Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά κατάλαβα, τώρα βουίζουν τα φόρουμ με τα profiles, μετά θα βουίζουν τα φόρουμ γιατί το παιχνίδι δεν χρησιμοποιεί σωστά την VRAM και των δύο/τρίων GPU και έχει θέματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γενικά, υποθέτω ότι θα πάρει κάνα τριάρι χρόνια για να δούμε σοβαρές υλοποιήσεις σε γνωστά game engines, να μη πω ότι σήμερα πλησιάζουμε εύκολα και την τετραετία επαναχρησιμοποίησης των ίδιων μηχανών μέχρι την ανάπτυξη της επόμενης έκδωσης, οπότε μπορεί και 4 χρόνια για σοβαρές υλοποιήσεις.

Παρόλα αυτά σιγά σιγά βλέπουμε υλοποιήσεις εκεί έξω. Και το τελευταίο civ be κάτι έκανε.

 

Σε games πάντως σαν αυτά που βλέπουμε συνήθως first person, και οι δύο πύρινες gpu θα χρειάζονται τα ‘popular’/συνήθη textures λ.χ. του πατώματος. Οπότε πάλι θα τα θέλουμε να βρίσκονται στην vram και των δύο πύρινων, δηλαδή δίπλα τους με μικρό latency πέραν του bandwidth. Σε σχέση να τα πηγαινοφέρνουμε μέσω PCIe. Άρα μια μηχανή παιγνίων game engine, θα πρέπει να κάνει καλό balancing την τραμπάλα.

Περεταίρω, θα πρέπει να προσέξουμε και την κίνηση που δημιουργείται αναγκαστικά στο PCIe για αλγόριθμους ‘post processing’ όπως το ΑΑ σε SFR.

Γενικά οι υλοποιήσεις του παρελθόντος, παίρνουν πολύ σκέψη και πολύ βελτιστοποίηση, σήμερα βλέπουμε βρεφικά βήματα σε αυτό τον τομέα επιτέλους. Άλλο να κάνεις SFR εντός ενός πυρήνα μιας έτσι είναι η αρχιτεκτονική σου εσωτερικά, και άλλο όταν θα πρεπέι να πάρουμε υπόψη και την κίνηση μέσω PCIe. Άλλωστε σε κάτι sideports και ιστορίες δεν είδαμε να υλοποιούνται ποτέ για vram transfers. Synchronization, ή άντε και κάνα ready rendered frame να περνά από SLI bridge στις μέρες μας από όσο καταλαβένω, δεν έχουμε κάποιο άλλο γρήγορο και πλατύ μονοπάτι μεταξύ των πύρινων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά τα πάει το DX12 και σε επιδόσεις και σε κατανάλωση ρεύματος.

Το mantle όμως δείχνει να πηγαίνει λίγο καλύτερα σε επιδόσεις, εξαιρετικά όμως τα πηγαίνει το dx12 και είναι μόνο η αρχή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα θα ηταν να ειχαμε και σχετικο γραφικα με 970 και 960 στο dx 12,Γιατι κατι μου λεει πως για να λειτουργησει στο full πρεπει και η καρτα να ειναι dx 12

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι κάρτες από Fermi και μετά θα υποστηρίζουν DX12 κανονικά.Απλά θα υπάρξουν κάποια αποκλειστικά features που θα 'ναι μόνο για GCN 1.2/GTX 900 και ότι βγει από 'δω και πέρα φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το mantle όμως δείχνει να πηγαίνει λίγο καλύτερα σε επιδόσεις, εξαιρετικά όμως τα πηγαίνει το dx12 και είναι μόνο η αρχή!

 

Ε τότε προφανώς κάτι μου διαφεύγει. Στο παραπάνω γραφικό η 980 σε DX12 είναι κατά 46% γρηγορότερη από μια 290Χ με Mantle. Σαφώς και μιλάμε εδώ για ένα worst case scenario όσων αφορά το star swarm αλλά με τέτοια ποσοστά διαφορά η 980 δεν έχει να φοβηθεί τίποτα ούτε από την επόμενη γενιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τότε προφανώς κάτι μου διαφεύγει. Στο παραπάνω γραφικό η 980 σε DX12 είναι κατά 46% γρηγορότερη από μια 290Χ με Mantle. Σαφώς και μιλάμε εδώ για ένα worst case scenario όσων αφορά το star swarm αλλά με τέτοια ποσοστά διαφορά η 980 δεν έχει να φοβηθεί τίποτα ούτε από την επόμενη γενιά.

 

Μηπως το αλλο που στο Directx11 η 750ti ειναι 3 φορες πιο γρηγορη απο την 290Χ και στο DirectX12 η 750ti ειναι ισοδυναμη με την 285.Δεν ξερω,κατι δεν μου αρεσει στο συγκεκριμενο γραφημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τότε προφανώς κάτι μου διαφεύγει. Στο παραπάνω γραφικό η 980 σε DX12 είναι κατά 46% γρηγορότερη από μια 290Χ με Mantle. Σαφώς και μιλάμε εδώ για ένα worst case scenario όσων αφορά το star swarm αλλά με τέτοια ποσοστά διαφορά η 980 δεν έχει να φοβηθεί τίποτα ούτε από την επόμενη γενιά.

Εννοεί ότι η 290Χ με Mantle είναι ελαφρώς πιο γρήγορη από ότι με DX12.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοεί ότι η 290Χ με Mantle είναι ελαφρώς πιο γρήγορη από ότι με DX12.

 

Με κόστος μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος. Σιγά το επίτευγμα. Για την ώρα και για το συγκεκριμένο test δεν βλέπω να έχει κανένα σοβαρό προτέρημα ο Μανδύας,. για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (ένα παράδειγμα όπως το star swarm δεν κάνει τον κανόνα) διατηρώ επιφυλάξεις μέχρι αποδείξεως τουναντίον.

Μηπως το αλλο που στο Directx11 η 750ti ειναι 3 φορες πιο γρηγορη απο την 290Χ και στο DirectX12 η 750ti ειναι ισοδυναμη με την 285.Δεν ξερω,κατι δεν μου αρεσει στο συγκεκριμενο γραφημα.

 

Συγχαρητήρια μόλις ανακάλυψες ΕΝΑΝ από τους λόγους γιατί ο ΜΑΝΔΥΑΣ και κατ΄επέκταση το DX12 ήταν μεγαλύτερη αναγκαιότητα για την ΑΜD. Σε DX12 η 290X τερματίζει στα 42.9 fps ενώ η 750Ti στα 26.8 fps και οι ισορροπίες αποκαταστάθηκαν. Η τελευταία βελτίωσε τις επιδόσεις τις κατά 25% ενώ η 290 κατά 516% από το DX11.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...