Προς το περιεχόμενο

AMD Pirate Islands


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το ίδιο πράμα είναι, η 295x2 αποτελείτε από δύο 290x.

Ακριβώς το ίδιο είναι - μη σου πω ότι κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι παίζει ένα +10% υπέρ των δύο καρτών, λόγω του ότι δεν μοιράζονται το ίδιο bus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι, προφανώς και αν είναι να έχουν δουλέψει μία πλατφόρμα περισσότερο από κάθε άλλη, είναι τα benchmarks - κάπως πρέπει να πουλήσει και το CF/SLI.

Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι οι δίαυλοι. Είναι οι μηχανές των games και το optimization τους και όσο και αν έχουν υπάρξει εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα, το multi gpu έχει ακόμα θέματα - είτε σε πολλές, είτε σε μία κάρτα.

Βάλε να τρέξει ένα timedemo σε Starcraft 2 πχ. η 295Χ2 και τα ξαναλέμε...

 

Αν και το έχει αναφέρει ξανά....εάν κάποιοι δημιουργοί παιχνιδιών δεν αφιέρωναν εθελοντικά χρόνο να βελτιστοποιήσουν τις εφαρμογές τους για mGPU δεν θα είχαμε και τα σημερινά αποτελέσματα στις μετρήσεις. Εδώ για πολλούς είναι και θέμα "τιμής" να έχουν ρίξει τόση δουλειά σε ένα παιχνίδι για χρόνια και να πηγαίνει σαν πατάτα σε mGPU δεν τους κάνει καρδιά. 

 

Είμαι περίεργος ωστόσο να δω εάν και κατά πόσο θα μπορέσουν να βελτιωθούν τα πράγματα με DX12. Προσωπικά δεν περιμένω θαύματα, αλλά εφόσον αφιερώνουν χρόνο για βελτιστοποιήσεις για mGPU έχουν με το 12-άρι ένα καλύτερο εργαλείο στα χέρια τους για τυχών προσαρμογές προλάβουν να κάνουν. 

 

Εγώ ο αφελής νόμιζα ότι στους περισσότερους ISV οι βελτιστοποιήσεις για mGPU είναι μέσα στο προγραμματισμένο χρόνο εργασίας πφφφφφφ.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα μην το κανουμε και δακρυβρεχτη ιστορια, προφανως και ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια και προφανως γινεται για να αποτελει μια viable solution το mgpu. Σαφως και πιστευω οτι υπαρχει μεγαλη αληθεια σε ολο αυτο.  

Αν οι επιδοσεις δεν δικαιολογουσαν σε μεγαλο βαθμο την υπαρξη τους και αν η υποστηριξη τους ηταν κατωτερη του αναμενομενου, ειδικα σε απαιτητικους AAA τιτλους και οχι σε κατι παιχνιδακια που βγαζουν 100+ fps με μονη λυση (who gives a flying fcuk εκει), τοτε πολυ απλα δεν θα υπηρχε λογος υπαρξης τους για τους περισσοτερους απο εμας, παρα μονο για το πολυ ισχνο ποσοστο των χρηστων που τρεχουν μετροπρογραμματα με tri και quad λυσεις και για bragging rights. 

Και αν δεν το εκαναν με υπερωριες τα παιδια, θα αφιερωναν πορους και ανθρωπινο δυναμικο αλλιως θα πηγαιναν άπατες οι MGPU πωλησεις. Αναγκα και Θεοι πειθονται και η αγορα των mgpu δεν τους ειναι αδιαφορη σε καμια περιπτωση. Αλλα επειδη οι περισσοτεροι απο εμας κανουμε στις δουλειες μας ΠΟΛΛΑ παραπανω απο οτι μας αναλογουν και περιγραφουν την εργασια μας και ενιοτε υπερωριες πιστολιασμενες δεν βλεπω γιατι αυτοι αποτελουν εξαιρεση.

Και να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει και ιδιαιτερα πως το κανουν, εγω σαν καταναλωτης με ενδιαφερει να γινεται σε ικανοποιητικο βαθμο με βαση τα δικα μου standards, που ουτε ειμαι πεσιμιστης αλλα ουτε και ονειροβατω.

Υπαρχει πολυ καλη υποστηριξη πλεον στην συντριπτικη πλειοψηφια των παιχνιδιων και ειδικα των ΑΑΑ τιτλων. Αυτο το ξερω απο πρωτο χερι σαν χρηστης χρονια τωρα και οχι απο αρθρα στο ιντερνετ, και η κατασταση καλυτερευει μερα με την μερα. Υπαρχουν παιχνιδια με 90-95% κερδη πλεον και το μεσο κερδος συνηθως ειναι πανω απο 60%, το οποιο προσωπικα ειναι acceptable.

Και συνηθως οπου υπαρχουν θεματα υπαρχουν με το παιχνιδι και σε single solution και θελουν patch, αλλα ακομη και οταν δεν γινεται αυτο, ειναι λογικο πρωτα να κοιτας να λυσεις τα θεματα και μετα να δεις το sli profile.

Ας πουμε τι να ασχοληθει ο αλλος με το να ξαναφτιαξει το sli profile που χαλασε με το πρωτο patch, με ενα χαλι σαν το AC Unity οταν βγηκε που ηθελε 10 πατς για να στρωσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα μην το κανουμε και δακρυβρεχτη ιστορια, προφανως και ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια και προφανως γινεται για να αποτελει μια viable solution το mgpu. Σαφως και πιστευω οτι υπαρχει μεγαλη αληθεια σε ολο αυτο.  

Αν οι επιδοσεις δεν δικαιολογουσαν σε μεγαλο βαθμο την υπαρξη τους και αν η υποστηριξη τους ηταν κατωτερη του αναμενομενου, ειδικα σε απαιτητικους AAA τιτλους και οχι σε κατι παιχνιδακια που βγαζουν 100+ fps με μονη λυση (who gives a flying fcuk εκει), τοτε πολυ απλα δεν θα υπηρχε λογος υπαρξης τους για τους περισσοτερους απο εμας, παρα μονο για το πολυ ισχνο ποσοστο των χρηστων που τρεχουν μετροπρογραμματα με tri και quad λυσεις και για bragging rights. 

Και αν δεν το εκαναν με υπερωριες τα παιδια, θα αφιερωναν πορους και ανθρωπινο δυναμικο αλλιως θα πηγαιναν άπατες οι MGPU πωλησεις. Αναγκα και Θεοι πειθονται και η αγορα των mgpu δεν τους ειναι αδιαφορη σε καμια περιπτωση. Αλλα επειδη οι περισσοτεροι απο εμας κανουμε στις δουλειες μας ΠΟΛΛΑ παραπανω απο οτι μας αναλογουν και περιγραφουν την εργασια μας και ενιοτε υπερωριες πιστολιασμενες δεν βλεπω γιατι αυτοι αποτελουν εξαιρεση.

Και να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει και ιδιαιτερα πως το κανουν, εγω σαν καταναλωτης με ενδιαφερει να γινεται σε ικανοποιητικο βαθμο με βαση τα δικα μου standards, που ουτε ειμαι πεσιμιστης αλλα ουτε και ονειροβατω.

Υπαρχει πολυ καλη υποστηριξη πλεον στην συντριπτικη πλειοψηφια των παιχνιδιων και ειδικα των ΑΑΑ τιτλων. Αυτο το ξερω απο πρωτο χερι σαν χρηστης χρονια τωρα και οχι απο αρθρα στο ιντερνετ, και η κατασταση καλυτερευει μερα με την μερα. Υπαρχουν παιχνιδια με 90-95% κερδη πλεον και το μεσο κερδος συνηθως ειναι πανω απο 60%, το οποιο προσωπικα ειναι acceptable.

Και συνηθως οπου υπαρχουν θεματα υπαρχουν με το παιχνιδι και σε single solution και θελουν patch, αλλα ακομη και οταν δεν γινεται αυτο, ειναι λογικο πρωτα να κοιτας να λυσεις τα θεματα και μετα να δεις το sli profile.

Ας πουμε τι να ασχοληθει ο αλλος με το να ξαναφτιαξει το sli profile που χαλασε με το πρωτο patch, με ενα χαλι σαν το AC Unity οταν βγηκε που ηθελε 10 πατς για να στρωσει;

Καταλαβαίνεις ότι λέμε τα ίδια - μόνο που εσύ μιλάς για δείγμα 3-4 hits το χρόνο, ενώ εγώ αναφέρομαι σε όλες τις κυκλοφορίες (ακόμα και indie) και εκεί απέχει πολύ από το να υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη. Και όσο για το flying fuck επιχείρημα, ούτως ή άλλως οι CF/SLI (με high end κάρτες) λύσεις ήταν για flying fuck και e-penis κριτήρια - μόνο φέτος, που άρχισαν να γίνονται κάπως πιο προσιτές οι 4Κ οθόνες, έχει πρακτικό νόημα το mgpu.

Τεσπα, bottom line : οι κάρτες σάντουιτς ΔΕ σημαίνουν ότι τις βάζεις στην πρίζα και έχεις ξερά και καθολικά διπλάσιες επιδόσεις.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνεις ότι λέμε τα ίδια - μόνο που εσύ μιλάς για δείγμα 3-4 hits το χρόνο, ενώ εγώ αναφέρομαι σε όλες τις κυκλοφορίες (ακόμα και indie) και εκεί απέχει πολύ από το να υπάρχει ικανοποιητική υποστήριξη. Και όσο για το flying fuck επιχείρημα, ούτως ή άλλως οι CF/SLI (με high end κάρτες) λύσεις ήταν για flying fuck και e-penis κριτήρια - μόνο φέτος, που άρχισαν να γίνονται κάπως πιο προσιτές οι 4Κ οθόνες, έχει πρακτικό νόημα το mgpu.

Τεσπα, bottom line : οι κάρτες σάντουιτς ΔΕ σημαίνουν ότι τις βάζεις στην πρίζα και έχεις ξερά και καθολικά διπλάσιες επιδόσεις.-

 

Mα δεν ειπα πουθενα οτι λεμε διαφορετικα πραγματα, πιο πολυ στο ποστ του Αιλουρου εδωσα την δικη μου εκτιμηση/κριτικη και οχι στα λεγομενα σου, η ροη του λογου εφερε και τα επομενα συμπερασματα..

Και οχι δεν ξεκινησε εδω και λιγο καιρο η αναγκη για mgpu λυσεις, απαιτητικα παιχνιδια παντα υπηρχαν that had put gpus to shame..Καποτε δεν ηταν η μεγαλυτερη αναλυση το 4k, ηταν το 1440/1600p και πιο πριν θεωρουνταν μεγαλη αναλυση και απαιτητικη το 1200p και πιο πριν το 1024p..  Απλα πλεον με το 4k εχει γινει ψιλοmandatory η κατασταση λογω της πολυ μεγαλης αναλυσης και του jump σε αναγκη για επεξεργαστικη ισχυ.

Επισης καποιος δεν χρειαζεται πλεον σε αναλυσεις μεγαλυτερες απο 1440p να ανησυχει για το υπολοιπο συστημα και ας ειναι 5ετιας.. Ειναι καθαρα gpu limited πλεον οι αναλυσεις αυτες οποτε μπορει να επενδυσει καλλιστα σε μια δευτερη ή καλυτερη gpu και ενα αναλογο μονιτορ, απο το να βελτιωσει το υπολοιπο συστημα αν απλα θελει να παιξει σε τετοιες αναλυσεις.

Απο την αλλη δεν νομιζω οτι ποτε με τιτλους σοβαρα, ποσο μαλλον indie τιτλους και χρειαστηκα εκτος συγκλονιστικου απροοπτου μια mgpu λυση. Οταν κατι παιζει με 100+ fps ή απροσκοπτα, οπως ειπα τι αναγκη εχεις για sli/cf profile; Για να βαλεις 8xMSAA και SSAA/DSR;  

Η αναγκη για αυτες τις λυσεις ειναι για τιτλους απαιτητικους ΑΑΑ και μεγαλους και εκει συνηθως θεμα δεν υπαρχει (μονο με το SLi/CF profile εννοω γιατι θεματα εχουν πολλα αρκετα παιχνιδια). Π.χ οταν εγω παιζω W3 σε 2160p και ειμαι ~28-35fps ειμαι στα ορια του playable.. Ενα SLi profile που δεν ειναι και απο τα καλυτερα σε αυτο το παιχνιδι στο παει στα 50+ οποτε αυτοματα σωζεις την μερα που λεμε.. 

Και για να το επεκτεινω λιγο παραπερα. Δεν θα πω εγω στον αλλο αν αξιζει ή οχι να το κανει, γιατι αλλες οι αναγκες του, αλλες οι προτιμησεις του, αλλες οι προσδοκιες του. Αυτη ειναι και η μαγεια στο PC gaming οτι σχεδον καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη. :)

Σιγουρα ομως εχουν περασει ανεπιστρεπτι οι εποχες που καποιος μπορει να ισχυριστει οτι οι mgpu λυσεις ειναι για epenis. Και οποιος το κανει για αυτο θελει λοβοτομη. Συνηθως ομως αυτοι παιζουν με tri/quad λυσεις hardcoriles αν θες να κανεις κατι σοβαρο και οχι απλα εφε ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντάξει - το "δε χρειάζομαι παραπάνω fps σε ένα σημαντικό (μεγάλο) μέρος παιχνιδιών στην αγορά - άρα καλώς δε δουλεύει (από τεχνική αδυναμία - όχι λόγω σχεδιασμού) το mgpu", είναι στη λογική του όσα δε φτάνει η αλεπού...

Πληρώνεις (αδρά) κάτι, για να δουλεύει. Όχι αν-ίσως-μπορεί-αφού δεν το χρειάζεσαι μωρέ...Το που χρειάζεσαι και τι, δε θα στο υποδείξει, στα μουλωχτά κιόλας, η κάθε εταιρία. Στο κάτω-κάτω, ναι, πληρώνω quad sli για να παίζω 8χΑΑ/DSR 8k Minecraft - που είναι το πρόβλημα;! Δε στο δώσανε τσάμπα το SLI - ούτε γράφει πουθενά πάνω ότι θα δουλεύει στους μισούς τίτλους της αγοράς, και στους υπόλοιπους θα δίνει boost ότι έχετε ευχαρίστηση (αλλού 90% και αλλού 30%)...

Για την ώρα, το mgpu είναι, ακόμη, λύση πολυτέλειας και ΟΧΙ cost-effective, σε σύγκριση με μια τούμπανο μονή, ας πούμε...Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα, μέχρι το CF/SLI να ταυτιστεί με την απλοϊκή λογική 2 κάρτες - 200% fps, 3 κάρτες 300% fps κλπ.

Για να ξέρουμε τι λέμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντάξει - το "δε χρειάζομαι παραπάνω fps σε ένα σημαντικό (μεγάλο) μέρος παιχνιδιών στην αγορά - άρα καλώς δε δουλεύει (από τεχνική αδυναμία - όχι λόγω σχεδιασμού) το mgpu", είναι στη λογική του όσα δε φτάνει η αλεπού...

 

Υπαρχει το δεν παιζεται. Υπαρχει το δεν δουλευει. Υπαρχει το παιζει οπως πρεπει. Και υπαρχει και το βγαζω 200fps απλα για να λεω οτι τα εχω. Αν ανηκεις στην τελευταια κατηγορια fine by me, αλλα και παλι μεχρι 144 σε δικαιολογω παραπερα δεν ξερω τι τα θες.Μιλησα και γενικοτερα και οχι μονο για εμενα, προσωπικα ειμαι υπερκαλυμμενος με αυτα που εχω, οποτε δεν ξερω τι κανει η αλεπου αλλα εγω ;)

Και δεν ειπα πουθενα το "καλως δεν παιζει" ουτε τους δικαιολογησα σε αυτο, θα σε παρακαλουσα να μην βαζεις λογια στο στομα μου που δεν εχω πει. Ειπα οτι ποσως με ενδιαφερει αν εχει sli profile αν κατι τρεχει με 100 ή 200fps σε αυτο το δειγμα των παιχνιδιων. Αλλο το ενα αλλο το αλλο, το πως το συνεδεσες με το οσα δεν φτανει η αλεπου δεν ξερω. 

Πρεπει να καταλαβεις οτι αν υπαρχουν συγκεκριμενοι ποροι και λιγοστος χρονος για να φτιαξεις οδηγους και σε πιεζει ο χρονος δεν θα ασχοληθεις με κατι που δεν ειναι προβληματικο και δουλευει απροσκοπτα και με πολλα fps αλλα με κατι που πουλαει τρελλα και εχει θεμα με single solutions απο αποδοση. Kαλως ή κακως αυτο ειναι το AFR και οσο θα ειναι software based και οχι hardware θα εχει και τα limitations του. Δεν εχεις παρα να επιλεξεις αν σου κανει ή οχι για τα παιχνιδια που παιζεις.

 

Πληρώνεις (αδρά) κάτι, για να δουλεύει. Όχι αν-ίσως-μπορεί-αφού δεν το χρειάζεσαι μωρέ...Το που χρειάζεσαι και τι, δε θα στο υποδείξει, στα μουλωχτά κιόλας, η κάθε εταιρία. Στο κάτω-κάτω, ναι, πληρώνω quad sli για να παίζω 8χΑΑ/DSR 8k Minecraft - που είναι το πρόβλημα;! Δε στο δώσανε τσάμπα το SLI - ούτε γράφει πουθενά πάνω ότι θα δουλεύει στους μισούς τίτλους της αγοράς, και στους υπόλοιπους θα δίνει boost ότι έχετε ευχαρίστηση (αλλού 90% και αλλού 30%)...

Για την ώρα, το mgpu είναι, ακόμη, λύση πολυτέλειας και ΟΧΙ cost-effective, σε σύγκριση με μια τούμπανο μονή, ας πούμε...

Για να ξέρουμε τι λέμε...

 

Πληρωνω αδρα για να δουλευουν αυτα που απο εμπειρια ξερω εξ αρχης οτι στις αναλυσεις που θελω και με τις μηχανες γραφικων που θα εχουν ειναι ανεπαρκης μια καρτα γραφικων σε αρκετες περιπτωσεις. Και δοξα τω θεω εξω δεν εχω πεσει μεχρι στιγμης.

Cost effective λυση ισως να αποτελεσει στην mainstream αγορα, οταν ο πιτσιρικας δεν θα εχει να αγορασει την νεα καρτα και προσθετοντας μια δευτερη υπαρχει περιπτωση να καλυφθει. 

Aλλα συνηθως το SLi εχει νοημα απο enthusiast segment και επανω αν ρωτας εμενα πλην ελαχιστων περιπτωσεων.

Τα υπολοιπα συγνωμη αλλα δεν τα καταλαβαινω. Εδω μου λες δεν εχει νοημα το sli και απο την αλλη δικαιολογεις το quad sli για να παιζει minecraft..

Εγραψα συγκεκριμενα 

Και για να το επεκτεινω λιγο παραπερα. Δεν θα πω εγω στον αλλο αν αξιζει ή οχι να το κανει, γιατι αλλες οι αναγκες του, αλλες οι προτιμησεις του, αλλες οι προσδοκιες του. Αυτη ειναι και η μαγεια στο PC gaming οτι σχεδον καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη. 

 

 

Δεν καταλαβαινω που διαφωνεις σε αυτο. Κανεις δεν μου υποδεικνυει τιποτα, δοξα τω Θεω μυαλο εχω,τα βαζω κατω και αποφασιζω μονος μου αν αξιζει μια επενδυση που κανω. Τα υπολοιπα ειναι για να λεμε και μου θυμιζουν την παροιμια με το αμπελι που αναφερθηκες πριν..

Αν εσυ θελεις για να ανακεφαλαιωσουμε και να τελειωνουμε με αυτο, μια λυση που να δουλευει με 90% αποδοση, παντου, απροβληματιστα και με τρομερο optimization (που εδω καλα καλα δεν το βρισκεις σε μονες λυσεις) τοτε απλα και λιτα.. Δεν κανει το SLi ή το CF για εσενα. :)

Αλλα να προσπαθησεις να πεισεις και τους αλλους οτι ειναι προβληματικο, οταν το δουλευουν χρονια ολοκληρα και εχουν συγκεκριμενη αποψη και εμπεριστατωμενη για αυτο,ε δεν ειναι και το πιο ορθολογικο πραγμα δεν νομιζεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, όταν σου λέω ότι σε πολλά δε λειτουργεί και μου απαντάς "αφού πιάνει 100+ fps, τι να το κάνω", είναι σαν να τους δικαιολογείς. Να είσαι σίγουρος ότι, η μη λειτουργία mgpu σε αυτούς τους τίτλους, δεν είναι σκόπιμη...Έχει τεχνικά θέματα ακόμη το CF/SLI. Και όλα αυτά τα λέω για τον φίλο που νομίζει ότι οι διπλές κάρτες έχουν διπλές επιδόσεις στεγνά και στα πάντα, ενώ δεν είναι έτσι...

 

ΥΣ. Όταν λέω "σου" και "μου" - δεν εννοώ εσένα ή εμένα προσωπικά. Εννοώ τον Χ μέσο χρήστη που θα τους ακουμπήσει hard earned cash.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, όταν σου λέω ότι σε πολλά δε λειτουργεί και μου απαντάς "αφού πιάνει 100+ fps, τι να το κάνω", είναι σαν να τους δικαιολογείς. Να είσαι σίγουρος ότι, η αδυναμία λειτουργίας mgpu σε αυτούς τους τίτλους, δεν είναι σκόπιμη...Έχει τεχνικά θέματα ακόμη το CF/SLI. Και όλα αυτά τα λέω για τον φίλο που νομίζει ότι οι διπλές έχουν διπλές επιδόσεις στεγνά και στα πάντα, ενώ δεν είναι έτσι...

