Lotan Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Καλησπέρα σας.. Απο προχθές είμαι κάτοχος ενός ολοκαίνουργιου Galaxy Note 3. Όλα καλά ..πολύ ευχαριστημενος μέχρι την στιγμή που πήγα να κάνω ενα σημειωματάκι με το s-pen του.. Συνηδητοποίησα οτι στην δεξιά πλευρά της οθόνης του είναι σαν να υπάρχει μια φαρδιά τυφλή λωριδα απο την κορυφή μέχρι τη βάση του τηλεφλωνου..Επίσης σε μερικά σημεία μεσα σ'αυτη την λωρίδα δεν μου αναγνωρίζει το πενάκι. Τωρα αν προσπαθησω να τραβηξω μια κάθετη γραμμή απο την πανω πλευρά του τυφλού αυτού σημείου μεχρι κάτω καπου στη μέση της οθόνης παραμορφώνετε η γραμμή. Ενω απο αριστερά λειτουργούν όλα άψογα!!! Επίσης να τονίσω οτι η touch λειτουργία του τηλεφώνου (χωρίς την χρήση του s-pen δηλαδή) συμπεριφερεται άψογα σε όλη την οθόνη. Φυσικά έχω ψιλοπανικοβληθεί μιας και πρόκειτε για τηλέφωνο 3 ημερών! Δυστηχώς δεν έχω καποια photo να σας δείξω μιας και που το γύρισα απ'ευθειας στο κατάστημα οπου το πήρα και στάλθηκε στην Samsung. Περιμένωντας λοιπον τα αποτελέσματα τών τεχνικών εκει αναρωτιέμαι αν..έχει και καποιος άλλος παρατηρήσει-αντιμετωπίσει καποιο παρόμοιο προβλημα..η είμαι ο μοναδικός? Βρήκα καποιο ξένα forums που μιλούν για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλα κανένα ελληνικό Θεωρήτε οτι προκειτε για πρόβλημα λογισμικού-calibration ή πρόβλημα hardware? και τέλος γνωρίζει κάποιος αν η εγγύηση καλύπτει μέχρι και αντικατάσταση της συσκευής? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Φιλικά Άγγελος!
dimitrisOS Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 ότι και να είναι πήγαινε στο καάστημα που το πήρες με όλα τα συμπραγαλα και λοιπά (σακουλάκια χαρτάκια) και την απόδειξη κάτω από 6 ημέρες έχεις την απαίτηση να σου δώσουν καινούργιο στο κουτί επι τοπου
parasaser Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 έλα ρε φίλε γιατί δεν το έγραψες πριν το πας ποιοι τεχνικοί και μπαρούφες, κανονικά σου αναλογεί ολοκαίνουργια σφραγισμένη συσκευασία σύμφωνα με το DOA του καταστήματος. από που το αγόρασες?
Lotan Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 KaiserShop με απόδειξη Παρασκευής 7 Μαρτίου.
parasaser Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 δύστυχος τώρα δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι. λογικά θα το έχουν στείλει στο service.
Lotan Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Μου είπε εκεί ο πωλητής τους οτι πρεπει να το στείλουν στην Samsung πρώτα..μήπως ειναι παγίδα για να περάσει το 6ήμερο της αντικατάστασης που λέει ο dimitriOS? Δεν γνωρίζω πολλα απο εγγυήσεις.. Εχει κάποιος καποιο παρόμοιο περισταστικο με το συγκέκριμένο κατάστημα? Ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις σας! δύστυχος τώρα δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι. λογικά θα το έχουν στείλει στο service. Σήμερα μου είπανε θα το στέλνανε το είχα πάει πίσω το Σάββατο.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Καλησπέρα σας.. Απο προχθές είμαι κάτοχος ενός ολοκαίνουργιου Galaxy Note 3. Όλα καλά ..πολύ ευχαριστημενος μέχρι την στιγμή που πήγα να κάνω ενα σημειωματάκι με το s-pen του.. Συνηδητοποίησα οτι στην δεξιά πλευρά της οθόνης του είναι σαν να υπάρχει μια φαρδιά τυφλή λωριδα απο την κορυφή μέχρι τη βάση του τηλεφλωνου..Επίσης σε μερικά σημεία μεσα σ'αυτη την λωρίδα δεν μου αναγνωρίζει το πενάκι. Τωρα αν προσπαθησω να τραβηξω μια κάθετη γραμμή απο την πανω πλευρά του τυφλού αυτού σημείου μεχρι κάτω καπου στη μέση της οθόνης παραμορφώνετε η γραμμή. Ενω απο αριστερά λειτουργούν όλα άψογα!!! Επίσης να τονίσω οτι η touch λειτουργία του τηλεφώνου (χωρίς την χρήση του s-pen δηλαδή) συμπεριφερεται άψογα σε όλη την οθόνη. Φυσικά έχω ψιλοπανικοβληθεί μιας και πρόκειτε για τηλέφωνο 3 ημερών! Δυστηχώς δεν έχω καποια photo να σας δείξω μιας και που το γύρισα απ'ευθειας στο κατάστημα οπου το πήρα και στάλθηκε στην Samsung. Περιμένωντας λοιπον τα αποτελέσματα τών τεχνικών εκει αναρωτιέμαι αν..έχει και καποιος άλλος παρατηρήσει-αντιμετωπίσει καποιο παρόμοιο προβλημα..η είμαι ο μοναδικός? Βρήκα καποιο ξένα forums που μιλούν για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλα κανένα ελληνικό Θεωρήτε οτι προκειτε για πρόβλημα λογισμικού-calibration ή πρόβλημα hardware? και τέλος γνωρίζει κάποιος αν η εγγύηση καλύπτει μέχρι και αντικατάσταση της συσκευής? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Φιλικά Άγγελος! Λογικά θα ειναι πρόβλημα από το digitizer της wacom (με αυτό λειτουργεί το spen). Τσέκαρες όμως μήπως απλά είχε φάει κάνα κόλλημα η side bar με τα apps που εμφανίζεται δεξιά ή αριστερά?
Lotan Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δεν πρόλαβα να checkaρω και πολλα πράγματα αφου πανικοβληθηκα και το πήγα πίσω κατευθείαν αλλα σίγουρα είχα απενεργοποιήσει τα πολλαπλά παράθυρα αν αυτο εννοείς και το προβλημα υπήρχε... επίσης εκανα επανεκκινηση 2 φορες σε factory default και ακομη υπήρχε! πάντως φαινετε για software προβλημα ..κατι σαν μην ειναι calibrated σωστα η πένα!
Super Moderators billdanos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δεν πρόλαβα να checkaρω και πολλα πράγματα αφου πανικοβληθηκα και το πήγα πίσω κατευθείαν αλλα σίγουρα είχα απενεργοποιήσει τα πολλαπλά παράθυρα αν αυτο εννοείς και το προβλημα υπήρχε... επίσης εκανα επανεκκινηση 2 φορες σε factory default και ακομη υπήρχε! πάντως φαινετε για software προβλημα ..κατι σαν μην ειναι calibrated σωστα η πένα! Η πένα "επικοινωνεί" με το τηλέφωνο μέσω του σχετικού αισθητήρα της wacom που βρίσκεται στη συσκευή. Η ίδια η πένα δεν μπορεί να έχει πρόβλημα με μια συγκεκριμένη πλευρά της οθόνης και αν είχε πρόβλημα δεν θα λειτουργούσε σωστά οπουδήποτε και όχι μόνο στην άκρη. Ας δούμε τι θα σου πουν και απο το service.
Lotan Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 ..αρα ειναι πιθανό να μιλαμε και για hardware πρόβλημα? Δεν μου πολυαρέσει η ιδέα να αρχιζουν να ξυλώνουν οθόνες και αισθητήρες σε ενα τηλεφωνο μολις 3 ημερών. Το note ειναι μια συσκευή που μου κάνει γάντι επαγγελματικά..αλλα δεν σου κρύβω οτι εχω απογοητευτει απο το συγκεκριμένο γεγονός και ακόμη και στην Samsung που πήρα τηλέφωνο αντί να με καθησυχασουν μου είπανε και αυτοί οτι θα πρέπει να το δει τεχνικός πρώτα.. Δεν ξέρω αν το χειριστηκα λαθος απο την αρχή με το καταστημα που το αγόρασα πάντως ελπίζω πως εν τέλη αν ειναι κατι σοβαρό θα λάβω άμεση αντικατάσταση της συσκευής! Είδωμεν..
Grey Warden Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Από την αρχή ζητάς καινούργια συσκευή σε προβλήματα λίγων ημερών...
Lotan Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Τελικά μου επέστρεψε το κινητο την Τρίτη με καινούργιο s-pen (τουλάχιστον ετσι έγραφε το χαρτάκι των παρατηρήσεων που συνοδεύει την συσκευασία του επίσημου Samsung Service) Ρώτησα τι έφταιγε και μου είπαν οτι το s-pen δημιούργησε το πρόβλημα. Αυτό τώρα κατα πόσο είναι εφικτό δεν ξέρω... πάντως ειμαι πάλι τρισευτυχισμένος που το 'χω στα χέρια μου ,ειναι ακρίβώς σαν να το άνοιξα πριν απο 10λεπτά εμφανισιακά (1 ημερας ήταν άλλωστε..μην τρελαθούμε) αλλα και όλα δουλεύουν ΆΨΟΓΑ ,επίσης όσο το χειριζομαι περισσοτερο τόσο συνειδητοποιώ τι φοβερες συσκευες ειναι τα Note! υ.γ. Είναι σωστό να αναφέρω ότι όλη η διαδικασία πήρε 1 μόλις μέρα..ευτυχώς! υ.γ.2 Αν ακούγομαι λιγο σαν διαφήμηση της Samsung σε καμiα περίπτωση δεν ειναι αυτή η πρόθεση μου..απλά ειμαι χαρούμενος με το νέο μου απόκτημα και που έληξε καλά η διαδικασία αυτή!!! Ευχαριστώ για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Φιλικά ,Άγγελος!
gtctsiamp Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2014 Αυτά μπορούν να συμβούν σε όλους μας. Το σημαντικό είναι που ξεμπέρδεψες γρήγορα και μπορείς πλέον απροβλημάτιστα να χαρείς την φοβερή συσκευή σου. Καλορίζικο το Note 3.
libero1899 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2014 Καλορίζικο!!!!! Sent from my iPhone using Insomnia
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα