Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 7 minutes ago, christopher0016 said: γιατι σου φαινεται περιεργο ? κανονικα δουλεια ηλεκτρολογου ειναι Με το ίδιο σκεπτικό δουλειά Ηλεκτρολόγου είναι, όχι φανοποιου. Τώρα αν ένα γενικό συνεργείο δεν έχει ηλεκτρολόγο τι να πω...
christopher0016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2018 6 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Με το ίδιο σκεπτικό δουλειά Ηλεκτρολόγου είναι, όχι φανοποιου. Τώρα αν ένα γενικό συνεργείο δεν έχει ηλεκτρολόγο τι να πω... μωρε και ενας απλος μαστορας αλλαζει ενα φαναρι σιγα δεν ειναι κατι τρομερο , απλα καποιοι δεν θα ασχοληθουν να ψαξουν να βρουν ανταλλακτικο φαναρι
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 10 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Με το ίδιο σκεπτικό δουλειά Ηλεκτρολόγου είναι, όχι φανοποιου. Τώρα αν ένα γενικό συνεργείο δεν έχει ηλεκτρολόγο τι να πω... Οι κάθετες μονάδες είναι αυτές που έχουν και ηλεκτρολόγο, όχι τα γενικά συνεργεία. Πάντως για να ακριβολογούμε η αλλαγή φαναριού είναι δουλειά του φανοποιού, και η ρύθμιση του είναι δουλειά του ηλεκτρολόγου.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή αν χτυπήσω ένα φανάρι, θα πρέπει: α) Να το προμηθευτώ από την αντιπροσωπεία ή κάποιον εξουσιοδοτημένο. β) Να το τοποθετήσει ο φανοποιός. γ) Να το συνδέσει/ρυθμίσει ο ηλεκτρολόγος. Άστο, θα το πάρω εγώ online από τον OEM και θα το βάλω/ρυθμίσω εγώ... Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από GeorgeMan 2
webparts Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 8 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Δηλαδή αν χτυπήσω ένα φανάρι, θα πρέπει: α) Να το προμηθευτώ από την αντιπροσωπεία ή κάποιον εξουσιοδοτημένο. β) Να το τοποθετήσει ο φανοποιός. γ) Να το συνδέσει/ρυθμίσει ο ηλεκτρολόγος. Άστο, θα το πάρω εγώ online από τον OEM και θα το βάλω/ρυθμίσω εγώ... Και θα μας βαρας μετα στη μουρη οταν εισαι απεναντι ε;;; Περαν της πλακας,δε νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο να αλλαχθει και να ρυθμιστει ενα φαναρι,απλα δε γουσταρει ο μαστορας να ασχοληθει επειδη δε θα εχει πολυ κερδος απο αυτο.
XronisR Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Σιγα το πραγμα να αλλαξεις ενα φαναρι ρε παιδια.3-4 βιδες και μια φισα ειναι.
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Δηλαδή αν χτυπήσω ένα φανάρι, θα πρέπει: α) Να το προμηθευτώ από την αντιπροσωπεία ή κάποιον εξουσιοδοτημένο. β) Να το τοποθετήσει ο φανοποιός. γ) Να το συνδέσει/ρυθμίσει ο ηλεκτρολόγος. Άστο, θα το πάρω εγώ online από τον OEM και θα το βάλω/ρυθμίσω εγώ... Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το μηχάνημα που διαθέτουν οι ηλεκτρολόγοι και τα κτεο το οποίο ελέγχει την κατεύθυνση δέσμης φώτων, είναι εντελώς άχρηστο?
paylidis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το μηχάνημα που διαθέτουν οι ηλεκτρολόγοι και τα κτεο το οποίο ελέγχει την κατεύθυνση δέσμης φώτων, είναι εντελώς άχρηστο? εν προκειμενω η συζητηση ξεκινησε για πισινό φαναρι αν δεν απατώμαι οποτε δεν εχει νόημα η ρυθμιση... για μπροστινό η δική μου αποψη ειναι οτι θα πρεπει αυστηρά να ρυθμιστεί απο ηλεκτρολόγο. (φαναρια παντως περνάνε και οι ηλεκτρολογοι και οι μηχανικοί, μην τρελενεστε)
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Μόλις τώρα, paylidis είπε εν προκειμενω η συζητηση ξεκινησε για πισινό φαναρι αν δεν απατώμαι οποτε δεν εχει νόημα η ρυθμιση... για μπροστινό η δική μου αποψη ειναι οτι θα πρεπει αυστηρά να ρυθμιστεί απο ηλεκτρολόγο. (φαναρια παντως περνάνε και οι ηλεκτρολογοι και οι μηχανικοί, μην τρελενεστε) Άλλο πως ξεκίνησε η συζήτηση, και άλλο πως εξελίχθηκε. Δεν είναι ασυνήθιστο πάντως ηλεκτρολόγος ή μηχανικός να κάτσει να περάσει φανάρι, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι εύκολο και δεν μπλέκει με ρυθμίσεις, κορδόνι/κόλλα στεγανοποίησης κτλ, δεν αλλάζει όμως το γεγονός ότι η αλλαγή φαναριού είναι δουλειά του φανοποιού. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Joshua21 said: Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το μηχάνημα που διαθέτουν οι ηλεκτρολόγοι και τα κτεο το οποίο ελέγχει την κατεύθυνση δέσμης φώτων, είναι εντελώς άχρηστο? Να σου θυμίσω μιλάμε για πίσω φανάρι. Το εμπρός θέλει και αφαίρεση προφυλαχτήρα, πράγμα που δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω εγώ anyway Τη δέσμη τη ρυθμίζεις με allen ούτως ή άλλως, έναν τοίχο θες μόνο. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από GeorgeMan
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε Να σου θυμίσω μιλάμε για πίσω φανάρι. Το εμπρός θέλει και αφαίρεση προφυλαχτήρα, πράγμα που δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω εγώ anyway Τη δέσμη τη ρυθμίζεις με allen ούτως ή άλλως, έναν τοίχο θες μόνο. Δεν απάντησες ευθέως, να υποθέσω πως όντως θεωρείς πως το μηχάνημα που σου περιέγραψα είναι εντελώς άχρηστο?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Όχι, ασφαλώς και δεν είναι άχρηστο, γι' αυτό υπάρχει στα ΚΤΕΟ και πρέπει να χρησιμοποιείται και να κόβουν όσους στραβώνουν. Αυτό δε σημαίνει ότι ένας απλός ιδιώτης δεν μπορεί να ρυθμίσει τα φώτα του by the manual και ότι χρειάζεται ειδικό μηχάνημα όμως, έτσι; (Βέβαια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αφήνουν το αυτοκίνητο στο μηχάνημα αυτό κάνα 20λεπτο στα ΚΤΕΟ, αμέσως δεν θα έπρεπε να "δει" αν η δέσμη είναι αλλού γι' αλλού?)
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 7 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Όχι, ασφαλώς και δεν είναι άχρηστο, γι' αυτό υπάρχει στα ΚΤΕΟ και πρέπει να χρησιμοποιείται και να κόβουν όσους στραβώνουν. Αυτό δε σημαίνει ότι ένας απλός ιδιώτης δεν μπορεί να ρυθμίσει τα φώτα του by the manual και ότι χρειάζεται ειδικό μηχάνημα όμως, έτσι; (Βέβαια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αφήνουν το αυτοκίνητο στο μηχάνημα αυτό κάνα 20λεπτο στα ΚΤΕΟ, αμέσως δεν θα έπρεπε να "δει" αν η δέσμη είναι αλλού γι' αλλού?) Με μπερδεύεις, αφού ένας τοίχος αρκεί για να διαπιστώσεις αν η δέσμη φωτός είναι στη σωστή θέση, τότε πως προκύπτει το "ασφαλώς και δεν είναι άχρηστο"? Όσο για τα manual, και αυτά ορίζουν μέτρηση με μηχάνημα και όχι με τοίχο. Επίσης στο ΚΤΕΟ ο ελεγκτής χρειάζεται μόλις ελάχιστα δευτερόλεπτα για να διαπιστώσει και αν η δέσμη είναι στη σωστή θέση, και αν η φωτεινότητα είναι επαρκής. 20 λεπτά διαρκεί ο έλεγχος όλου του αυτοκινήτου, κάτι δεν θα θυμάσαι σωστά.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Joshua21 said: Με μπερδεύεις, αφού ένας τοίχος αρκεί για να διαπιστώσεις αν η δέσμη φωτός είναι στη σωστή θέση, τότε πως προκύπτει το "ασφαλώς και δεν είναι άχρηστο"? Όσο για τα manual, και αυτά ορίζουν μέτρηση με μηχάνημα και όχι με τοίχο. Επίσης στο ΚΤΕΟ ο ελεγκτής χρειάζεται μόλις ελάχιστα δευτερόλεπτα για να διαπιστώσει και αν η δέσμη είναι στη σωστή θέση, και αν η φωτεινότητα είναι επαρκής. 20 λεπτά διαρκεί ο έλεγχος όλου του αυτοκινήτου, κάτι δεν θα θυμάσαι σωστά. Έχουν ελάχιστο χρόνο παραμονής του εκάστοτε οχήματος για έλεγχο, κι επειδή το ελέγχουν σε λιγότερο, προφανώς το αφήνουν να κάθεται λίγη ώρα σε κάποιο σημείο της διαδικασίας για να φαίνονται συστημικά ότι ήταν τυπικοί. Όσο για τα φώτα, εγώ τα ρυθμίζω έτσι (με ένα μέτρο στο γκαράζ μου). Σε κανένα ΚΤΕΟ για κανένα όχημα τα τελευταία 10 χρόνια δεν μου είπε κάποιος το παραμικρό. Τώρα αν εσύ όταν αλλάζεις φανάρι ή λάμπα εκτός από τους 3 μάστορες που προανέφερα, το περνάς και από ΚΤΕΟ για να διασφαλίζεις ότι δεν στραβώνεις, μπράβο σου. Δεν απαιτείται όμως Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2018 από GeorgeMan
Postmort3m Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Σόρρυ που διακόπτω αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση αλλά έχω μια χαζή ερώτηση.. Πως μπορώ να βρω το μοντέλο του αυτοκινήτου μου? To μόνο που ξέρω είναι οτι κυκλοφόρησε το 2009, είναι Fiat Grande Punto.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα