BritGreek Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, aplos32 είπε καλημέρα britgreek!!!! ρίξε μια ματιά στη παρακάτω διεύθυνση. νομίζω οτι θα βρεις λύση. https://www.taxheaven.gr/news/43784/oi-oeseis-staomeyshs-sthn-pylwth-sto-ypogeio-ston-akalypto-xwro-ti-isxyei-sto-e9 Καλησπέρα. Το θέμα έχει ήδη τακτοποιηθεί, δεν παρκάρει κανείς στη θέση μου, η χρήση της οποίας μου ανήκει. Σ' ευχαριστώ. 1 1
winawer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 1/9/2021 στις 6:19 ΜΜ, AristidisZ είπε 100% ανοιχτή και 100% παράνομα κλεισμένη Συγγνωμη, μια διευκρινιση. Τι εννοεις γραφοντας οτι ειναι παρανομα κλεισμένη και γιατι? Εχω την εντυπωση οτι καγκελο 1,5μ επιτρεπεται για λογους ασφαλειας.
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, winawer είπε Συγγνωμη, μια διευκρινιση. Τι εννοεις γραφοντας οτι ειναι παρανομα κλεισμένη και γιατι? Εχω την εντυπωση οτι καγκελο 1,5μ επιτρεπεται για λογους ασφαλειας. Δεν το λέει για το ύψος των κιγκλιδωματων αλλά για το μήκος τους και ως προς το ότι αποτελούν είσοδο γκαράζ aka, τρώνε περισσότερες θέσεις στάθμευσης στο πεζοδρόμιο. 1
sphinxgr Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Τη δεκαετία του 80 όντως τις θέσεις στάθμευσης της πιλοτής οι κατασκευαστές τις πούλαγαν ξεχωριστά. Ουσιαστικά τι πούλαγαν όμως? Οτι ο ιδιοκτήτης του Χ διαμερίσματος, παρκάρει στο Υ σημείο και κανείς άλλος δεν παρκάρει. Δεν σημαινει σε καμία περίπτωση όμως πως είναι ξεχωριστή ιδιοκτησία που μπορεί να πουληθεί / μεταβιβασθεί χωρίς να έχει και διαμέρισμα κάποιος. Το πιο πιθανό για μένα ειναι, αν το κυνηγήσετε, να καταλήξετε στο ότι οι θέσεις τις πιλοτής νομικά είναι κοινόχρηστες και παρκάρει σε αυτές όποιος προλάβει ή παρκάρουν με διαμοιρασμό χρόνου, όλα τα διαμερίσματα.
winawer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 23 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Δεν το λέει για το ύψος των κιγκλιδωματων αλλά για το μήκος τους και ως προς το ότι αποτελούν είσοδο γκαράζ aka, τρώνε περισσότερες θέσεις στάθμευσης στο πεζοδρόμιο. Thanks, ειναι αλλο αυτο ομως. Και κλεισμενη με τα καγκελα να μην ηταν, παλι παρανομη θα ηταν συμφωνα με τα λεγομενα σου. Αυτο που λες ειναι προβλημα της πολυκατοικιας και οχι της συγκεκριμενης θεσης παρκινγκ
MauroPaltoudias Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, winawer είπε Συγγνωμη, μια διευκρινιση. Τι εννοεις γραφοντας οτι ειναι παρανομα κλεισμένη και γιατι? Η παρακάτω αναφορά βρίσκεται εδώ : [...] Έχει κριθεί ότι η τοποθέτηση μεταλλικής γκαραζόπορτας, συρόμενης με ηλεκτροκίνηση και μεταλλικών κιγκλιδωμάτων στον ελεύθερο χώρο της πυλωτής έστω και για την προστασία της πολυκατοικίας από ενδεχόμενες παράνομες ενέργειες τρίτων δεν επιτρέπεται διότι έτσι μετατρέπονται οι εκεί ανοικτές θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων σε κλειστές και αίρεται η κοινοχρησία του χώρου της πυλωτής (ΕφΑθ 2734/2002). Το κλείσιμο των χώρων αυτών απαγορεύεται κι έτσι απαγορεύεται επίσης και η εγκατάσταση προ αυτών γκαραζόπορτας με ηλεκτροκίνηση της οποίας τα χειριστήρια να διαθέτουν εκείνοι μόνο που παρκάρουν εκεί τα αυτοκίνητά τους. Δεν επιτρέπεται η παραχώρηση της αποκλειστικής χρήσεως των άνω θέσεων στάθμευσης σε τρίτα, εκτός οροφοκτησίας, πρόσωπα (ΕφΠειρ 927/2001, ΑΠ 619/1999, Αγγελική Δανηλάτου, Κοινόχρηστοι χώροι και πράγματα, 2014, σελ. 337). [...] Στα παραπάνω εξαιρείται και το πολεοδομικό ζήτημα (ήτοι κατασκευή που είτε δεν φαίνεται στα σχέδια της αρχικής Ο. Α., είτε δεν αναφέρεται στη σύσταση οριζόντιου ιδιοκτησίας είτε δεν έχει εκδοθεί άδεια από την πολεοδομία για εκ των υστερων κατασκευή). Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2021 από MauroPaltoudias 2
winawer Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 12 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Η παρακάτω αναφορά βρίσκεται εδώ : [...] Έχει κριθεί ότι η τοποθέτηση μεταλλικής γκαραζόπορτας, συρόμενης με ηλεκτροκίνηση και μεταλλικών κιγκλιδωμάτων στον ελεύθερο χώρο της πυλωτής έστω και για την προστασία της πολυκατοικίας από ενδεχόμενες παράνομες ενέργειες τρίτων δεν επιτρέπεται διότι έτσι μετατρέπονται οι εκεί ανοικτές θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων σε κλειστές και αίρεται η κοινοχρησία του χώρου της πυλωτής (ΕφΑθ 2734/2002). Το κλείσιμο των χώρων αυτών απαγορεύεται κι έτσι απαγορεύεται επίσης και η εγκατάσταση προ αυτών γκαραζόπορτας με ηλεκτροκίνηση της οποίας τα χειριστήρια να διαθέτουν εκείνοι μόνο που παρκάρουν εκεί τα αυτοκίνητά τους. Δεν επιτρέπεται η παραχώρηση της αποκλειστικής χρήσεως των άνω θέσεων στάθμευσης σε τρίτα, εκτός οροφοκτησίας, πρόσωπα (ΕφΠειρ 927/2001, ΑΠ 619/1999, Αγγελική Δανηλάτου, Κοινόχρηστοι χώροι και πράγματα, 2014, σελ. 337). [...] Στα παραπάνω εξαιρείται και το πολεοδομικό ζήτημα (ήτοι κατασκευή που είτε δεν φαίνεται στα σχέδια της αρχικής Ο. Α., είτε δεν αναφέρεται στη σύσταση οριζόντιου ιδιοκτησίας είτε δεν έχει εκδοθεί άδεια από την πολεοδομία για εκ των υστερων κατασκευή). Εάν για τα κάγκελα υπάρχει πολεοδομική άδεια είναι νόμιμα. Επίσης από τη φωτο δεν βλέπω να αίρεται η κοινόχρησια της πυλωτης. Όποιος ένοικος/ιδιοκτήτης θελει μπορεί να πάει στο συγκεκριμένο σημείο. Ακόμα και κλειστή να ήταν αν όλοι είχαν κλειδιά δεν θα υπήρχε θέμα. Για λόγους ασφαλείας τα κάγκελα επιτρέπονται. Δεν καθίσταται έτσι αποκλειστική χρήση από αυτόν που παρκάρει εκεί. Μόνο προστατεύει την περιουσία του. Κανονικά πρέπει να αλλάξει ο νόμος να προβλέπει και την τοποθέτηση αυτόματου ρόλου καθώς τώρα δεν υπάρχει αντίστοιχη πολεοδομική άδεια για την τοποθέτηση σε είσοδο πάρκινγκ πυλωτης. Προσοχή. Δεν αναφέρω να κλεισω περιμετρικά μια θέση πάρκινγκ αλλά μόνο την είσοδο της πυλωτης και κλειδί θα έχουν όλοι.
