Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Και 500 φορές δυνατότερο να είναι, το PS2 είναι η κορυφαία κονσόλα όλων των εποχών.

Πραγματικό διαμάντι.

Δημοσ.

Και 500 φορές δυνατότερο να είναι, το PS2 είναι η κορυφαία κονσόλα όλων των εποχών.

Πραγματικό διαμάντι.

Συμφωνώ άλλες εποχές τότε.

Μας έβαλε και το DVD δωμάτιο μας.

Κάτι που πήγε να κάνει το ps3 με το blue ray αλλα τα .ΜΚV αρχεία κέρδισαν.

Δημοσ.

Να το συγκρινουν με το ps3 δεν τους συμφερε διοτι οι διαφορες μεχρι στιγμης ειναι ελαχιστες υπερ του ps4!

Δημοσ.

Υποστηρίζεις δηλ ότι το ps3 αποδίδει καλύτερα γραφικά απο το ps4;;Αντιλαμβάνεσαι πόσο ποιο ισχυρή gpu έχει το τελευταίο;;;Και πόσο ταχύτερη και μεγαλύτερη μνήμη;;;

όχι ακριβώς απλά απάντησα στην ερώτηση σου για το αν έχουν τα λεγόμενα του link που πόσταρα σχέση με τις επιδόσεις του PS3 στα γραφικά...

 

Το όλο τόπικ ήταν γιατι δεν συγκρίνει το PS4 με το PS3 Και το συγκρίνει με το PS2 instead και απάντησα για να μην φαίνεται η ξεφτίλα...

 

εδώ να σημειώσω ότι δεν έχει τραγικά καλύτερη κάρτα γραφικών το PS4 ούτε και τραγικά καλύτερη μνήμη το θέμα ξέρεις ποιο είναι;;

 

Οτι όταν κυκλοφόρησε το PS3 είχε κάρτα γραφικών της γενιάς του και top multipurpose cpu (που μπορεί να αναλάβει και γραφικά!! και να λειτουργήσει σαν DUAL graphics...)

 

Τώρα ή νέα γενιά έχει μια CPU της πλάκας και ενα τσιπ γραφικών (γιατι δεν είναι ξεχωριστή όπως στο PS3) 3 γενιές παλιότερο..(HD 7870) 

 

 

και μετά απο 10 σχεδόν χρόνια κυκλοφορίας φέρανε τον αντικαταστάτη του PS3 που ειναι απλά λίγο καλύτερος ειναι σαν να είχες P4 και μετά απο 10 χρόνια η Intel να καμαρώνει που κατάφερε να βγάλει Intel core 2 duo.... εκεί ειναι η ντροπή... και για όλα φτέει η Microsoft που λανσάρισε το xbox360 με την χ86 αρχιτεκτονική του και χάλασε την πιάτσα... 

Δημοσ.

Έχεις σε κάποια πράγματα δίκιο και σε κάποια αλλα τόσο λάθος.Αρχικα εσύ πέταξες την σύγκριση ps3 με ps4.Φυσικα και για την εποχή το ps4 δεν είναι κανένα τέρας απλα είναι κάτι αρκετα μέτριο σε σχέση με ένα δυνατό PC,ξεκινά όμως και τουλάχιστον 200 ευρώ κάτω απο την αρχική τιμή του ps3.Επισης η gpu του ps3 ήταν εντελώς σάπια και τον βασικο ρόλο τον παίζει η gpu.Θυμασαι τι ήττες έτρωγε απο το 360 στα multiplayform;;;Επισης η κομενη 7870 που είναι μόνο μια γενια πίσω και όχι τρεις που λες...ξερεις πόσο ποιο δυνατη είναι απο αυτη του ps3 ή απλα έτσι απαντας;;;

Δημοσ.

ή κάρτα γραφικών των καινούριων κονσολών είναι αντίστοιχη με μια 7790 αν δεν κάνω λάθος και όχι 7870

Δημοσ.

...'pc και ξερό ψωμί'... χωρίς Metal Gear, χωρίς Drive Club, χωρίς Killzone...  απορώ που δεν το κατάλαβε ο κόσμος ακόμα... τι να κάνεις το τέρας pc όταν χάνεις τα καλύτερα παιχνίδια στον πλανήτη.. (για να μην αρχίσουν τα σχόλια στο metal gear αναφέρομαι)... όπως γίνεται και στα κινητά.. android με 8-πύρηνους επξεργαστές, που σε real-time χρήση δεν κερδίζουν τίποτα και δίπλα σε iphone 4s δε βλέπεις διαφορές στην ταχύτητα...cool

  • Like 2
Δημοσ.

θα ήθελα να παραθέσω τις απόψεις μου επί του θέματος.

Είναι άδικο να κατηγορεί ο φίλος παραπάνω την Microsoft για τη "μοίρα" που δημιούργησε στο console gaming. 

 

Παίρνοντας τα πράγματα ένα ένα έχουμε και λέμε !

 

Ο επεξεργαστής του xbox 360 δεν είναι x86 αλλά είναι 3πύρηνος με 3 threads βασισμένος στην αρχιτεκτονική των PowerPc και τον ανέπτυξε η ίδια η IBM. 

 

O επεξεργαστής του Playstation 3 δεν είναι 8πύρηνος άλλα είναι μονοπύρηνος . Διαθέτει ένα κεντρικό επεξεργαστή PowerPc και 7 "υπομονάδες" τις οποίες ονομάζει η Sony  "Synergistics Processing Elements" τα οποία είναι στην ουσία DSPs. 

 

Για ποιο λόγο δεν είναι κάλος επεξεργαστής για gaming ενώ είναι αρκετά δυνατός?

 

Ο κώδικας των παιχνιδιών είναι ένα μείγμα από  ακεραίους, floating points, διανύσματα, πολλά branches και πολλές τυχαίες προσπελάσεις της μνήμης. Ο κώδικας αυτός είναι ιδανικός για επεξεργαστές γενικής χρήσης οι οποίοι διαθέτουν cache, branch predictor καθώς και διανυσματικές μονάδες!

 

Τα DSP (SPEs) της Sony λοιπών δεν διαθέτουν ούτε cache μνήμη, δεν έχουν απευθείας πρόσβαση στη μνήμη αλλά ούτε branch predictor όπως επίσης έχουν και διαφορετικό instruction set από τον κεντρικό επεξεργαστή!! 

 

Αντίθετα λοιπών το XBOX360 έχει 3 γενικής χρήσης πυρήνες με 128 διανυσματικους καταχωρητες ανά πυρήνα οι οποίοι προσφέρουν αρκετή διανυσματική υπολογιστική ισχύ, με set εντολών για εσωτερικά γινόμενα και 1MB L2Cache.

 

Να προσθέσω πως τα εσωτερικά γινόμενα είναι απαραίτητα για τον υπολογισμό διανυσμάτων, προβολών μετασχηματισμών κτλ ώστε να υπολογιστούν τα 3D. Στο PS3 αυτή η διαδικασία δε γίνεται απευθείας αλλά με emulation. 

 

Το PS3 και τα DSP του έχουν τρομερή επεξεργαστική ισχύει για floating points. Δυστυχώς όμως στα παιχνίδια έχουμε ένα πολύ μικρό ποσοστό υπολογισμού floating point.To floating point instructions set χρησιμοποιείται σε video playback ή σε αναλύσεις κυματομορφών (multimedia purposes δηλαδή). Γιαυτό το λόγο λοιπών σκεφτόταν και η toshiba να χρησιμοποίησει το Cell στις τηλεοράσεις. 

 

Τέλος να προσθέσω πως ένας προγραμματιστής δε θέλει να απλώσει τον κώδικα του σε 7-8 πυρήνες ειδικά κιόλας εάν αυτοί δεν εξυπηρετούν σωστά τον σκοπό.

 

Η Sony επένδυσε στο multimedia κομμάτι περισσότερο με αυτή την επιλογή της. Πράγματι το PS3 είναι ένα εξαιρετικό media center καθώς και επί της ουσίας δε μπορούμε να διακρίνουμε και τρελλες διαφορές στο gaming κομμάτι σε σχέση με το xbox360.

 

Για ποιο λόγο έγραψα αυτό το κατεβατό? 

 

Δε μπορώ να αποδεχθώ ότι μια τεχνολογία 10 χρόνων είναι καλύτερη από τις παρούσες και δεν έχει πρακτική εφαρμογή πουθενά αλλού στην αγορά ! H Sony για την έρευνα του Cell επένδυσε 400εκ δολλάρια που τελικά αποδεικνύεται πως δεν είναι και τόσο καλή τεχνολογία για παιχνιδοκονσολα αλλιώς θα είχε βγάλει το PS4 με Cell 2 .

 

Έτσι Sony και MS προτίμησαν να παίξουν μπαλίτσα με φτηνούς και δοκιμασμένους επεξεργαστές μειώνοντας έτσι και το κόστος της κονσόλας και είμαστε όλοι χαρούμενοι.

 

 

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας ! 

  • Like 17
Δημοσ.

Έχεις σε κάποια πράγματα δίκιο και σε κάποια αλλα τόσο λάθος.Αρχικα εσύ πέταξες την σύγκριση ps3 

Ναι αφού πρώτα (και κάνοντας quotes ) ρώτησαν ένα σορό άτομα γιατι δεν το συγκρίνανε με το PS3...

 

Οσό για τα άλλα δεν συνεχίζω γιατι έχω ήδη δώσει τις απαντήσεις και απλά η βαριέσαι να δείς τι έχω πει ή δεν μπορείς να με καταλάβεις οπότε πάλι δεν έχει νόημα να απαντήσω 

Δημοσ.

θα ήθελα να παραθέσω τις απόψεις μου επί του θέματος.

Είναι άδικο να κατηγορεί ο φίλος παραπάνω την Microsoft για τη "μοίρα" που δημιούργησε στο console gaming. 

 

Παίρνοντας τα πράγματα ένα ένα έχουμε και λέμε !

 

Ο επεξεργαστής του xbox 360 δεν είναι x86 αλλά είναι 3πύρηνος με 3 threads βασισμένος στην αρχιτεκτονική των PowerPc και τον ανέπτυξε η ίδια η IBM. 

 

O επεξεργαστής του Playstation 3 δεν είναι 8πύρηνος άλλα είναι μονοπύρηνος . Διαθέτει ένα κεντρικό επεξεργαστή PowerPc και 7 "υπομονάδες" τις οποίες ονομάζει η Sony  "Synergistics Processing Elements" τα οποία είναι στην ουσία DSPs. 

 

Για ποιο λόγο δεν είναι κάλος επεξεργαστής για gaming ενώ είναι αρκετά δυνατός?

 

Ο κώδικας των παιχνιδιών είναι ένα μείγμα από  ακεραίους, floating points, διανύσματα, πολλά branches και πολλές τυχαίες προσπελάσεις της μνήμης. Ο κώδικας αυτός είναι ιδανικός για επεξεργαστές γενικής χρήσης οι οποίοι διαθέτουν cache, branch predictor καθώς και διανυσματικές μονάδες!

 

Τα DSP (SPEs) της Sony λοιπών δεν διαθέτουν ούτε cache μνήμη, δεν έχουν απευθείας πρόσβαση στη μνήμη αλλά ούτε branch predictor όπως επίσης έχουν και διαφορετικό instruction set από τον κεντρικό επεξεργαστή!! 

 

Αντίθετα λοιπών το XBOX360 έχει 3 γενικής χρήσης πυρήνες με 128 διανυσματικους καταχωρητες ανά πυρήνα οι οποίοι προσφέρουν αρκετή διανυσματική υπολογιστική ισχύ, με set εντολών για εσωτερικά γινόμενα και 1MB L2Cache.

 

Να προσθέσω πως τα εσωτερικά γινόμενα είναι απαραίτητα για τον υπολογισμό διανυσμάτων, προβολών μετασχηματισμών κτλ ώστε να υπολογιστούν τα 3D. Στο PS3 αυτή η διαδικασία δε γίνεται απευθείας αλλά με emulation. 

 

Το PS3 και τα DSP του έχουν τρομερή επεξεργαστική ισχύει για floating points. Δυστυχώς όμως στα παιχνίδια έχουμε ένα πολύ μικρό ποσοστό υπολογισμού floating point.To floating point instructions set χρησιμοποιείται σε video playback ή σε αναλύσεις κυματομορφών (multimedia purposes δηλαδή). Γιαυτό το λόγο λοιπών σκεφτόταν και η toshiba να χρησιμοποίησει το Cell στις τηλεοράσεις. 

 

Τέλος να προσθέσω πως ένας προγραμματιστής δε θέλει να απλώσει τον κώδικα του σε 7-8 πυρήνες ειδικά κιόλας εάν αυτοί δεν εξυπηρετούν σωστά τον σκοπό.

 

Η Sony επένδυσε στο multimedia κομμάτι περισσότερο με αυτή την επιλογή της. Πράγματι το PS3 είναι ένα εξαιρετικό media center καθώς και επί της ουσίας δε μπορούμε να διακρίνουμε και τρελλες διαφορές στο gaming κομμάτι σε σχέση με το xbox360.

 

 

Ναι έχεις δίκαιο σε αυτό απλά μπερδέφτηκα  με το πρώτο xbox που είχε Intel cpu μέσα του.. το λάθος μου όμως δεν αλλάζει την ουσία και οι PPC cpus ειναι εξίσου γνωστές RISC αρχιτεκτονικές ειδικά την εποχή που βγήκε το xbox και το DEVkit της microsoft ήταν ουσιαστικά ένα pluggin του VS.

 

 

όσο για τις λεπτομέρειες που αναφέρεις για την CELL CPU αν διαβάσεις το link που σήκωσα θα δεις πως δέν ισχύουν.

 

 

Δε μπορώ να αποδεχθώ ότι μια τεχνολογία 10 χρόνων είναι καλύτερη από τις παρούσες και δεν έχει πρακτική εφαρμογή πουθενά αλλού στην αγορά ! H Sony για την έρευνα του Cell επένδυσε 400εκ δολλάρια που τελικά αποδεικνύεται πως δεν είναι και τόσο καλή τεχνολογία για παιχνιδοκονσολα αλλιώς θα είχε βγάλει το PS4 με Cell 2 .

 

Έτσι Sony και MS προτίμησαν να παίξουν μπαλίτσα με φτηνούς και δοκιμασμένους επεξεργαστές μειώνοντας έτσι και το κόστος της κονσόλας και είμαστε όλοι χαρούμενοι.

 

 

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας ! 

 

Το θέμα δεν ειναι το ότι δεν ειναι καλύτερη η τωρινή τεχνολογία, είναι αλλα όχι σε όλους τους τομείς και στους τομείς που είναι δεν έχει την διαφορά που θα έπρεπε να είχε μια 10 χρόνια νεότερη τεχνολογία εκεί ειναι το θέμα.

Όπως έγραψα και σε προγενέστερο πόστ είναι σαν να είχαμε το 2006 P4 και τώρα το 2014 ή Intel να έκανε την νέα επανάσταση προσφέροντάς μας Intel core 2 DUO....

Δημοσ.

Πολύ άκυρες συγκρίσεις βλέπω εδώ μέσα και κοντή μνήμη από μερικούς. Δεν είναι η microsoft που χάλασε τα βιντεοπαιγνίδια φίλοι μου, αλλά η Sony, τότε που κυκλοφόρισε το πρώτο playstation, πριν από 19 χρόνια. Χρησιμοποίησε μαρκετίστικη στρατηγική που δεν βασιζόταν καθόλου στην ποιότητα δημιουργίας, αλλά στο εμπορικό. Προσπάθησε να πλασάρει την πρώτη κονσόλα της σαν να είναι κάτι αντίστοιχο της συσκευής βίντεο. Τότε κυκλοφορούσε και η φράση "παίζεις - παίζω playstation", όχι videogames, playstation. Έτσι κατάφερε να κάνει τη κονσόλα της κατεστημένο. Αυτό μπορεί να προώθησε την ιδέα του gaming στις πλατιές μάζες, αλλά το κατέστρεψε ταυτοχρόνος. Τότε ξεκίνησαν και όλα τα φαινόμενα με τους παροχημένους τίτλους και την επανάληψη κάθε χρόνο. Η σύγκριση κονσολών μπορεί να είναι τίτλοι και hardware για εμάς, αλλά στην ουσία είναι στρατηγική κατάκτησης αγοραστικού κοινού. Λέτε οι εταιρείες να μην γνωρίζουν τι κάνει η μία και άλλη, ή τι σύστημα αναπτύσει και πως; Αφού το στρατηγικό πλάνο ο ίδιος όμιλος προώθησης το κάνει και για τους δύο...
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι τα games κατίντησαν πολύ "λαϊκίστικα" πλέον, κάτι το οποίο οφείλεται κυρίως στην Sοny. Που έφερε σχεδόν το τέλος της SEGA και την απαξίωση και παραλίγο καταστροφή της NINTENDO. Το hardware τον κονσολών δεν έχει και τόσο σημασία, για να κάνουμε κουβέντα εμείς είναι, το ρευστό τους νοιάζει αυτούς...
ΥΓ: Αυτό το κόλπο με ηλίθια-ψευδή διαφίμηση το είχε κάνει παλιά η SONY, με πολύ χυδαίο και ποινικά κολάσημο τρόπο, όταν το '96 αν δεν απατώμαι, είχε κυκλοφορήσει ένα διαφιμηστικό έντυπο και καταχώρηση που έγραφε ότι το playstation είχε 5 επεξεργαστές, ενώ είχε 1... Ο λόγος ήταν ότι το Saturn, που είχε ήδη κυκλοφορήσει τότε η SEGA, είχε 3...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...