Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να κάνεις sli πρέπει να έχεις και κάποιο παιχνίδι,αν με sli εννοείς απλά να της βάλεις και της δυο στο κουτί και να μην δουλεύουν,αυτό το κάνεις και με dx9. 

'οχι αγαπητέ Έλφ, δεν εννοώ αυτό, και φαντάζομαι πέρα από τα ευχάριστα λογοπαίγνια, το γνωρίζεις.

 

Το θέμα που αναφέρομαι είναι, εάν υποστηρίζεται το SLI μέσω την νέων οδηγών που αναφέρεις οτι υποστηρίζουν το DX12 για κάρτες διαφορετικών αρχιτεκτονικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μα δεν θα είναι κλασσικό sli/crossfire, το παιχνίδι το ίδιο ,αν θα είναι κατάλληλα γραμμένο, θα βλέπει ότι υπάρχει και δεύτερη vga και θα στέλνει και σε αυτήν εντολές.

Υποτίθεται ότι το dx12/win10 θα το κάνει αυτό από μόνο του χωρίς να χρειάζεται να ρυθμίσεις κάτι,θα βλέπει δηλαδή, ό,τι έχεις σε vga/gpu ,σαν ένα ενιαίο σύνολο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απαντάς ξεκαθαρα για πες κατι παραπάνω η δώσε καποιο λινκ

 

Παράθεση

 

"Το θέμα που αναφέρομαι είναι, εάν υποστηρίζεται το SLI μέσω την νέων οδηγών που αναφέρεις οτι υποστηρίζουν το DX12 για κάρτες διαφορετικών αρχιτεκτονικών."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα υπάρξει sli μεταξύ διαφορετικών καρτών.

Αυτό ήταν αρκετά ξεκάθαρο;

Θα υπάρχει κάτι σαν sli που δεν μπορώ να ξέρω αν υποστηρίζεται από τους driver που υπάρχουν τώρα επειδή πολύ απλά δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι που να υποστηρίζει αυτήν την τεχνολογία.

 

http://www.tomshardware.com/news/microsoft-directx12-amd-nvidia,28606.html

 

What this means is that the API combines all the different graphics resources in a system and puts them all into one "bucket."

 

It is then left to the game developer to divide the workload up however they see fit, letting different hardware take care of different tasks.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί βρε παιδιά μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος που κολλάτε; Το ότι υπάρχει θεωρητικά η δυνατότητα στο DX12 να έχεις δύο διαφορετικές κάρτες γραφικών στο σύστημα ή ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερη θεωρητικά την μνήμη σε mGPU/ single frame rendering είναι όλα ωραία και καλά στην θεωρία. Τίποτα δεν γίνεται αυτόματα εκτός απ' το διαζύγιο :X

 

Eάν εσείς περιμένετε ότι όλα αυτά τα ποικιλόχρωμα που σας υπόσχεται το DX12 ή καλύτερα η Microsoft θα γίνουν χωρίς ουδεμία επιπλέον παρέμβαση των δημιουργών είστε γελασμένοι. Kαι σήμερα και στο μέλλον και ΠΑΝΤΑ όσο βασίζεται το mGPU σε λύσεις καθαρά λογισμικού θα χρειαστεί να κουνήσουν την χείρα οι δημιουργοί μαζί με την Αθηνούλα την αλανιάρα. Τι δεν καταλαβαίνετε ακριβώς;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί βρε παιδιά μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος που κολλάτε; Το ότι υπάρχει θεωρητικά η δυνατότητα στο DX12 να έχεις δύο διαφορετικές κάρτες γραφικών στο σύστημα ή ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερη θεωρητικά την μνήμη σε mGPU/ single frame rendering είναι όλα ωραία και καλά στην θεωρία. Τίποτα δεν γίνεται αυτόματα εκτός απ' το διαζύγιο :X

 

Eάν εσείς περιμένετε ότι όλα αυτά τα ποικιλόχρωμα που σας υπόσχεται το DX12 ή καλύτερα η Microsoft θα γίνουν χωρίς ουδεμία επιπλέον παρέμβαση των δημιουργών είστε γελασμένοι. Kαι σήμερα και στο μέλλον και ΠΑΝΤΑ όσο βασίζεται το mGPU σε λύσεις καθαρά λογισμικού θα χρειαστεί να κουνήσουν την χείρα οι δημιουργοί μαζί με την Αθηνούλα την αλανιάρα. Τι δεν καταλαβαίνετε ακριβώς;

 

Το ίδιο ισχύει και για κάθε καινούργιο feature του Dx9, Dx10, Dx11 και τα λοιπά. Με τον καιρό θα γίνει το transition. Και για το Tessellation τα ίδια δεν λέγαμε, τώρα τα περισσότερα Dx11 παιχνίδια χρησιμοποιούν μια μορφή Tess. Προφανώς το μεγαλύτερο ατού του Dx12 είναι το χαμηλότερο CPU overhead αλλα δεν νομίζω τα multi-gpu features να πάνε άκλαυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

700x2000px-LL-a096939a_amdanddirectx12-1

 

700x2000px-LL-4fea3a21_amdanddirectx12-1

 

Το Dx12 φαίνεται πως θα είναι μεγάλη υπόθεση για multi-gpu setups :D

 

Απο low end sli/crossfire μέχρι high end

Ωραία, αλλά δεν πιστεύω τίποτα.

 

Εγώ σε ένα δύο χρόνια θα χρειαστεί να αλλάξω κάρτες γραφικών κατά πάσα πιθανότητα. Αν ισχύσει αυτό δεν θα το κάνω. Χαζές είναι οι εταιρίες να χάσουν λεφτά;

 

Γενικά πολλές υποσχέσεις βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τσεκαρετε εδω για τις amd καρτες,μαλλον η nvidia θα χρειαστει καινουργιους drivers η καινουργια σειρα για το directx 12,μαλον drivers γιατι η σειρα που εχει υποστιριζει ιδη official το 12, για να δουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τσεκαρετε εδω για τις amd καρτες,μαλλον η nvidia θα χρειαστει καινουργιους drivers η καινουργια σειρα για το directx 12,μαλον drivers γιατι η σειρα που εχει υποστιριζει ιδη official το 12, για να δουμε

δεν ειχε μπει το λινκ 0_0 οποτε το παραθετω http://wccftech.com/amd-r9-290x-fast-titan-dx12-enabled-3dmark-33-faster-gtx-980/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειχε μπει το λινκ 0_0 οποτε το παραθετω http://wccftech.com/amd-r9-290x-fast-titan-dx12-enabled-3dmark-33-faster-gtx-980/

Όπως αναφέρει και το ίδιο το άρθρο,σκέτα τα draw calls δεν μας λέει και πολλά,το πως θα τρέχουν οι κάρτες όταν θα πρέπει να εμφανίζουν τον φωτισμό της σκιές και όλα τα εφέ έχει σημασία αλλά μέχρι να βγει κάποιο παιχνίδι μόνο εικασίες θα μπορούμε να κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που μιλάμε για νέο DX, τα ίδια.
Με το που βγει οι πρώτες κάρτες που το υποστηρίζουν σέρνονται και έρχονται οι επόμενες να αποδώσουν καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που μιλάμε για νέο DX, τα ίδια.

Με το που βγει οι πρώτες κάρτες που το υποστηρίζουν σέρνονται και έρχονται οι επόμενες να αποδώσουν καλύτερα.

 

Υπάρχει λόγος. Επειδή ακριβώς χρειάζεται αρκετό χρόνο μέχρι να υλοποιηθούν τα νέα ΑΡΙ σε παιχνίδια οι IHV φροντίζουν στην αρχή για απλή υποστήριξη των δυνατοτήτων κάθε έκδοσης DX και αργότερο φροντίζουν για την επάρκεια αυτών. Δεν θα γινόταν και τεχνολογικά διαφορετικά και να θέλαμε γιατί ο αριθμός των transistors ανά πρωτόκολλο είναι πάντα περιορισμένος και δεν θα είχε και κανένα ιδιαίτερο νόημα.

 

Κάρτες γραφικών για το σήμερα αγοράζαμε πάντα και όχι μηχανές του χρόνου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...