Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Αφού είναι free upgrade από Win7 και πάνω δεν μας πειράζει καθόλου.
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Rumor: DirectX 12 May Offer SFR & Multi-GPU Support Between NVIDIA & AMD GPUs
parlapipas25 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Rumor: DirectX 12 May Offer SFR & Multi-GPU Support Between NVIDIA & AMD GPUsΤι ωρα;
Ailuros Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Τι ωρα; Καλή ερώτηση αλλά μάλλον για τον Κύριο Παπαδόπουλο που έγραψε το άρθρο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 John2gr
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2015 Βασικά report του Tomshardware είναι..
Occultist Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Multi-gpu με μίξη AMD και NVIDIA, δεν παίζει ούτε σε 100 χρόνια - όσο οι κάρτες χρειάζονται drivers
Ailuros Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2015 Multi-gpu με μίξη AMD και NVIDIA, δεν παίζει ούτε σε 100 χρόνια - όσο οι κάρτες χρειάζονται drivers Η πράσινη θα μαγειρεύει και η κόκκινη θα βγάζει τα σκουπίδια 1
Ailuros Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 http://www.anandtech.com/show/8998/directx-12-star-swarm-intel-igpu-performance-preview Δύσκολα κάποιος να ενδιαφερθεί για διαφορές επιδόσεων σε ενσωματωμένες λύσεις, ωστόσο αποτελεί και αυτό πιθανό τεχνολογικό ενδιαφέρον.
godlike Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Cross-vendor multi-gpu είναι τεχνικά δυνατό. Κάθε λειτουργία (πχ δημιουργία ενός buffer ή ενός texture) γίνεται και στις 2 GPUs, από εκεί και πέρα η GPU A θα "ζωγραφίζει" τα 2*Ν καρέ και η GPU 2 τα 2*N+1 καρέ. Το GL-next θα το υποστηρίζει πάντως.
Ailuros Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Cross-vendor multi-gpu είναι τεχνικά δυνατό. Κάθε λειτουργία (πχ δημιουργία ενός buffer ή ενός texture) γίνεται και στις 2 GPUs, από εκεί και πέρα η GPU A θα "ζωγραφίζει" τα 2*Ν καρέ και η GPU 2 τα 2*N+1 καρέ. Το GL-next θα το υποστηρίζει πάντως. ΄Αλλο να το υποστηρίζει ένα ΑΡΙ και άλλο η ωμή πραγματικότητα σε πραγματικό χρόνο. Δεν φαντάζομαι να νομίζει κανείς ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά ώστε να τα χώνεις στον αυτόματο πιλότο και τόσο το hw όσο και οι οδηγοί αυτών θα κάνουν ακριβώς αυτό που πρέπει χωρίς τόνους προσαρμογές. To μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε σχέση με αυτό εδώ: ...θα έχει Mantle <--- / ----> glNext.
godlike Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 ΄Αλλο να το υποστηρίζει ένα ΑΡΙ και άλλο η ωμή πραγματικότητα σε πραγματικό χρόνο. Δεν φαντάζομαι να νομίζει κανείς ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά ώστε να τα χώνεις στον αυτόματο πιλότο και τόσο το hw όσο και οι οδηγοί αυτών θα κάνουν ακριβώς αυτό που πρέπει χωρίς τόνους προσαρμογές. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο. Ναι, δεν υπάρχει κάποιος αυτόματος πιλότος. Η εφαρμογή θα πρέπει να καταλάβει ότι υπάρχουν 2 GPUs και θα πρέπει να τις αξιοποιήσει ανάλογα. Οι αυτόματες βλακείες δεν υπάρχουν πια.
Ailuros Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2015 Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο. Ναι, δεν υπάρχει κάποιος αυτόματος πιλότος. Η εφαρμογή θα πρέπει να καταλάβει ότι υπάρχουν 2 GPUs και θα πρέπει να τις αξιοποιήσει ανάλογα. Οι αυτόματες βλακείες δεν υπάρχουν πια. Eσύ μπορεί να καταλαβαίνεις ορισμένα αυτονόητα, ο μέσος αναγνώστης όμως όχι απαραίτητα. Είπα "δεν φαντάζομαι να νομίζει κανείς..." που σαφέστατα απευθύνεται στο ευρύτερο "κοινό".
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2015 (επεξεργασμένο) http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=5024253&postcount=1 Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2015 από Psycho_Warhead
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα