Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρεμπιπτόντως όντος είναι μπάχαλο οι binary drivers και είναι παρά πόλοι ανάλογα με το ποιο soc θες να κάνεις target

Ενώ και γενικότερα υπάρχουν διάφορα προβλήματα για να καταφέρεις να κανείς map τα υποσυστήματα και να μπουτάρεις ένα arm SoC, δεν είναι απλά το cross compile περιβάλλον που θα χρειαστεί κανείς

Φαίνεται ότι και σε αυτόν τον τομέα υπάρχουν εξελίξεις, κάτι σαν ένα standard με τις ελάχιστες απαιτήσει συμβατότητας που θα πρέπει να υιοθετούν όλα τα μελλοντικά SoCs

Στο Server Base System Architecture , είναι και εκεί μέσα η M$

Γενικά η M$ έχει πυροβολήσει τα πόδια της πολλές φορές με τις αλλαγές driver model, και τις απίθανες ασυμβατότατες

ΙΜΗΟ χρειάζονται γενικότερα ανοιχτές στρατηγικές, ανοιχτά μυαλά, και πολύ καλό στάδιο ανάλυσης, για να μη πάμε να φορέσουμε το ίδιο νούμερο παπούτσι σε όλους τους κατασκευαστές

Είναι εποχή που αλλάζουν πολλά στις hardware υποδομές τόσο στον enduser όσο και στα datacenter.

Το ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες, είναι λογικό.


 

Intel υπήρχε πάντα. Yπήρχε και IMG παλιότερα αλλά δεν θυμάμαι αν είχαν ψήφο. Η απόσταση από DX11 σε 12 είναι μικρότερη από ότι ήταν 10 σε 11 αν αυτό βοηθάει.

 

χμμμ... αν είναι τοσο μικρές οι αλλαγές υποπτέυομαι οτι συντομα θα ξανα σχεδιαζουν το επομενο ... και είναι και το γκαντέμικο 13 μετα που θα θέλουν να το αποφύγουν :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παρεμπιπτόντως όντος είναι μπάχαλο οι binary drivers και είναι παρά πόλοι ανάλογα με το ποιο soc θες να κάνεις target

Ενώ και γενικότερα υπάρχουν διάφορα προβλήματα για να καταφέρεις να κανείς map τα υποσυστήματα και να μπουτάρεις ένα arm SoC, δεν είναι απλά το cross compile περιβάλλον που θα χρειαστεί κανείς.

 

Δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα.

 

 

Γενικά η M$ έχει πυροβολήσει τα πόδια της πολλές φορές με τις αλλαγές driver model, και τις απίθανες ασυμβατότατες

ΙΜΗΟ χρειάζονται γενικότερα ανοιχτές στρατηγικές, ανοιχτά μυαλά, και πολύ καλό στάδιο ανάλυσης, για να μη πάμε να φορέσουμε το ίδιο νούμερο παπούτσι σε όλους τους κατασκευαστές

Είναι εποχή που αλλάζουν πολλά στις hardware υποδομές τόσο στον enduser όσο και στα datacenter.

Το ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες, είναι λογικό.

 

Με το DX12 ίσως σκάψει άλλο λάκκο που κακώς δεν τον έχει προβλέψει. Στο OGL_ES3.0 είναι χοντρικά σε επίπεδα feature level 10 και αν πάνε DX12 αναγκαστικά για όλα ακόμα και για μελλοντικά windows phones τότε μάντεψε γιατί πάλι η πλειοψηφία των κατασκευαστών θα προτιμήσουν Android/OGL_ES Next.

 

Mιας και οι αλλαγές είναι μικρότερες από ότι θα περίμενε κανείς είναι μάλλον κυρίως να αντιμετωπίσει driver overhead.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

post-61034-0-92011700-1394237665_thumb.jpg

Το logo έχει και το xbone πλέον, άρα λογικά θα δούμε Dx12 και στο xbone.

 

Το ερώτημα είναι αν αυτό έγινε βάσει σχεδίου (κατά τον σχεδιασμό του xbone δλδ και μάλλον απίθανο) ή εκ των υστερών λόγω mantle κτλ; Στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να έχουμε υποστήριξη του Dx12 από τις τρέχουσες σειρές GPU;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που σκέφτομαι τώρα για το ζήτημα είναι πως θα πρέπει να περιμένω πριν αγοράσω νέα gpu.

Είχα σκοπό να αντικαταστήσω την 6850 μου με μια 270x,αλλά τώρα που η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα βγάλει νέο dx περιμένω να δω τι ακριβώς θα γίνει και ίσως να περιμένω να βγουν οι dx12 κάρτες πριν προβώ σε αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αργήσουν αρκετά οι Dx12 κάρτες, αλλά και τέτοιες να βγουν, θα πάρει άλλο τόσο καιρό για να δούμε τη χρήση του στα παιχνίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αργήσουν αρκετά οι Dx12 κάρτες, αλλά και τέτοιες να βγουν, θα πάρει άλλο τόσο καιρό για να δούμε τη χρήση του στα παιχνίδια.

 

12 μέρες είναι ακόμα και θα εκπλαγείς πόσες DX12 GPU κυκλοφορούν ήδη ανάμεσά μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αργήσουν αρκετά οι Dx12 κάρτες, αλλά και τέτοιες να βγουν, θα πάρει άλλο τόσο καιρό για να δούμε τη χρήση του στα παιχνίδια.

 

Λόγω κάποιας καθυστέρησης υιοθέτησης τους από τους developers αλλά και λόγω OS το λες.Να δούμε τι έχει να πει η MS σε κάποιες μέρες και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχ, άρα οι GCN κάρτες υποστηρίζουν Dx12.Για να έχει και το Xbox One στην παραπάνω φώτο που φοράει GCN.

σωστός, πρώτο τραπέζι την κονσόλα της έχει,  λογικά gcn θα΄ναι, μπορεί και να΄ναι η έκδοση που ήδη χρησιμοποιεί στο box και  αποφάσισε να την δώσει και σε μας τους κακομοίριδες κοινούς θνητούς..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα τελευταία νέα που μαθαίνω είναι ότι θα πρόκειται για μια ανάμειξη δυνατοτήτων που θα βελτιστοποιούν την επάρκεια σε υπάρχουσες λύσεις (μεταξύ αυτών και το XboxOne) & ταυτόχρονα κάποιες δυνατότητες (όχι πολλές) που θα υπάρχουν μόνο σε μελλοντικό hw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...