Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρων έχουν αυτές οι συζητήσεις αλλά ακούγονται μερικές ανακρίβειες.

 

Το OpenGL είναι μια χαρούλα και αρκετά low level σε σχέση με DX (no state objects, always mapped buffers etc). 3 πραγματάκια θέλει για να δώσει περισσότερο έλεγχο στον προγραμματιστή. Το ότι αργεί να πάρει νέα χαρακτηριστικά είναι κάτι που ίσως ίσχυε στο παρελθόν, αυτό που αργεί είναι η υποστήριξη από κάποιους vendors.

 

Επίσης το Mantle που όλοι έχουν τρελαθεί δεν είναι και τίποτα το συνταρακτικό. Ότι έχει είναι πάνω κάτω μέρος του OpenGL 4.4. Αν χρησιμοποιήσεις σωστά το OpenGL 4.4 (shader storage buffer, indirect drawing etc) τότε έχεις εφάμιλλη απόδοση.

Επεξ/σία από godlike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενδιαφέρων έχουν αυτές οι συζητήσεις αλλά ακούγονται μερικές ανακρίβειες.

 

Το OpenGL είναι μια χαρούλα και αρκετά low level σε σχέση με DX (no state objects, always mapped buffers etc). 3 πραγματάκια θέλει για να δώσει περισσότερο έλεγχο στον προγραμματιστή. Το ότι αργεί να πάρει νέα χαρακτηριστικά είναι κάτι που ίσως ίσχυε στο παρελθόν, αυτό που αργεί είναι η υποστήριξη από κάποιους vendors.

 

Το τονίσαμε ήδη στην πρώτη σελίδα ότι δεν υπάρχουν πλέον καθυστερήσεις όσων αφορά τα feature updates για OGL ωστόσο το τραίνο ταξίδεψε στο ενδιάμεσο και πόσοι ISVs χρησιμοποιούν πλέον OGL για PC παιχνίδια; Δεν θυμάμαι να υπάρχει πλέον δημοφιλείς παιχνίδι που να είναι γραμμένο σε OGL. Για να είμαι ακριβείς δεν μου έρχεται καν κανένα πρόσφατο OGL παιχνίδι στο μυαλό.

 

 

Επίσης το Mantle που όλοι έχουν τρελαθεί δεν είναι και τίποτα το συνταρακτικό. Ότι έχει είναι πάνω κάτω μέρος του OpenGL 4.4. Αν χρησιμοποιήσεις σωστά το OpenGL 4.4 (shader storage buffer, indirect drawing etc) τότε έχεις εφάμιλλη απόδοση.

 

Kανένας δεν είπε ότι είναι κάτι συνταρακτικό. Στην συγκεκριμένη ενότητα υπερτονίσαμε ότι ήταν ένα είδος έμμεσος εξαναγκασμός η Microsoft να πάει σε ένα "πιο lower level API".

 

Τις ανακρίβειες που τις είδες ακριβώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τονίσαμε ήδη στην πρώτη σελίδα ότι δεν υπάρχουν πλέον καθυστερήσεις όσων αφορά τα feature updates για OGL ωστόσο το τραίνο ταξίδεψε στο ενδιάμεσο και πόσοι ISVs χρησιμοποιούν πλέον OGL για PC παιχνίδια; Δεν θυμάμαι να υπάρχει πλέον δημοφιλείς παιχνίδι που να είναι γραμμένο σε OGL. Για να είμαι ακριβείς δεν μου έρχεται καν κανένα πρόσφατο OGL παιχνίδι στο μυαλό.

 

 

 

Kανένας δεν είπε ότι είναι κάτι συνταρακτικό. Στην συγκεκριμένη ενότητα υπερτονίσαμε ότι ήταν ένα είδος έμμεσος εξαναγκασμός η Microsoft να πάει σε ένα "πιο lower level API".

 

Τις ανακρίβειες που τις είδες ακριβώς;

 

Διορθώθηκε, λίγο τον τόνο σου να διορθώσεις και εσύ με την σειρά σου σαν moderator.

 

BTW Το Mantle δεν φτιάχτηκε για να εξαναγκαστεί κανείς. Κληρονομήθηκε από την δουλειά που έχει κάνει ήδη η AMD για τις κονσόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διορθώθηκε, λίγο τον τόνο σου να διορθώσεις και εσύ με την σειρά σου σαν moderator.

Μια απλή ερώτηση έκανα, η οποία αν ήταν αβάσιμη δεν θα το διόρθωνες. Δεν ξέρω τι εξέλαβες, αλλά δεν υπήρχε ίχνος "επιθετικότητας" ή οτιδήποτε σχετικού στην προηγούμενή μου συμμετοχή.

 

BTW Το Mantle δεν φτιάχτηκε για να εξαναγκαστεί κανείς. Κληρονομήθηκε από την δουλειά που έχει κάνει ήδη η AMD για τις κονσόλες.

Έμμεσος εξαναγκασμός είναι από τις καταστάσεις γενικά. Λες να μην περίμενε αντίδραση στο Mantle η AMD από την Microsoft;  Δεν γινόταν να μην αντιδράσει η Microsoft.

Όσων αφορά την κληρονομία η ιδέα του Mantle μπορεί να προήρθε σαν ιδέα αφού έχουν & στις 3 κονσόλες AMD GPUs, αλλά δεν δημιουργήθηκε να χρησιμοποιηθεί σε αυτές εκτός αν ήταν η AMD τόσο αφελής να το πιστέψει.

 

Το πρόβλημα του ΑΡΙ overhead το έχουμε στο PC & το OGL ήδη επικαλείται (εύλογα) zero overhead.

 

Από εκεί λοιπόν που δεν φαινόταν να έχει ιδιαίτερη όρεξη η M$ για νέο ΑΡΙ να βγάζει κάτι τόσο εσπευσμένα και μόνο τόσο λίγες πρόσθετες δυνατότητες έμενα μου κάνει "ανάγκα και Θεοί πείθονται".

 

Φυσικά υπάρχουν για όλες τις πλευρές και πάντα διαπλεκόμενα συμφέροντα, αλλά εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει κυρίως να μάθω τι ακριβώς θα εμπεριέχει το DX12 και τι διαφορές και που θα μπορέσει να κάνει στο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να ρωτησω χαζομαρα τωρα, αλλα υπαρχει περιπτωση μια καρτα γραφικων που υποστηρίζει direct 11, να μπορει με καποιο new driver ή αλλο τροπο να υποστηριξει και το νεο dx12? Πχ εγω με μια Gigabyte 770GTX 2gb OC υπαρχει περιπτωση να γινει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ότι φαίνεται το νέο D3D θα είναι ότι και το Mantle (και ότι και το GL 4.4 + extensions), δλδ bindless + indirect drawing. Οποιαδήποτε nVidia 6xx και πάνω τα υποστηρίζει αυτά (γιατί υποστηρίζουν τα αντίστοιχα GL extensions). Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να προσθέσουν κανένα αστείο feature το οποίο θα ακυρώσει τις παλιές GPUs με τον σκοπό να πουλήσουν καινούριες (το κάνουν συχνά αυτό). Τεχνολογικά δεν φαίνεται απίθανο πάντως. Επίσης θα ακουγόταν αστείο να βγει το νέο d3D, η AMD να έχει HW που να το υποστηρίζει σήμερα και η nVidia να μην έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ότι φαίνεται το νέο D3D θα είναι ότι και το Mantle (και ότι και το GL 4.4 + extensions), δλδ bindless + indirect drawing. Οποιαδήποτε nVidia 6xx και πάνω τα υποστηρίζει αυτά (γιατί υποστηρίζουν τα αντίστοιχα GL extensions). Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να προσθέσουν κανένα αστείο feature το οποίο θα ακυρώσει τις παλιές GPUs με τον σκοπό να πουλήσουν καινούριες (το κάνουν συχνά αυτό). Τεχνολογικά δεν φαίνεται απίθανο πάντως.

 

Aν είναι να είναι κάτι χρήσιμο και που να βελτιστοποιεί γιατί όχι; Πόσοι για παράδειγμα χρησιμοποίησε multi-threaded command buffers του Dx11; Με άλλα λόγια αν είναι μόνο καμιά ηλίθια νομενκλατούρα/αστείο feature για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη του 12 να την χαίρονται.

 

 

 

Επίσης θα ακουγόταν αστείο να βγει το νέο d3D, η AMD να έχει HW που να το υποστηρίζει σήμερα και η nVidia να μην έχει.

 

Αυτό ξαναπέστο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα βγει το direct x 12 πριν βγαλουν καρτες και η nvdidia και η amd που να το υποστηριζουν. Τα τελευταια χρονια βλεπουμε πως καθε νεο direct x βγαινει σχεδον ταυτοχρονα με νεες καρτες γραφικων. Για παραδιγμα οταν βγηκε το dx10 το 2008 επρεπε να παρεις καρτα geforce 800 για να το τρεχεις οταν το 2011 εβγαλαν το 11 επρεπε να εχεις καρτα gtx 500 . Ε αν βγει το 2014 τοτε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα το κανουν αποκλειστικο για maxwell ετσι ωστε να πουλησουν οσο το δυνατον περισσοτερες καρτες. Δεν τους συμφερει να το κανουν να τρεχει σε gtx 7 και gtx 6. Το θεμα ειναι το κατα ποσο αυξηση των επιδοσεων και της ποιοτητας των γραφικων θα δουμε στο dx12 σε συγκριση με το dx11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα βγει το direct x 12 πριν βγαλουν καρτες και η nvdidia και η amd που να το υποστηριζουν. Τα τελευταια χρονια βλεπουμε πως καθε νεο direct x βγαινει σχεδον ταυτοχρονα με νεες καρτες γραφικων. Για παραδιγμα οταν βγηκε το dx10 το 2008 επρεπε να παρεις καρτα geforce 800 για να το τρεχεις οταν το 2011 εβγαλαν το 11 επρεπε να εχεις καρτα gtx 500 . Ε αν βγει το 2014 τοτε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα το κανουν αποκλειστικο για maxwell ετσι ωστε να πουλησουν οσο το δυνατον περισσοτερες καρτες. Δεν τους συμφερει να το κανουν να τρεχει σε gtx 7 και gtx 6. Το θεμα ειναι το κατα ποσο αυξηση των επιδοσεων και της ποιοτητας των γραφικων θα δουμε στο dx12 σε συγκριση με το dx11.

 

Σήμερα θα ανακοινωθεί το νέο ΑΡΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DX12 θα υποστηρίζεται από τις ήδη υπάρχουσες κάρτες γραφικών. Στην ουσία - όπως έλεγε κι η φήμη που βγήκε στην φόρα πρόσφατα - είναι το Mantle API της Microsoft

 

DirectX 12 Officially Unveiled, Will Work On All Microsoft Platforms, First Details Inside
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεει για all platforms εννοει και τα windows 7? Δεν βαζω με τιποτα τα 8. Ολα καλα λοιπον . Αλλαζω καρτα φετος μολις βγουν οι maxwell και ειμαι ετοιμος για dx 12!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...