Προς το περιεχόμενο

AMD Pirate Islands


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12_0 θα έχει η 390. Υπάρχει και 12_1, αυτήν τη στιγμή...

Σαν να λέμε πχ. DX9a και DX9c, άμα τα είχες προλάβει...

Θα υποστηρίζει δηλαδή DX12, αλλά υπάρχει και υπερσύνολο του (με μικρότερες ή μεγαλύτερες διαφορές - στα πλαίσια ενός κοινού version) που ΔΕ θα το υποστηρίζει.

Το 12_0 της AMD έχει DX12 features που δεν τα έχει το 12_1 με nvidia  κάρτες, είναι μπερδεμένη η κατάσταση γενικά. Για παράδειγμα οι AMD κάρτες με 12_0 έχουν Resource binding Tier 3 ενώ η nvidia κάρτες με 12_1 έχουν Resource binding Tier 2, και διάφορα άλα τέτοια.

 

Στο σύνολο οι AMD κάρτες με 12_0 έχον περισσότερα DX12 features από της nvidia  κάρτες με 12_1. Ο λόγος είναι γιατί όλα τα feature sets έχουνε πολλά προαιρετικά feature, για το 12_0 η AMD έχει κάνει τα περισσότερα ενώ η nvidia για το 12_1 δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα έκτος από τα απαραίτητα, με αποτέλεσμα να υπολείπεται σε features σε σχέση με το 12_0 της AMD άλα και φυσικά να έχει και features που δεν υπάρχον στο 12_0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το 12_0 της AMD έχει DX12 features που δεν τα έχει το 12_1 με nvidia  κάρτες, είναι μπερδεμένη η κατάσταση γενικά. Για παράδειγμα οι AMD κάρτες με 12_0 έχουν Resource binding Tier 3 ενώ η nvidia κάρτες με 12_1 έχουν Resource binding Tier 2, και διάφορα άλα τέτοια.

 

Στο σύνολο οι AMD κάρτες με 12_0 έχον περισσότερα DX12 features από της nvidia  κάρτες με 12_1. Ο λόγος είναι γιατί όλα τα feature sets έχουνε πολλά προαιρετικά feature, για το 12_0 η AMD έχει κάνει τα περισσότερα ενώ η nvidia για το 12_1 δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα έκτος από τα απαραίτητα, με αποτέλεσμα να υπολείπεται σε features σε σχέση με το 12_0 της AMD άλα και φυσικά να έχει και features που δεν υπάρχον στο 12_0.

Πολύ ενδιαφέρον...

Μένει να δούμε στην πράξη, όταν θα αρχίσουν να βγαίνουν DX12 games, τι από όλα αυτά θα έχει περισσότερο σημασία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FFS ειναι εντυπωσιακο και με την καλη και με την κακη εννοια αυτο που γινεται με τις διαφορες DX11-DX12 στην FuryX.. Λεει πολλα για τους οδηγους της εταιρειας σε περιβαλλον DX11, κατι που πανω κατω και οι ιδιοι το ειχαν παραδεχθει. But still .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FFS ειναι εντυπωσιακο και με την καλη και με την κακη εννοια αυτο που γινεται με τις διαφορες DX11-DX12 στην FuryX.. Λεει πολλα για τους οδηγους της εταιρειας σε περιβαλλον DX11, κατι που πανω κατω και οι ιδιοι το ειχαν παραδεχθει. But still .. 

 

Αν ήθελες να πιστέψεις την κοκκινοφρουρά πριν την κυκλοφορία θα ορκιζόμουν ότι ο σκασμός από εύρος που έχει θα έπρεπε να φέρνει του κερατά τις διαφορές ειδικά σε 4k. Στο ενδιάμεσο υπάρχει κανένας να μου εξηγήσει για ποιό λόγο ακριβώς πήγαν από τώρα σε HBM εφόσον ο πυρήνας δεν φαίνεται να είναι το DP θαύμα που εγώ προσωπικά περίμενα;

 

Τέλος το ότι δεν είχαν και δεν έχουν πλέον τους πόρους να βγάλουν =/<DX11 οδηγούς δεν είναι τίποτα καινούργιο. Το τρομακτικό θα ήταν να υπήρχαν και κάτω από DX12 ανεκμετάλλευτοι πόροι στους οδηγούς τους και να μην έχουν το προσωπικό να το βελτιστοποιήσουν έγκαιρα, αλλά αυτό αγγίζει το επίπεδο επιστημονικής φαντασίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ήθελες να πιστέψεις την κοκκινοφρουρά πριν την κυκλοφορία θα ορκιζόμουν ότι ο σκασμός από εύρος που έχει θα έπρεπε να φέρνει του κερατά τις διαφορές ειδικά σε 4k. Στο ενδιάμεσο υπάρχει κανένας να μου εξηγήσει για ποιό λόγο ακριβώς πήγαν από τώρα σε HBM εφόσον ο πυρήνας δεν φαίνεται να είναι το DP θαύμα που εγώ προσωπικά περίμενα;

 

Τέλος το ότι δεν είχαν και δεν έχουν πλέον τους πόρους να βγάλουν =/<DX11 οδηγούς δεν είναι τίποτα καινούργιο. Το τρομακτικό θα ήταν να υπήρχαν και κάτω από DX12 ανεκμετάλλευτοι πόροι στους οδηγούς τους και να μην έχουν το προσωπικό να το βελτιστοποιήσουν έγκαιρα, αλλά αυτό αγγίζει το επίπεδο επιστημονικής φαντασίας.

 

Δεν λεμε κατι το διαφορετικο και ουτε βλεπω την Fury  X να κανει κατι το ιδιαιτερο σε σχεση με την Ti ουτε σε 4k ουτε σε χαμηλοτερες αναλυσεις. 

Το point το εκανα γιατι πραγματικα δεν περιμενα να ηταν τοσο προβληματικοι οι οδηγοι της (x2 performance) σε καποιες περιπτωσεις σε σχεση με DX11, ακομη και αν μιλαμε για ενα μονο παιχνιδι, παρα γιατι κερδιζει κατι ιδιαιτερο σε σχεση με την Ti.

Και σαφως για να επιβεβαιωσω και τις δικες μου προβλεψεις οτι το "hold back" της ειναι θεμα καθαρα οδηγων, που με το DX12 θα παρει αλλες διαστασεις και θα δειξει τα αληθινα της δοντια

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελες να πιστέψεις την κοκκινοφρουρά πριν την κυκλοφορία θα ορκιζόμουν ότι ο σκασμός από εύρος που έχει θα έπρεπε να φέρνει του κερατά τις διαφορές ειδικά σε 4k. Στο ενδιάμεσο υπάρχει κανένας να μου εξηγήσει για ποιό λόγο ακριβώς πήγαν από τώρα σε HBM εφόσον ο πυρήνας δεν φαίνεται να είναι το DP θαύμα που εγώ προσωπικά περίμενα;

 

 

....καπου πηρε το ματι μου οτι το bandwidth της ΑΜD Fury X με βαση ενα μετροπρογραμμα δεν ειναι 512gb/s αλλα 400gb/s (κατα 25% μικροτερο) και της 980Ti στα 387gb/s!

και λεγανε μηπως ειναι κλειδωμενο απο τον driver το συνολο του bandwidth ή ειναι θεμα του προγραμματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....καπου πηρε το ματι μου οτι το bandwidth της ΑΜD Fury X με βαση ενα μετροπρογραμμα δεν ειναι 512gb/s αλλα 400gb/s (κατα 25% μικροτερο) και της 980Ti στα 387gb/s!

και λεγανε μηπως ειναι κλειδωμενο απο τον driver το συνολο του bandwidth ή ειναι θεμα του προγραμματος.

 

Για να μην το καταλάβει ο μέσος αναγνώστης λάθος: οι Fury στο εν λόγω μετροπρόγραμμα δείχνουν μικρότερη ΕΠΑΡΚΕΙΑ εύρους όχι λιγότερο εκμεταλλεύσιμο εύρος. Δεν είναι τίποτα κλειδωμένο, απλά ο οδηγός είναι για τον φούτσο.

Δεν λεμε κατι το διαφορετικο και ουτε βλεπω την Fury  X να κανει κατι το ιδιαιτερο σε σχεση με την Ti ουτε σε 4k ουτε σε χαμηλοτερες αναλυσεις. 

Το point το εκανα γιατι πραγματικα δεν περιμενα να ηταν τοσο προβληματικοι οι οδηγοι της (x2 performance) σε καποιες περιπτωσεις σε σχεση με DX11, ακομη και αν μιλαμε για ενα μονο παιχνιδι, παρα γιατι κερδιζει κατι ιδιαιτερο σε σχεση με την Ti.

Και σαφως για να επιβεβαιωσω και τις δικες μου προβλεψεις οτι το "hold back" της ειναι θεμα καθαρα οδηγων, που με το DX12 θα παρει αλλες διαστασεις και θα δειξει τα αληθινα της δοντια

 

Είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάτι τέτοιο στα χρονικά. Θα έπρεπε να ντρέπονται στο upper management της εταιρείας γιατί απλά δεν γίνεται να χρηματοδοτείς τόσο χρόνια την δημιουργία μιας high end αρχιτεκτονικής και όταν φτάσεις στην ουρά του γαιδάρου να μην έχεις αρκετό προσωπικό για να βγει έγκαιρα από την πόρτα. Για άλλη μία φορά για όσους δεν έτυχε να το διαβάσουν ως τώρα: οι εναπομείναντες στο τμήμα οδηγών της AMD έφτυσαν αίμα στην κυριολεξία για να βγει το σημερινό αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα εχω 390x, υπέχει λόγος να βάλω win 10?για το directx12 ? η αφού δεν εχει βγει κανενα game me 12 δεν εχει νόημα ακόμη ;

Επιδει εχω διαβάσει πάνε καλύτερα τα fps σε 10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα εχω 390x, υπέχει λόγος να βάλω win 10?για το directx12 ? η αφού δεν εχει βγει κανενα game me 12 δεν εχει νόημα ακόμη ;

Επιδει εχω διαβάσει πάνε καλύτερα τα fps σε 10

Βάλε Win10 ΤΩΡΑ και αφήστε τις οπισθοδρομικές μεμψιμοιρίες...;) Είναι η πλατφόρμα που θα χρησιμεύσει σαν σημείο αναφοράς για οτιδήποτε σύγχρονο, για πολύ καιρό ακόμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dHj0B7j.png

 

Source: http://www.golem.de/news/grafikkarte-amd-benchmarks-sehen-r9-nano-vor-der-r9-290x-1508-115897.html

 

+10% από μια 290x και αυτό από τα slides της AMD που imo δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα.Δηλαδή πολύ κοντά με μια gtx970.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...