Luxx Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Μια ακουγεται σα να ξεψυχαει, την αλλη σαν τρακτερ. Επισης οταν παταω γκαζι, η μηχανη κουνιεται παρα πολυ. Τι μπορει να παιζει;
UpToDate_ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Για το τελευταιο σιγουρα βασεις , θελουν ελεγχο και ισως αντικατασταση καποιες . . . να το δεις αυριο κιολας.. γιατι αν παιζει ραγισμα.. μπορει κ μολις το παρεις να σου φυγει η μιση κατω, εκ πειρας μιλωΚ επειδη περασα αυτο, την δευτερη φορα που πηγε να γινει, μια βδομαδα πριν να ξανα γινει το συμβαν την γλιτωσα την μηχανουλα . .
elvisjedi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 πολλα μπορει να ειναι, απο φιλτρο αερος που δεν παταει καλα, τρυπιο κολαρο, τρυπια εξατμιση, μεχρι βαση μηχανης, βουλωμενα μπεκ, αισθητηρας λ και πολλα ακομα... πανε να το δει ενας μηχανικος μπορει να μην ειναι και τιποτα σοβαρο
Sorath Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Πιθανότατα πολλαπλασιαστής σε έναν ή και περισσότερους κυλίνδρους. Το έχω πάθει πριν 2 χρόνια, και είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. 5
SR20DET Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Πιθανότατα πολλαπλασιαστής σε έναν ή και περισσότερους κυλίνδρους. Το έχω πάθει πριν 2 χρόνια, και είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. ειδικά αν πρόκειται για polo, fabia, ibiza κ.α του γερμανικού μπλοκ μοντέλα ~2000-2008. Σε πολο που ειχα καήκαν 3 σε διαφορετικούς κυλινδρους σε ένα 8μηνο.
paylidis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 παιδια οι πολλα/στες ειναι κλασσικό πρόβλημα σε προσφατους κινητήρες άμεσου ψεκασμού... εγω εχω πάντα εναν καβαντζα στο αυτοκίνητο, το θέμα ειναι πως καταλαβαίνεις χωρις συνεργείο ποιος καηκε ωστε να τον αλλαξεις και να συνεχίσεις (τόσο απλό ειναι-δε θέλει καν εργαλεία πέρα απο ενα κατσαβίδι για να βγάλεις τα πλαστικά καπάκια σε μενα)...
Sorath Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2014 ειδικά αν πρόκειται για polo, fabia, ibiza κ.α του γερμανικού μπλοκ μοντέλα ~2000-2008. Σε πολο που ειχα καήκαν 3 σε διαφορετικούς κυλινδρους σε ένα 8μηνο. Σωστός! Το δικό μου είναι Ibiza του 2003.
Timour21 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 παιδια οι πολλα/στες ειναι κλασσικό πρόβλημα σε προσφατους κινητήρες άμεσου ψεκασμού... εγω εχω πάντα εναν καβαντζα στο αυτοκίνητο, το θέμα ειναι πως καταλαβαίνεις χωρις συνεργείο ποιος καηκε ωστε να τον αλλαξεις και να συνεχίσεις (τόσο απλό ειναι-δε θέλει καν εργαλεία πέρα απο ενα κατσαβίδι για να βγάλεις τα πλαστικά καπάκια σε μενα)... Ο τρόπος για να βρεις τον καμμένο πολλαπλασιαστή είναι ο εξής. Αρχικά λύνεις έναν-έναν τους πολλάπλασιαστές, και αρχίζεις την ώρα που δουλεύει το μοτέρ, να τους δοκιμάζεις, βγάζοντας έξω έναν, και βλέπεις αν η μηχανή σκορτσάρει και πάει να σβήσει. Αν σου κάνει σκορτσαρίσματα, πάει να πει οτι ο πολλαπλασιαστής που έχεις βγάλει είναι καλός. Τον βάζεις επάνω πάλι, και βγάζεις τον επόμενο. Αυτός που θα βγάλεις και ΔΕΝ θα σου κάνει σκορτσάρισμα η μηχανή (αφού ούτως ή άλλως δεν δουλευε) είναι και ο καμμένος. Κάποιοι πολλάπλασιαστές όμως που έχουν πρόβλημα (συνήθως ραγίζουν απο την θερμότητα) μπορεί να δουλεύουν σωστά όσο το αμάξι (και ο πολλαπλασιαστής) είναι κρύο, οπότε πριν ξεκινήσουμε την παραπάνω διαδικασία , πρέπει να βεβαιωθούμε πως εκείνη την στιγμή ο πολλαπλασιαστής που ψάχνουμε να βρούμε, πράγματι υπολειτουργεί/ ή δεν λειτουργεί καθόλου.
paylidis Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Ο τρόπος για να βρεις τον καμμένο πολλαπλασιαστή είναι ο εξής. Αρχικά λύνεις έναν-έναν τους πολλάπλασιαστές, και αρχίζεις την ώρα που δουλεύει το μοτέρ, να τους δοκιμάζεις, βγάζοντας έξω έναν, και βλέπεις αν η μηχανή σκορτσάρει και πάει να σβήσει. Αν σου κάνει σκορτσαρίσματα, πάει να πει οτι ο πολλαπλασιαστής που έχεις βγάλει είναι καλός. Τον βάζεις επάνω πάλι, και βγάζεις τον επόμενο. Αυτός που θα βγάλεις και ΔΕΝ θα σου κάνει σκορτσάρισμα η μηχανή (αφού ούτως ή άλλως δεν δουλευε) είναι και ο καμμένος. Κάποιοι πολλάπλασιαστές όμως που έχουν πρόβλημα (συνήθως ραγίζουν απο την θερμότητα) μπορεί να δουλεύουν σωστά όσο το αμάξι (και ο πολλαπλασιαστής) είναι κρύο, οπότε πριν ξεκινήσουμε την παραπάνω διαδικασία , πρέπει να βεβαιωθούμε πως εκείνη την στιγμή ο πολλαπλασιαστής που ψάχνουμε να βρούμε, πράγματι υπολειτουργεί/ ή δεν λειτουργεί καθόλου. σωστός... πήρα έναν και θα αρχίσω να παίζω μέχρι να τον βρώ (ελπίζοντας οτι φταίει ενας μονο). Να φανταστώ οτι το βάλε βγάλε ειναι με σβηστή μηχανή ε; βγάζω και μπαταρία ή δεν εχει θέμα; εντιτ: κανένα χώρο συνεργείου φάση φτιάξτο μονος σου ξέρουμε; γιατι δε λεει μεσα στο δρόμο να λυσω το μισο αυτοκίνητο...
Timour21 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Οχι ρε, το βάλε βγάλε πρέπει να γίνεται με την μηχανή αναμένη (ρελαντί), πως θα δεις αν σκορτσάρει το μοτέρ διαφορετικά? Η μπαταρία συνδεδεμένη κανονικά.
paylidis Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Οχι ρε, το βάλε βγάλε πρέπει να γίνεται με την μηχανή αναμένη (ρελαντί), πως θα δεις αν σκορτσάρει το μοτέρ διαφορετικά? Η μπαταρία συνδεδεμένη κανονικά. ωχ θα γίνει μακελειό με τα check engine στο τρελάμαξο... Το ολο ζόρι μου εν τω μεταξυ ειναι οτι τις ώρες που σχολάω έχουν κλείσει τα συνεργεία :@ Τωρα για να αλλαξω ενα πολλαπλασιαστη και ενα φιλτρο αερα μλκια δεν ειναι να παρω αδεια...;
Timour21 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 αν τον εχεις, οπως και εσυ ειπες τον αλλάζεις μόνος σου σε 2 λεπτά. Και αν έχεις το κατσαβίδι για τον πολλαπλασιαστή ανοίγεις και το φιλτροκούτι. Σου μένει η άδεια για την πάρεις στις 24 να κάνεις 4ήμερο. 1
paylidis Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 αν τον εχεις, οπως και εσυ ειπες τον αλλάζεις μόνος σου σε 2 λεπτά. Και αν έχεις το κατσαβίδι για τον πολλαπλασιαστή ανοίγεις και το φιλτροκούτι. Σου μένει η άδεια για την πάρεις στις 24 να κάνεις 4ήμερο. το φίλτρο αλλαχτηκε ενα σούρουπο ήταν γενική σκέψη/παρατήρηση... ο πολλαπλασιαστής βγαίνει απευθείας μόλις βγουν τα πλαστικά καπάκια της μηχανής... Η μλκια ειναι οτι δεν εχω ενα χωρο να τα κάνω αυτα με την ησυχία μου και οτι ωρες ωρες μου λειπουν εργαλεία (δεν εχω π.χ. ενα σωστό σετ καστανια-καρυδάκια) και πρεπει να κανω πατέντες για να κάνω τη δουλειά μου, πράγμα που δε μου αρέσει... :/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα