Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft διέψευσε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να σταματάει την ανάπτυξη του DirectX 11 –για πιο λόγο να έκανε κάτι τέτοιο είπαμε;- και μέσω ενός νέου λογαριασμού στο Twitter, ανακοίνωσε ότι στο επερχόμενο GDC, θα παρουσιάσει λεπτομέρειες για το DirectX 12.“Οι φήμες για τον αφανισμό μας ήταν ιδιαίτερα υπερβολικές” γράφει στο λογαριασμό της στο Twitter η Microsoft και συμπληρώνει: “Το DirectX 12 έρχεται στο GDC”. Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει λεπτομέρειες που αφορούν στο νέας γενιάς API της εταιρείας στις 20 Μαρτίου, και από ότι φαίνεται θα έχει μαζί της την Intel, την Nvidia, την Qualcomm και τη "μεγάλη της αντίπαλο", λόγω του Mantle API,που ουσιαστικά ήταν και ο λόγος για τις... υπερβολικές φήμες, AMD.

 

Σύμφωνα με τον Anuj Gosalia, Windows Graphics Developer Manager: “... ζητήσατε να κάνουμε περισσότερα. Ζητήσατε να σας φέρουμε πιο κοντά με το μέταλο και να το κάνουμε έχοντας στο μυαλό μας μία απαράμιλλη ποικιλία hardware. Επίσης ζητήσατε καλύτερα εργαλεία για να μπορέσετε να αποσπάσετε και την τελευταία σταγόνα απόδοσης από το PC σας, το tablet, το τηλέφωνο και κονσόλα”.

Έτσι λοιπόν, η Microsoft ετοιμάζει ένα ανταγωνιστικό προς το Mantle της AMD, Application Programming Interface, που θα δώσει χαμηλότερου επιπέδου πρόσβαση και επομένως περισσότερο έλεγχο στους προγραμματιστές πάνω στο hardware που αφορά στα γραφικά.

 

Από διαφορετικές πηγές, το ExtremeTech επιβεβαίωσε ψάχνοντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το θέμα, ότι το ενδιαφέρον της Microsoft για την ανάπτυξη ενός νέου API είναι πρόσφατο, και το νέο DirectX ουσιαστικά θα προσφέρει τις δυνατότητες του AMD Mantle API στους προγραμματιστές.

 

Τα δύο APIs παρόλα αυτά δεν θα είναι ίδια, αφού η υλοποίηση της Microsoft θα είναι διαφορετική, αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο για τους καταναλωτές, μικρότερη επιβάρυνση της CPU και καλύτερη κλιμάκωση στους μοντέρνους τίτλους. Επειδή πάντως το DirectX 12 είναι κάτι νέο στο Redmond, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορεί να προσφέρει όσα προσφέρει το Mantle API της AMD μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες.

 

Link.png Site: ExtremeTech

Link.png Site: Engadget

Link.png Site: SlashGear

Δημοσ.

 

To AMD Mantle σκότωσε το DirectX; Η Microsoft έχει διαφορετική άποψη και φέρνει το DirectX 12

 

Έτσι!

 

The Empire strikes back!

  • Like 2
Δημοσ.

αντι να συνεργαστουνε για να φτιαξουν καποιο API που να δουλευει εξισου καλα και στους δυο... καθονται και τρωγονται μεταξυ τους . Με μοναδικα θυματα τυος αγοραστες , γιατι πλεον οχι μονο θα κοιτανε τιμες και επιδοσεις ...αλλα και ποια παιχνιδια θα υποστηριζουν τις καρτες γραφικων .... 

  • Like 2
Δημοσ.

αντι να συνεργαστουνε για να φτιαξουν καποιο API που να δουλευει εξισου καλα και στους δυο... καθονται και τρωγονται μεταξυ τους . Με μοναδικα θυματα τυος αγοραστες , γιατι πλεον οχι μονο θα κοιτανε τιμες και επιδοσεις ...αλλα και ποια παιχνιδια θα υποστηριζουν τις καρτες γραφικων .... 

Μα συνεργαζονται ολο το hardware του xbox η AMD το εφτιαξε...Σιγα μην παει κοντρα στην ms στον καλυτερο πελατη της....

  • Like 2
Δημοσ.

οντως ...αλλα και παλι 

ειναι μεγαλη βλακεια να σου λεει

 BF4 - works best with amd mantle 

COD - DirectX 12 

και παει λεγοντας , ετσι χωριζουν τα παιχνιδια σε ομαδες 

Δημοσ.

Μπράβο στην AMD που αναγκάσε την ms να φτιάξει σωστό directx και φιλικό προς την τσέπη μας.

Ναι γιατί όλοι ξέραμε ότι μέχρι τώρα με το directx είχες χάλια εμπειρία στα παιχνίδια και χρεωνόσουν....

 

Από το 1995 αναπτύσσεται σταδιακά το directx δεν είναι κάτι καινούργιο,με το mantle είδαν ότι υπάρχει ζήτηση για ποιο low level έλεγχο οπότε θα κινηθούν προς τα εκεί, δεν είναι και παράξενο.

  • Like 4
Δημοσ.

Mandle και dx12 σε μια κοινη υλοποίηση στο μέλλον δεν θα είναι ασύμβατα. Άντε να γίνει κάτι και με τα physics γιατί ακόμα βλέπω διαχωρισμό ανάμεσα σε nvidia vs όλοι οι άλλοι (βλέπε physix witcher 3)

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς τo Directx 12 θα έρθει με τα Windows 9. Ίσως να υπάρξει υποστήριξη στα 8.1. Για τους υπόλοιπους (7ριδες) νεότερη GPU θα σημαίνει και αλλαγή λειτουργικού. Αν θες μετά μη φεύγεις από τα 7ρια, 8ρια...

  • Like 2
Δημοσ.

Προφανώς τo Directx 12 θα έρθει με τα Windows 9. Ίσως να υπάρξει υποστήριξη στα 8.1. Για τους υπόλοιπους (7ριδες) νεότερη GPU θα σημαίνει και αλλαγή λειτουργικού. Αν θες μετά μη φεύγεις από τα 7ρια, 8ρια...

Δεν υπαρχει περιπτωση τα 7αρια,να μην υποστηριξουν dx12!

Το πολυ να καθυστερισει λιγους μηνες να το δωσει,για να σπρωξει τα win8/9,αλλα στο τελος θα το δωσει!

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

καλά μην βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά...

 

πχ τo DX11.2 δεν παίζει στα Win7, οπότε το κόβω δύσκολo να υποστηρίξουν DX12...

  • Like 6
Δημοσ.

Με τα XP τι θα γινει? Θα ειναι συμβατα? 500.000δρχ είχα δωσει τέλη του 2001 για τον υπολογιστή μου, απαιτω να μου παρέχει υποστηριξη DX12 εφοσον το μηχανημα μου ακομα δουλευει. Ελεος μονο τα λεφτα σκεφτεται αυτη η εταιρεία και θέλει να μας σπρωξει στα 8αρια που δεν μου αρεσουν (δεν τα εχω δοκιμασει ουτε δευτερολεπτο και ουτε προκειται)

  • Like 11
Δημοσ.

Εμείς περιμένουμε το μαγικό mantle/directx, να μας λύσει όλα τα προβλήματα, και να μας δώσει τα μέγιστα fps, που χρόνια μας τα κλέβει η ms. Δηλαδή βρήκαμε την πηγή των προβλημάτων, λες και όλα είναι απλά και εύκολα...

 

Όπως έχω πει αρκετές φορές η αρχή λειτουργίας του υπολογιστή είναι αρχαία, και δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα για αυτό. Για να δούμε ένα frame στην οθόνη μας πρέπει να γίνουν “δισεκατομμύρια υπολογισμοί”, γιατί το ηλίθιο μηχάνημα που ονομάζουμε υπολογιστής δεν καταλαβαίνει τίποτα έκτος από “περνάει ρεύμα = 1, δεν περνάει ρεύμα = 0”. Δηλαδή ένας αρχαίος υπολογιστής με διακόπτες on/off, δουλεύει με το ίδιο τρόπο που δουλεύει ο σημερινός μας υπολογιστής.

 

Ο υπολογιστής δουλεύει με εκατοντάδες υποσυστήματα, που η ανάπτυξη/εξελιξη του κάθε υποσυστήματος είναι διαφορετική. Έτσι φτάσαμε να λέμε ότι υπάρχει μπουκάλι, δηλαδή κάποιο υποσύστημα καθυστερεί τα υπόλοιπα. Ένα από τα υποσυστήματα που καθυστερούσε τα υπόλοιπα σε μεγάλο βαθμό, ήταν ο σκληρός δίσκος, βγάλανε τους ssd και ? έλυσαν το πρόβλημα ? όχι, άπλα τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Το πρόβλημα με τους ssd είναι που θα συνδεθούν στην μητρική, γιατί όπου και να συνδεθούν πάλι θα έχουμε μπουκάλι σε θέμα σύνδεσης. Έτσι όσο και να εξελιχθεί ένα υποσύστημα πάντα θα υπάρχει κάτι άλλο που θα το καθυστερεί.

 

Σε επίπεδο λογισμικού τα windows είναι ένα αρχαίο λογισμικό, από μόνα τους καθυστερούν τις εφαρμογές που αναπτύσσονται / εξελίσσονται ποιο γρήγορα. Το κάθε υποσύστημα έχει από ένα driver για να καταλάβει το λογισμικό τι είναι/κανει το υποσύστημα, ακόμα και ο driver καθυστερεί / δημιουργεί προβλήματα. Δηλαδή ακόμα και σε επίπεδο λογισμικού έχουμε μπουκάλι, και μέσα στο ατελείωτο μπουκάλι που υπάρχει μέσα σε ένα υπολογιστή, ανακαλύψαμε (μας το πάσαραν) το api. Η τεχνολογία της nvidia/amd είναι τέλεια, εκατομμύρια έτη φωτός μπροστά από τους άλλους, και τους φταίει το api, η cpu κτλ, δηλαδή φταίνε όλοι έκτος ο εαυτός τους.

 

Πάμε για 4k ανάλυση, πόσα fps σε ένα βαρύ game με ultra γραφικά + φίλτρα θα πάρεις από ένα καλύτερο api ? 1 ? 2 ? Θα λύσεις το πρόβλημα σου ? όχι = 0 = πολύς λόγος για το τίποτα.

 

Έτσι σε ένα πόλεμο καθυστερήσεων, βρίσκουμε κάθε φορά ένα υπαίτιο, και ψάχνουμε την λύση όλων των προβλημάτων.

 

Η πραγματική λύση θα έρθει μόνο με αλλαγή της αρχής λειτουργίας του υπολογιστή...

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...