Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

400Ε για ιμάντες δεν παίζει. Κυρίως γιατί έχει καδένα βέβαια.

 

Σέρβις 500 για ποιο λόγο? Ειδικά με αυτά που γράφει στην παρένθεση. Πολλαπλασιαστές γιατί να αλλάξει?

 

Δυναμό γιατί? Ψυγείο? Ο εγκέφαλος τι ακριβώς μπορεί να έχει πάθει? 

 

δεν εχεις ηλεκτρονικό αυτοκίνητο ε;

 

εδω ενα τετραήμερο το αφηνω το δικό μου (2009 μοντ.) και ζορίζεται μετα (και δεν ειναι θέμα μπαταρίας).

 

Πολλά πραγματα απο αυτά που είπε πιο πάνω ο φίλος λόγω ακινησίας θα μπορούσαν να παρουσιάσουν πρόβλημα...

Ιδιαίτερα τα πλαστικά κομμάτια του συστήματος ψύξης και τροφοδοσίας θα έχουν ψειριάσει..

 

Είχα βρει και εγω να πάρω ένα που ήταν μόλις ενα χρόνο αφημένο απο εισαγωγη απο γερμανία και αφου το είδε ο μαστορας μου μου λέει πάμε να φύγουμε το συμάζεμα του αιώνα θέλει...

 

Ο εγκέφαλος επίσης μετα απο τόσα χρόνια χωρίς ρεύμα πιθανώς να θέλει για εμένα επαναπρογραμματισμό μιας και σε ορισμένα αυτοκίνητα εχω δει να χάνουν την "rom" τους επειτα απο πολυ καιρό ακινησίας (π.χ. ΜΒ Ε220 2000-2001).

 

Δεν ήξερα οτι εχει καδένα οποτε άλλη περίπτωση.

Και 2000 να μην ειναι εφοσον εχει σήματα και κτεο πληρωμένα θα είναι 1000-1500 για να έρθει στα ίσα του που και πάλι δε θεωρώ οτι ειναι πολλά μιας και θεωρητικά το αυτοκίνητο ειναι καινούργιο.

 

εγω προσωπικά δε θα το πούλαγα...

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο 14 ετών Punto μου πάντως το δυναμό δεν είχε ποτέ θέμα. Και υπήρξαν μεγάλα διαστήματα ακινησίας.

Γενικά κανά 1000αρικο μπορεί να φτάσει κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. 

Δημοσ.

Σέρβις 500 για ποιο λόγο?

Η βενζίνη αν παραμείνει μέσα στο αυτοκίνητο πολύ καιρό αλλοιώνεται, γίνεται πάρα πολύ καυστική, έχω δει σωλήνα βενζίνης να ρευστοποιείται σε αυτοκίνητο που ήταν σε ακινησία 5 χρόνια.

 

Τα υγρά φρένων αλλοιώνονται και αυτά, έχω δει σε αυτοκίνητο 9 ετών που δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ να έχει φρακάρει το μαρκούτσι από μια φλούδα λάστιχο που είχε αποκολληθεί από το εσωτερικό του. Επίσης τα υγρά φρένων είναι υγροσκοπικά, μαζεύουν υγρασία μέσα τους, η οποία κάνει τα μέταλλα να σκουριάζουν, τους κατανεμητές να φρακάρουν, την τρόμπα να κολλάει κτλ.

 

Τα μπεκ ψεκασμού αν μείνουν καιρό σε ακινησία κολλάνε.

 

κτλ, κτλ, κτλ

 

Σίγουρα ένα αυτοκίνητο που έχει μείνει σε ακινησία σχεδόν 8 χρόνια(ακόμα και καινούργιο να ήταν) θα έχει πάθει αρκετές ζημιές, δε μπορείς να πεις ότι του πετάς πάνω μια μπαταρία, αλλάζεις λαδάκια και φεύγεις ταξίδι. Μόνο το μεγάλο σέρβις να υπολογίσεις τα λάστιχα και τη μπαταρία, έχεις ξεπεράσει κατά πολύ το 500άρικο. Συν ότι σου προκύψει στην πορεία.

 

PS

Γενικά μιλάω μια και το αυτοκίνητο του ts είχε να κινηθεί 8 χρόνια, αλλά στην πορεία μας προέκυψε ότι στο μεταξύ πήγαινε s/m και ΚΤΕΟ χωρίς όμως να γράφει χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Διάβασε πάλι το post του kage.

Λάστιχα και μπαταρία τα είχε βάλει ξεχωριστά. 

Τέλος πάντων. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. 

Δημοσ.

Joshua21 ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν πιστεύεις ή όχι ότι το αυτοκίνητο είναι αχρησιμοποίητο (ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ! - διότι και 11000 να ήταν/είναι, πάλι αχρησιμοποίητο το λες). ΔΕΝ έχω ανοίξει αυτό το θέμα για να βρω αγοραστές, οπότε χαλάρωσε, ο εξυπνακισμός σου είναι τουλάχιστον αστείος.

 

 

θα φέρω μηχανικό για να το δει και να μου πει σε τι κατάσταση βρίσκεται.

Ευχαριστώ για τις γνώμες όλων σας.-

Δημοσ.

Διάβασε πάλι το post του kage.

Λάστιχα και μπαταρία τα είχε βάλει ξεχωριστά. 

Τέλος πάντων. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Δεν σχολίασα το post του kage, όπως έγραψα και στο υστερόγραφο μίλησα γενικότερα για τις συνέπειες 8 ετών ακινησίας.

 

 

@mini moe: ΔΕΝ εξέφρασα καμία προσωπική μου άποψη για το αν και πόσο χρησιμοποιημένο ή αχρησιμοποίητο είναι το αυτοκίνητο σου. Απλά απάντησα κατάλληλα στα κουλά που γράφεις, και επιβεβαίωσα τις ανησυχίες σου ότι θα πέσει τρελό γέλιο από όποιον διαβάσει την αγγελία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω γραψει απο 1η στιγμη την λεξη "ΠΙΘΑΝΑ" εξοδα...

οταν καποιος παει να παρει τυφλα(κανονικα δεν πρεπει να το βαλει μπροστα ουτε με σταρτερ)ενα αυτοκ.θα επρεπε να υπολογιζει αυτα που ισως να χουν προβλημα..

τωρα αν εχει καδενα για χρονισμο ή π.χ. αν εχει ιμαντες ή καδενα  για δυναμο ή a/c ή αντλια νερου κτλ. δεν το ξερω...μεσα στις ακρες εγραψα οτι ενα παρατημενο αυτοκ.μπορει να βγαλει αρκετα προβληματα λογω ακινησιας,υγρασιας,μη λιπανσης σημειων κτλ...

τελος ολα τα  παραπανω τα εγραψα για ενα αυτοκ.πραγματικης ακινησιας 8χρονων αν τελικα το αυτοκ.αντι για 11 εχει 111κμ αρα καποιες χρονιες εκανε κ καμμια γυρα ειναι αλλη ιστορια...

 

εγω ενα τετοιο αυτοκ.θα το παιρνα πολυ πιο κατω απο ενα μτχ ιδιας χρονιας.αυτο θεωρω safe επιλογη.

προφανως εσυ θεωρεις οτι δεν παιζουν αυτα οποτε θα το παιρνες σε μεγαλυτερη τιμη.

problem solved

καπως ετσι λειτουργει και το θεμα custom kit υγραεριο vs απειραχτο μαμα αυτοκινητο .καποιοi  θεωρουν υπερβολη-φημες το θεμα ζημιες και αλλοι οχι...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

 φιλε μην το βαλεις να δουλεψει το αμαξι χωρις πρωτα να μιλησεις με καποιον μηχανικο που να εμπιστεύεσαι , μπορει να προκαλέσεις

 

μεγαλη ζημια στον κινητηρα - ηλεκτρικα κλπ , προσεξε το αυτό :rolleyes:

Δημοσ.

κλασσικο τρολ.οταν παιρνεις ενα καινουριο αμαξι τις πρωτες μερες κανεις ασκοπες βολτες μονο και μονο για να το οδηγας.απο την στιγμη που λεει οτι εφυγε μετα απο 2 μηνες απο οταν το πηρε ειναι αδυνατο επι 2 μηνες να εκανε μονο μια βολτα των 11 χιλιομετρων.

 

κλειδωστε το.

Δημοσ.

Ποντάρω στο οτι απλά μπερδεύτηκε ο άνθρωπος και είδε τα 1111 ως 11 ή να κοίταξε τον χιλιομετρητή αποστάσεων.

Με ~50χλμ. πήρε από την αντιπροσωπεία ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, την ίδια χρονιά η αδερφή μου.

 

Το αυτοκίνητο μπορεί να θέλει μαζέματα, μπορεί να μην θέλει και απολύτως τίποτα πέρα από ένα τυπικό σέρβις.

Αν θες την γνώμη μου, κράτα το.

 

Έχει αποδειχθεί αρκετά τίμιο, καίει λίγο, έχει φθηνή συντήρηση, είναι κρίμα να το σκοτώσεις, ειδικά αν δεν πρόλαβες καν να το δουλέψεις.

Δημοσ.

Troll-ξεtroll...τι θα έκανα εγώ; Πήγαινε γύρισε τα χιλιόμετρα μπροστά. Βάλτα στα 20000km περίπου ή όπου θέλεις κ πούλησέ το. Υπάρχουν πολλοί αετονύχιδες που μπορούν να στο κάνουν χωρίς ν'αφήσουν ίχνη. Και τέλος καλό...

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...