Bigi444444 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2015 Να αναμένουμε γενικότερα τόσο μεγάλη αύξηση των επιδόσεων (ανεξαρτήτως εταιρείας και μοντέλου) δηλαδή;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.Δεν είχα ποτέ σε ιδιαίτερη εκτίμηση ούτε το d3d10 ούτε το 11 ούτε είμαι ο πλέον γνώστης επί του θέματος, αλλά μου φαίνεται χαώδης η διαφορά για να μπορεί να δικαιολογηθεί σε επίπεδο (πρώιμου κιόλας) software αποκλειστικά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2015 Μιλάμε για CPU-Limited scenario μέχρι αηδίας έτσι(Star Swarm), κοινώς μην περιμένεις σε καμία περίπτωση τέτοιες αυξήσεις στα παιχνίδια με τα οποία τις περισσότερες φορές είμαστε GPU-Limited έτσι και αλλιώς. 1
Ailuros Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2015 Να αναμένουμε γενικότερα τόσο μεγάλη αύξηση των επιδόσεων (ανεξαρτήτως εταιρείας και μοντέλου) δηλαδή;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.Δεν είχα ποτέ σε ιδιαίτερη εκτίμηση ούτε το d3d10 ούτε το 11 ούτε είμαι ο πλέον γνώστης επί του θέματος, αλλά μου φαίνεται χαώδης η διαφορά για να μπορεί να δικαιολογηθεί σε επίπεδο (πρώιμου κιόλας) software αποκλειστικά. Σε συνέχεια της απάντησης του Psycho παραπάνω, στόχος της AMD και κατά επέκταση του DX12 αργότερα ήταν να φέρουν low level API και στο desktop για να μπορούν οι δημιουργοί να εκμεταλλευτούν καλύτερα τους πόρους (CPU, GPU) των συστημάτων. Στο ίδιο επίπεδο κινείται και το glNext που θα αντικαταστήσει στο μέλλον οτιδήποτε OpenGL. Είναι ένα κύμα αλλαγών που ξεκίνησε από πολλές πλευρές σχεδόν ταυτόχρονα. Η AMD δεν ήταν μόνη με το Mantle σαν low level API. Σχεδόν ταυτόχρονα εμφανίστηκε και το Metal για iOS απλά η Apple δεν κάνει εκτενείς διαφημιστικές καμπάνιες για κάθε της κλανιά. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 DX12 versus DX11 – Over 100fps Difference on Unreleased GPU in New Test, “Way beyond Console Stuff”
Dennisbest Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Σε αυτά τα tests καλά μας τα δείχνουνε , αλλά το θέμα είναι τι θα γίνεται σε πραγματικά παιχνίδια. Και το mantle υποτίθεται έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις , αλλά στο battlefield πχ. δεν είδα και την τόσο μεγάλη διαφορά με τον q6600 που είχα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Εξαρτάται τι κάρτα έχεις και κατά πόσο την ''κόβει'' ο CPU που έχεις. Συνήθως οι μεγάλες διαφορές φαίνονται στις 290/290X.
TheELF Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2015 (επεξεργασμένο) Σε αυτά τα tests καλά μας τα δείχνουνε , αλλά το θέμα είναι τι θα γίνεται σε πραγματικά παιχνίδια. Και το mantle υποτίθεται έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις , αλλά στο battlefield πχ. δεν είδα και την τόσο μεγάλη διαφορά με τον q6600 που είχα. Σε πραγματικές περιπτώσεις αυτό που θα κερδίσεις είναι ότι θα εξαφανιστεί το νήμα του DRIVER και αυτή η ισχύ θα μοιραστεί στους υπόλοιπους πυρήνες. Π.χ. εδώ το 12% atidxx64.dll με mantle εξαφανίζεται και θεωρητικά μπορείς να το κερδίσεις αυτό σε FPS,το νήμα αυτό δεν είναι πάντα το ίδιο μεγάλο,αν είσαι σε διάδρομο π.χ. είναι πολύ ποιο μικρό (για αυτό έχεις και καλύτερα FPS εκεί) ενώ σε ανοιχτό χώρο όπου πρέπει να δείξει πολλά πράγματα μπορεί να είναι ποιο μεγάλο. Με περισσότερους πυρήνες χάνεις αυτό το κέρδος γιατί έτσι κι αλλιώς το νήμα του driver θα τρέχει μόνο του σε κάποιο πυρήνα και έτσι εξ αρχής δεν επηρεάζει την ταχύτητα του παιχνιδιού. Για αυτό και μην περιμένετε πολλά για τα mmo. Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2015 από TheELF 1
IronBacteria Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 ειμαι λιγο ακυρος το ξερω αλλα απο ποια μοντελα καρτων γραφικων θα υποστηριζετε?
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 ολη την σειρα 9XX της nvidia υποθετω(???) 1
TheELF Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Η επιτάχυνση λογικά θα δουλεύει σε όλες της κάρτες όλων των εταιριών (nvidia/amd/intel) ,μέσα σε λογικά πλαίσια βέβαια δηλαδή στης σχετικά νέες,τώρα για τα διάφορα εφέ θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2015 Τo DX12 θα δουλεύει σε Fermi/Kepler/Maxwell και σε GCN(Γενικά σε οποιαδήποτε κάρτα που υποστηρίζει DX11), αλλά θα υπάρξουν κάποια features που θα τα υποστηρίζει μόνο το Maxwell(GTX900 και ότι βγει από 'δω και πέρα) και το GCN 1.2(R9 285 μόνο για την ώρα). 2
Ailuros Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Για να τους το κάνεις πιο εύκολο πες τους ότι οι επιπλέον δυνατότητες που θα έχει το DX12 θα αργήσουν να εμφανιστούν σε πραγματικές εφαρμογές (αν και οι ερωτήσεις αυτές θα πέσουν βροχή με την κυκλοφορία του DX12).
IronBacteria Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Για να τους το κάνεις πιο εύκολο πες τους ότι οι επιπλέον δυνατότητες που θα έχει το DX12 θα αργήσουν να εμφανιστούν σε πραγματικές εφαρμογές (αν και οι ερωτήσεις αυτές θα πέσουν βροχή με την κυκλοφορία του DX12). αχχαχαχαχ χαζοι δν ειμαστε βρε συ!ποια features δν θα υποστηριζονται?εννοω θα ειναι σημαντικα?
Ailuros Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2015 αχχαχαχαχ χαζοι δν ειμαστε βρε συ!ποια features δν θα υποστηριζονται?εννοω θα ειναι σημαντικα? Κάποια τα έχει ανακοινώσει ήδη η NV που περιέχονται στα GM2xx Maxwell. Αν και κατά πόσο θα είναι περισσότερα στο DX12 θα το δείξει η κυκλοφορία του ΑΡΙ. Σημαντικά όχι απαραίτητα. Αυτό που έχουμε να κρατήσουμε είναι ότι low level APIs όπως DX12, glNext, Mantle, Metal θα μπορούν να εκμεταλλευτούν πολύ καλύτερα τους υπάρχοντες πόρους συστημάτων με πρόσφατες λύσεις γραφικών. Στην αγορά desktop οτιδήποτε DX11 και πάνω. Το αρνητικό; ΄Οποιος θέλει DX12 αναγκαστικά windows10 αλλιώς νιέντε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα