wazzaa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Ενδιαφέρον ακούγεται. Για βάλτε με και εμένα στο παιχνίδι όπως τον Captain Nemo. Υπάρχει κάποιο topic(γιατί ψάχνω τόση ώρα και δεν έχω βρει) που να εξηγεί πράγματα για χαρακτηριστικά στις κάρτες γραφικών?Όπως τα nm κτλ???Ευχαριστώ... 1
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Ενδιαφέρον ακούγεται. Για βάλτε με και εμένα στο παιχνίδι όπως τον Captain Nemo. Υπάρχει κάποιο topic(γιατί ψάχνω τόση ώρα και δεν έχω βρει) που να εξηγεί πράγματα για χαρακτηριστικά στις κάρτες γραφικών? Όπως τα nm κτλ??? Ευχαριστώ... ΄Εβαλα nm στο google και μου έβγαλε http://en.wikipedia.org/wiki/Nanometre Κατ΄αρχήν δεν έχει και καμία άμεση σχέση με την κάρτα γραφικών μιας και τα nm αντιπροσωπεύουν μέγεθος για πρωτόκολλο κατασκευής πυρήνα που θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε σαν επεξεργαστής και όχι συγκεκριμένα πυρήνας για κάρτα γραφικών.
wazzaa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Χμμμμ....Παίζει ρόλο στην απόδοση επεξεργαστή κάρτας γραφικών ή στον "κανονικό" επεξεργαστή ?
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Χμμμμ....Παίζει ρόλο στην απόδοση επεξεργαστή κάρτας γραφικών ή στον "κανονικό" επεξεργαστή ? H TSMC είναι ένα foundry δηλαδή εργοστάσιο που κατασκευάζει πυρήνες (ολοκληρωμένα κυκλώματα). Για την κατασκευή υπάρχουν διάφορα πρωτόκολλα που μετριούνται σε nanometer. ΄Οσο μικρότερα τα nm τόσο μεγαλύτερη η χωρητικότητα για transistors. Παίζει ρόλο γιατί όσο μικρότερος ο αριθμός για nm, τόσο περισσότερα transistors χωράνε ανά τετραγωνικό χιλιοστό με μικρότερη κατανάλωση ρεύματος. Χοντρικά τώρα όλα αυτά και υπεραπλουστευμένα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Το θέμα είναι ότι αν δεν μικρύνει το πρωτόκολλο κατασκευής, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για performance boost με ίδια ή και χαμηλότερη κατανάλωση.
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Το θέμα είναι ότι αν δεν μικρύνει το πρωτόκολλο κατασκευής, δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για performance boost με ίδια ή και χαμηλότερη κατανάλωση. Kαινούργια αρχιτεκτονική. Πόσο είναι ο δείκτης perf/W σε ένα GM107 έναντι GK107 αφού αμφότερα έχουν κατασκευαστεί σε 28nm; Xoντρικά είναι μια αύξηση 1.7x. Aν το πάρεις τώρα από 28HP και του δώσεις shrink στα 20SoC άντε να γίνει 2.0x και να έχεις κερδίσει περίπου ένα 30% από το πρωτόκολλο. Κοντολογής αλλοίμονο αν οι IHV περίμεναν από τα πρωτόκολλα να τους σώσει την μέρα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Εννοείται ότι παίζει μεγάλο ρόλο και η αρχιτεκτονική, αλλά και το πρωτόκολλο βοηθάει αρκετά.
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Εννοείται ότι παίζει μεγάλο ρόλο και η αρχιτεκτονική, αλλά και το πρωτόκολλο βοηθάει αρκετά. Σε διαμετρικά μικρότερο ποσοστό από ότι η αρχιτεκτονική. Το κακό είναι ότι για μεγάλους πυρήνες το μικρότερο δυνατό πρωτόκολλο είναι πλέον αναγκαίο και τα πρωτόκολλα όσο μικραίνουν γίνονται ολοένα και πιο προβληματικά. Πάνε οι εποχές που τριπλασιάστηκε η επάρκεια κάτω από 90nm μεταξύ G7x & G80. Αν χωράγε για παράδειγμα ένα επερχόμενο GM200 στα 28ΗP δεν θα απέκλειε η NV να το κατασκευάσει εκεί μιας και έχει ωριμάσει προ πολλού. Το επόμενο κάστρο που έχουν να κατακτήσουν οι IHV είναι το εύρος μνήμης. Κάποτε το Pirate Islands όπως δείχνει και η πρώτη μου συμμετοχή προοριζόταν για stacked ram. ΄Αντε να δούμε αν θα ισχύσει για αυτήν την γενιά ή αν θα μεσολαβήσει άλλη μία μέχρι τότε.
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Η nVidia είπε για stacked ram στο Volta έτσι ; Που τώρα το Volta έγινε Pascal ξαφνικά ; Δεν έχω καταλάβει τι παίζει, αν μπορείς διαφώτισέ με λίγο σε αυτό.Και αν το Pirate Islands έχει όντως stacked ram, τι θα κερδίσουμε εμείς οι gamers ? Αυτά
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Η nVidia είπε για stacked ram στο Volta έτσι ; Που τώρα το Volta έγινε Pascal ξαφνικά ; Δεν έχω καταλάβει τι παίζει, αν μπορείς διαφώτισέ με λίγο σε αυτό.Και αν το Pirate Islands έχει όντως stacked ram, τι θα κερδίσουμε εμείς οι gamers ? Αυτά Tρελλά bandwidth για το τελευταίο φυσικά. Maxwell/28HP/20SoC TSMC ---> Pascal/20SoC TSMC/16 FinFET TSMC ---> Volta/16 FinFET/10 FinFET TSMC? 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Το Volta ακόμα πιο μετά δηλαδή ; Για 2016 έλεγαν αλλά δεν το βλέπω..Αυτό με το bandwith το θέλουμε, θα βοηθήσει αρκετά, ειδικά για SSAA, μεγάλες αναλύσεις κλπ.
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Το να εξομαλύνεις όλο σου το περιεχόμενο μιας σκηνής ενώ το χρειάζεται πάντα ουσιαστικό μόνο ένα μικρό τμήμα αυτού είναι τρομακτική σπατάλη πόρων. Κάποτε είχαμε ελπίδες ότι ίσως καταφέρουν να βγάλουν οι IHV κανένα adaptive αλγόριθμο για antialiasing όπως και στο ανισοτροπικό, αλλά έτσι που το ‘κλείδωσε’ πλέον το θέμα η Microsoft δεν υπάρχει πλέον ελπίδα για κάτι τέτοιο. Πες ότι έχεις ένα τέλεια φρεσκοβαμμένο τοίχο και κατά λάθος κάνεις ένα μικρό λεκέ. ΄Η είσαι πόντιος και τον βάφεις ΟΛΟ από την αρχή (supersampling) ή παίρνεις ένα πινελάκι και καλύπτεις όσο χρειάζεται για να εξαφανιστεί ο λεκές (adaptive antialiasing). 3
tmjuju Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Pipecleaner λέμε το πρώτο τσιπάκι που θα βγει σε μια νέα γραμμή παραγωγής Και καλά να καθαρίσει τη σωλήνα – σα να περνά πρώτη φορά νερό από νέο υδραυλικό σύστημα Να δούμε με τι προβλήματα θα βγει. Μαθαίνουμε από αυτή την εμπειρία και συνεχίζουμε με το επόμενο τυπωμένο μας. Λ.χ. αρχικά όπως έχετε δεί σε μια γραμμή παραγωγής θα βγάλουμε κάτι το απλούστατο σα μνήμη. Απλούστατο σα σχέδιο και με επαναλαμβανόμενα μικρά blocks. Όταν συζητάμε για κάρτες γραφικών, σα pipe cleaner θεωρητικά θα λέγαμε ένα μικρό πύρινα, αν και τελικά κάποιος μπορεί να επιμένει να βγάλει για πρώτο πύρινα μεγάλου μεγέθους εφόσον νοιώθει γενναίος. Τα τελευταία χρόνια είναι και πιο περίπλοκα τα πράγματα με τα blocks που χρησιμοποιούμε σα κομμάτια παζλ για να βγάλουμε τα τυπωμένα κυκλώματα μας. Λ.χ παρόλο που στο TSMC έχουμε και καλά την ίδια γραμμή παραγωγής, έχουμε μάθει να χρησιμοποιούμε νέα κομμάτια του πάζλ αντί των αρχικών που επιτρέπουν τα τυπωμένα μας να είναι καλύτερα. Υπάρχει εξέλιξη δηλαδή παρόλο που μένουμε στα ίδια νανόμετρα. Καθώς χρησιμοποιούμε νέες διατάξεις που επιτρέπουν καλύτερη τοποθέτηση των κυκλωμάτων μας, πιο κοντά (αυξάνοντας τα transistors/mm^2) , και με μεγαλύτερες ανοχές (less leakage and interference) Οι διαφορές για παράδειγμα που εντοπίζετε παραπάνω, και λέτε ότι οφείλονται αυστηρά στην αρχιτεκτονική, θα έλεγα ότι δεν είναι αυστηρά αλλαγές αρχιτεκτονικής. Αρχιτεκτονική άλλωστε θα λέγαμε μάλλον το θεωρητικό κομμάτι και τίποτα που έχει σχέση με τη διάταξη των όποων block στην παραγωγή. Το GM είμαι σίγουρος ότι είναι πιο πυκνό, και βάση τα νέα stencils/blocks/διαρρυθμίσεις κ.ο.κ. έχει κερδίσει πολλά από το αποδυτήρια της TSMC. Σήμερα που συζητάμε το πρώτο Maxwell είναι μαζί μας, σύντομα ευελπιστώ και εγώ να το έχω στα χέρια μου για σαλωνάτη χρήση, το μόνο κρίμα είναι ότι δε θα περιμένω για κάποιο custom low profile pcb, νομίζω ότι η palit έχει βγάλει αχτύπητη υλοποίηση. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 AMD Pirate Islands Radeon R9 300 Series 2
Millennium Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 4225 SP/264 TU; Καλά,θα ακούσουμε διάφορα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα