Ultimategr Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Η νομοθεσία δεν αναγνωρίζει ιδιωτικές θεσεις παρκιν σε πιλοτές. http://www.kathimerini.gr/414177/article/epikairothta/ellada/koinoxrhsto-to-parkingk-stis-pilotes Σωστα,εχεις όμως την αποκλειστικη χρηση της.Αν ειχες πλήρως την κυριοτητα της θα μπορουσες να την πουλήσεις,μεταβιβασεις σε τριτο πραγμα που δεν μπορει να γινει στα παρακολουθήματα.Στα παρακολουθήματα εχεις αποκλειστικη χρηση όχι όμως κυριοτητα.Στη περιπτωση του συμφορουμιτης μας όμως η θεση παρκινγκ που κατεχει αναφερει ότι εχει ποσοστα επι του οικοπέδου οποτε εχει το νομο με το μερος του. Βεβαια κάθε περιπτωση είναι ξεχωριστη,αναλογα με τι αναφερει ο κάθε κανονισμος.
kirileman Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Γενικά ισχύουν αυτά που αναφέρει ο Ultimategr. Σήμερα, οι θέσεις στάθμευσης (κλειστές, ανοιχτές, pilotis -φυσικά και μπορούν να υπάρξουν αποκλειστικές χρήσεις στάθμευσης στην pilotis- ή υπογείου) είναι ήδη καθορισμένες από την οικοδομική άδεια και γενικά ισχύει το "μία τουλάχιστον θέση στάθμευσης για κάθε διαμέρισμα". Σε παλαιότερα κτήρια δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και γι' αυτό και υπήρχαν και συνεχίζουν να υπάρχουν προβλήματα με την εκ των υστέρων "δημιουργία" θέσεων στάθμευσης στις pilotis. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μάλλον δεν προβλέπονταν θέσεις στάθμευσης στην οικοδομική άδεια, αυθαιρέτως δημιουργήθηκαν αργότερα (με χιλιοστά) και πουλήθηκαν σε ορισμένους αγοραστές διαμερισμάτων. Με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν έχω δει κανένα έγγραφο μπροστά μου. Αν είναι έτσι, τα συμβόλαια αγοράς των θέσεων στάθμευσης είναι άκυρα και στην pilotis παρκάρει όποιος προλάβει. 1
kage Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Η συνήθης αρχιτεκτονική τεχνική της ανέγερσης πολυκατοικιών με την τεχνική της πιλοτής (pilotis < pilot: πάσσαλος), ήτοι κατασκευή της οικοδομής επί υποστυλωμάτων, έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται ακάλυπτος χώρος στο ισόγειο των πολυκατοικιών.Τα άρθρα 22 παρ. 9 και 32 παρ. 4 του Ν.Δ. 8/1973 «περί Γενικού Οικοδομικού Κανονισμού», όπως αντικαταστάθηκαν από τις παραγράφους 22 και 33 του άρθρου 1 του Ν.Δ 205/1974, προέβλεψαν για πρώτη φορά την κατασκευή της οικοδομής επί υποστυλωμάτων για τη δημιουργία στο ισόγειο ανοικτού στεγασμένου χώρου. Ο κενός αυτός χώρος του ισογείου, που αναφέρεται σε μεταγενέστερα νομοθετήματα ως "PILOTIS" (αρθρ. 1 § 5 περ. γ' του Ν. 960/97, όπως αντικατ. με τον Ν. 1221/1981, 7 § 1 περ. Α και 9 § 10 ΓΟΚ 1985) είναι εξ ορισμού ανοικτός που αφήνεται εξ ολοκλήρου κενός και χρησιμεύει για τη στάθμευση αυτοκινήτων. Η ρύθμιση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του χώρου αυτού που δημιουργείται στην πολυκατοικία απασχόλησε έντονα το νομικό κόσμο, διότι στην πράξη οι κατασκευαστές-εργολάβοι δημιουργούσαν αυτοτελείς ιδιοκτησίες και στον ακάλυπτο αυτό χώρο τις οποίες μεταβίβαζαν μαζί με τα διαμερίσματα ή και χωριστά από αυτά σε τρίτους.Εντούτοις, οι διατάξεις του ν. 3741/1929 (άρθρα 1, 2 § 1, 3 § 1, 4 § 1 και 5) για την οριζόντια ιδιοκτησία σε συδασμό με τις αυτές των άρθρων 1002, 1117 ΑΚ ορίζουν ότι επί ιδιοκτησίας κατ' ορόφους (οριζόντιας ιδιοκτησίας), δημιουργείται χωριστή κυριότητα επί ορόφου ή διαμερίσματος ορόφου και αναγκαστική συγκυριότητα που αποκτάται αυτοδικαίως, κατ' ανάλογη μερίδα, επί του εδάφους και επί των μερών της οικοδομής που χρησιμεύουν στην κοινή χρήση όλων των οροφοκτητών. Μόνον οι όροφοι και τα διαμερίσματα ορόφων, και τα εξομοιούμενα από το νόμο με ορόφους υπόγεια και δωμάτια κάτω από τη στέγη (άρθρο 1002 εδαφ. β ΑΚ και 1 παρ. 2 ν. 3741/1929), μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο οριζόντιας ιδιοκτησίας. Επομένως, δεν είναι δυνατόν να συσταθεί διαιρεμένη ιδιοκτησία επί ανοικτού χώρου, εκτός αν προβλέπεται στη συστατική της οροφοκτησίας πράξη ή σε μεταγενέστερη συμφωνία όλων των οροφοκτητών που έχει μεταγραφεί νόμιμα, ότι ο χώρος αυτός πρόκειται να οικοδομηθεί, οπότε η σύσταση διαιρεμένης ιδιοκτησίας αναφέρεται στους μελλοντικούς ορόφους ή διαμερίσματα και τελεί υπό την αναβλητική αίρεση της κατασκευής τους (άρθρο 201 ΑΚ). Επομένως, οποιοδήποτε μέρος του όλου του ακινήτου, το οποίο δεν ορίσθηκε ή δεν ορίσθηκε εγκύρως, με την πράξη σύστασης της οροφοκτησίας, ότι αποτελεί αντικείμενο της αποκλειστικής κυριότητας κάποιου συνιδιοκτήτη, υπάγεται αυτοδικαίως από τον νόμο, κατ' εφαρμογή του ανωτέρω κανόνα, στα αντικείμενα της αναγκαστικής συγκυριότητας επί του εδάφους και θεωρείται γι' αυτό κοινόκτητο και κοινόχρηστο μέρος του ακινήτου.Ειδικά όμως για την πιλοτή, το τελευταίο εδάφιο γ' της παρ. 5 του άρθρου 1 του ν. 1221/1981 ορίζει, ότι «οι δημιουργούμενες στην πυλωτή θέσεις στάθμευσης δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο διαιρεμένης ιδιοκτησίας». Δηλαδή από τη διάταξη αυτή προκύπτει ότι ο ακάλυπτος χώρος της πιλοτής δεν μπορεί να «χωριστεί» σε αυτοτελείς και διαιρεμένες ιδιοκτησίες, που να ανήκουν δηλαδή σε έναν ή περισσότερους ιδιοκτήτες, είτε αυτοί είναι οροφοκτήτες ή τρίτοι, αλλά θα παραμένει, ως κοινόχρηστος χώρος, επί του οποίου αποκτάται αυτοδικαίως, συγκυριότητα, εφόσον υφίσταται οριζόντια ιδιοκτησία σε όροφο οικοδομής ή σε διαμέρισμα ορόφου. Συνεπώς, η συγκυριότητα αυτή των οροφοκτητών εκτείνεται αναλόγως της μερίδας τους (των ποσοστών συνιδιοκτησίας τους στο οικόπεδο) και επί του κοινοχρήστου αυτού χώρου της πιλοτής, που χρησιμεύει σε κοινή από τους ορόφους χρήση. Ενόψει αυτών, η πράξη σύστασης των οριζόντιων ιδιοκτησιών ή η συμφωνία των οροφοκτητών για κατάργηση του κοινόχρηστου χαρακτήρα της πιλοτής και η μεταβίβαση του χώρου αυτής κατά διαιρεμένες ιδιοκτησίες, έρχεται σε ευθεία αντίθεση προς την άνω αναγκαστικού δικαίου πολεοδομική διάταξη του ν. 1221/1981, ως επιδιώκουσα απαγορευμένο και αθέμιτο αποτέλεσμα, ήτοι την κάλυψη του, υποχρεωτικώς από το νόμο, ακαλύπτου χώρου ή τη μεταβίβαση αυτού σε τρίτους κατ' αποκλειστική τους ιδιοκτησία και είναι επομένως κατά το άρθρο 174 ΑΚ άκυρη, λόγω της αντίθεσης της προς την απαγορευτική διάταξη του πολεοδομικού νόμου (βλ. ΜΠρΑθ 1922/2012).Έτσι παγίως η νομολογία έκρινε ότι η συμφωνία των συνιδιοκτητών μιας πολυκατοικίας να συστήσουν, σε τμήματα της πιλοτής, που θα παραμείνουν ανοικτά, αυτοτελείς (διηρημένες) ιδιοκτησίες, θα είναι άκυρη (κατ' άρθρο 174 ΑΚ), ως αντικείμενη στις ως άνω αναγκαστικού δικαίου διατάξεις, που καθορίζουν τις θεμελιακές αρχές του θεσμού της οριζόντιας ιδιοκτησίας (Ολ.ΑΠ 23/2000, Ολ.ΑΠ 5/1991, ΑΠ 1618/2010, ΑΠ 264/2010, ΑΠ 128/2009, ΑΠ 247/2004, ΑΠ 725/2002, , ΑΠ 1253/2001, ΑΠ 448/1996, ΕφΑΘ 3594/2003). Τα ανοικτά τμήματα της πιλοτής και οι ανοικτές θέσεις σταθμεύσεως αυτοκινήτων στον "ελεύθερο ισόγειο χώρο" αυτής δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο διηρημένης ιδιοκτησίας. Συνεπώς, οι ανοικτοί αυτοί χώροι της πιλοτής ανήκουν στα κοινόκτητα και κοινόχρηστα μέρη της οικοδομής, τα οποία εξυπηρετούν τις ανάγκες όλων των ιδιοκτητών και είναι αφιερωμένα στην κοινή χρήση (Ολ. ΑΠ 23/2000, ΑΠ 333/2002).Όμως, από τον συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 13 § 1 και 3, 4 § 1 του ν. 3741/1929, συνάγεται ότι, παρόλο που δεν μπορεί στην πιλοτή να αποκτηθεί δικαίωμα κυριότητας, εντούτοις, με την πράξη σύστασης των οριζόντιων ιδιοκτησιών ή με μεταγενέστερη συμφωνία μεταξύ όλων των συνιδιοκτητών, η οποία γίνεται με συμβολαιογραφικό έγγραφο και υποβάλλεται σε μεταγραφή, μπορεί εγκύρως να ρυθμισθεί η χρήση του ακαλύπτου αυτού χώρου της πιλοτής μέσω παραχώρησης δικαιώματος αποκλειστικής χρήσης ορισμένου από τα εν λόγω κοινόχρηστα και κοινόκτητα πράγματα-τμήματα της πιλοτής σε ιδιοκτήτες ορόφων ή διαμερισμάτων της ίδιας οικοδομής, δεδομένου ότι με την συμφωνία αυτή δεν αναιρείται η συγκυριότητα των οροφοκτητών επί της πιλοτής, αλλά η χρήση. Στην περίπτωση αυτή, ο περιορισμός της χρήσεως των λοιπών οροφοκτητών έχει τον χαρακτήρα ιδιόμορφης δουλείας, ήτοι δουλείας, η οποία δεν είναι πραγματική, με την έννοια των άρθρων 1118 και 1119 ΑΚ, και έχει την έννοια, ότι δεσμεύει τους καθολικούς και ειδικούς διαδόχους των συμβληθέντων ως προς τον περιορισμό του κοινοχρήστου χώρου και αντιτάσσεται κατά των τρίτων (ΑΠ 1305/2002 και γνωμοδότηση στου ΕισαγΑΠ 8/2011).Δηλαδή, ο ως άνω περιορισμός στο κοινόχρηστο αυτό τμήμα του οικοπέδου, με την παραχώρηση της αποκλειστικής χρήσης τμήματος της πιλοτής στον εκάστοτε ιδιοκτήτη διαμερίσματος ή ορόφου της πολυκατοικίας, δεσμεύει και τους διαδόχους των εξ αρχής συμβληθέντων ή εκείνων που προσχώρησαν μεταγενεστέρως στον καταρτισθέντα Κανονισμό (άρθ. 4§1, 5 και 13 του ν. 3741/1929). Οι προαναφερόμενες συμφωνίες είναι ενοχικές, αλλά ο νομοθέτης, καθιερώνοντας τον συμβολαιογραφικό τύπο και τη μεταγραφή, θέλησε να προσδώσει στις συμφωνίες αυτές εμπράγματο χαρακτήρα και με αυτόν τον τρόπο να επεκτείνει την δέσμευση από τις εν λόγω συμφωνίες και στους ειδικούς και καθολικούς διαδόχους αυτών, καθώς και τους τρίτους. Οι συγκεκριμένοι χώροι της πιλοτής είναι δηλαδή κοινόκτητοι και κοινόχρηστοι επί των οποίων έχει παραχωρηθεί δικαίωμα αποκλειστικής χρήσεως σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες ορόφων ή διαμερισμάτων της ίδιας οικοδομής και έχουν χαρακτήρα παρακολουθηματικό της οριζόντιας ιδιοκτησίας (διαμερίσματος ή ορόφου) και συνεπώς δεν είναι δυνατή ούτε η αυτοτελής διάθεση αυτών, ούτε η παραχώρηση της αποκλειστικής χρήσης αυτών σε τρίτο, μη ιδιοκτήτη (ΑΠ 2174/2009). Γι’ αυτό και στα συμβολαιογραφικά έγγραφα μεταβίβασης αυτοτελών ιδιοκτησιών, στη σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών και στον Κανονισμό της πολυκατοικίας αναφέρονται ως «παρακολούθημα» της εκάστοτε αυτοτελούς οριζόντιας ιδιοκτησίας. * Η πιλοτή είναι χώρος κοινόκτητος και κοινόχρηστος. Ανήκει σε όλους τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας, όπως οι αυλές, το κλιμακοστάσιο κτλ. Το ιδιόκτητο πάρκινγκ απαγορεύεται ρητά. * Οι συνιδιοκτήτες των διαμερισμάτων μιας πολυκατοικίας όμως μπορούν να καθορίσουν συγκεκριμένους χώρους για στάθμευση που θα ανήκουν στην αποκλειστική τους χρήση (όχι ιδιοκτησία). * Θέση στάθμευσης δικαιούνται μόνο τα διαμερίσματα και τα καταστήματα της πολυκατοικίας, όχι οι αποθήκες και μάλιστα όταν είναι κάτω από 40 τ.μ. * Το ποιος θα παρκάρει νόμιμα στην πιλοτή και σε ποιον ανήκουν οι θέσεις στάθμευσης μπορεί να καθορίζεται με τη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας ή με χωριστό συμβόλαιο. Αν δεν γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο, τότε ισχύει ο νόμος. Δηλαδή, έχουν δικαίωμα στάθμευσης όλοι, όπου να 'ναι, χωρίς συγκεκριμένες θέσεις. * Οι θέσεις στάθμευσης που είχαν αγοραστεί πριν από την απαγόρευση του νόμου(ποιον απ όλους?) ως χωριστές ιδιοκτησίες είναι και σήμερα ιδιόκτητες. Αυτές οι θέσεις μπορούν και να μεταβιβαστούν και να ενοικιαστούν. * Δεν μπορούν όμως να ενοικιαστούν σε τρίτους οι θέσεις στάθμευσης που έχουν καθοριστεί για αποκλειστική χρήση. Δηλαδή, δεν είναι ιδιόκτητες, διότι αυτό απαγορεύεται με τον νόμο του 1981 ρητώς.
BritGreek Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Πώς απαγορεύεται αφού δηλώνω και τα τετραγωνικά του πάρκινγκ στη δηλωσή μου και φορολογούμαι γι'αυτά; Εχω συμβόλαιο αγοράς μαζί με το διαμέρισμα και όσοι έχουμε θέσεις πληρώνουμε και περισσότερα κοινόχρηστα επειδή έχουμε φώτα. Στις κατόψεις και στο καταστατικό αναγράφεται ρητά και ο κωδικός διαμερίσματος ανά θέση καθώς αγοράστηκαν μαζί με το διαμέρισμα.
NikosKallithea Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2014 Πώς απαγορεύεται αφού δηλώνω και τα τετραγωνικά του πάρκινγκ στη δηλωσή μου και φορολογούμαι γι'αυτά; Εχω συμβόλαιο αγοράς μαζί με το διαμέρισμα και όσοι έχουμε θέσεις πληρώνουμε και περισσότερα κοινόχρηστα επειδή έχουμε φώτα. Στις κατόψεις και στο καταστατικό αναγράφεται ρητά και ο κωδικός διαμερίσματος ανά θέση καθώς αγοράστηκαν μαζί με το διαμέρισμα. Αυτο σου λεμε τοση ωρα, ενδέχεται να μην εχετε δικαιώματα, ακυρα συμβόλαια δηλαδη ΡΩΤΑ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ !!! Νομιζω εχουν ειπωθεί πλεον ολες οι περιπτώσεις που μπορει να ισχύουν,
Ultimategr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2014 Πώς απαγορεύεται αφού δηλώνω και τα τετραγωνικά του πάρκινγκ στη δηλωσή μου και φορολογούμαι γι'αυτά; Εχω συμβόλαιο αγοράς μαζί με το διαμέρισμα και όσοι έχουμε θέσεις πληρώνουμε και περισσότερα κοινόχρηστα επειδή έχουμε φώτα. Στις κατόψεις και στο καταστατικό αναγράφεται ρητά και ο κωδικός διαμερίσματος ανά θέση καθώς αγοράστηκαν μαζί με το διαμέρισμα. Αφου ισχυουν όλα τα παραπανω που αναφέρεις τοτε το συμβολαιο σου είναι 100% νομιμο.Ο μονος τροπος για να ξεμπερδεψεις με τους γειτονες που εχεις είναι η δικαστικη οδος.Μπορεις να τους στειλεις εξωδικο μηπως συμμορφωθουν.Στη δικη σου περιπτωση τα παντα είναι ξεκαθα και νομιμα,αν ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ σου αναφερει σε ποιο διαμερισμα αντιστοιχει το κάθε παρκινγκ τοτε εισαι απολυτως νομιμος. Κτηματολογιο εχει γινει στη περιοχη σου?Αν ναι εχεις δηλωσει το παρκινγκ σου στο κτηματολογιο?Αν υπηρχε καποια παρατυπια στα συμβολαια σου το κτηματολογιο δεν θα δεχοταν να δηλωσεις το παρκινγκ σου.
Nikos_Vita Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2015 Επαναφέρω το θέμα και ρωτώ: Σε μία περίπτωση σαν αυτή που περιγράφεται στο θέμα δεν μπορεί να μπει στη θέση στάθμευσης μία τέτοια μπάρα; 2
Haldol Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Επαναφέρω το θέμα και ρωτώ: Σε μία περίπτωση σαν αυτή που περιγράφεται στο θέμα δεν μπορεί να μπει στη θέση στάθμευσης μία τέτοια μπάρα; Αυτό δε λύνει κανένα πρόβλημα. Είναι δύσχρηστο, αφού θέλει ξεκλείδωσε, κατέβασε, ξεπάρκαρε, ανέβασε, κλείδωσε (και το ανάποδο) κάθε φορά. Και πέραν αυτού, αν έχεις τραμπουκογείτονες όπως ο ts, στο ξηλώνουν ένα ωραίο βράδυ κι άντε γεια. Γενικά, με τραμπουκογείτονες οι οποίοι είναι και ισχυρότεροι από εσένα (όχι μόνο οικονομικά) τα πράγματα είναι ζόρικα.
Nikos_Vita Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Τουλάχιστον όταν φεύγεις σηκώνεις την μπάρα και δεν σου πιάνουν τη θέση άλλοι. Φυσικά αν το ξηλώσουν τότε αλλάζει το θέμα. Αλλά νομίζω ότι τότε θα ξεφύγει γενικά η κατάσταση και από τις δύο πλευρές και όχι μόνο από τους "τραμπουκογείτονες".
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Ο κανονισμος της πολυκατοικιας σε τετοιες περιπτωσεις ειναι ισχυροτερος -ισως- και απο το ιδιο το συμβολαιο γιατι αφορα τη συμφωνια όοολων των ιδιοκτητων σε κάποια πραγματα, οπως το παρκινγκ, το αν επιτρεπονται κατοικιδια στη πολυκατοικια κλπ, και αν εχουν άλλάξει εξακολουθει να ισχυει. κάνεις λάθος, τουλάχιστον ως προς τα κατοικίδια, υπάρχει νόμος που τα επιτρέπει κανονικά και είναι υπεράνω κάθε κανονισμού είχε η κοπέλα μου αυτό το πρόβλημα (της κόλλησαν το κανονισμό της πολυκατοικίας έξω από τη πόρτα) και πήγα και κόλλησα την εφημερίδα της κυβέρνησης κάτω στις ανακοινώσεις της πολυκατοικίας της και μετά το βούλωσαν μέχρι 2 κατοικίδια άνετα μπορείς να έχεις όπου και να είσαι τώρα για το θέμα του brit greek δε ξέρω τι παίζει, αλλά αν υπάρχει συμβόλαιο που ορίζει ρητά ότι είναι περιουσία του η συγκεκριμένη θέση, λογικά μπορεί να το τραβήξει όσο θέλει αλήθεια brit greek τη συγκεκριμένη θέση τη δηλώνεις στο Ε9 σου;
tehAllantin Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 γενικα η φαση ειναι μη μπλεξεις με ΜΑΛΑΚΕΣ. Και ειδικά αφού λέει ο brit ότι "εξαρτάται" απο τις καλές σχέσεις λόγω δουλειάς ο άλλος 1000 φορές θα το εκμεταλλευτεί.
Nikos_Vita Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Είμαι και εγώ σε περίοδο που αναζητώ αγορά διαμερίσματος σε πολυκατοικία ή μονοκατοικία και έχω δει πολλά και ενδιαφέροντα. Οπότε το θέμα του πάρκινγκ είναι μείζον όπως και η δυνατότητα πλυσίματος του αυτοκινήτου. Έχω δει ωστόσο και σε τριπλοκατοικίες, θέσεις πάρκινγκ χωρίς να αναφέρονται στα συμβόλαια και απλά ο πωλητής (που είναι και ο κατασκευαστής) να θέλει να παραχωρήσει θέση στάθμευσης με ιδιωτικό συμφωνητικό παραχώρησης. Ούτε που ξέρω τι είναι αυτό και αν έχει κάποια ισχύ. Φυσικά στην αμιγώς μονοκατοικία τα πράγματα είναι ποιο απλά όπου κανείς δεν ανακατεύεται.
Getta Robo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 κάνεις λάθος, τουλάχιστον ως προς τα κατοικίδια, υπάρχει νόμος που τα επιτρέπει κανονικά και είναι υπεράνω κάθε κανονισμού είχε η κοπέλα μου αυτό το πρόβλημα (της κόλλησαν το κανονισμό της πολυκατοικίας έξω από τη πόρτα) και πήγα και κόλλησα την εφημερίδα της κυβέρνησης κάτω στις ανακοινώσεις της πολυκατοικίας της και μετά το βούλωσαν μέχρι 2 κατοικίδια άνετα μπορείς να έχεις όπου και να είσαι Μικρη εκτος θεματος παραθεση, μπορει να εχεις παραπανω απο δυο κατοικιδια, εφοσων παντα μπορεις να προσφερεις την απαραιτητη και σωστη διαβιωση τους. Το συγκεκριμενο μερος για οτι μπορει να ειναι δυο, εχει αλλαξει μετα απο τροποποιηση. http://petfriends.gr/_/enimerosi/nomothesia/%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%80%CE%BF-r658 Συγνωμη για διακοπη της ροης της συζητησης! 1
Zein Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2015 "Τόλμησα" να βάλω χαρτί Α4 στον τοίχο μπροστά στη θέση μου, ζητώνας να μην παρκάρουν, και ένας από αυτούς το έβγαλε προκλητικά μπροστά μου, λέγοντάς μου ότι με αυτό μπορεί να μου κάνει μήνυση για καταπάτηση κοινόχρηστου χώρου. Πώς καταπατώ κάτι που έχω αγοράσει ρε παιδιά; Πες του "κανε μου μηνυση. Τα λεμε στο δικαστηριο"
Προτεινόμενες αναρτήσεις