Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 25 καρέ έχει μια Titan X σε 4Κ(Χωρίς το DX12 patch), με SLI πάει στα 39 όπου εκεί λες ότι παίζεις. Προφανώς το παιχνίδι δεν έχει και το καλύτερο optimization, μιλάμε για XOne port. 1
Πέτρος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Em... Οπότε αγαπητέ, όντως μας δουλεύει η nVidia...ψιλό γαζί, αλλά χοντρά. Πάρε σου λέει κάρτα 1100-1300€ (ανάλογα την υλοποίηση) για να παίξεις σε 4Κ...τρίχες. Δώσε αυτά Χ2 (κι άλλα 250+ για επαρκές τροφοδοτικό) για να παίξεις...μην πω τι... Οπότε, ας μην το έχουμε το συγκεκριμένο παίγνιο ως οδηγό για οτιδήποτε...μάλλον για το αντίθετο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εγώ αλλού θέλω να καταλήξω, ότι τα παιχνίδια αρχίζουν και ζητάνε μπόλικη Vram για max settings(Πάνω από 4GB, ειδικά όταν μιλάμε για αναλύσεις άνω του 1080P), οπότε δεν είναι δυνατόν να δώσεις ένα σωρό λεφτά για 4GB κάρτα πλέον, θες τουλάχιστον 6GB. Μιλάμε για εξωπραγματικές ποσότητες μνήμης για να δεις το κάτι τις παραπάνω σε υφές από μια κονσόλα των 400 ευρώ. Με λίγα λόγια, μας δουλεύουν και οι ίδιοι οι devs των παιχνιδιών. 4
vagos456 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Και ξαναρωτάω εγώ...αυτά τα 12γίγα μνήμης η Χ, πόσο συχνά μπορεί να τα γεμίζει/αδειάζει με το εύρος που έχει? Γιατί με <30fps, σοβαρή αγορά κι επιλογή...ή ακόμα καλύτερα, κάποιος να κάτσει να ξαναγράψει το παιγνίδι. Για να εκμεταλλευτεί και τα 12gb vram η Titan X, χρειάζεται να έχεις 3,και να παίζεις σε 4k και όλα ultra. Με 1, πάνω από 6 vram, δεν πάει.
Πέτρος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Για να εκμεταλλευτεί και τα 12gb vram η Titan X, χρειάζεται να έχεις 3,και να παίζεις σε 4k και όλα ultra. Με 1, πάνω από 6 vram, δεν πάει. Γιατί πολύ απλά, όπως σωστά υπαινίσσεσαι, με 384ρη δίαυλο και ούτε 340GB/s...να τα χ...σω τα 12 γίγα για παιγνίδια...αχρησιμοποίητα μένουν, αφού είτε (1)δεν γεμίζουν ποτέ (λόγω χαμηλότερων απαιτήσεων) είτε (2)αν φτάνουν (πλησιάζουν, έστω) να γεμίσουν, δεν γεμίζουν/αδειάζουν αρκετές φορές/sec ώστε να έχεις ένα framerate της προκοπής. Ναι (για να κατευνάσω και τον Psycho), (θα) χρειάζεται παραπάνω από 4 στο εγγύς μέλλον, αλλά όχι τώρα...διαφήμιση και παπαροτρικ είναι όλα...χώρια την τεμπελιά των κωδικογράφων. 4
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Στο τελευταίο που γράφεις είναι το πρόβλημα, γιατί με 6GB Vram(Άσε τα 8/10/12) θα έπρεπε να βλέπουμε απίστευτες υφές που δεν βλέπουμε. 1
BabisTs Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Πιστόλι το διπύρυνο τέρας http://videocardz.com/58579/amd-unveils-radeon-pro-duo-3dmark-fire-strike-performance 2
aetos1988 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Πιστόλι το διπύρυνο τέρας http://videocardz.com/58579/amd-unveils-radeon-pro-duo-3dmark-fire-strike-performance Στις photo έχει ωραίες πιπεριές για γεμιστά 1
Ailuros Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εγώ αλλού θέλω να καταλήξω, ότι τα παιχνίδια αρχίζουν και ζητάνε μπόλικη Vram για max settings(Πάνω από 4GB, ειδικά όταν μιλάμε για αναλύσεις άνω του 1080P), οπότε δεν είναι δυνατόν να δώσεις ένα σωρό λεφτά για 4GB κάρτα πλέον, θες τουλάχιστον 6GB. Μιλάμε για εξωπραγματικές ποσότητες μνήμης για να δεις το κάτι τις παραπάνω σε υφές από μια κονσόλα των 400 ευρώ. Με λίγα λόγια, μας δουλεύουν και οι ίδιοι οι devs των παιχνιδιών. Αποφάσισε αν μας δουλεύουν ή δεν μας δουλεύουν. Εγώ απλά θα σου δώσω μια παραπομπή από την ίδια την παραπομπή σου που συγκρίνει σε screenshot (μετακομίζει και ο slider όποιος θέλει να το πάει λίγο πέρα-δώθε) για να μπορούν να δουν οι αναγνώστες για τι ΤΡΟΜΕΡΕΣ διαφορές μιλάμε: http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-001-very-high-vs-medium-alt.html άντε και εδώ http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-002-very-high-vs-medium-alt.html φαίνονται λίιιιγο πιο υγρά τα βραχάκια σε ultra high μπρρρρρ τσουτσούριασα από την διαφορά. Γιατί πολύ απλά, όπως σωστά υπαινίσσεσαι, με 384ρη δίαυλο και ούτε 340GB/s...να τα χ...σω τα 12 γίγα για παιγνίδια...αχρησιμοποίητα μένουν, αφού είτε (1)δεν γεμίζουν ποτέ (λόγω χαμηλότερων απαιτήσεων) είτε (2)αν φτάνουν (πλησιάζουν, έστω) να γεμίσουν, δεν γεμίζουν/αδειάζουν αρκετές φορές/sec ώστε να έχεις ένα framerate της προκοπής. Ναι (για να κατευνάσω και τον Psycho), (θα) χρειάζεται παραπάνω από 4 στο εγγύς μέλλον, αλλά όχι τώρα...διαφήμιση και παπαροτρικ είναι όλα...χώρια την τεμπελιά των κωδικογράφων. Δες την παραπομπή που έδωσε ο ίδιος ο Psycho και σύγκρινε μόνος σου τις διαφορές μεταξύ very high & medium texture detail στο εν λόγω Tomb Raider. Αρχιτεκτονικά δεν έκανε κάτι στραβό με το GM200 η πράσινη, απλά κάπου πρέπει να παρακινηθούν και οι δημιουργοί για να δικαιολογηθούν οι τρελλές τιμές των Τιτάνων. Στο αντίπαλο δέος τώρα δεν μπορείς να μου έρχεσαι και να μου ζητάς 1.5 χιλιάρικο για Fiji mGPU όταν περιορίζομαι σε μια enthusiast λύση στα 4 γίγα ενώ οι 390 σου που είναι 2 κατηγορίες πιο κάτω έχουν 8. Bλαμμένος είμαι να μην πάρω 2 Fury για Crossfire και να γλιτώσω ένα σκασμό λεφτά; 1
Πέτρος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Έχω την εντύπωση πως ουδέποτε η Χ φτιάχτηκε για gaming...άσχετο πως την εκμεταλλεύεται ο καθένας. Αντίστοιχα η 2πλη Fury, μάλλον για άλλες χρήσεις προορίζεται (τουλάχιστον αυτό αναφέρεται κάπου στο streaming της παρουσίασής της), αλλά ναι...η τιμή της είναι μάλλον χαζή...εκτός από το όλα-σε-ένα-νοικοκυρεμένα που προσφέρει. Στο θέμα της αρχιτεκτονικής της Χ, κατανοώ κάτι λάθος στο πόσες φορές θα γεμίσει/αδειάσει αυτά τα 10-12GB ανά δευτερόλεπτο με τα 336.5GB/s που έχει, μιλώντας πάντα για gaming? Θα μπορούσε δλδ, ο πυρήνας να υπολογίσει/σχηματίσει 35-40-45 τέτοια "καρέ" των 10-12GB κάθε δευτερόλεπτο και η μνήμη θα μπορούσε να τα "εξυπηρετήσει" όλα?
Ailuros Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Έχω την εντύπωση πως ουδέποτε η Χ φτιάχτηκε για gaming...άσχετο πως την εκμεταλλεύεται ο καθένας. Αντίστοιχα η 2πλη Fury, μάλλον για άλλες χρήσεις προορίζεται (τουλάχιστον αυτό αναφέρεται κάπου στο streaming της παρουσίασής της), αλλά ναι...η τιμή της είναι μάλλον χαζή...εκτός από το όλα-σε-ένα-νοικοκυρεμένα που προσφέρει. Στο θέμα της αρχιτεκτονικής της Χ, κατανοώ κάτι λάθος στο πόσες φορές θα γεμίσει/αδειάσει αυτά τα 10-12GB ανά δευτερόλεπτο με τα 336.5GB/s που έχει, μιλώντας πάντα για gaming? Θα μπορούσε δλδ, ο πυρήνας να υπολογίσει/σχηματίσει 35-40-45 τέτοια "καρέ" των 10-12GB κάθε δευτερόλεπτο και η μνήμη θα μπορούσε να τα "εξυπηρετήσει" όλα? Εννοούσα ότι δεν υπάρχει κάτι στο GM200 που να το κάνει να δείχνει ότι του λείπει κάτι. Σαφώς και δεν μπορεί μια αρχιτεκτονική να έχει πάντα "αρκετό" εύρος μνήμης, αλλά κάπου πρέπει οι IHV να τραβήξουν και μια γραμμή λόγω κόστους. To Fiji από την άλλη δεν φαίνεται να μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως όλο το εύρος της, το οποίο μπορεί να σημαίνει ότι απλά δεν το χρειάζεται ή ότι κάποια τσατσαριά τους έτυχε όταν άλλαξαν ελεγκτή μνήμης. Σημείωσε ότι κάθε φορά που αλλάζει MC είτε η πράσινη είτε η κόκκινη έχουμε λόγο να τρέμουμε για ποναλάκια. Το καλό είναι ότι η κόκκινη έμαθε ότι ήταν να μάθει με το Fiji και η πράσινη για άλλη μια φορά επωφελήθηκε τσάμπα 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Αποφάσισε αν μας δουλεύουν ή δεν μας δουλεύουν. Εγώ απλά θα σου δώσω μια παραπομπή από την ίδια την παραπομπή σου που συγκρίνει σε screenshot (μετακομίζει και ο slider όποιος θέλει να το πάει λίγο πέρα-δώθε) για να μπορούν να δουν οι αναγνώστες για τι ΤΡΟΜΕΡΕΣ διαφορές μιλάμε: http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-001-very-high-vs-medium-alt.html άντε και εδώ http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/rise-of-the-tomb-raider/alt/rise-of-the-tomb-raider-texture-quality-interactive-comparison-002-very-high-vs-medium-alt.html φαίνονται λίιιιγο πιο υγρά τα βραχάκια σε ultra high μπρρρρρ τσουτσούριασα από την διαφορά. Μας δουλεύουν προφανώς, αφού όπως παρατηρείς και 'συ, για τσουτσουνοδιαφορές στις υφές ζητάνε τα κέρατά τους από μνήμη. Το θέμα είναι ότι αν είναι να δώσεις ένα σκασμό λεφτά(Όπως μια Dual-Fiji) θα πρέπει να μπορείς να βλέπεις ακόμα και αυτές τις μικροδιαφορές χωρίς κολλήματα, είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα όταν έχεις δώσει 15 πράσινα.
Ailuros Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Εάν δεν το είχε σπονσοράρει το συγκεκριμένο παιχνίδι η πράσινη, δεν θα γράφανε και μια ολοσέλιδη φαρδιά πλατιά ανάλυση για αυτό. Τώρα για την τιμή της dual Fiji και να μην υπήρχαν τέτοια φαινόμενα, πάλι θα αποτελούσε οξύμωρο σχήμα. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Το RoTR είναι το πρώτο παιχνίδι που είδα stuttering με 970 και 8GB Ram, σε άλλα παιχνίδια που λένε ότι και καλά θέλουν 6GB Vram για ultra textures σε 1080P(Shadow of Mordor, Rainbow Six: Siege) τα τρέχω άνετα ακόμα και σε 1440P. Για να πουλήσουν Polaris και Πασχάληδες, θα συνεχιστεί το γλέντι με την μνήμη από τους game devs.
Aten-Ra Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Για τα 4GB ram σε 4Κ ανάλυση. Όπως βλέπετε η Fury X με μόλις 4GB είναι καλύτερη από την GTX980Ti με 6GB μνήμη. http://www.hardocp.com/article/2016/03/14/far_cry_primal_video_card_performance_review#.Vuhth-KLSUk Απλά χρειάζεται optimization το παιχνίδι, σε DX-12 θα είναι ακόμα καλυτέρα τα πράγματα για τις mGPU.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα