ergidis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Ένας συνάδελφός πήρε απο Κίνα ενα τα μπλε το οποίο όμως Ήρθε με σοβαρή βλάβη δηλαδή με πρόβλημα στην οθόνη αφής και Ως εκ τουτου δίδει (ή οθόνη) μονη της εντολές και φυσικά δεν γίνεται να Λειτουργίες με τίποτα Το ερώτημα τώρα είναι οτι ο φίλος θέλει ή καινούργιο ή τα λεφτά του πίσω Έχει πληρώσει με πειπαλ και το μαγαζί είναι το ban good China ή δε μάρκα του ταμπλετ Έναι color fly. Έχει ενημερώσει και τον πωλητή και θέλει να γνωρίζει τι πιθανότητες έχει Να μην χασει τα λεφτά του??
alex2539 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Ειχα παρει απο το συγκεκριμένο καταστημα ενα ταμπλετ το Σεπτέμβρη. Μου ηρθε με προβλημα στην οθονη. Το touch.δεν δουλευε καλα. Επικοινωνησα με το καταστημα, μου ζητησαν βιντεο για τη ζημια που εχει το ταμπλετ. Τραβηξα ενα και τους το εστειλα. Μου ζητησαν να το παω σε καποιο τοπικο καταστημα να το φτιαξουν και να μου πληρωσουν τα εξοδα. Δεν ειχα κανενα και τους το ειπα. Οποτε μου ζητησαν να τους το στειλω πισω και να μοιραστουμε τα εξοδα αποστολης, που ετσι και εγινε. Το εστειλα με τρακινγκ ναμπερ πισω. Με ενημερωσαν οταν το παρελαβαν, παρολο που το τρακινγκ εδειχνε πως δεν ειχε παραδωθει ακομα. Και τελικα μου εκαναν refund. Γενικα ειναι αξιοπιστο μαγαζι. Θα παρει τα λευτα του πισο ή καινουριο. 1
ergidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Νασε καλα. Σε τι διευθυνση τοστειλες πισω?? Στο ποσο refund ειχαν προσθεσει και τα μισα εξοδα της αποστολης? Και το σπουδαιοτερο. Ο φιλος εχει πληρωσει με PayPal το οποιο τωρα Δινει προθεσμια 20 μερες να γινει οτι γινει γιατι μετα η υποθεση Κλεινει και μενεις ξεκρεμαστος Δηλ μπορει να παρουν το ειδος πισω και μην τους ξαναειδες που σε ειδα που σε ξερω Εδω τι γινεται τοτε??
zizu10 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Νομίζω πως έτσι κι αλλιώς θα το ανοίξεις το case στο PayPal ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης, τσέκαρε στην ενότητα Internet του forum και ρώτα εκεί ότι χρειαστείς και αν μπορεί να μεταφερθεί το θέμα εκεί μιας και εδώ είναι λάθος!
alex2539 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Δεν θυμαμαι διεύθυνση που το ειχα στειλει. Θα του πουν αυτοι με email λογικα οπως εγινε και με εμενα. Το ειχα στειλει στο ιδιο πακετο που το ειχα παραλαβει. Εχα ανοιξει και εγω case στο paypal. Για να μου κανουν refund μου ελεγαν πως πρεπει να κλεισω πρωτα το case, αυτη ηταν η πολιτικη της επιχειρησης ετσι μου απαντησαν οταν τους ρωτησα γιατι. Δεν μου αρεσε βεβαια αυτη η ιδεα. Τελικα οταν εκλεισα το case μου εκαναν αμεσως refund. Μου επεστρεψαν τα χρηματα για το ταμπλετ και τα μισα εξοδα αποστολης. Γενικα η εμπειρια μου με το συγκεκριμενο καταστημα ηταν αριστη. Το μονο που δεν μου αρεσε ηταν το οτι αργουσαν λιγο να μου απαντησουν στα mail μου. Αυτο κυριως λογο διαφορας ωρας. Οποτε εστελνα κατι σημερα, επαιρνα απαντηση την επομενη μερα. Για αυτο το λογο μας πηρε μια εβδομαδα και, για να καταληξουμε στο να το στειλω πισω. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2014 από alex2539
ergidis Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Ναι ενταξει ειναι αυτα Στον φιλο μου λενε να στειλουν ενα αλλο καινουργιο Και αυτος δεχεται Αν ομως κλεισι την υποθεση και στειλει πισω το χαλασμενο Και αυτοι δεν στειλουν ουτε καινουργιο ουτε χρηματα τοτε τι γινεται??
alex2539 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Του λενε να κλεισει το case και να του στειλουν αλλο? Μου ειχαν πει και εμενα να μου στειλουν αλλο, αλλα δεν υπηρχε αλλο κομματι διαθεσιμο απο αυτο που ειχα παραγγειλει. Ειχα παρει ενα pipo max m6. Η αγορα κινεζικων ταμπλετ ειναι ρισκο. Πολυ μεγαλη η πιθανοτητα να ερθει προβληματικο, για αυτο το λογο δεν ασχοληθηκα ξανα . Η δικη μου η εμπειρια με το καταστημα ηταν αριστη, οπως και αλλες αν ψαξεις λιγο στο ιντερνετ. Τωρα αν κατι παει στραβα απο το να χαθει καποιο δεμα στο ταχυδρομειο ή να στην φερουν και δεν σε προστατεύει το paypal..... τοτε κλαψτα η ζωη συνεχιζεται!!!
forgotten Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 απο την αλλη εγω σε αντιστοιχη περιπτωση εκλεισα την case στο pandawill και λεφτα δεν ειδα πηρα ενα refund τα μισα λεφτα και κανενα response πλεον
zizu10 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Το ίδιο κάνουν όλοι οι Κινέζοι! Προσωπικά δεν θα έκλεινα το case εφόσον δεν έχει λυθεί το πρόβλημα γιατί μετά είσαι ξεκρέμαστος! Στο παρελθόν που είχα παραγγείλει από dx.com και τα πράγματα δεν είχαν εμφανιστεί για δύο μήνες, μου ζήταγαν να κλείσω την υπόθεση για να μου κάνουν refund και σε ερώτησή μου "Γιατί να κλείσω την υπόθεση και πως μπορώ να τους εμπιστευθώ" δεν απάντησαν ποτέ και το PayPal μου έδωσε φυσικά πίσω τα χρήματά μου.
alex2539 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2014 Εμενα παντως μου εκαναν refund. Ανοιξα case, το εστειλα πισω, το πατελαβαν και με ενημερωσαν οτι το παρέλαβαν, μου ζητησαν να κλεισω το case για να μου κανουν refund. Και ετσι εγινε, το εκλεισα και μου εκαναν refund αμέσως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα