Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια ακουγεται σα να ξεψυχαει, την αλλη σαν τρακτερ. Επισης οταν παταω γκαζι, η μηχανη κουνιεται παρα πολυ. Τι μπορει να παιζει;

Δημοσ.

Για το τελευταιο σιγουρα βασεις , θελουν ελεγχο και ισως αντικατασταση καποιες . . . να το δεις αυριο κιολας.. γιατι αν παιζει ραγισμα.. μπορει κ μολις το παρεις να σου φυγει η μιση κατω, εκ πειρας μιλω

Κ επειδη περασα αυτο, την δευτερη φορα που πηγε να γινει, μια βδομαδα πριν να ξανα γινει το συμβαν την γλιτωσα την μηχανουλα . .

Δημοσ.

πολλα μπορει να ειναι, απο φιλτρο αερος που δεν παταει καλα, τρυπιο κολαρο, τρυπια εξατμιση, μεχρι βαση μηχανης, βουλωμενα μπεκ, αισθητηρας λ και πολλα ακομα... πανε να το δει ενας μηχανικος μπορει να μην ειναι και τιποτα σοβαρο

Δημοσ.

Πιθανότατα πολλαπλασιαστής σε έναν ή και περισσότερους κυλίνδρους. Το έχω πάθει πριν 2 χρόνια, και είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.

  • Like 5
Δημοσ.

Πιθανότατα πολλαπλασιαστής σε έναν ή και περισσότερους κυλίνδρους. Το έχω πάθει πριν 2 χρόνια, και είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.

ειδικά αν πρόκειται για polo, fabia, ibiza κ.α του γερμανικού μπλοκ μοντέλα ~2000-2008. Σε πολο που ειχα καήκαν 3 σε διαφορετικούς κυλινδρους σε ένα 8μηνο.

Δημοσ.

παιδια οι πολλα/στες ειναι κλασσικό πρόβλημα σε προσφατους κινητήρες άμεσου ψεκασμού...

 

εγω εχω πάντα εναν καβαντζα στο αυτοκίνητο, το θέμα ειναι πως καταλαβαίνεις χωρις συνεργείο ποιος καηκε ωστε να τον αλλαξεις και να συνεχίσεις (τόσο απλό ειναι-δε θέλει καν εργαλεία πέρα απο ενα κατσαβίδι για να βγάλεις τα πλαστικά καπάκια σε μενα)...

Δημοσ.

ειδικά αν πρόκειται για polo, fabia, ibiza κ.α του γερμανικού μπλοκ μοντέλα ~2000-2008. Σε πολο που ειχα καήκαν 3 σε διαφορετικούς κυλινδρους σε ένα 8μηνο.

 

Σωστός! Το δικό μου είναι Ibiza του 2003.

Δημοσ.

παιδια οι πολλα/στες ειναι κλασσικό πρόβλημα σε προσφατους κινητήρες άμεσου ψεκασμού...

 

εγω εχω πάντα εναν καβαντζα στο αυτοκίνητο, το θέμα ειναι πως καταλαβαίνεις χωρις συνεργείο ποιος καηκε ωστε να τον αλλαξεις και να συνεχίσεις (τόσο απλό ειναι-δε θέλει καν εργαλεία πέρα απο ενα κατσαβίδι για να βγάλεις τα πλαστικά καπάκια σε μενα)...

 

Ο τρόπος για να βρεις τον καμμένο πολλαπλασιαστή είναι ο εξής.

 

Αρχικά λύνεις έναν-έναν τους πολλάπλασιαστές, και αρχίζεις την ώρα που δουλεύει το μοτέρ, να τους δοκιμάζεις, βγάζοντας έξω έναν, και βλέπεις αν η μηχανή σκορτσάρει και πάει να σβήσει. Αν σου κάνει σκορτσαρίσματα, πάει να πει οτι ο πολλαπλασιαστής που έχεις βγάλει είναι καλός. Τον βάζεις επάνω πάλι, και βγάζεις τον επόμενο. Αυτός που θα βγάλεις και ΔΕΝ θα σου κάνει σκορτσάρισμα η μηχανή (αφού ούτως ή άλλως δεν δουλευε) είναι και ο καμμένος.

 

Κάποιοι πολλάπλασιαστές όμως που έχουν πρόβλημα (συνήθως ραγίζουν απο την θερμότητα) μπορεί να δουλεύουν σωστά όσο το αμάξι (και ο πολλαπλασιαστής) είναι κρύο, οπότε πριν ξεκινήσουμε την παραπάνω διαδικασία , πρέπει να βεβαιωθούμε πως εκείνη την στιγμή ο πολλαπλασιαστής που ψάχνουμε να βρούμε, πράγματι υπολειτουργεί/ ή δεν λειτουργεί καθόλου.

Δημοσ.

Ο τρόπος για να βρεις τον καμμένο πολλαπλασιαστή είναι ο εξής.

 

Αρχικά λύνεις έναν-έναν τους πολλάπλασιαστές, και αρχίζεις την ώρα που δουλεύει το μοτέρ, να τους δοκιμάζεις, βγάζοντας έξω έναν, και βλέπεις αν η μηχανή σκορτσάρει και πάει να σβήσει. Αν σου κάνει σκορτσαρίσματα, πάει να πει οτι ο πολλαπλασιαστής που έχεις βγάλει είναι καλός. Τον βάζεις επάνω πάλι, και βγάζεις τον επόμενο. Αυτός που θα βγάλεις και ΔΕΝ θα σου κάνει σκορτσάρισμα η μηχανή (αφού ούτως ή άλλως δεν δουλευε) είναι και ο καμμένος.

 

Κάποιοι πολλάπλασιαστές όμως που έχουν πρόβλημα (συνήθως ραγίζουν απο την θερμότητα) μπορεί να δουλεύουν σωστά όσο το αμάξι (και ο πολλαπλασιαστής) είναι κρύο, οπότε πριν ξεκινήσουμε την παραπάνω διαδικασία , πρέπει να βεβαιωθούμε πως εκείνη την στιγμή ο πολλαπλασιαστής που ψάχνουμε να βρούμε, πράγματι υπολειτουργεί/ ή δεν λειτουργεί καθόλου.

 

σωστός... πήρα έναν και θα αρχίσω να παίζω μέχρι να τον βρώ (ελπίζοντας οτι φταίει ενας μονο). Να φανταστώ οτι το βάλε βγάλε ειναι με σβηστή μηχανή ε; :P

βγάζω και μπαταρία ή δεν εχει θέμα;

 

εντιτ: κανένα χώρο συνεργείου φάση φτιάξτο μονος σου ξέρουμε; γιατι δε λεει μεσα στο δρόμο να λυσω το μισο αυτοκίνητο...

Δημοσ.

Οχι ρε, το βάλε βγάλε πρέπει να γίνεται με την μηχανή αναμένη (ρελαντί), πως θα δεις αν σκορτσάρει το μοτέρ διαφορετικά?

Η μπαταρία συνδεδεμένη κανονικά.

Δημοσ.

Οχι ρε, το βάλε βγάλε πρέπει να γίνεται με την μηχανή αναμένη (ρελαντί), πως θα δεις αν σκορτσάρει το μοτέρ διαφορετικά?

Η μπαταρία συνδεδεμένη κανονικά.

 

ωχ θα γίνει μακελειό με τα check engine στο τρελάμαξο...

Το ολο ζόρι μου εν τω μεταξυ ειναι οτι τις ώρες που σχολάω έχουν κλείσει τα συνεργεία :@

Τωρα για να αλλαξω ενα πολλαπλασιαστη και ενα φιλτρο αερα μλκια δεν ειναι να παρω αδεια...;

Δημοσ.

αν τον εχεις, οπως και εσυ ειπες τον αλλάζεις μόνος σου σε 2 λεπτά. Και αν έχεις το κατσαβίδι για τον πολλαπλασιαστή ανοίγεις και το φιλτροκούτι.

Σου μένει η άδεια για την πάρεις στις 24 να κάνεις 4ήμερο.

  • Like 1
Δημοσ.

αν τον εχεις, οπως και εσυ ειπες τον αλλάζεις μόνος σου σε 2 λεπτά. Και αν έχεις το κατσαβίδι για τον πολλαπλασιαστή ανοίγεις και το φιλτροκούτι.

Σου μένει η άδεια για την πάρεις στις 24 να κάνεις 4ήμερο.

 

το φίλτρο αλλαχτηκε ενα σούρουπο :P

ήταν γενική σκέψη/παρατήρηση...

 

ο πολλαπλασιαστής βγαίνει απευθείας μόλις βγουν τα πλαστικά καπάκια της μηχανής...  B)

Η μλκια ειναι οτι δεν εχω ενα χωρο να τα κάνω αυτα με την ησυχία μου και οτι ωρες ωρες μου λειπουν εργαλεία (δεν εχω π.χ. ενα σωστό σετ καστανια-καρυδάκια) και πρεπει να κανω πατέντες για να κάνω τη δουλειά μου, πράγμα που δε μου αρέσει... :/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...