Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρώτο Crysis ήταν το παιχνίδι που έφτασε το DX9 στα όριά του από ότι έλεγαν τότε..Για βάλε μου την GeForce FX που ήταν η πρώτη DX9 κάρτα της πράσινης, θα το τρέξει έστω στα Low ; Δεν θα το ξεκινήσει καν..Και το DX11 να πιάσεις, τα ίδια θα δεις, πάντα το νέο DX στις πρώτες κάρτες είναι καθαρά για λόγους marketing και για κάνα tech-demo/benchmark όπου θα πασχίζει να βγάλει 15 frames με τα νέα εφέ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το πρώτο Crysis ήταν το παιχνίδι που έφτασε το DX9 στα όριά του από ότι έλεγαν τότε..Για βάλε μου την GeForce FX που ήταν η πρώτη DX9 κάρτα της πράσινης, θα το τρέξει έστω στα Low ; Δεν θα το ξεκινήσει καν..Και το DX11 να πιάσεις, τα ίδια θα δεις, πάντα το νέο DX στις πρώτες κάρτες είναι καθαρά για λόγους marketing και για κάνα tech-demo/benchmark όπου θα πασχίζει να βγάλει 15 frames με τα νέα εφέ.

 

Το marketing κάνει την δουλειά του ανάλογα με το τι υποστηρίζει η κάθε κάρτα. Αν δεν υποστηρίζει DXtoday θα σου πει ότι είναι άχρηστο και το DXyesterday είναι ότι καλύτερο από την εποχή του τροχού.  ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ο κάθε ISV να δημιουργήσει παιχνίδι με Χ ΑΡΙ θα πρέπει να έχει και ανάλογο hardware στα χέρια του. Εδώ δεν τον ενδιαφέρει ούτε τον ISV η επάρκεια της GPU μιας και για να το τελειώσει το παιχνίδι (εφόσον μιλάμε για ΑΑΑ τίτλο...) θα του πάρει μια 4-ετία. Στο μεσοδιάστημα οι IHV έχουν καλύψει το θέμα της επάρκειας.

Πρέπει να τα λέμε όμως αυτά γιατί δημιουργείται πάλι overhype. :)

 

 

΄Εχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιό μου εδώ και δεκαετίες να το επαναλαμβάνω ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έξοχα...παιχνίδια που δεν θα μπορούν να βγάζουν 30fps με μια 290x ... κάρτα των 350€ +

Μάλλον καταλαβαίνει ο κόσμος ότι κάτι τέτοιο θα είναι η εξαίρεση και γίνεται καθαρά και μόνο για τον ντόρο.

 

Επίσης από την επίσημη σελίδα, οι πολλές μονάδες που αυτές είναι που χρειάζονται τους πυρήνες και το dx12 θα είναι επιλογή «ποιότητας» ας το πούμε,οπότε πάλι καλά.

http://www.ashesofthesingularity.com/game/faq

 

 

What are the system requirements for Ashes of the Singularity?
We don’t have a formal list quite yet, but you’ll probably want a quad-core CPU (we care more about cores than clock speed) and a graphics card that isn’t ancient.

Most gamers have the necessary hardware to run Ashes. A DirectX 11, 64-bit system should do it. A DirectX 12-capable system will allow players to turn on the high-fidelity features.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

καλησπερα παιδεια κοιταγα παλι σημερα τυχαια καποια σιτε και πετυχα αυτο εδω.....

 

http://www.redgamingtech.com/directx-12-api-overhead-test-shows-17x-dx12-17x-faster-than-dx11/

 

και βλεπω οτι παντου η amd μα  παντου την προτοπορια στα draw calls εναντι της nvidia... που οφειλεται αυτο?το ερωτημα το ειχα και κανει και πριν λιγο καιρο  και ειχα παρει απαντησει απο εναν φιλο εδω μεσα οτι ο επεξεργαστης παιζει ρολο...απο τι βλεπω ομως κανει λαθος γιατι ολα τα συγκριτηκα τεστ γινονται με τον ιδιο επεξεργαστη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν πολλούς περισσότερους πυρήνες (αλλά και ποιο αδύναμους) οι κάρτες της amd οπότε μπορούν να δεχτούν και περισσότερες εντολές ταυτόχρονα,

δεν λέει κάτι αυτό για το πόσο καλά, ή όχι,θα παίξουν κάποιο πραγματικό παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδεια εβλεπα σε διαφορα site οτι η 750 τι θα υποστηριζει (dxfeature3D 12_0) και βλεπω 11_0 σε πολλα site ειδα maxwell 1  12_0

 

λετε με καινουργιους drivers να αλλαχει??


οριστε και μια φωτογραφια

post-232929-0-63535100-1434924402_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδεια εβλεπα σε διαφορα site οτι η 750 τι θα υποστηριζει (dxfeature3D 12_0) και βλεπω 11_0 σε πολλα site ειδα maxwell 1  12_0

 

λετε με καινουργιους drivers να αλλαχει??

οριστε και μια φωτογραφια

http://wccftech.com/directx-12-support-explained-maxwells-feature-level-12-1-gcns-resource-binding-tier-3-intels-rov/

 

 

all GPUs with FL 11_0 to 12_1 support can run DirectX 12 API completely and fully. The much hyped about advantage that is the reduction of CPU overhead – everyone will get that (provided you fall in the FL 11_0 to 12_1 band)

Read more: http://wccftech.com/directx-12-support-explained-maxwells-feature-level-12-1-gcns-resource-binding-tier-3-intels-rov/#ixzz3dnjyydWg

Αυτό το ποιο γρήγορο που λέμε θα το κάνουν όλες οι κάρτες από 11_0 και πάνω,όλα τα άλλα level είναι ιδικά εφέ που θα τα δούμε σε 3-4 χρόνια σε κάνα πολύ ξεφευγέ παιχνίδι,οπότε μην σκας.

Πραγματικά αναμένω να δω τις επιδόσεις του dx12 σε AMD AM3 CPU και άνω...

Παίξε κάνα παιχνίδι με mantle ή δες κάνα review/benchmark και δες,το κέρδος το ίδιο θα είναι,μακάρι μόνο να είναι ποιο σταθερό γιατί το mantle όποτε γουστάρει σου κάνει την χάρη να τρέξει... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...