Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

άρα θα περιμένουμε να περάσει το πείραμα/πατάτα που έκανε η ms και λέγεται windows 8 και να πάμε κατευθείαν στα 9 :P

θα επαληθευτεί για άλλη μια φορά η γνωστή παράδοση ? :P

microsoft-windows-good-bad-cycle-operati

  • Like 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

θα επαληθευτεί για άλλη μια φορά η γνωστή παράδοση ? :P

microsoft-windows-good-bad-cycle-operati

Δεν νομίζω....ζούμε στην post PC era. Οποία έκδοση και να βγάλει δεν θα επικρατήσει το φαινόμενο εναλλαγής που υπήρχε στο παρελθόν. Αν υπάρξει αυτή η κυματομορφή.... θα τείνει στο μέλλον να γίνει ευθεία.... Τώρα σε ποιο ύψος θα κάτσει, αυτό είναι προς το παρόν άγνωστο.
Δημοσ.

Εμείς περιμένουμε το μαγικό mantle/directx, να μας λύσει όλα τα προβλήματα, και να μας δώσει τα μέγιστα fps, που χρόνια μας τα κλέβει η ms. Δηλαδή βρήκαμε την πηγή των προβλημάτων, λες και όλα είναι απλά και εύκολα...

 

Όπως έχω πει αρκετές φορές η αρχή λειτουργίας του υπολογιστή είναι αρχαία, και δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα για αυτό. Για να δούμε ένα frame στην οθόνη μας πρέπει να γίνουν “δισεκατομμύρια υπολογισμοί”, γιατί το ηλίθιο μηχάνημα που ονομάζουμε υπολογιστής δεν καταλαβαίνει τίποτα έκτος από “περνάει ρεύμα = 1, δεν περνάει ρεύμα = 0”. Δηλαδή ένας αρχαίος υπολογιστής με διακόπτες on/off, δουλεύει με το ίδιο τρόπο που δουλεύει ο σημερινός μας υπολογιστής.

 

Ο υπολογιστής δουλεύει με εκατοντάδες υποσυστήματα, που η ανάπτυξη/εξελιξη του κάθε υποσυστήματος είναι διαφορετική. Έτσι φτάσαμε να λέμε ότι υπάρχει μπουκάλι, δηλαδή κάποιο υποσύστημα καθυστερεί τα υπόλοιπα. Ένα από τα υποσυστήματα που καθυστερούσε τα υπόλοιπα σε μεγάλο βαθμό, ήταν ο σκληρός δίσκος, βγάλανε τους ssd και ? έλυσαν το πρόβλημα ? όχι, άπλα τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Το πρόβλημα με τους ssd είναι που θα συνδεθούν στην μητρική, γιατί όπου και να συνδεθούν πάλι θα έχουμε μπουκάλι σε θέμα σύνδεσης. Έτσι όσο και να εξελιχθεί ένα υποσύστημα πάντα θα υπάρχει κάτι άλλο που θα το καθυστερεί.

 

Σε επίπεδο λογισμικού τα windows είναι ένα αρχαίο λογισμικό, από μόνα τους καθυστερούν τις εφαρμογές που αναπτύσσονται / εξελίσσονται ποιο γρήγορα. Το κάθε υποσύστημα έχει από ένα driver για να καταλάβει το λογισμικό τι είναι/κανει το υποσύστημα, ακόμα και ο driver καθυστερεί / δημιουργεί προβλήματα. Δηλαδή ακόμα και σε επίπεδο λογισμικού έχουμε μπουκάλι, και μέσα στο ατελείωτο μπουκάλι που υπάρχει μέσα σε ένα υπολογιστή, ανακαλύψαμε (μας το πάσαραν) το api. Η τεχνολογία της nvidia/amd είναι τέλεια, εκατομμύρια έτη φωτός μπροστά από τους άλλους, και τους φταίει το api, η cpu κτλ, δηλαδή φταίνε όλοι έκτος ο εαυτός τους.

 

Πάμε για 4k ανάλυση, πόσα fps σε ένα βαρύ game με ultra γραφικά + φίλτρα θα πάρεις από ένα καλύτερο api ? 1 ? 2 ? Θα λύσεις το πρόβλημα σου ? όχι = 0 = πολύς λόγος για το τίποτα.

 

Έτσι σε ένα πόλεμο καθυστερήσεων, βρίσκουμε κάθε φορά ένα υπαίτιο, και ψάχνουμε την λύση όλων των προβλημάτων.

 

Η πραγματική λύση θα έρθει μόνο με αλλαγή της αρχής λειτουργίας του υπολογιστή...

και στο 0 παλι περναει ρευμα :P

Δημοσ.

Άμα τα 9 δεν είναι καλύτερα από τα 7 και δεν υπάρχει πρόβλημα με παλαιότερες εφαρμογές DirectX 9- θα τα βάλω. Αλλιώς δεν πάει να δώσει και μετρητά, δεν τα βγάζω τα 7άρια. Εγώ κρατάω ένα λογισμικό 6 χρόνια περίπου. Τα 7άρια τα έβαλα τα 2010. Το 2016 βλέπουμε. Vista, ME, 98 δεν έβαλα ποτέ.

Δημοσ.

Δεν υπαρχει περιπτωση τα 7αρια,να μην υποστηριξουν dx12!

Το πολυ να καθυστερισει λιγους μηνες να το δωσει,για να σπρωξει τα win8/9,αλλα στο τελος θα το δωσει!

 

 

δεν παίζει να δώσει εδώ με χίλια ζόρια προσπαθεί να σου χώσει τα 8 θα δώσει dx12? μπα ούτε για αστείο

 

  • Like 1
Δημοσ.

H MS θα κλειδώσει το DX12 παρέα με κάποια μελλοντική έκδοση των Windows κατά 99%. Λέγεται marketing, και γνωρίζουν πολύ καλά οτι ένα τεράστιο μερίδιων χρηστών των Win πάει πακέτο με το συνοδευτικό core gaming που τους προσφέρει.

Δημοσ.

Και κάπως έτσι το mantle πάει στο καλάθι των αχρήστων μαζί με τις άλλες proprietary τεχνολογίες και εμείς έχουμε (ή μάλλον θα έχουμε) DX με μικρότερο overhead. Κέρδος για όλους.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

2012HeavyMetalPA-14227379211212.jpg

 

 

Ναι και για αυτό το λόγο θα προσφέρει ιδιαίτερο optimization στο brutal legend.

 

Δημοσ.

Τι αυθαίρετα συμπεράσματα είναι αυτά περί κατάργησης του DirectX; Για όσο καιρό υπάρχουν προιοντα windows θα υπάρχει directx που να επωφελειται σύγχρονου hardware.

 

To Mantle υποκαθιστούν το D3d όχι το DX σαν πλαίσιο.

Δημοσ.

Το mantle μας τελείωσε γιατί υποστηρίζεται απο ενα απειροελάχιστο ποσοστό GPU. Μόνο AMD (που έχει λιγότερο απο το 1/4 της αγοράς) και απο αυτές μόνο GCN. Ποιός developer θα ασχοληθεί μαζί του όταν μπορεί να έχει τα ίδια οφέλη με το DX-12 και να απευθύνεται στο σύνολο των GPU της αγοράς (τουλάχιστον σε όσες έχουν βγεί τα τελευταία χρόνια) ;

 

Η AMD μπορεί να συνεχίζει να το βγάζει αλλά κανείς δεν θα ασχολείται μαζί του. Και οι fanboy-σμοι δεν θα το σώσουν.

 

Ακόμα δεν τον είδαμε γιάννη τον εβγάλαμε.

 

Το Mantle μπορεί να υπάρχει παράλληλα για να "ελέγχει" το όποιο DirectX.

Δημοσ.

Δε γίνεται να προτρέχει κανείς έτσι.Στο ~40% κυμαίνεται το μερίδιο αγοράς της AMD και το Mantle υπάρχει εδώ και πολύ λίγο καιρό μεν αλλά υπάρχει σε αντίθεση με τα μελλοντικά DX που ούτε η επίσημη ανακοίνωση τους δεν έχει βγει καλά-καλά.DX 12 δεν υποστηρίζει καμμία κάρτα ακόμα και δεν προβλέπεται να βγει με υποστήριξη για καιρό ακόμα.Όταν με το καλό βγει ευρέως θα μπορεί να κριθεί και αυτό και η κατάσταση με τα api.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...