Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ηθελα να μου δωσετε καμια ιδεα πως μπορω να κανω μια δυναμικη στοιβα με τις εξης λειτουργιες 

push -τοποθετεί ένα στοιχείο στην κορυφή της στοίβας
pop - αφαιρεί το στοιχείο που βρίσκεται στην κορυφή της στοίβας
top - επιστρέφε, χωρίς να αφαιρέσει το στοιχείο που βρίσκεται στην κορυφή της στοίβας
makeEmpty - Αδειάζει μια υπάρχουσα στοίβα από όλα τα στοιχεία της
isEmpty - Ελέγχει αν μια στοιβα είναι άδεια ή όχι.Ευχαριστω πολυ οποιον μοου δωσει καποια παραδειγματα
Δημοσ.
typedef struct Item_data{
  int * int_ptr;
  int count;
} Item_data;

typedef struct Item_node{
  Item_data * data;
  struct Item_node * next;
} Item_node;

typedef struct LIFO{
  Item_node * first;
  Item_node * last;
  int size;
} LIFO;

Φαντάζομαι κάποιες τέτοιες δομές θα χρειαστείς, και μετά μπορείς να φτιάξεις και τις συναρτήσεις σου...

Ξεκίνα το από κάπου και όπου κολλήσεις γράψε πάλι..

Δημοσ.

Επειδή εγώ είμαι αντισυμβατικός θα σου πω ότι μπορείς να το υλοποιήσεις και με πίνακα + realloc + μια struct που θα έχει τον πίνακα και το μέγεθος του ως fileds

 

;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...