Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Detonator 51.75 Driver Performance


DimitrisKTM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Let the games begin!

Ο καλύτερος τρόπος πιστευώ να μετρήσουμε την ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ (όχι την ομορφιά που είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό), είναι αυτός που διάβασα από MY8O$ να πάρουμε δηλαδή τις ασυμπίεστες PNG από τις δύο κάρτες και να υπολογίσουμε τον αριθμό των ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ από τα raster data της εικόνας (υποθέτω είναι rgb και δεν έχουν φάει παλλέτα).

MORE UNIQUE COLORS(ATI,Nvidia)=WINNER!

Δημοσ.

Diavazw diavazw k ksanadiavazw...

Oloi geiname expert stis kartes grafikwn....

 

Ena mono sxolio...

Gia to fog ths vidia... pou lete oti eklepsan...

Nvidia einai tha mporouse an ithele na klepsei na to kanei poly pio prosektika... k na to xe dokimasei...

 

Oso gia tous opadous ths Ati...

Siga re paides O roben twn daswn niwthete?

Den yposthrizw Nvidia enanti Ati...

Apla varethika na diavazw 10 post me ati vs nvidia k intel vs amd...

Sta pio akriva Nvidia k Intel rules k sta loipa oi alles 2 .-

Gia osous kseroun... k den kanoun copy paste ta arthra apo allou H kommatia aftwn...

Δημοσ.

Anarwtiemai pws exei codarei to pluginaki tou o typos. O Pete Bernet an thymamai kala eixe pei oti gia na kanei emulate ta functions tou psx xrhsimopoiouse para polla framebuffer reads (sta opoia oi radeon einai poly arges...alla den borw na skeftw estw ENA paixnidi pou na ta xrhsimopoiei...ektws an arxisw kai milaw gia pre-dx7 games) kai enw eixe ftiaxei ki ena software codepath, den hthele na kanei to idio kai me to ps2 plugin tou, giauto mallon strafhke kata shader meria...

 

 

Anyway, opws kai na xei to prama, an kai einai psilo-OT, ena bravo stous typous tou pcsx2 gia to progress pou exoune kanei :D

 

 

Anyway, back on topic, the drivers have been leaked and you can find them right HERE

. Prosoxh omws giati "After receiving some emails from Andrew (European PR Manager for nVidia), we decided to pull down the Detonator 51.75 driver because this driver is not ready to go and is absolutely not ready to be installed on any machine yet."

Opws eipe ki o typos, use at your own risk.

 

 

Btw, an vrw pouthena kana "kalo" dl tou aquamark kai varethw arketa gia na afhsw to refrast na ftasei sto frame 4000...se 640x480 alliws tha xhmerosw :P, tha sas dwsw pic kai apo auto kai apo th rad mou se PNG panta. So, NIB, eisai gia ena comparison AN valeis tous det50? ;) (Ante, na arxisoume kai in-house insomnia comparisons :D )

Δημοσ.

Let the games begin!

Ο καλύτερος τρόπος πιστευώ να μετρήσουμε την ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ (όχι την ομορφιά που είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό), είναι αυτός που διάβασα από MY8O$ να πάρουμε δηλαδή τις ασυμπίεστες PNG από τις δύο κάρτες και να υπολογίσουμε τον αριθμό των ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ από τα raster data της εικόνας (υποθέτω είναι rgb και δεν έχουν φάει παλλέτα).

MORE UNIQUE COLORS(ATI,Nvidia)=WINNER!

Gia na mhn eimaste adikoi omws, prepei na exoume ki ena image apo refrast ;) Borei px h ati na meiwnei thn poiothta sto 90% kai h nvidia sto 70% (tyxaia ta noumera), de shmainei oti tha prepei na yperaspistoume thn ATI.

Ena mono sxolio...

Gia to fog ths vidia... pou lete oti eklepsan...

Nvidia einai tha mporouse an ithele na klepsei na to kanei poly pio prosektika... k na to xe dokimasei...

Kai sto 3dmark/ut2k3 pou thn ekane pio prosextika th douleia...ti egine ?

Oso gia tous opadous ths Ati...

Siga re paides O roben twn daswn niwthete?

Den yposthrizw Nvidia enanti Ati...

Apla varethika na diavazw 10 post me ati vs nvidia k intel vs amd...

 

Den ypostirizw kamia etairia me vash mono kai mono to onoma, krinw thn kathe etairia me tis praxeis tous. Apo kei kai pera an varethikes na ereynas to thema, de se anagazei kaneis na synexiseis.

Sta pio akriva Nvidia k Intel rules k sta loipa oi alles 2 .-

Gia osous kseroun... k den kanoun copy paste ta arthra apo allou H kommatia aftwn...

Ti na pw...an protimas autou tou eidous thn epixeirimatologia apo thn paragwgikh syzhthsh pou eixame mexri twra, apo thn opoia pisteyw polloi (myself included) mathainoune...Opws kai na xei, egw to paradexomai, DEN XERW, toulaxiston osa xerei as poume o Newell kai, de nomizw na yparxei kanenas pou na xerei perissotera apo auton me monous exairetetous tous devs tou DX kai ton Carmack kai einai dikaiwma mou na mathainw apo osous xeroun perissotera...

 

EDIT:Diafora test pou exoune ginei vrhkane ki ena akoma "bug", deixnoune oti to ut2003 den einai poia o monos stoxos tou "pseudo-trilinear" filtrou, to opoio xrhsimopoieitai se OLA ta 3d apps, otidhpote ki an epilexei o user apo to panel...

Δημοσ.

Aquamark Image Quality(IQ) 9800 vs 5600 ultra(51.75detonators+40 Brightness)

 

http://www.skenegroup.net/onsekumma/

 

Έλα Αλέκο τι είπες για το IQ των FX με 5χ.χχ detonators σε σχέση με τις ΑΤΙ; Πόσες κλάσεις ανώτερo είναι το IQ των FX; Γιατί μας τα κάνατε τσουρέκια με το IQ των ATI και με το ΙQ των 5x.xx στις nvidia.

 

YΓ Για να δείτε την εικόνα να αλλάζει κουνηστε το ποντίκι On και off της εικόνας

Δημοσ.
Aquamark Image Quality(IQ) 9800 vs 5600 ultra(51.75detonators+40 Brightness)

 

http://www.skenegroup.net/onsekumma/

 

Έλα Αλέκο τι είπες για το IQ των FX με 5χ.χχ detonators σε σχέση με τις ΑΤΙ; Πόσες κλάσεις ανώτερo είναι το IQ των FX; Γιατί μας τα κάνατε τσουρέκια με το IQ των ATI και με το ΙQ των 5x.xx στις nvidia.

 

YΓ Για να δείτε την εικόνα να αλλάζει κουνηστε το ποντίκι On και off της εικόνας

 

Parathriseis

A)Fainetai aneta aristera ena mikro sfalma tou aniso implementation ths ati.

B)To plagton, o fwtismos kathws kai o kapnos einai teliws diaforetika. Ama rixeis mia matia kai stou thoma (note:ton opoion proswpika DEN empisteyomai) tha deis oti me tous 44.03 oi fx eixane identical IQ me tis radeon kai h 5900u phgene kontra me thn 9600pro...apo kei kai pera arxise na allazei to output kathws kai na diplasiazetai h apodwsh twn fx...

C)h FX fainetai arketa pio tholh kai mounth

D)Eimaste sovaroi? +40 brightness ? Pali kala pou den eixane AA ta screenies dld na petaxeis kana gamma correction kai na psaxnoume na vroume giati anevhke to AA IQ :P Ama thes, vazw quake3 se voodoo 3 3500 kai me liga peiragmata se brightness/contrast sou vgazw to 16/22bit blended mode na exei kalytero IQ apo to 32bit opoias kartas thes... H radeon exei akoma kapou sta 7000 parapanw colors though...

Δημοσ.

Τι έχεις να πεις για το γρασίδι και για το όχημα πάνω δεξιά; Όσο για το blur εγώ το λέω smooth(το συγκεκριμένο τουλάχιστον) και το προτιμώ από το pixelοτο. Εάν κάποιος είναι blurry τότε είναι η ΑΤΙ(δες το όχημα πάνω δεξια). Για να μην μιλήσω για τα pixelota particles από την έκρηξη στο κέντρο.

 

tha deis oti me tous 44.03 oi fx eixane identical IQ me tis radeon kai h 5900u phgene kontra me thn 9600pro...apo kei kai pera arxise na allazei to output kathws kai na diplasiazetai h apodwsh twn fx...

 

Σημασια έχει ότι το αποτέλεσμα είναι καλύτερο και πιο γρήγορο. Προφανώς nvidia άλλαξε τον τρόπο που έκανε rendering κατά κάποιο τρόπο. Αυτός ο τρόπος προφανώς είναι πιο γρηγόρος και IMO δίνει καλύτερο αποτέλεσμα. Συμφωνώ όμως ότι στην ΑΤΙ το όχημα στο βάθος είναι πολύ πιο colorful. Αλλά εκτός από αυτό η ΑΤΙ είναι κατώτερη(σε IQ).

 

Πάντως στο review απ'όσο βλέπω ο τύπος τα έκανε gif για να τα κάνει animated αλλά η ποιότητα που βλέπετε δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα και γι'αυτό μη τα συγκρίνετε με τις από πάνω .png εικόνες.

 

Είδα και τις png και πάλι ήταν το ίδιο(το pixelιαρισμα στις ATI).

Δημοσ.

Ρε Mytho αυτά διαβάζεις ρε παιδάκι μου και αργείς να παίζεις τη σειρά σου στον ναρκαλιευτή του MSN. Ας του δώσει ένας μια Nvidia Riva 128 για τιμωρία.

Δημοσ.

Σημασια έχει ότι το αποτέλεσμα είναι καλύτερο και πιο γρήγορο. Προφανώς nvidia άλλαξε τον τρόπο που έκανε rendering κατά κάποιο τρόπο. Αυτός ο τρόπος προφανώς είναι πιο γρηγόρος και IMO δίνει καλύτερο αποτέλεσμα.

Tha diafwnisw. An htan GAME, isws symfwnousa, alla edw milame gia BENCHMARK. O orismos tou benchmark einai "A standard by which something can be measured or judged". O skopos tou benchmark einai na dei pws trexei o X kwdikas se oles tis kartes, oxi pws trexei o X sthn A karta, O Y sth B, O Z sth C kai na tis sygrinei meta me vash twn apotelesmatwn. Gia na mhn pw ki oti to theorw psilogelio pou syzhtame tosh wra to IQ se ena benchmark, to thema einai oti einai diaforetiko, apo kei kai pera to poio fainetai kalytero einai kathara ypokeimeniko.

 

Ρε Mytho αυτά διαβάζεις ρε παιδάκι μου και αργείς να παίζεις τη σειρά σου στον ναρκαλιευτή του MSN. Ας του δώσει ένας μια Nvidia Riva 128 για τιμωρία.

:oops: :lol:

Δημοσ.
Tha diafwnisw. An htan GAME, isws symfwnousa, alla edw milame gia BENCHMARK. O orismos tou benchmark einai "A standard by which something can be measured or judged". O skopos tou benchmark einai na dei pws trexei o X kwdikas se oles tis kartes, oxi pws trexei o X sthn A karta, O Y sth B, O Z sth C kai na tis sygrinei meta me vash twn apotelesmatwn. Gia na mhn pw ki oti to theorw psilogelio pou syzhtame tosh wra to IQ se ena benchmark, to thema einai oti einai diaforetiko, apo kei kai pera to poio fainetai kalytero einai kathara ypokeimeniko.

 

Γενικά η nvidia άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο κάνει rendering dx9 εφαρμογές. Μάλλον είναι αυτό που λένε για replacement of the dx9 shades with nv shaders. Είναι τσατσιά? Σίγουρα. Αλλά εφόσον μου δίνει καλύτερο IQ και perfomance τότε δεν έχω πρόβλημα. Είναι δυνατόν να γίνει αυτό σε όλα τα παιχνίδια; Όχι, αλλά θα γίνει σίγουρα στα περισσότερα μεγάλα παιχνίδια. Γιατί το κάνει αυτό η nvidia; Διότι δεν υπόστηρίζει το dx9 όπως θα έπρεπε και χρειάζεται mixed path ώστε να είναι decent.

 

Συμπέρασμα; Η ΑΤΙ φαίνεται να έχει κερδίσει αυτό το γύρο αλλά η nvidia με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο, θα κρατήσει τις τωρινές fx σε αρκετές κοντινές επιδόσεις με εφάμιλο IQ σε σχέση με τις ΑΤΙ. Ακόμα και έαν χρειαστεί να ξαναγράψει να παιχνίδια απο την αρχή :D . Εγώ προσωπικά εάν δεν ήμουν οπαδός των star wars games(τα οποία μαλλον θα σχεδιαστούν με τη μηχανή του doom 3) και δεν περίμενα το doom 3 σαν τρελλός, θα προσπαθούσα να πουλήσω τη 5900 ultra μου. Δεν βλέπω κανένα άλλο λόγο για κάποιον να κρατήσει μια fx αντί να πάρει μια ΑΤΙ.

 

Αλλά όπως είπα, με τον ένα τρόπο ή με τον άλλον, οι fx(ειδικά η δική μου) θα κρατηθούν στα επίπεδα των καρτών της ΑΤΙ. Όλη αυτή η ιστορία θα κοστίσει ακριβά στην nvidia.

Δημοσ.
Γενικά η nvidia άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο κάνει rendering dx9 εφαρμογές. Μάλλον είναι αυτό που λένε για replacement of the dx9 shades with nv shaders. Είναι τσατσιά? Σίγουρα. Αλλά εφόσον μου δίνει καλύτερο IQ και perfomance τότε δεν έχω πρόβλημα. Είναι δυνατόν να γίνει αυτό σε όλα τα παιχνίδια; Όχι, αλλά θα γίνει σίγουρα στα περισσότερα μεγάλα παιχνίδια. Γιατί το κάνει αυτό η nvidia; Διότι δεν υπόστηρίζει το dx9 όπως θα έπρεπε και χρειάζεται mixed path ώστε να είναι decent.

Nai, symfwnw, MPRAVO ths otan milame gia GAMES kai borei na kanei optimizations pou DE XALANE to iq, na ta kanei. Alla ta benchies einai benchies. To na "xalas" oti benchie se deixnei pisw einai toso eleeinh taktikh pou oute h microsoft den peftei toso xamhla. Allo prama an mia etairia rixnei ligo to iq gia na einai playable ta games, xanagrafei tous shaders ktl ktl, alla allo na sygrineis ta noumera apo kei me alla proionta. Eidika malista otan to aquamark hdh xrhsimopoiei apo mono tou PP hints ("mixed mode"). Anyway, to give credits where it's due, mia xara DX9 ypostirizoun oi fx (toulaxiston apo features pou vlepoume twra, kata ta alla exoume apoleia tou stade float buffer format pou xrhsimopoiei to halflife2 gia HDR kai apoleia MRT), apla einai arketa argh se auta. Sto katw katw as mhn xexname oti kai oi alles etairies boroun na petaxoun optimizations ama theloun, apla eite de xreiazetai h de theloun na spilwsoun to image tous.

 

Oson afora to doom3 vevaia egw, ontas iq freak, tha protimousa na to paizw me ta extra stuff tou arb2 path. Symfwna me to plan tou carmack panta, kai sthn r300 borei na dwsei input xamhloterou precision (to opoio swzei ligaki bandwidth alla oxi computational power kathws sthn programmable pipeline pane ola. Apla yparxei h ypostirixh eisodou int format gia xarh ths symvatothtas me dx8 apps) alla "The R200 path has a slight speed advantage over the ARB2 path on the R300, but

only by a small margin, so it defaults to using the ARB2 path for the quality

improvements."

Na petaxw kai ta improvements tou arb2 path

"I have added a few little

tweaks to the current codebase on the ARB2 path:

 

High dynamic color ranges are supported internally, rather than with

post-blending. This gives a few more bits of color precision in the final

image, but it isn't something that you really notice.

 

Per-pixel environment mapping, rather than per-vertex. This fixes a pet-peeve

of mine, which is large panes of environment mapped glass that aren't

tessellated enough, giving that awful warping-around-the-triangulation effect

as you move past them.

 

Light and view vectors normalized with math, rather than a cube map. On

future hardware this will likely be a performance improvement due to the

decrease in bandwidth, but current hardware has the computation and bandwidth

balanced such that it is pretty much a wash. What it does (in conjunction

with floating point math) give you is a perfectly smooth specular highlight,

instead of the pixelish blob that we get on older generations of cards.

 

There are some more things I am playing around with, that will probably remain

in the engine as novelties, but not supported features:

 

Per-pixel reflection vector calculations for specular, instead of an

interpolated half-angle. The only remaining effect that has any visual

dependency on the underlying geometry is the shape of the specular highlight.

Ideally, you want the same final image for a surface regardless of if it is

two giant triangles, or a mesh of 1024 triangles. This will not be true if

any calculation done at a vertex involves anything other than linear math

operations. The specular half-angle calculation involves normalizations, so

the interpolation across triangles on a surface will be dependent on exactly

where the vertexes are located. The most visible end result of this is that

on large, flat, shiny surfaces where you expect a clean highlight circle

moving across it, you wind up with a highlight that distorts into an L shape

around the triangulation line.

 

The extra instructions to implement this did have a noticeable performance

hit, and I was a little surprised to see that the highlights not only

stabilized in shape, but also sharpened up quite a bit, changing the scene

more than I expected. This probably isn't a good tradeoff today for a gamer,

but it is nice for any kind of high-fidelity rendering.

 

Renormalization of surface normal map samples makes significant quality

improvements in magnified textures, turning tight, blurred corners into shiny,

smooth pockets, but it introduces a huge amount of aliasing on minimized

textures. Blending between the cases is possible with fragment programs, but

the performance overhead does start piling up, and it may require stashing

some information in the normal map alpha channel that varies with mip level.

Doing good filtering of a specularly lit normal map texture is a fairly

interesting problem, with lots of subtle issues.

 

Bump mapped ambient lighting will give much better looking outdoor and

well-lit scenes. This only became possible with dependent texture reads, and

it requires new designer and tool-chain support to implement well, so it isn't

easy to test globally with the current Doom datasets, but isolated demos are

promising.

"

 

Btw, de tha evlepa to doom3 ws 100% antiprosopeytiko game olwn twn dynatothtwn pou ypostirizei h mhxanh tou (to idio kai gia oles tis mhxanes, pare px to q3 engine, alla games pou xrhsimopoioune th sygekrimenh mhxanh trexoun kalytera me diaforetikes kartes).

 

In the end though, epimenw oti to nv35 einai apo apopsh arxitektonikhs OTI KALYTERO GINETAI gia to doom3 (note, lew gia to doom3, oxi gia th mhxanh tou) kai perimenw ena arketa megalo performance delta metaxy tou arb2 path se r350 kai nv30 path se nv35 (proswpika to kovw kapou sto 60 vs 90 fps...alla o xronos tha deixei).

Δημοσ.

ΜΥ80$ wrote

Nai, symfwnw, MPRAVO ths otan milame gia GAMES kai borei na kanei optimizations pou DE XALANE to iq, na ta kanei. Alla ta benchies einai benchies. To na "xalas" oti benchie se deixnei pisw einai toso eleeinh taktikh pou oute h microsoft den peftei toso xamhla

 

Ε βέβαια εκεί δεν υπάρχει ανταγωνισμός, έχεις ακούσει ποτέ OS Benchmark XP vs RedHatLinux9 ?

:shock:

Στις κονσόλες μόνο και χάνει τρελά σε πωλήσεις από PS2...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...