Προς το περιεχόμενο

AMD Pirate Islands


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν θες να ξετυλίξεις το κουβάρι μια και καλή θα διαβάσεις ένα από τα τουρκοβλαμμενόπουλα εδώ http://wccftech.com/amd-fiji-gpu-stacked-dram-hbm/και αν εσύ καταλάβεις τι είναι τι να με **σεις πατόκορφα :P

 

βρε εσένα ρωτάω με βάση αυτά που ξέρεις

 

 

(γραψτα με αλληγορικούς χαρακτηρες , ξέρεις εσύ, "΄ήτα,βήτα,μι, ονομα που αρχιζει απο φ και δεν ειναι φώτης" κλπ και στο google translate να τα βάλουν δεν προκειται να βγαλουν ακρη"

 

αρθρα και λοιπες εκτιμήσεις συνήθως τα χω διαβάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τοτε ξεχνα ονοματα. Εχω ακουσει για τον μεγαλο πυρηνα να ειναι 28nm και πανω απτα 550mm2 για Η2 2014 αλλα δεν σημαινει οτι ειναι σωστα ολα αυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ξέρεις υπάρχει slide επίσημο της AMD που επιβεβαιώνει το tape out ενός >500mm2 πυρήνα. Να είναι και στα 20nm τι θα περιέχει ακριβώς την ΄Αρτα και τα Γιάννενα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα βάλουμε και κάτι χρήσιμο εκτός από ανούσιο spam:

 

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1876361&postcount=166

 

Επιτέλους κάτι καινούργιο αλλά δεν ξέρω πόσο ακόμα θα την παλέψω με την 4850 512mb! :cry:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους κάτι καινούργιο αλλά δεν ξέρω πόσο ακόμα θα την παλέψω με την 4850 512mb! :cry:

 

http://www.setphaserstostun.org/hc26/HC26-11-day1-epub/HC26.11-3-Technology-epub/HC26.11.310-HBM-Bandwidth-Kim-Hynix-Hot%20Chips%20HBM%202014%20v7.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ''χαρακτηριστικά'' φαίνεται τούμπανο το HBM, στην πράξη να δούμε τι θα λέει.

 

Είναι απλά μια μέθοδος να αποκτήσεις φθηνότερο σε κατανάλωση bandwidth. Πες ότι θέλεις π.χ. 80W για X bandwidth, με το ΗΒΜ πιθανότατα να πέσεις κάτω από τη μέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, άρα θα μπορούν να αυξήσουν κάμποσο το bandwidth χωρίς να πρέπει να πάνε την κατανάλωση στα ύψη ;

 

Θα βάλουν όσο εύρος χρειάζεται μια αρχιτεκτονική χωρίς σπατάλες και αυτό που κερδίζουν σε κατανάλωση μπορούν να το ισοφαρίσουν με περισσότερες μονάδες για υψηλότερες επιδόσεις. Aν το προιόν στο οποίο στοχεύεις έχει 2*6pin board factor θα πάρεις π.χ. μια υποθετική GM204 και αντί π.χ. να του μειώσεις με το HBM το TDP στα 120+W θα του βάλεις μάλλον π.χ. άλλα 4 SMM για να του δώσεις άλλο ένα 15-20% σε επιπλέον επιδόσεις με το ίδιο σημερινό 165W TDP.

 

Πήρα εσκεμμένα Maxwell πυρήνα σαν παράδειγμα γιατί αυτόν θα αντιμετωπίσει η οικογένεια των ΠΕΙΡΑΤΩΝ ως ανταγωνισμό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Η fireaxis παρουσίασε (mantle) SFR στο νέο Civilization

Very Interesting Indeed!!!!!!

 

Μη ξεχνάμε έχει και η apple κάτι που λέγεται metal και φυσικά κάπου στον ορίζοντα είναι και το DX12

 

Άντε μπας και ξεκολλήσουμε από το AFR

Σα να ξανά ανακαλύπτουμε τον τροχό ένα πράγμα

Και όχι σε αυτή την έκδοση του Civ δε χρειάζεται να ανακύψουμε τον τροχό, είναι  έτοιμος :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η fireaxis παρουσίασε (mantle) SFR στο νέο Civilization

Very Interesting Indeed!!!!!!

 

Μη ξεχνάμε έχει και η apple κάτι που λέγεται metal και φυσικά κάπου στον ορίζοντα είναι και το DX12

 

Άντε μπας και ξεκολλήσουμε από το AFR

Σα να ξανά ανακαλύπτουμε τον τροχό ένα πράγμα

Και όχι σε αυτή την έκδοση του Civ δε χρειάζεται να ανακύψουμε τον τροχό, είναι  έτοιμος :D

 

Βρε μπορεί να πετάξει το mantle στο linux ?

 

Να δεις και πότε ξανα ανακαλύπτεται ο τροχός ... :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μανδύας θέλει έξτρα δουλειά από τον εκάστοτε developer και με την έλευση του DX12(Universal API) θα 'ναι δύσκολα τα πράγματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε μπορεί να πετάξει το mantle στο linux ?

 

Να δεις και πότε ξανα ανακαλύπτεται ο τροχός ... :P

Δε νομίζω

Θα περιμένουμε OpenGL extensions...

Ο μανδύας θέλει έξτρα δουλειά από τον εκάστοτε developer και με την έλευση του DX12(Universal API) θα 'ναι δύσκολα τα πράγματα..

 

Όλα τα Low level api , ειδικά εάν σου δίνουν πρόσβαση να κάνεις μόνος σου allocate memory και να παίζεις με κοινούς Pointers Μεταξύ gpu/cpu, είναι δύσκολα.

 

Ούτε σε Apple metal δε νομίζω να είναι πιο εύκολο, ούτε σε DX12 όταν εμφανιστεί.

Ας έρθει το DX12 και ας μη χρειάζεται mantle / metal / whatever, και πάλι θα χρειάζεται προγραμματιστικό κόπο.

 

Γενικά πάντως , προγραμματισμός σοβαρούς έχουμε , δεν είναι θέμα αυτό.

 

Περισσότερο με ενδιαφέρει η αναβίωση μοντέλων που τα έχουμε ξεχάσει χρόνια τώρα.

Σε Cuda / OpenCL υπάρχει δυνατότητα εδώ και χρόνια να βλέπουμε τις πολλαπλές μας κάρτες γραφικών ισότιμα, και να διαμοιράζουμε το φόρτο εργασίας.

Καιρό να τα δούμε και σε games.

 

Μη ξεχνάμε λ.χ. το κλείδωμα που έχουμε φάει τόσα χρόνια που για CF/SLI πρέπει να χρησιμοποιούμε όμοιες κάρτες. Ενώ θεωρητικά μπορούμε να αξιοποιούμε ασύμμετρα resources.  

Είναι πολλά τα κατά των CF/SLI, και καιρός να πάμε ένα βήμα παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...