 

ΥΣ. Όταν λέω "σου" - δεν εννοώ εσένα προσωπικά. Εννοώ τον Χ μέσο χρήστη που θα τους ακουμπήσει hard earned cash.

 

Δεν με ενδιαφερει αν ειναι "τεχνικων δυσκολιων" ή σκοπιμη η δυσλειτουργια οπου υπαρχει. Ειμαι πρακτικος ανθρωπος και ξερω που θα επενδυσω τον εξτρα οβολο, εστω και με υπερβολικο τροπο.  Το κυριο ειναι να γνωριζουμε τι αγοραζουμε, γιατι το αγοραζουμε και αν ικανοποιει τις αναγκες μας. Ολα τα αλλα ειναι για να λεμε..

Οσο "αδαης"  ειναι αυτος που πιστευει οτι θα εχει παντου υποστηριξη και μαλιστα με διπλες επιδοσεις με AFR, αλλο τοσο δεν μπορω να ακουω και αυτον που γενικολογει κανοντας την τριχα τριχια, προς χαριν παραδειγματος. 

Οκ νομιζω γιναμε κατανοητοι και οι δυο εγω το αφηνω εδω, αλλο ηθελα να σχολιασω αλλου φτασαμε παλι.. Α ρε αθανατα fora.. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενδιαφερει αν ειναι "τεχνικων δυσκολιων" ή σκοπιμη η δυσλειτουργια οπου υπαρχει. Ειμαι πρακτικος ανθρωπος και ξερω που θα επενδυσω τον εξτρα οβολο, εστω και με υπερβολικο τροπο.  Το κυριο ειναι να γνωριζουμε τι αγοραζουμε, γιατι το αγοραζουμε και αν ικανοποιει τις αναγκες μας. Ολα τα αλλα ειναι για να λεμε..

Οσο "αδαης"  ειναι αυτος που πιστευει οτι θα εχει παντου υποστηριξη και μαλιστα με διπλες επιδοσεις με AFR, αλλο τοσο δεν μπορω να ακουω και αυτον που γενικολογει κανοντας την τριχα τριχια, προς χαριν παραδειγματος. 

Οκ νομιζω γιναμε κατανοητοι και οι δυο εγω το αφηνω εδω, αλλο ηθελα να σχολιασω αλλου φτασαμε παλι.. Α ρε αθανατα fora.. :D

Αφού ασχολείσαι, λοιπόν, θα έχεις δει που λειτουργεί και κατά πόσο το CF/SLI και θα ξέρεις ότι τρίχα, πάντως, δεν είναι...

Από εκεί και πέρα, όταν πετάγεται ο άλλος "γιούχου! 2xfury x - ownZrD!" και του λέω "εχμ, cf/sli limitations included" και δεν καταλαβαίνει, ε, νομίζω ότι έχουν την σκοπιμότητά τους και τα παραδείγματα.

Αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού ασχολείσαι, λοιπόν, θα έχεις δει που λειτουργεί και κατά πόσο το CF/SLI και θα ξέρεις ότι τρίχα, πάντως, δεν είναι...

Από εκεί και πέρα, όταν πετάγεται ο άλλος "γιούχου! 2xfury x - ownZrD!" και του λέω "εχμ, cf/sli limitations included" και δεν καταλαβαίνει, ε, νομίζω ότι έχουν την σκοπιμότητά τους και τα παραδείγματα.

Αυτά...

 

Μην την ανοιξουμε την κουβεντα δεν εχει νοημα .Εγραψα οτι εχω SLi ποσα χρονια και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια περα απο τα αρθρα στο internet. Και εγραψα οτι με καλυπτει στην συντριπτικη πλειοψηφια. Δεν ξερω τις απαιτησεις σου και τις αναγκες σου, αλλα νομιζω επαναλαμβανομαστε.Κατι θα ξερω και εγω για να το λεω  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O δικός μου σκοπός δεν είναι να ασκήσω κριτική στις επενδύσεις των χρηστών αλλά να ασκήσω κριτική στις εταιρείες για την ΕΛΛΕΙΨΗ επένδυσης σε μια πιο αποτελεσματική mGPU λύση. ΄Οταν θα αναγκαστούν στις επαγγελματικές αγορές να επενδύσουν και σε βάση hw θα αναρωτηθούν πολλοί γιατί δεν το έκαναν νωρίτερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...