Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εσύ μιλάς για το Far Cry Primal όμως, εμείς λέμε για το Rise of the Tomb Raider. Γενικά η 980Ti είναι πιο δυνατή κάρτα.

 

http://www.hardocp.com/article/2016/02/15/rise_tomb_raider_video_card_performance_review/8#.VuhxxeKLSUk

 

Δες την Fury X vs GTX 980Ti στα ίδια settings 4K low.  H Fury Χ είναι πιο γρήγορη. 

 

Ps. H Titan Χ εδώ τρέχει με περισσότερα settings για αυτό βγάζει λιγότερα fps. 

1455189919EDyKUcGV8E_8_2_l.gif

 

 

Και εδώ σε max όλες οι κάρτες. 

 

1455189919EDyKUcGV8E_8_3_l.gif

Δημοσ.

Custom maximum settings..Το συγκεκριμένο site έχει δείξει ''μαργαριτάρια'' στο παρελθόν και δεν το εμπιστεύομαι καθόλου προσωπικά. Για να μην έχει πρόβλημα η Fury, λογικά έχουν 16GB Ram, με 8GB Ram πέφτει κλάμα με 4άρες κάρτες :D

Δημοσ.

1. Παρακαλώ για άλλη μια φορά όχι πάνω από μια εικόνα ανά συμμετοχή. Πάνω από ένα υπάρχουν τα spoiler tags.

 

2. Tην μπαρούφα του ότι το DX12 θα "σώσει" οτιδήποτε mGPU μπορείτε να την ξαναθάψετε ΜΕΧΡΙ να υπάρξει το πρώτο παιχνίδι για το οποίο οι δημιουργοί θα βελτιστοποιήσουν από τη γέννησή του ένα παιχνίδι για καλύτερη διαχείριση μνήμης. Για την διάρκεια ζωής της dual Fiji χλωμό το βλέπω.

 

3. Σαφώς και καμία Fiji δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα με την ποσότητα μνήμης της για την ώρα, πλην κάποιων εξαιρέσεων. ΄Οταν όμως καλείτε ο καταναλωτής να πληρώσει το υπέρογκο ποσό των 1500 ευρώ για dual fiji ΔΕΝ είναι παράλογο να περίμενε 2*8 γίγα μνήμης. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι σαπουνόφουσκες για τα κόκκινα και πράσινα σημαιάκια.

Δημοσ.

Θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί εύκολα μια Dual-Fiji τα 8GB, θα αποτελούσε το sweet spot για μια τέτοια κάρτα. Μάλλον η AMD δεν βλέπει στο άμεσο μέλλον αλλαγές στις απαιτήσεις παιχνιδιών.

Δημοσ.

Οι ποσότητες μνήμης στις σημερινές κονσόλες δύσκολα θα αυξηθεί και δεν βλέπω στο μέλλον η επόμενη γενιά κονσολών να μπορεί να πέσει σε άλλα χέρια. Οπότε ναι μια καλή εικόνα των πραγμάτων την έχουν σαφέστατα ;)

Δημοσ.

Απλά χρειάζεται optimization το παιχνίδι, σε DX-12 θα είναι ακόμα καλυτέρα τα πράγματα για τις mGPU.

 

28050433645l.jpg

 

 

 

 

2. Tην μπαρούφα του ότι το DX12 θα "σώσει" οτιδήποτε mGPU μπορείτε να την ξαναθάψετε ΜΕΧΡΙ να υπάρξει το πρώτο παιχνίδι για το οποίο οι δημιουργοί θα βελτιστοποιήσουν από τη γέννησή του ένα παιχνίδι για καλύτερη διαχείριση μνήμης. Για την διάρκεια ζωής της dual Fiji χλωμό το βλέπω.

Όπως τα λέει ο Αίλουρος, δεν είναι πανάκεια και δεν έχουμε σήμερα DX12 τίτλους.

 

Αλλά ας πάρουμε το υποθετικό παράδειγμα ότι είμαστε στο μέλλον και έχουμε DX12, σε SFR.

Είτε χωρίζουμε το frame δεξια-αριστερα ή πανω-κατω, μεταξύ δύο GPU, ή σε πολλαπλά τετράγωνα checker-board

Είναι προφανές ότι στα συνηθισμένα παίγνια (first person third person view) ότι και οι δύο GPU θα χρειάζονται τα ίδια textures – όλα τα textures.

Σπάνια να σου τύχει περίπτωση που ένα texture, θα σου χρειάζεται πάντα μόνο αριστερά ή πάντα μόνο δεξιά. Ή μόνο πάνω.

 

Ειδικές περιπτώσεις, όποια ‘picture-in-picture’.

Λ.χ. Κάποιο viewport που σου δείχνει 3d περιεχόμενο σε παραθυράκι πάνω αριστερά. Όπως σε εξομοιωτή διαστημοπλοίου όπου πάνω αριστερά σου εμφανίζεται η επικοινωνία με τον commander / leader / με κάποιον που σου μιλάει.

Αυτά τα view ports, (όπως και αλλά λ.χ. πίσω καθρέφτης) είναι ταμαμ και για ασύμμετρη επεξεργασία. Όπου το viewport αναλαμβάνει λ.χ. να το κάνει η ποταπή gpu που είναι ενσωματωμένη στο CPU.

 

Όπως και να έχει, συζητάμε για το μέλλον και όχι για το σήμερα.

  • Moderators
Δημοσ.

Θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί εύκολα μια Dual-Fiji τα 8GB, θα αποτελούσε το sweet spot για μια τέτοια κάρτα. Μάλλον η AMD δεν βλέπει στο άμεσο μέλλον αλλαγές στις απαιτήσεις παιχνιδιών.

Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να εκμετακευτει η κάρτα απλά η πρώτη γενιά του hbm μπορεί να πάει έως 4gb
Δημοσ.

Απλά να πω ότι σε HBM 1 δεν γίνετε να βάλουν πάνω από 4GB μνήμης ανά GPU.  Δεν το κάνουν για οικονομικούς λογούς αλλά τεχνικά μέχρι τόσο είναι η χωρητικότητα της HBM1 (1GB per module)

 

Με πρόλαβε ο Inuyasha

Δημοσ.

Όπως τα λέει ο Αίλουρος, δεν είναι πανάκεια και δεν έχουμε σήμερα DX12 τίτλους.

 

Αλλά ας πάρουμε το υποθετικό παράδειγμα ότι είμαστε στο μέλλον και έχουμε DX12, σε SFR.

Είτε χωρίζουμε το frame δεξια-αριστερα ή πανω-κατω, μεταξύ δύο GPU, ή σε πολλαπλά τετράγωνα checker-board

Είναι προφανές ότι στα συνηθισμένα παίγνια (first person third person view) ότι και οι δύο GPU θα χρειάζονται τα ίδια textures – όλα τα textures.

Σπάνια να σου τύχει περίπτωση που ένα texture, θα σου χρειάζεται πάντα μόνο αριστερά ή πάντα μόνο δεξιά. Ή μόνο πάνω.

 

Ειδικές περιπτώσεις, όποια ‘picture-in-picture’.

Λ.χ. Κάποιο viewport που σου δείχνει 3d περιεχόμενο σε παραθυράκι πάνω αριστερά. Όπως σε εξομοιωτή διαστημοπλοίου όπου πάνω αριστερά σου εμφανίζεται η επικοινωνία με τον commander / leader / με κάποιον που σου μιλάει.

Αυτά τα view ports, (όπως και αλλά λ.χ. πίσω καθρέφτης) είναι ταμαμ και για ασύμμετρη επεξεργασία. Όπου το viewport αναλαμβάνει λ.χ. να το κάνει η ποταπή gpu που είναι ενσωματωμένη στο CPU.

 

Όπως και να έχει, συζητάμε για το μέλλον και όχι για το σήμερα.

 

Eίτε viewports τα ονομάσεις είτε macro tiles δεν έχει πρακτικά ιδιαίτερη διαφορά. Χωρίς hw scheduler μέσα στον πυρήνα δεν κάνεις δουλειά. Χώρο καταλαμβάνει ελάχιστο. Αν τώρα το πας τεχνολογικά και ένα βήμα παραπέρα για το απώτερο μέλλον, στοιβάζεις τους πυρήνες και έχουν άμεση επικοινωνία. Το λειτουργικό και οι εφαρμογές θα βλέπουν μια μονάδα GPU και σαν πραγματική μία θα λειτουργεί. Για την ώρα ωστόσο όνειρα θερινής νυκτός. Μόλις στοιβάξαμε μνήμες και δεν έχει λυθεί καν ο πονοκέφαλος για κατανάλωση σε αυτές.

Απλά να πω ότι σε HBM 1 δεν γίνετε να βάλουν πάνω από 4GB μνήμης ανά GPU.  Δεν το κάνουν για οικονομικούς λογούς αλλά τεχνικά μέχρι τόσο είναι η χωρητικότητα της HBM1 (1GB per module)

 

Με πρόλαβε ο Inuyasha

 

Σεβαστό. Τι την θέλανε τότε την mGPU;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...