Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να αναμένουμε γενικότερα τόσο μεγάλη αύξηση των επιδόσεων (ανεξαρτήτως εταιρείας και μοντέλου) δηλαδή;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.Δεν είχα ποτέ σε ιδιαίτερη εκτίμηση ούτε το d3d10 ούτε το 11 ούτε είμαι ο πλέον γνώστης επί του θέματος, αλλά μου φαίνεται χαώδης η διαφορά για να μπορεί να δικαιολογηθεί σε επίπεδο (πρώιμου κιόλας) software αποκλειστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μιλάμε για CPU-Limited scenario μέχρι αηδίας έτσι(Star Swarm), κοινώς μην περιμένεις σε καμία περίπτωση τέτοιες αυξήσεις στα παιχνίδια με τα οποία τις περισσότερες φορές είμαστε GPU-Limited έτσι και αλλιώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναμένουμε γενικότερα τόσο μεγάλη αύξηση των επιδόσεων (ανεξαρτήτως εταιρείας και μοντέλου) δηλαδή;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.Δεν είχα ποτέ σε ιδιαίτερη εκτίμηση ούτε το d3d10 ούτε το 11 ούτε είμαι ο πλέον γνώστης επί του θέματος, αλλά μου φαίνεται χαώδης η διαφορά για να μπορεί να δικαιολογηθεί σε επίπεδο (πρώιμου κιόλας) software αποκλειστικά.

 

Σε συνέχεια της απάντησης του Psycho παραπάνω, στόχος της AMD και κατά επέκταση του DX12 αργότερα ήταν να φέρουν low level API και στο desktop για να μπορούν οι δημιουργοί να εκμεταλλευτούν καλύτερα τους πόρους (CPU, GPU) των συστημάτων. Στο ίδιο επίπεδο κινείται και το glNext που θα αντικαταστήσει στο μέλλον οτιδήποτε OpenGL.

 

Είναι ένα κύμα αλλαγών που ξεκίνησε από πολλές πλευρές σχεδόν ταυτόχρονα. Η AMD δεν ήταν μόνη με το Mantle σαν low level API. Σχεδόν ταυτόχρονα εμφανίστηκε και το Metal για iOS απλά η Apple δεν κάνει εκτενείς διαφημιστικές καμπάνιες για κάθε της κλανιά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σε αυτά τα tests καλά μας τα δείχνουνε , αλλά το θέμα είναι τι θα γίνεται σε πραγματικά παιχνίδια. Και το mantle υποτίθεται έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις , αλλά στο battlefield πχ. δεν είδα και την τόσο μεγάλη διαφορά με τον q6600 που είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τι κάρτα έχεις και κατά πόσο την ''κόβει'' ο CPU που έχεις. Συνήθως οι μεγάλες διαφορές φαίνονται στις 290/290X.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτά τα tests καλά μας τα δείχνουνε , αλλά το θέμα είναι τι θα γίνεται σε πραγματικά παιχνίδια. Και το mantle υποτίθεται έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις , αλλά στο battlefield πχ. δεν είδα και την τόσο μεγάλη διαφορά με τον q6600 που είχα.

Σε πραγματικές περιπτώσεις αυτό που θα κερδίσεις είναι ότι θα εξαφανιστεί το νήμα του DRIVER και αυτή η ισχύ θα μοιραστεί στους υπόλοιπους πυρήνες.

Π.χ. εδώ το 12% atidxx64.dll με mantle εξαφανίζεται και θεωρητικά μπορείς να το κερδίσεις αυτό σε FPS,το νήμα αυτό δεν είναι πάντα το ίδιο μεγάλο,αν είσαι σε διάδρομο π.χ. είναι πολύ ποιο μικρό (για αυτό έχεις και καλύτερα FPS εκεί) ενώ σε ανοιχτό χώρο όπου πρέπει να δείξει πολλά πράγματα μπορεί να είναι ποιο μεγάλο.

3dkHKPy.jpg

Με περισσότερους πυρήνες χάνεις αυτό το κέρδος γιατί έτσι κι αλλιώς το νήμα του driver θα τρέχει μόνο του σε κάποιο πυρήνα και έτσι εξ αρχής δεν επηρεάζει την ταχύτητα του παιχνιδιού. 

Για αυτό και μην περιμένετε πολλά για τα mmo.

Επεξ/σία από TheELF
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιτάχυνση λογικά θα δουλεύει σε όλες της κάρτες όλων των εταιριών (nvidia/amd/intel) ,μέσα σε λογικά πλαίσια βέβαια δηλαδή στης σχετικά νέες,τώρα για τα διάφορα εφέ θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τo DX12 θα δουλεύει σε Fermi/Kepler/Maxwell και σε GCN(Γενικά σε οποιαδήποτε κάρτα που υποστηρίζει DX11), αλλά θα υπάρξουν κάποια features που θα τα υποστηρίζει μόνο το Maxwell(GTX900 και ότι βγει από 'δω και πέρα) και το GCN 1.2(R9 285 μόνο για την ώρα).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τους το κάνεις πιο εύκολο πες τους ότι οι επιπλέον δυνατότητες που θα έχει το DX12 θα αργήσουν να εμφανιστούν σε πραγματικές εφαρμογές (αν και οι ερωτήσεις αυτές θα πέσουν βροχή με την κυκλοφορία του DX12).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τους το κάνεις πιο εύκολο πες τους ότι οι επιπλέον δυνατότητες που θα έχει το DX12 θα αργήσουν να εμφανιστούν σε πραγματικές εφαρμογές (αν και οι ερωτήσεις αυτές θα πέσουν βροχή με την κυκλοφορία του DX12).

αχχαχαχαχ χαζοι δν ειμαστε βρε συ!ποια features δν θα υποστηριζονται?εννοω θα ειναι σημαντικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αχχαχαχαχ χαζοι δν ειμαστε βρε συ!ποια features δν θα υποστηριζονται?εννοω θα ειναι σημαντικα?

 

Κάποια τα έχει ανακοινώσει ήδη η NV που περιέχονται στα GM2xx Maxwell. Αν και κατά πόσο θα είναι περισσότερα στο DX12 θα το δείξει η κυκλοφορία του ΑΡΙ. Σημαντικά όχι απαραίτητα. Αυτό που έχουμε να κρατήσουμε είναι ότι low level APIs όπως DX12, glNext, Mantle, Metal θα μπορούν να εκμεταλλευτούν πολύ καλύτερα τους υπάρχοντες πόρους συστημάτων με πρόσφατες λύσεις γραφικών. Στην αγορά desktop οτιδήποτε DX11 και πάνω.

 

Το αρνητικό; ΄Οποιος θέλει DX12 αναγκαστικά windows10 αλλιώς νιέντε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...