota φίλτρο λαδιού με aftermarket

 

Επίσης αποφύγετε τα ελεύθερα φίλτρα αέρος στυλ Κ&Ν και μείνετε με τα χάρτινα φίλτρα. Προσφέρουν καλύτερο φιλτράρισμα (πχ. αν το Κ&Ν φιλτράρει το 98% και το στοκ χάρτινο το 99,5% το στοκ φιλτράρει 4 φορές καλύτερα).

Συνήθως δεν δίνουν ιπποδύναμη (οι κατασκευαστές πλέον υπερδιαστασιολογούν ελαφρά την εισαγωγή οπότε δεν έχεις και πολλά να κερδίσεις από ένα ελεύθερο φίλτρο) ίσως βοηθούν στον ήχο. Ειδικά αν κάποιος αφήσει ανοιχτό το φιλτροκούτι (πόρωση αλλά ρουφά ζεστό αέρα που ρίχνει ιπποδύναμη).

nickolas , πολύ ενδιαφερον το συγκριτικο που ανεβασες , ευχαριστούμε :D

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις σας , μιλαμε για φιλτρα αερος π.χ. όχι για ελευθερα φιλτρα αερος τυπου Κ&Ν  , αλλά για απλά φιλτρα  

την μαρκα φιλε ntinaras μπορεις να την γραψεις ? αυτό ρωτησε ο φιλος μου , από ποιες εχετε μεινει ευχαριστημένοι

nickolas , πολύ ενδιαφερον το συγκριτικο που ανεβασες , ευχαριστούμε :D

Εγω θα προτεινα ενα jr φιτλτρο αερος και θα εισαι κομπλε.Δεν ξερω με το μοντελο σου τι γινεται και αν βγαζει αλλα λογικα θα βγαζει.Τωρα οσον αφορα τα χρηματα θα δωσεις λιγα παραπανω αλλα μετα δεν το ξαναλλαζεις ποτε.οποτε βγαινεις κερδισμενος και απο θεμα χρηματων αλλα και απο ανασας στο μοτερ.

Δημοσ.

Εγω θα προτεινα ενα jr φιτλτρο αερος και θα εισαι κομπλε.Δεν ξερω με το μοντελο σου τι γινεται και αν βγαζει αλλα λογικα θα βγαζει.Τωρα οσον αφορα τα χρηματα θα δωσεις λιγα παραπανω αλλα μετα δεν το ξαναλλαζεις ποτε.οποτε βγαινεις κερδισμενος και απο θεμα χρηματων αλλα και απο ανασας στο μοτερ.

λοιπον  ρωτησα  , το αμαξι είναι Nissan micra k10 1200 κυβικα μοντελο 1992 , μιλαμε για απλα φιλτρα και όχι για αυτοκίνητα με πολλα αλογα .... τυπου Κ$Ν - Jr  κλπ

Δημοσ.

λοιπον  ρωτησα  , το αμαξι είναι Nissan micra k10 1200 κυβικα μοντελο 1992 , μιλαμε για απλα φιλτρα και όχι για αυτοκίνητα με πολλα αλογα .... τυπου Κ$Ν - Jr  κλπ

μιλας για το ιδιο φιλτρο σαν το γνησιο απλα οχι γνησιο η για φιλτρα βελτιωσης?...Προφανως μιλας για το πρωτο.Αρα χρησιμοποιησες λαθος ορο και για αυτο μπερδευτηκα.aftermarket εννοουμε τα βελτιωμενα ανταλλακτικα.Μια καλη εταιρια για φιλτρα ειναι η man....Προσωπικη μου αποψη εχει γινει καλυτερη και απο την bosch...

Δημοσ.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις με το φίλτρο αέρος είναι να πάρεις το στοκ και να το αφήσεις τουλάχιστον 4χρόνια/60.000 με οπτικούς ελέγχους μην τυχόν ξεραθεί η τσιμούχα που το συγκρατεί ή σχιστεί κάπου το υλικό του. Αυτά υποθέτοντας πως μένεις σε περιοχή με νορμάλ σκόνη. Δεν το τινάζεις/φυσάς/ρουφάς κλπ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ απλά το επιθεωρείς. Δες εδώ. Αφορά φορτηγά αλλά οι αρχές είναι οι ίδιες, ειδικά δώσε βάση στην τελευταία σελίδα που λέει τι δεν πρέπει να κάνεις.

 

Βασική παρανόηση είναι ότι το φίλτρο δεν το αλλάζουμε επειδή δεν φιλτράρει καλά (ισχύει το αντίθετο, όσο πιο βρώμικο τόσο πιο καλά φιλτράρει) αλλά γιατί βουλώνει. Ενδεικτικά διαβάστε εδώ

Αλλά και το ότι βουλώνει δεν είναι τόσο τραγικό πρόβλημα πέρα από μια μικρή μείωση ιπποδύναμης. Δείτε εδώ και εδώ

 

Τέλος πάρτε και ένα συγκριτικό φίλτρων αέρος (εδώ όλη η μελέτη)

 

ΥΓ. Προσωπικά έχω μια ένσταση με όλες τις μελέτες, επειδή αφορούν βρώμισμα του φίλτρου σε μικρό χρονικό διάστημα VS χρόνια στην πράξη. Η συνεχής υποπίεση που υπόκειται το φίλτρο δεν αναπαράγεται σε αυτές τις μελέτες. Φαίνεται όμως πως παρ'όλα αυτά δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι κατασκευαστές στο διάστημα που προτείνουν, βάζουν τεράστιο περιθώριο ασφάλειας μέσα για την περίπτωση που κάποιος κινείται σε περιβάλλον με πολύ σκόνη.

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις σας , μιλαμε για φιλτρα αερος π.χ. όχι για ελευθερα φιλτρα αερος τυπου Κ&Ν  , αλλά για απλά φιλτρα  

την μαρκα φιλε ntinaras μπορεις να την γραψεις ? αυτό ρωτησε ο φιλος μου , από ποιες εχετε μεινει ευχαριστημένοι

nickolas , πολύ ενδιαφερον το συγκριτικο που ανεβασες , ευχαριστούμε :D

Green ειχα βαλει.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...