AristidisZ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 28 λεπτά πριν, winawer είπε Εάν για τα κάγκελα υπάρχει πολεοδομική άδεια είναι νόμιμα. έχεις δει εσύ καμία άδεια πολεοδομίας που να δείχνει καγκελόπορτες σε πιλοτή ; 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, winawer είπε Εάν για τα κάγκελα υπάρχει πολεοδομική άδεια είναι νόμιμα. 13 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Στα παραπάνω εξαιρείται και το πολεοδομικό ζήτημα (ήτοι κατασκευή που είτε δεν φαίνεται στα σχέδια της αρχικής Ο. Α., είτε δεν αναφέρεται στη σύσταση οριζόντιου ιδιοκτησίας είτε δεν έχει εκδοθεί άδεια από την πολεοδομία για εκ των υστερων κατασκευή). Στο έχω απαντήσει παραπάνω λοιπόν. 56 λεπτά πριν, winawer είπε Επίσης από τη φωτο δεν βλέπω να αίρεται η κοινόχρησια της πυλωτης. Δεν είναι στο χέρι σου (ούτε κανενός) να αποφανθείς/εί αν αίρεται ή επιτρέπεται η πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους. Υπάρχει ένα σκεπτικό στην παραπάνω απόφαση, το οποίο και σου παρέθεσα. 56 λεπτά πριν, winawer είπε Όποιος ένοικος/ιδιοκτήτης θελει μπορεί να πάει στο συγκεκριμένο σημείο. Ακόμα και κλειστή να ήταν αν όλοι είχαν κλειδιά δεν θα υπήρχε θέμα. "Αν όλοι είχαν τα κλειδιά". Και αν δεν τα είχαν όλοι ; Πόσο συνηθισμένο είναι να έχουν όλοι οι ένοικοι καλή σχέση με όλους ; Σπάνιο θα έλεγα. 56 λεπτά πριν, winawer είπε Κανονικά πρέπει να αλλάξει ο νόμος να προβλέπει και την τοποθέτηση αυτόματου ρόλου καθώς τώρα δεν υπάρχει αντίστοιχη πολεοδομική άδεια για την τοποθέτηση σε είσοδο πάρκινγκ πυλωτης. Ασχολίαστο. Όταν θα αλλάξει, να δεις τι ωραία που οι pilotis θα μετατρέπονται σε ωραίες αποθηκούλες. Μετά τις αποθηκούλες, ύδρευση/αποχέτευση, μετά έναν ωραίο κλειστό χώρο Κ.Χ. και δεν συμμαζεύεται. Για δες στον 3843/2010 τι τακτοποιήσεις όμορφες είχαν ξεκινήσει να γίνονται. Σαν μηχανικός στο λέω. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από MauroPaltoudias 2
winawer Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 31 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Στο έχω απαντήσει παραπάνω λοιπόν. Δεν είναι στο χέρι σου (ούτε κανενός) να αποφανθείς/εί αν αίρεται ή επιτρέπεται η πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους. Υπάρχει ένα σκεπτικό στην παραπάνω απόφαση, το οποίο και σου παρέθεσα. "Αν όλοι είχαν τα κλειδιά". Και αν δεν τα είχαν όλοι ; Πόσο συνηθισμένο είναι να έχουν όλοι οι ένοικοι καλή σχέση με όλους ; Σπάνιο θα έλεγα. Ασχολίαστο. Όταν θα αλλάξει, να δεις τι ωραία που οι pilotis θα μετατρέπονται σε ωραίες αποθηκούλες. Μετά τις αποθηκούλες, ύδρευση/αποχέτευση, μετά έναν ωραίο κλειστό χώρο Κ.Χ. και δεν συμμαζεύεται. Για δες στον 3843/2010 τι τακτοποιήσεις όμορφες είχαν ξεκινήσει να γίνονται. Σαν μηχανικός στο λέω. Κοίτα να δεις. Τη δεδομένη στιγμή υπάρχει θέμα ασφάλειας για τις περισσότερες πυλωτες. Ειδικά στο κέντρο οι διαρρήξεις είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Το να προβλεφθεί πολεοδομική άδεια για την τοποθέτηση ρόλου μόνο στην εισοδο και έξοδο του πάρκινγκ δε νομίζω ότι θα βλάψει κάποιον. Θεωρώ ότι θα είναι καλύτερα από τώρα που τοποθετούνται χωρίς καμία αδεια
MauroPaltoudias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, winawer είπε Θεωρώ ότι θα είναι καλύτερα από τώρα που τοποθετούνται χωρίς καμία αδεια Δηλαδή, θεωρείς ότι είναι καλύτερα να παρανομήσει κανείς. Σωστά κατάλαβα ; ΥΓ Φιλικά πάντα, δεν υπάρχει "πυλωτή". Η λέξη δεν προκύπτει από την "πύλη", αλλά από τη γαλλική "pilot" (δηλ. υποστύλωμα, κολόνα - από το ιταλικό colonna). Επομένως, ως ξένη λέξη (pilotis), γράφεται με τον απλούστερο τρόπο. Είτε δηλ. πιλοτή, είτε πιλΩτή (στη χειρότερη). Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από MauroPaltoudias
winawer Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 23 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Δηλαδή, θεωρείς ότι είναι καλύτερα να παρανομήσει κανείς. Σωστά κατάλαβα ; ΥΓ Φιλικά πάντα, δεν υπάρχει "πυλωτή". Η λέξη δεν προκύπτει από την "πύλη", αλλά από τη γαλλική "pilot" (δηλ. υποστύλωμα, κολόνα - από το ιταλικό colonna). Επομένως, ως ξένη λέξη (pilotis), γράφεται με τον απλούστερο τρόπο. Είτε δηλ. πιλοτή, είτε πιλΩτή (στη χειρότερη). Αυτό κατάλαβες εσύ??? Λέω ότι τώρα το τοποθετούνται χωρίς άδεια ενώ θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος και να προβλεφθει η τοποθέτηση ρόλου. Αντί να διορθώνεις την ορθογραφία γράψε κάτι επί της ουσίας. Δεν είναι τόσο δυσνόητο αυτό που γράφω. 1
AristidisZ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, winawer είπε Λέω ότι τώρα το τοποθετούνται χωρίς άδεια ενώ θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος και να προβλεφθει η τοποθέτηση ρόλου. Καλά, ο καθένας μπορεί να ζητάει ότι θέλει και θεωρεί λογικό Ο οικοδομικός κανονισμός επιτρέπει κλειστές θέσεις στάθμευσης για όποιον θέλει να έχει ασφάλεια, απλά για αυτές "πληρώνεις", καθώς τρως από συντελεστές δόμησης, κάλυψης, πρέπει να σκάψεις και να ρίξεις μπετά για υπόγεια κλπ Το ότι δεν τις κάνουν οι εργολάβοι για ευκολία / όφελος τους / οικονομία, δε πάει να πει ότι θα έπρεπε ο νομοθέτης να σου επιτρέπει να πας να τις κάνεις μετά Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από AristidisZ
MauroPaltoudias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, winawer είπε Αντί να διορθώνεις την ορθογραφία γράψε κάτι επί της ουσίας. Δεν είναι τόσο δυσνόητο αυτό που γράφω. Λίγο επιθετικό σε βρίσκω, μάλλον έχεις τα νεύρα σου και δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις. Και ναι, είναι ΠΟΛΥ δυσνόητο αυτό που γράφεις. Επί της ουσίας έχω γράψει τόσα και σου έχω απαντήσει άλλα τόσα. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάτσεις να τα διαβάσεις. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από MauroPaltoudias
winawer Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Λίγο επιθετικό σε βρίσκω, μάλλον έχεις τα νεύρα σου και δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις. Και ναι, είναι ΠΟΛΥ δυσνόητο αυτό που γράφεις. Επί της ουσίας έχω γράψει τόσα και σου έχω απαντήσει άλλα τόσα. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάτσεις να τα διαβάσεις. Δεν είμαι καθόλου επιθετικός. Βγάζεις εντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα από αυτά που γράφω και "φιλικά" διορθώνεις την ορθογραφία. Επί της ουσίας δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα. Για παράδειγμα σου αναφερα την περίπτωση όλοι οι ιδιοκτήτες να έχουν κλειδί της καγκελόπορτας και μου απαντησες ότι δεν έχουν όλοι οι ίδιο καλή σχέση. ΥΓ. Φιλικά πάντα. Προσπάθησε να διαβάζεις και να καταλαβαίνεις αυτά που γράφει ο άλλος πριν απαντησεις 1 ώρα πριν, AristidisZ είπε Καλά, ο καθένας μπορεί να ζητάει ότι θέλει και θεωρεί λογικό Ο οικοδομικός κανονισμός επιτρέπει κλειστές θέσεις στάθμευσης για όποιον θέλει να έχει ασφάλεια, απλά για αυτές "πληρώνεις", καθώς τρως από συντελεστές δόμησης, κάλυψης, πρέπει να σκάψεις και να ρίξεις μπετά για υπόγεια κλπ Το ότι δεν τις κάνουν οι εργολάβοι για ευκολία / όφελος τους / οικονομία, δε πάει να πει ότι θα έπρεπε ο νομοθέτης να σου επιτρέπει να πας να τις κάνεις μετά Μιλάμε για πολυκατοικίες που έχουν χτισθεί εδώ και 30-35 χρόνια όπου η τακτική ήταν η δημιουργία θέσεων πάρκινγκ στην πυλωτη. Εδώ και 30-35 χρόνια έχει αλλάξει η κατάσταση όσον αφορά την ασφάλεια της περιουσίας αυτών που παρκάρουν στις συγκεκριμένες θέσεις. Καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο δύσκολο να σκάψεις σε υπάρχουσα πολυκατοικία για τη δημιουργία κλειστών θέσεων πάρκινγκ. Οπότε οι περισσότεροι καταφεύγουν στην τοποθέτηση ρόλων στις εισόδους πυλωτης παρανόμως από τη στιγμή που δεν υπάρχει η αντίστοιχη πολεοδομική άδεια. Η προτροπή της πολεοδομίας για τέτοιου είδους εργασίες είναι η έκδοση μιας άδειας μικρής κλίμακας έτσι ώστε να υπάρχει κάτι. Ότι έχω γράψει αφορά τις συγκεκριμένες πολυκατοικίες που η τοποθέτηση ρόλου,πόρτας κ.ο.κ. είναι μονόδρομος προς την ασφάλεια των ιδιοκτητών. Επουδενί δεν αναφέρομαι σε δημιουργία κλειστών θέσεων πάρκινγκ. Ο οικοδομικός κανονισμός που αναφέρεις ποτέ έχει εκδοθει? Μήπως χρειάζεται μια αναθεώρηση?
Προτεινόμενες αναρτήσεις