Προς το περιεχόμενο

Πες μου πως οδηγας να σου πω ποιος εισαι


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεν ειναι αλλος κολλημενος πισω μου φυσικα σταματαω 

Αν ομως πλησιαζω και ειμαι με >70 χλμ δε γινεται να σταματησω

Αν εχετε προσεξει σε καθε φαναρι περνανε τουλ 3 με καθαρο κοκκινο 

αν σταματησεις στο πορτοκαλι μπροστα τους καηκες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το θεμα του φρεναρίσματος για να μην παραβιασεις κοκκινο ή να μην πεσεις στον μπροστινο σου είναι πικρη ιστορια

 

Το 1988 με το πρωτο μου αμαξι Nissan Sunny 1.3 (καιω και αμολυβδη) με 330 χλμ όλα κι όλα ερχομουν από Ωρωπο φρεναρει ο μπροστινος στο στρατοπεδο που είναι στην εθνικη κοντα φρεναρω κι εγω και ερχεται από πισω ένα Peugeot παλιο που εροταν από Θεσσαλονικη και ακουω τον διπλανο μου "καλοκαιρινο στο εκανε"

 

300.000 δρχ ζημια σχεδόν χλμ και χιλιαρικο

 

Καπου το 1994 παλι με Nisan Sunny  1.6 από τα πρωτα καταλυτικα πηγαίνοντας για Μεσσηνια σταματαω σε ένα γεφυρακι που χωραγε να περασει ένα αυτοκινητο και ερχεται από πισω ένα Almera καινουργιο και μου κανει πολύ μεγαλη ζημια

 

Παρομοιες 2  περιπτώσεις με Honda CRV  επειδή σταματησα σε φαναρι ή ο πισω δεν κραταγε την σωστη αποσταση

 

Τι να πεις ....5 "πισωκολητα" γιατι ο πισω δεν προσεχε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα του φρεναρίσματος για να μην παραβιασεις κοκκινο ή να μην πεσεις στον μπροστινο σου είναι πικρη ιστορια

 

Το 1988 με το πρωτο μου αμαξι Nissan Sunny 1.3 (καιω και αμολυβδη) με 330 χλμ όλα κι όλα ερχομουν από Ωρωπο φρεναρει ο μπροστινος στο στρατοπεδο που είναι στην εθνικη κοντα φρεναρω κι εγω και ερχεται από πισω ένα Peugeot παλιο που εροταν από Θεσσαλονικη και ακουω τον διπλανο μου "καλοκαιρινο στο εκανε"

 

300.000 δρχ ζημια σχεδόν χλμ και χιλιαρικο

 

Καπου το 1994 παλι με Nisan Sunny  1.6 από τα πρωτα καταλυτικα πηγαίνοντας για Μεσσηνια σταματαω σε ένα γεφυρακι που χωραγε να περασει ένα αυτοκινητο και ερχεται από πισω ένα Almera καινουργιο και μου κανει πολύ μεγαλη ζημια

 

Παρομοιες 2  περιπτώσεις με Honda CRV  επειδή σταματησα σε φαναρι ή ο πισω δεν κραταγε την σωστη αποσταση

 

Τι να πεις ....5 "πισωκολητα" γιατι ο πισω δεν προσεχε...

 

γίνεται και χειρότερο, πορτοκαλι εξω απο σχολείο, αυτοκίνητο 3 μηνών φρεναρει στο φαναρι και απο πισω το rallye καρφωτο πάνω στο αμαξι με 110-120... καλοκαιρινό εγινε, μεχρι να πίσω σαλονια αλλαχτηκαν...

Δόξα το θεο που δεν υπηρχε κανενα παιδάκι να περνάει το δρόμο...

 

ο ραλλις ακομα κυκλοφορεί ελευθερος και με διπλωμα ομως δυστυχώς..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεποντας στο δρομο τα απειρα τρελλα πολλες φορες σκεπτομαι τι σοι ανθρωπος οδηγαει το αυτοκινητο 

πχ ενας οποιος χωνεται μπροστα στη σειρα στο φαναρι 

ενας που παρκαρει στη μεση του δρομου 

που κυκλοφορει με κλειστους καθρεπτες ή χωρις φωτα 

 

Υπαρχει περιπτωση αυτοι οι ανθρωποι να ειναι νορμαλ στην υπολοιπη ζωη τους ?

 

 

Εγώ ξέρω κάμποσους πολύ καλούς οδηγούς που είναι τελείως μαλάκες στην υπόλοιπη ζωή τους πάντως. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα άνοιγα σήμερα περίπου ίδιο θέμα. Η απορία μου ήταν τι σκ@τα έχουν στο κεφάλι τους άτομα με μηχανές, παπια και κυρίως ΠΟΛΛΟΙ διανομείς. Και λέω πολλοί γιατί δεν γίνεται να πέφτουν μόνο σε μένα τρελες περιπτώσεις. Φανάρια κόκκινα να τρώνε πανηγυρικά άκυρο, αναστροφές - ανάποδη λωρίδα, να σου σκάνε προσπέραση απ'την εξωτερική σε τυφλό σημείο, να βλέπουν ότι αλλάζει ή μπαίνει σε άλλη λωρίδα όχημα από μέτρα μακρυα αλλά στα @@ τους, έρχονται καρφωτοί και αλίμονο αν δεν τον έχουν πάρει πρέφα οι οδηγοί ή απλά δεν σταματήσουν. Δεν αναφέρομαι καν στα κράνη που δεν φορα κανεις...

 

Τι στο διάολο ρε μάγκες; Επειδή και εδώ κάποιοι ίσως δουλεύετε σε αυτό, δώστε μια λογική εξήγηση. Ρισκάρετε να τσακιστείτε (και να φάτε και άλλους) για λίγα λετπα διαφορά; Το καταλαβαίνετε γενικά οι μηχανόβιοι (και εγώ οδηγώ μηχανές αλλα όχι συχνά) ότι σε περίπτωση ατυχήματος είστε άσχημα εκτεθειμένοι;

 

Δεν είναι καθόλου υπερβολικό το ποστ μου μπροστά σε αυτα που έχω δει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ κακους οδηγους ομως που ειναι οκ στην κανονικη τους ζωη  ?

 

 

Αστειεύομαι, αλλά γενικά δεν νομίζω πως έχει άμεση σχέση το πόσο καλός οδηγός είσαι, με το τι άνθρωπος.

Μπορεί ο τρόπος οδήγησης κάποιου να μαρτυρά κάποια στοιχεία του χαρακτήρα του, αλλά μέχρι εκεί.

mxls, για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου μιας και πιτσιρίκος δούλεψα αρκετά χρόνια διανομή, θα σου πω πως από ένα σημείο και μετά, ειδικά αν δουλεύεις καθημερινά στους ίδιους δρόμους, αποκτάς μία μικρή ανοσία στον κίνδυνο.

Πέρα από το γεγονός πως, στατιστικά αν το σκεφτείς, οδηγώντας 8 ώρες αποκλείεται να μην αφαιρεθείς (κάπου εκεί συνειδητοποίησα για ποιο λόγο οδηγούν έτσι και οι ταρίφες), ειδικά στην διανομή, δεν γίνεται να βγάλεις την δουλειά χωρίς να κάνεις έστω κάποιες "αθώες" παραβάσεις.

 

Τυχαίο παράδειγμα, είσαι σε μονόδρομο, και σου ξέφυγε το νούμερο του σπιτιού που ψάχνεις για καμιά 50ριά μέτρα, κάνεις 3 τετράγωνα κύκλο για ξαναμπείς από την αρχή στον ίδιο δρόμο ή απλά γυρνάς πίσω και πας ανάποδα για αυτά τα μέτρα;

Πριν απαντήσεις, πρόσθεσε και εξωτερικούς παράγοντες (πίεση λόγω πολύ δουλειάς - κρύο - παγωμένα φαγητά - βροχή κλπ)..

Ε γυρνάς πίσω και πας ανάποδα. Χωρίς δεύτερη σκέψη, όσο νόμιμος και αν θες να είσαι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκκρεμεί με εμένα η εξής υπόθεση ατυχήματος : γυναίκα οδηγός επιχειρεί (σε κεντρική διασταύρωση με φανάρι για υποχρεωτική πορεία αριστερά ) να κάνει παράνομη επιτόπου αναστροφή (υπάρχει απαγορευτική πινακίδα) . Ξεκινώντας λοιπόν με πράσινο φανάρι προχωράει λίγα μέτρα εμπρός, κατόπιν ανοίγει την τροχιά της κάνοντας δεξιά, φρενάρει και ξαναέρχεται αριστερά. Ανάβει αλαρμ 2 sec πριν την εμβολίσω πλαγίως αριστερά.

Και αρχίζει το θέατρο.... (Μονολογεί αυτή)

1) ''Δεν βλέπεις που άναψα αλαρμ; ''

2)'' Όφειλες να σταματήσεις''

3) τηλεφωνεί στον ντεμέκ δικηγόρο αδερφό της για να με πει τηλεφωνικώς '' αλλη φορά να αφήνεις απόσταση , κοιταξε λοιπον μη την ζορίσεις την γυναίκα , έχει ασχημα οικονομικά''

4) '' Γυρνούσα απο κλινική που έιχα παει την κόρη μου (καθόταν πίσω) και είπε ότι αν ξαναπονέσει , να τον τηλεφωνήσουμε''

5) '' Βασικά ήθελα να σταματήσω και μετά να στρίψω επάνω αριστερα''

6) '' Έβλεπα που ερχόσουν με ηλιγγιώδη ταχύτητα και έκανα δεξία για να μη πέσεις πάνω μου''

 

Δήλωση αρνητική και οι 2.

 

Αφού φυσικά φωτογράφησα τα 2 οχήματα ΚΑΙ εγώ  ώστε να φένεται η θέση των οχημάτων , έστειλα το υλικό στην ασφαλιστική μου. Το επεξεργάζεται 3 εβδομάδες τώρα, διότι όντως έκανε παράβαση η οδηγός. Συνυπαιτιότητα θα είναι μάλλον το αποτέλεσμα.  

 

Χθες , με τηλεφωνεί η ίδια οδηγός να με πείσει να δεχτώ το φταίξιμο 100% για να φτιάξει το αυτοκινητό της. Πόρισμα από τις ασφαλιστικές δεν βγήκε, αλλά με απειλεί ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον μου. Της λέω κάνε όπως νομίζεις.

 

Συμπεραίνω λοιπόν ότι πουτάνα στη ψυχή , πουτάνα και στο τιμόνι. Από την στιγμή του ατυχήματος μέχρι τώρα, ούτε φωνή ύψωσα, όυτε έβρισα. Κράτησα όμως μια επιφυλακτική στάση γνωρίζοντας ότι ο νόμος θα μου την φέρει, με μια τυφλή εφαρμογή του '' ο από πίσω να κόψει το λαιμό του να σταματήσει και ναό να συναντήσει μπροστά του '' . Και ας βρέθηκε αυτή δεξιά μου να αλλάζει πορεία προς τα αριστερά.

 

 

Bonus : η πονεμένη κόρη , με έδωσε χειραψία χαμογελαστή όλο ζωντάνια και ζήτησε συγνώμη , πριν αποχωρήσει με ταξί για το σπίτι της , από το σημείο του ατυχήματος. 

 

Bonus 2 : η οδηγός ήταν MILF

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liopyr μπορώ και καταλαβαίνω, οι συνθήκες δηλαδή να σε "ωθήσουν" να παρανομήσεις όσο καλή διάθεση και να έχεις.

Μέχρι ενός σημείου δικαιολογώ. Στα περισσότερα όμως όχι. Ίσως και γιατί είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος που και σε λάθος λωρίδα να είμαι σε φανάρι δεν θα προσπαθήσω να αλλάξω τελευταία στιτμή, αλλά θα κάνω μια γύρα. Δεν έχω δουλέψει ποτε ως διανομέας οπότε σίγουρα έχεις καλύτερη εικόνα.

 

Ο λόγος που ήθελα να ανοίξω θέμα ήταν πριν λίγες μέρες μου συνέβη το πιο άκυρο έβερ. Για όσους ξέρουν, από Χαρακόπου στην Καλλιθέα για να μπω Ταύρο, περνας από ένα ΠΟΛΥ στενό πέρασμα, δεν έχει φωτισμό, γωνία 90μοίρες, στρίβω που λες αριστερα και μου σκάει προσπέραση απ'την εξωτερική ντελιβεράς (με κλειστά φώτα !!! ). Στο λόγο μου ζήτημα να είχε ενα μέτρο περιθώριο.  Σταμάτησα παρακάτω στο ψητοπωλείο, τον ζήτησα ευγενικά εκτός καταστήματος (μην τυχόν τον απολύσουν) και του λέω τι μ@λακία ήταν αυτή που έκανες; Και όντως μου απάντησε η πίεση, η βιασύνη, έχεις δίκιο, σορρυ κτλ. Τι σημασία θα είχαν όλα αυτα αν είχε γίνει παστίτσιο ανάμεσα σε μένα και στα παρκαρισμένα ή κάτι κάδους που έχει εκεί;


...γυναίκα οδηγός επιχειρεί (σε κεντρική διασταύρωση με φανάρι για υποχρεωτική πορεία αριστερά ) να κάνει παράνομη επιτόπου αναστροφή (υπάρχει απαγορευτική πινακίδα) . Ξεκινώντας λοιπόν με πράσινο φανάρι προχωράει λίγα μέτρα εμπρός, κατόπιν ανοίγει την τροχιά της κάνοντας δεξιά, φρενάρει και ξαναέρχεται αριστερά. Ανάβει αλαρμ 2 sec πριν την εμβολίσω πλαγίως αριστερά...

 

Στη φωτο φαίνεται απ'την θέση των οχημάτων ότι άνοιξε τροχια; Εννοώ να φαίνεται ότι έχει πιάσει απ'την άλλη λωρίδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στη φωτο φαίνεται απ'την θέση των οχημάτων ότι άνοιξε τροχια; Εννοώ να φαίνεται ότι έχει πιάσει απ'την άλλη λωρίδα;

 

Φαίνεται δεξιά μου. Ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω dash cams δεκτές από ασφαλιστικές και στο Ελλάντα!!!

 

Κουράστηκα να κλαίω απο τα γέλια με τους Ρώσους όταν τα πραγματικά χάλια είναι εδώ :lol:

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται δεξιά μου. Ναι.

 

Έχεις κάθε ευθύνη αν βρίσκεσαι πίσω της. Θα μπορούσες να ισχυριστεις πως άλλαξε λωρίδα και δεν ήταν πια μπροστά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω γουσταρω να χωνω σε ανθρωπους που δεν μπορουν να μεινουν στην λωριδα τους.

Οπως καταλαβατε, συνεχεια βριζω.

:-D

κυριως ταριφες . τις καβαλανε και τις 2 . καλα δεν συζητω για φλας . μαλλον δεν βαζουν στα ταξι πλεον , ουτε και αλαρμ . αλλιως δεν εξηγειται :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα άνοιγα σήμερα περίπου ίδιο θέμα. Η απορία μου ήταν τι σκ@τα έχουν στο κεφάλι τους άτομα με μηχανές, παπια και κυρίως ΠΟΛΛΟΙ διανομείς. Και λέω πολλοί γιατί δεν γίνεται να πέφτουν μόνο σε μένα τρελες περιπτώσεις. Φανάρια κόκκινα να τρώνε πανηγυρικά άκυρο, αναστροφές - ανάποδη λωρίδα, να σου σκάνε προσπέραση απ'την εξωτερική σε τυφλό σημείο, να βλέπουν ότι αλλάζει ή μπαίνει σε άλλη λωρίδα όχημα από μέτρα μακρυα αλλά στα @@ τους, έρχονται καρφωτοί και αλίμονο αν δεν τον έχουν πάρει πρέφα οι οδηγοί ή απλά δεν σταματήσουν. Δεν αναφέρομαι καν στα κράνη που δεν φορα κανεις...

 

Τι στο διάολο ρε μάγκες; Επειδή και εδώ κάποιοι ίσως δουλεύετε σε αυτό, δώστε μια λογική εξήγηση. Ρισκάρετε να τσακιστείτε (και να φάτε και άλλους) για λίγα λετπα διαφορά; Το καταλαβαίνετε γενικά οι μηχανόβιοι (και εγώ οδηγώ μηχανές αλλα όχι συχνά) ότι σε περίπτωση ατυχήματος είστε άσχημα εκτεθειμένοι;

 

Δεν είναι καθόλου υπερβολικό το ποστ μου μπροστά σε αυτα που έχω δει.

Δουλευα καμποσα χρονια. Ενα σου λεω, Ηλιθιοι Μαλακες.

 

Ηλιθιοι επειδη: Ειναι απλο. 5χλμ σε κατοικημενη περιοχη, θελουν 10 λεπτα. Δε πα να πας με 200χλμ/ωρα, δε πα να πας με 40χλμ/ωρα, 10 λεπτα θα κανεις. ΝΟΜΟΣ.

 

Μαλακες επειδη: Ρισκαρουν την ζωη τους για ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ εργασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...