Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόνο η μπαταρία, η κάθε φόρτιση πόσο θα κοστίζει μετα το πέρας των δωρεάν...;

Μάλλον τα έχετε μπερδέψει. Τις φορτίσεις τις κάνεις σπίτι σου με δικά σου έξοδα. Οι δωρεάν φορτίσεις είναι για πάντα όσο ξέρω σε ειδικά "ταχυφορτιστήρια" πρατήρια στις εθνικές οδούς, όχι μέσα στην πόλη, ώστε να μπορείς να κάνεις ταξίδι και ανά 300 - 500 χιλιόμετρα να πρέπει να κάνεις μόνο 30' στάση αντί για >3 ώρες.

Απ' ότι θυμάμαι, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αναλογία κόστους της φόρτισης με την χρήση βενζίνης είναι (χοντρικά και πάντα εξαρτάται από το κόστος του ρεύματος) σαν να καις 1 - 1,5 λίτρο τα 100 χιλιόμετρα.

  • Like 3
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόνο η μπαταρία, η κάθε φόρτιση πόσο θα κοστίζει μετα το πέρας των δωρεάν...;

Στα supercharger Spot ανα την Ευρωπη ειναι δωρεαν για παντα .... διαβασα καπου το σετ με της μπαταριες κανει καπου 12χιλ δολαρια 600 κιλα ειναι... Αλλα ειναι το μονο αυτοκινητο που πηρε 5,4 αστερια στα 5 στα τεστ.....

Δημοσ.

Tesla = Ρίγος

Εδώ και χρόνια έχουν ανάγει την ηλεκτροκίνηση σε άλλο επίπεδο και αποτελούν brand σαφώς άνω του μέσου όρου και αυτου που θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Μπράβο τους, απο κάθε άποψη.

  • Like 2
Δημοσ.

Νομίζω ότι το αυτοκίνητο κάνει περίπου 50.000...

Το κορυφαίο μοντέλο με την μπαταρία τον 80KW ξεπερνά τα 100 χιλιάδες δολάρια στην Αμερική εδώ άστο  ....!!

 

 

Μόνο η μπαταρία, η κάθε φόρτιση πόσο θα κοστίζει μετα το πέρας των δωρεάν...;

Έλα μου;

 

Στο Ελλάδα δεν υπάρχουν η φορτιστές της Tesla (Ταχείας φόρτισης) και συνεπώς όχι δωρεάν  .   Από την οικιακή πρίζα τον  220Volt  με μπαταρία πλήρως αφόρτιστη  + -  8-13  euro για περίπου 8 ώρες φόρτισης ,  +- 450 χιλιόμετρα αυτονομία !!!  

Δημοσ.

Οτί είναι οικονομικό, είναι αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να κάνεις απόσβεση αν χρειάζεται να αλλάζεις τις πανάκριβες μπαταρίες του κάθε λίγα χρόνια.

Δημοσ.

Ωραίο είναι το μπουρδέλο.Και η τιμή δεν είναι κακή για αυτά που προσφέρει.

 

Ναι για τα ελληνικά δεδομένα είναι πανάκριβο,αλλά για έναν Αμερικάνο ή Ευρωπαίο με μια καλή δουλειά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο τα 90000$ που κάνει το full extra μοντέλο,με το βασικό να ξεκινάει από τα 62000$

Δημοσ.

Οδηγώ iMiev Mitsubishi και είναι πολύ οικονομικό, αλλά και με εντυπωσιακή επιτάχυνση. Το πρόβλημα εστιάζεται στην αυτονομία μιας και κάνει 60-70 χιλιόμετρα οπότε πρέπει να γνωρίζεις που είναι η κοντινότερη βάση γρήγορης φόρτισης (βενζινάδικο). Σε 20 λεπτά με γρήγορη φόρτιση γεμίζει 45% της μπαταρίας. Το ότι είναι αθόρυβο είναι μπόνους, αν σε κάποιους δεν αρέσει.

Δημοσ.

O Musk έχει κάνει καταπληκτική δουλειά με την Tesla και αν καταφέρει να λύσει και τα προβλήματα με τις μπαταρίες που παίρνουν φωτιά (έχουν συμβεί διάφορα περιστατικά στην αμερική) θα είναι ο νέος Henry Ford.

Δημοσ.

Όνειρα θερινής νυκτός, ειδικά για Ευρώπη (και ειδικότερα για τη χρεοκωπημένη Ελλάδα).

 

1. Η τεχνολογία των μπαταριών είναι σε εμβρυακό στάδιο.

Ακόμα και 30 λεπτά στάση κάθε 200χλμ είναι απαράδεκτα.

Η στάση πρέπει να είναι το πολύ 10 λεπτά στα 200χλμ.

 

2. Το κόστος της αλλαγής μπαταριών είναι τεράστιο και δεν γίνεται απόσβεσή του σε σχέση με τα υγρά καύσιμα

 

3. Η έρευνα στους supercapacitors (ιδανικοί για χρήση σε αυτοκίνητα) δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. 

 

4. Συνέπεια των 1+2+3 είναι ότι ακόμα και τα υβριδικά δεν πουλάνε.

 

5. Η κατανάλωση σε βενζίνη των νέων κινητήρων γίνεται ολοένα και μικρότερη.

 

6. Τα κονσόρτσια των πετρελαϊκών εταιρειών δεν πρόκειται να παραδοθούν έτσι απλά. 

 

Η μόνη τεχνολογία προς το παρόν που μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι είναι η χρήση κυψελών υδρογόνου.

Δημοσ.

Το κορυφαίο μοντέλο με την μπαταρία τον 80KW ξεπερνά τα 100 χιλιάδες δολάρια στην Αμερική εδώ άστο  ....!!

 

 

 

Στο Ελλάδα δεν υπάρχουν η φορτιστές της Tesla (Ταχείας φόρτισης) και συνεπώς όχι δωρεάν  .   Από την οικιακή πρίζα τον  220Volt  με μπαταρία πλήρως αφόρτιστη  + -  8-13  euro για περίπου 8 ώρες φόρτισης ,  +- 450 χιλιόμετρα αυτονομία !!!  

Υπάρχουν λέγεται εργοστασιακό ρεύμα δεν είναι κάτι .. οι σούπερ φορτιστές απλά λέγονται έτσι γιατί φορτίζουν το αμάξι με 80Α αντί για 40...  και νομίζω αρκετά βενζινάδικα έχουν εργοστασιακό ρεύμα και δεν ειναι καμιά τρελή διαδικασία να βάλουν αυτά που δεν έχουν.

Δημοσ.

Αγαπητέ κατασκευαστή του Tesla.

 

Τα περισσότερα νούμερα που μας λες είναι εώς αδιάφορα.  

Ένα cop δώσε μας...

 

 

/sc

Δημοσ.

Ειμαι αρκετά σκεπτικός με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το (συνολικό) περιβαντολλογικο τους κόστος είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερο από αυτό των σύγχρονων αυτοκινήτων (βέβαια δεν παράγεται μόλυνση μέσα στην πόλη) ενώ τα μειονεκτήματα των μπαταριών και τα πρακτικά προβλήματα δεν φαίνεται να ξεπερνόνται με τα χρόνια.

 

Οψόμεθα.

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω οτι σε δυο χρόνια θα εχει τιμές συμβατικού αυτοκινήτου...

 

 

Oύτε καν, το συγκεκριμένο θεωρείται supercar....

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...