Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένας συνάδελφός πήρε απο Κίνα ενα τα μπλε το οποίο όμως

Ήρθε με σοβαρή βλάβη δηλαδή με πρόβλημα στην οθόνη αφής και

Ως εκ τουτου δίδει (ή οθόνη) μονη της εντολές και φυσικά δεν γίνεται να

Λειτουργίες με τίποτα

Το ερώτημα τώρα είναι οτι ο φίλος θέλει ή καινούργιο ή τα λεφτά του πίσω

Έχει πληρώσει με πειπαλ και το μαγαζί είναι το ban good China ή δε μάρκα του ταμπλετ

Έναι color fly.

Έχει ενημερώσει και τον πωλητή και θέλει να γνωρίζει τι πιθανότητες έχει

Να μην χασει τα λεφτά του??

Δημοσ.

Ειχα παρει απο το συγκεκριμένο καταστημα ενα ταμπλετ το Σεπτέμβρη.

Μου ηρθε με προβλημα στην οθονη. Το touch.δεν δουλευε καλα.

Επικοινωνησα με το καταστημα, μου ζητησαν βιντεο για τη ζημια που εχει το ταμπλετ.

Τραβηξα ενα και τους το εστειλα. Μου ζητησαν να το παω σε καποιο τοπικο καταστημα να το φτιαξουν και να μου πληρωσουν τα εξοδα.

Δεν ειχα κανενα και τους το ειπα. Οποτε μου ζητησαν να τους το στειλω πισω και να μοιραστουμε τα εξοδα αποστολης, που ετσι και εγινε.

Το εστειλα με τρακινγκ ναμπερ πισω. Με ενημερωσαν οταν το παρελαβαν, παρολο που το τρακινγκ εδειχνε πως δεν ειχε παραδωθει ακομα. Και τελικα μου εκαναν refund.

 

Γενικα ειναι αξιοπιστο μαγαζι. Θα παρει τα λευτα του πισο ή καινουριο.

  • Like 1
Δημοσ.

Νασε καλα. Σε τι διευθυνση τοστειλες πισω??

Στο ποσο refund ειχαν προσθεσει και τα μισα εξοδα της αποστολης?

Και το σπουδαιοτερο. Ο φιλος εχει πληρωσει με PayPal το οποιο τωρα

Δινει προθεσμια 20 μερες να γινει οτι γινει γιατι μετα η υποθεση

Κλεινει και μενεις ξεκρεμαστος

Δηλ μπορει να παρουν το ειδος πισω και μην τους ξαναειδες που σε ειδα που σε ξερω

Εδω τι γινεται τοτε??

Δημοσ.

Νομίζω πως έτσι κι αλλιώς θα το ανοίξεις το case στο PayPal ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Επίσης, τσέκαρε στην ενότητα Internet του forum και ρώτα εκεί ότι χρειαστείς και αν μπορεί να μεταφερθεί το θέμα εκεί μιας και εδώ είναι λάθος!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θυμαμαι διεύθυνση που το ειχα στειλει.

Θα του πουν αυτοι με email λογικα οπως εγινε και με εμενα.

Το ειχα στειλει στο ιδιο πακετο που το ειχα παραλαβει.

 

Εχα ανοιξει και εγω case στο paypal.

Για να μου κανουν refund μου ελεγαν πως πρεπει να κλεισω πρωτα το case, αυτη ηταν η πολιτικη της επιχειρησης ετσι μου απαντησαν οταν τους ρωτησα γιατι. Δεν μου αρεσε βεβαια αυτη η ιδεα. Τελικα οταν εκλεισα το case μου εκαναν αμεσως refund.

Μου επεστρεψαν τα χρηματα για το ταμπλετ και τα μισα εξοδα αποστολης.

 

Γενικα η εμπειρια μου με το συγκεκριμενο καταστημα ηταν αριστη. Το μονο που δεν μου αρεσε ηταν το οτι αργουσαν λιγο να μου απαντησουν στα mail μου. Αυτο κυριως λογο διαφορας ωρας. Οποτε εστελνα κατι σημερα, επαιρνα απαντηση την επομενη μερα.

Για αυτο το λογο μας πηρε μια εβδομαδα και, για να καταληξουμε στο να το στειλω πισω.

Επεξ/σία από alex2539
Δημοσ.

Ναι ενταξει ειναι αυτα

Στον φιλο μου λενε να στειλουν ενα αλλο καινουργιο

Και αυτος δεχεται

Αν ομως κλεισι την υποθεση και στειλει πισω το χαλασμενο

Και αυτοι δεν στειλουν ουτε καινουργιο ουτε χρηματα τοτε τι γινεται??

Δημοσ.

Του λενε να κλεισει το case και να του στειλουν αλλο?

 

Μου ειχαν πει και εμενα να μου στειλουν αλλο, αλλα δεν υπηρχε αλλο κομματι διαθεσιμο απο αυτο που ειχα παραγγειλει.

Ειχα παρει ενα pipo max m6.

 

Η αγορα κινεζικων ταμπλετ ειναι ρισκο. Πολυ μεγαλη η πιθανοτητα να ερθει προβληματικο, για αυτο το λογο δεν ασχοληθηκα ξανα .

Η δικη μου η εμπειρια με το καταστημα ηταν αριστη, οπως και αλλες αν ψαξεις λιγο στο ιντερνετ.

 

Τωρα αν κατι παει στραβα απο το να χαθει καποιο δεμα στο ταχυδρομειο ή να στην φερουν και δεν σε προστατεύει το paypal..... τοτε κλαψτα η ζωη συνεχιζεται!!!

Δημοσ.

απο την αλλη εγω σε αντιστοιχη περιπτωση εκλεισα την case στο pandawill και λεφτα δεν ειδα πηρα ενα refund τα μισα λεφτα  και κανενα response πλεον

Δημοσ.

Το ίδιο κάνουν όλοι οι Κινέζοι!

 

Προσωπικά δεν θα έκλεινα το case εφόσον δεν έχει λυθεί το πρόβλημα γιατί μετά είσαι ξεκρέμαστος!

Στο παρελθόν που είχα παραγγείλει από dx.com και τα πράγματα δεν είχαν εμφανιστεί για δύο μήνες, μου ζήταγαν να κλείσω την υπόθεση για να μου κάνουν refund και σε ερώτησή μου "Γιατί να κλείσω την υπόθεση και πως μπορώ να τους εμπιστευθώ" δεν απάντησαν ποτέ και το PayPal μου έδωσε φυσικά πίσω τα χρήματά μου.

Δημοσ.

Εμενα παντως μου εκαναν refund.

Ανοιξα case, το εστειλα πισω, το πατελαβαν και με ενημερωσαν οτι το παρέλαβαν, μου ζητησαν να κλεισω το case για να μου κανουν refund. Και ετσι εγινε, το εκλεισα και μου εκαναν refund αμέσως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...