Προς το περιεχόμενο

Γενικές ερωτήσεις για το αυτοκίνητο..!


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Θέλω να ρωτήσω, το αμάξι μου σε ευθεία πορεία άμα αφήσω το τιμόνι αρχίζει και χάνει, ξέρω θέλει ευθυγράμμιση. Όταν πάω με 120km/h το τιμόνι αρχίζει και τρέμει αρκετά και γενικός όλη η μούρη τρέμει, και αυτό σημάδια ότι θέλει ευθυγράμμιση είναι ή τίποτα άλλο? Στην ευθυγράμμιση πρέπει να κάνω και ζυγοστάθμιση μαζί ή δεν είναι ανάγκη? Σε τι τιμή κυμαίνονται?

 

2. Τα μπεκ στο μοτέρ ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος καθαρισμού? αν υπάρχει κάποιο βίντεο για να έχω μια ιδέα πως βγαίνουν.

 

Αυτά προς το παρόν, άμα μου δημιουργηθούν και άλλες απορίες θα σας πω. Το θέμα είναι γενικό οπότε όποιος θέλει ρωτάει τα δικά του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1)Αν "τραβάει" δεξιά/αριστερά=ευθυγράμμιση (~30 ευρώ).Αν κοσκινίζει/τρέμει, συνήθως έχουν στραβώσει οι ζάντες και θέλουν ίσιωμα+ζυγοστάθμιση (15~20 ευρώ ανα ζάντα)

 

2)Υπέρηχοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Θέλω να ρωτήσω, το αμάξι μου σε ευθεία πορεία άμα αφήσω το τιμόνι αρχίζει και χάνει, ξέρω θέλει ευθυγράμμιση. Όταν πάω με 120km/h το τιμόνι αρχίζει και τρέμει αρκετά και γενικός όλη η μούρη τρέμει, και αυτό σημάδια ότι θέλει ευθυγράμμιση είναι ή τίποτα άλλο? Στην ευθυγράμμιση πρέπει να κάνω και ζυγοστάθμιση μαζί ή δεν είναι ανάγκη? Σε τι τιμή κυμαίνονται?

 

2. Τα μπεκ στο μοτέρ ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος καθαρισμού? αν υπάρχει κάποιο βίντεο για να έχω μια ιδέα πως βγαίνουν.

 

Αυτά προς το παρόν, άμα μου δημιουργηθούν και άλλες απορίες θα σας πω. Το θέμα είναι γενικό οπότε όποιος θέλει ρωτάει τα δικά του...

1) Ναι θελει ευθυγραμμιση.Για το τρεμουλο ξεκινα με ζυγοσταθμιση για αρχη και εαν δει και κατι εκεινος που στην κανει θα στο πει.Μπορει να ειναι ακομα και απο το λαστιχο.Η ευθυγραμμιση πλεον ειναι γυρω στα 30...Ζυγοσταθμιση θα σε γελασω.

 

2)Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε μαστορα που τα καθαριζει(ρωτα καποιον μηχανικο της περιοχης σου με ποιον συνεργαζεται) και θα στα βγαλει εκεινος.Μονος σου ΣΙΓΟΥΡ δεν θα τα καθαρισεις οπως εκεινος με τα μηχανηματα.Επισης ειναι και μια ευκαιρια να δεις εαν ειναι ακομα κομπλε στην αποδοση τους η "κατουραει" κανενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Αν "τραβάει" δεξιά/αριστερά=ευθυγράμμιση (~30 ευρώ).Αν κοσκινίζει/τρέμει, συνήθως έχουν στραβώσει οι ζάντες και θέλουν ίσιωμα+ζυγοστάθμιση (15~20 ευρώ ανα ζάντα)

 

2)Υπέρηχοι

 

1.Λίγο περίεργο θα μου φαινόταν να έχει στραβώσει ζάντα με 16" (νομίζω), χτύπημα σε πεζοδρόμιο ποτέ δεν έγινε, το μόνο 1-2 λακκούβες που πέσαμε πάνω σε ταξίδι αλλά και εκεί δεν φάνηκε τίποτα με 160 πηγαίναμε και τρέμουλο δεν είχε...

 

 

2. Βάζεις στην βενζίνη από αυτά τα καθαριστικά που πουλάνε σε μπουκαλάκια.

 

Πρέπει να είναι γεμάτο το ντεπόζιτο ή το διαιρώ? 60lt την σήμερον ημέρα είναι 80-90€ :P

 

 

1) Ναι θελει ευθυγραμμιση.Για το τρεμουλο ξεκινα με ζυγοσταθμιση για αρχη και εαν δει και κατι εκεινος που στην κανει θα στο πει.Μπορει να ειναι ακομα και απο το λαστιχο.Η ευθυγραμμιση πλεον ειναι γυρω στα 30...Ζυγοσταθμιση θα σε γελασω.

 

2)Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε μαστορα που τα καθαριζει(ρωτα καποιον μηχανικο της περιοχης σου με ποιον συνεργαζεται) και θα στα βγαλει εκεινος.Μονος σου ΣΙΓΟΥΡ δεν θα τα καθαρισεις οπως εκεινος με τα μηχανηματα.Επισης ειναι και μια ευκαιρια να δεις εαν ειναι ακομα κομπλε στην αποδοση τους η "κατουραει" κανενα

 

2. Η αλήθεια είναι ότι όταν από ρελαντί το πάω 5k rpm και το αφήσω κάτι γουργουρητά τα κάνει. Τώρα και τιμές για τα μπεκ? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Λίγο περίεργο θα μου φαινόταν να έχει στραβώσει ζάντα με 16" (νομίζω), χτύπημα σε πεζοδρόμιο ποτέ δεν έγινε, το μόνο 1-2 λακκούβες που πέσαμε πάνω σε ταξίδι αλλά και εκεί δεν φάνηκε τίποτα με 160 πηγαίναμε και τρέμουλο δεν είχε...

 

 

 

Πρέπει να είναι γεμάτο το ντεπόζιτο ή το διαιρώ? 60lt την σήμερον ημέρα είναι 80-90€ :P

 

 

 

2. Η αλήθεια είναι ότι όταν από ρελαντί το πάω 5k rpm και το αφήσω κάτι γουργουρητά τα κάνει. Τώρα και τιμές για τα μπεκ? :P

Τωρα ακριβως θα σε γελασω,δεν θυμαμαι...Αλλα νομιζω κανα 50...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Λίγο περίεργο θα μου φαινόταν να έχει στραβώσει ζάντα με 16" (νομίζω), χτύπημα σε πεζοδρόμιο ποτέ δεν έγινε, το μόνο 1-2 λακκούβες που πέσαμε πάνω σε ταξίδι αλλά και εκεί δεν φάνηκε τίποτα με 160 πηγαίναμε και τρέμουλο δεν είχε...

 

2. Πρέπει να είναι γεμάτο το ντεπόζιτο ή το διαιρώ? 60lt την σήμερον ημέρα είναι 80-90€ :P

 

3. Τώρα και τιμές για τα μπεκ? :P

 

 

1. στραβωνει για πλακα η ζαντα, ειδικά αν εχεις σκληρο λάστιχο και οδηγείς στην Αθήνα...

 

2. οχι απαραίτητα. εγω ειχα ρίξει ενα καθαριστικό σε 30 € βενζίνη, δεν εχει θέμα γενικά...  αν ειναι ωστόσο να δώσεις 10-15 ευρω πηγαινε καλύτερα κατευθείαν για καθαρισμό...

 

3. απο οτι εχω ακουσει γύρω στα 30-50 ολα μαζί (3 κυλινδρο). Το θέμα ειναι αν εχουν να προτείνουν κάποιο μάστορά (εχω ανοιξει σχετικό θέμα χωρίς να λάβω απάντηση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το τρεμουλο στο κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα (συνηθως 100-120) τοτε θελει ζυγοσταθμιση ή αλλαγμα σινεμπλοκ.

ευθυγραμιση χρειαζεσαι αν το αμαξι τραβαει αριστερα ή δεξια και αν οταν θες να πας ισια εχεις το τιμονι στριμενο εστω και λιγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. στραβωνει για πλακα η ζαντα, ειδικά αν εχεις σκληρο λάστιχο και οδηγείς στην Αθήνα...

 

2. οχι απαραίτητα. εγω ειχα ρίξει ενα καθαριστικό σε 30 € βενζίνη, δεν εχει θέμα γενικά...  αν ειναι ωστόσο να δώσεις 10-15 ευρω πηγαινε καλύτερα κατευθείαν για καθαρισμό...

 

3. απο οτι εχω ακουσει γύρω στα 30-50 ολα μαζί (3 κυλινδρο). Το θέμα ειναι αν εχουν να προτείνουν κάποιο μάστορά (εχω ανοιξει σχετικό θέμα χωρίς να λάβω απάντηση)

 

1. Όχι συνήθως δεν είναι πολύ φουσκωμένα.

 

2. Δλδ και 10€ να βάλω πάλι όλο του μπουκαλάκι θα βάλω?

 

3. I4 νομίζω είναι (Kia Clarus 1800cc '98). Οκ όταν πάω και μάθω τιμές θα σε ενημερώσω... 

 

αν το τρεμουλο στο κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα (συνηθως 100-120) τοτε θελει ζυγοσταθμιση ή αλλαγμα σινεμπλοκ.

ευθυγραμιση χρειαζεσαι αν το αμαξι τραβαει αριστερα ή δεξια και αν οταν θες να πας ισια εχεις το τιμονι στριμενο εστω και λιγο

 

Μόλις πατήσει τα 120 ακριβός το κάνει. Το σινεμπλοκ σε τι τιμή κυμαίνετε?

 

Παιδιά μιλάτε με τιμούλες αν είναι εύκολο :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευθυγραμμιση θελει οπως ειπε και ενα παλικαρι αν πρεπει να κρατας το τιμονι στριμενο για να πηγαινεις ευθεια...

 

μου χε τυχει μετα απο σερβις που μου ειχανε αλλαξει σινεμπλοκ και διαφορα κερατα στο συστημα διευθυνσης και ξεχασανε να κανουν ευθυγραμμιση μετα.

Μου την κανανε τζαμπα αλλα γενικοτερα ειναι 30-35ευρω

 

Αν το αμαξι τραβαει δεξια ή αριστερα το πρωτο πραμα που κοιταω ειναι αν εχει σκασει/ξεφουσκωσει κανα λαστιχο...9.9 φορες στις 10 εχω φαει τετοια ηττα :)

 

Αλλα αν δεν ειναι αυτο , ναι θαναι καμμια ζαντα ή λαστιχο.Mπορει να χει φυγει κανα βαριδι απο τις ζαντες ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευθυγραμμιση θελει οπως ειπε και ενα παλικαρι αν πρεπει να κρατας το τιμονι στριμενο για να πηγαινεις ευθεια...

 

μου χε τυχει μετα απο σερβις που μου ειχανε αλλαξει σινεμπλοκ και διαφορα κερατα στο συστημα διευθυνσης και ξεχασανε να κανουν ευθυγραμμιση μετα.

Μου την κανανε τζαμπα αλλα γενικοτερα ειναι 30-35ευρω

 

Αν το αμαξι τραβαει δεξια ή αριστερα το πρωτο πραμα που κοιταω ειναι αν εχει σκασει/ξεφουσκωσει κανα λαστιχο...9.9 φορες στις 10 εχω φαει τετοια ηττα :)

 

Αλλα αν δεν ειναι αυτο , ναι θαναι καμμια ζαντα ή λαστιχο.Mπορει να χει φυγει κανα βαριδι απο τις ζαντες ....

 

Άμα είχε φύγει βαρίδι δεν θα τρανταζόταν από τα πρώτα χιλιόμετρα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω ιδεα ... παντως δεν σε χαλαει να το πας σε ενα βουλκανιζατερ..να του περιγραψεις τι γινεται και θα σου πει.

 

πλεον στα βουλκανιζατερ τα κανουν ολα...εννοω ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση...

θα τσεκαρει και λαστιχα αν ειναι φθαρμενα/σκισμενα καθως και τις ζαντες....

 

Να προσθεσω οτι ενα φεγγαρι ακουγονταν διαφοροι θορυβοι απο το μπροστινο συστημα διευθυνσης κυριως οταν εστριβα..και απο τα 120 και πανω ψιλο/χοντρο ετρεμε...

 

αλλαχτηκανε σινεμπλοκ και πολλα αλλα..δεν ηταν απλα υποθεση μιας ευθυγραμμισης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα είχε φύγει βαρίδι δεν θα τρανταζόταν από τα πρώτα χιλιόμετρα? 

Αυτο το βαριδι που λες ειναι η ζυγοσταθμιση και ναι αν σου τρεμει το τιμονι κοιταξε πρωτα αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα είχε φύγει βαρίδι δεν θα τρανταζόταν από τα πρώτα χιλιόμετρα?

Αν έχει φύγει βαρίδι από τη ζάντα, τότε χαλάει η ζυγοστάθμιση του τροχού. Αν ένας τροχός δεν είναι ζυγοσταθμισμένος, τότε σε συγκεκριμένη ταχύτητα προκαλεί από ένα πολύ μικρό τρέμουλο στο τιμόνι έως και "βίαιο" συντονισμό σε όλο το αυτοκίνητο(ανάλογα πόσο ανισόρροπος είναι ο τροχός).

 

Δες ένα σχετικό αρθράκι:

http://www.toyotaggelos.gr/CBEAD55C.el.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...