Επισκέπτης Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Χαιρετώ άπαντες! Με τα smartphones είμαι παντελώς άσχετος, αλλά θέλω να αγοράσω για συγκεκριμένα πράγματα:e-mail και να περάσω χάρτες για χρήση ως gps.Πραγματικά μόνο για αυτά.Επίσης θέλω να δώσω όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα και κάπου είδα αυτό:http://www.minideal.net/original-lenovo-lephone-a690-4-0-dual-sim-android-1ghz-smart-cell-mobile-phone.html και γενικά, παρόμοια κινητά στα ίδια λεφτά. Γενικά θέλω να κινηθώ μέχρι τα 70 ευρώ.Θα βρω κάτι ή να εγκαταλείψω τις σκέψεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. ΥΓ:Μπορείς να αναβαθμίσεις την έκδοση android;
john_dinos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Από Κίνα κάτι θα βρεις για Ευρώπη ουτε ν τ σκέφτεσαι
gtctsiamp Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Σε λίγα χρήματα καλό είναι να δείς κάτι σε Windows Phone αν και πάλι θα πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω. Για παράδειγμα το Nokia 520 είναι αξιοπρεπέστατο και τιμάει το αντίτιμο που ζητά.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Τα smartphones τα θεωρώ περιττό έξοδο μιας και οι δυνατότητές τους μου είναι αχρείαστες και θα είναι πεταμένα λεφτά. Η σκέψη μου ξεκίνησε γιατί το κινητό που έχω, ένα samsung εντελώς απλό, αρχίζει και τα φτύνει και φοβάμαι πως στο εγγύς μέλλον θα με εγκαταλείψει, οπότε έλεγα εκεί που θα δώσω 30-40 ευρώ για ανάλογο κινητό τηλέφωνο, να δώσω κάτι παραπάνω, αναγνωρίζοντας βέβαια το ρίσκο και τις μικρές δυνατότητες. Αν δεν υπάρχει κάτι, δεν χάλασε ο κόσμος.Θα πάρω κάτι σε μη smartphone.
nokiamaniac Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 http://citisshop.com/eshop/lenovo-a269-android-3-5-screen-dual-sim-card-bluetooth-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85-original-play-store/ http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kinita-amp-suskeues/kinita-suskeues/view-device/?deviceid=560
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Στο lenovo χάρτες θα μπορέσω να περάσω;Επίσης θα μπορέσω να αναβαθμίσω το OS;