Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω κατά πόσο ισοδύναμες είναι αυτές οι δυο κάρτες πάνω σε αυτό το ένα πράμα (τα draw calls) αλλά να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο και ο επεξεργαστής σε αυτό το τεστ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

750-Ti-1080p.png


260x-1080p-EXAMPLE.png


ροταω γιατι η δοκιμη εγινε με ιδιο επεξεργαστη και η διαφορα ειναι τεραστια....7.552.994 η 750τι την οποια εχω και εγω και 13.268.733 η 260Χ 6.000.000 παραπανω με ιδιο επεξεργαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το είχα ξαναδεί το πινακάκι αυτό

 

656x341xo4wOYxm.png.pagespeed.ic.6BBul3Z

 

Source: http://www.techpowerup.com/forums/threads/directx-12-boosts-draw-calls-by-330-on-3-year-old-gtx-670-more-details-revealed.212850/


χμμμ ...  τελικά τα πράγματα πιθανα είναι πιο περίπλοκα

 

https://forum.beyond3d.com/threads/direct3d-feature-levels-discussion.56575/page-10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

700x2000px-LL-a096939a_amdanddirectx12-1

 

700x2000px-LL-4fea3a21_amdanddirectx12-1

 

Το Dx12 φαίνεται πως θα είναι μεγάλη υπόθεση για multi-gpu setups :D

 

Απο low end sli/crossfire μέχρι high end

 

 

Νταξ το 4+4=8 δεν θα είναι ακριβώς κανόνας

Όντως το pool είναι το σύνολο της vram

Και μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε ως ενιαίο

Αλλά για λόγους Locality εννοείται ότι resources που χρησιμοποιούνται και από τις δύο κάρτες, ιδανικά πρέπει να βρίσκονται Local

Οπότε textures για παράδειγμα (που είναι και read only), θα φορτώνονται τελικά και στις δύο πλευρές εφόσον χρησιμοποιούνται από τις δύο πλευρές, για μεγαλύτερο efficiency

 

Το sfr όντως έχει προτερήματα, και καιρός είναι να το δούμε σε όλο και περισσότερες υλοποιήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανω τεστ στο 3dmark με την 750τι που εχω και βγαζω draw calls 7.000.000 με DX12 και βλεπω στο youtube η 260x 13.000.000  γιατι αυτη η διαφορα ισοδυναμες καρτες ειναι και υπαρχει διαφορα σ αυτα τα 6.000.000 draw calls που εχουν?

Aνεκαθεν απο τοτε που υπαρχει DX η ταχυτητα με τον οποίο το DX εκτελι draw calls εξαρταται μονο απο το CPU και οχι απο το GPU, τωρα δεν ξερω αν το ιδιο ισχύει και για το DX12. Δηλαδη αν αυτος με την 260x εχει καλυτερο CPU θα μπορει να εχει πολυ περισσοτερα draw calls απο σενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπομονή 1μιση μήνα περίπου ώστε να κυκλοφορήσουν τα W10. Και φυσικά και οι αντίστοιχοι οδηγοί της Nvidia/ATI. Ειδικά με τους οδηγούς, εκεί θα παίξει όλο το παιχνίδι πιστεύω και θα εξαρτηθεί πάνω στις άνωθεν εταιρίες για την ποιότητα της υποστήριξης ταυτόχρονης λειτουργίας πολλαπλών καρτών διαφορετικής αρχιτεκτονικής.

 

Η 670gtx μου βρίσκεται μόνη και περιμένει πως και πως να κάνει παρέα με την μεγάλη της αδερφή.

Στην πράξη θα δείξει πόσο μάγκες είναι οι προγραμματιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπομονή 1μιση μήνα περίπου ώστε να κυκλοφορήσουν τα W10.

Έχει εδώ και περίπου έναν μήνα που βγήκαν οι οδηγοί στα win 10 tech preview και λειτουργεί κανονικά το dx12 ακόμα και στης Intel igpu, το θέμα είναι ότι μέχρι να βγει κάποια εφαρμογή (παιχνίδι) να το εκμεταλλευτεί, και που υπάρχει και που δεν υπάρχει το ίδιο είναι.

Ένα api feature test του 3dmark υπάρχει όλο και όλο προς το παρών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει εδώ και περίπου έναν μήνα που βγήκαν οι οδηγοί στα win 10 tech preview και λειτουργεί κανονικά το dx12 ακόμα και στης Intel igpu, το θέμα είναι ότι μέχρι να βγει κάποια εφαρμογή (παιχνίδι) να το εκμεταλλευτεί, και που υπάρχει και που δεν υπάρχει το ίδιο είναι.

Ένα api feature test του 3dmark υπάρχει όλο και όλο προς το παρών...

Δηλαδή ήδη μπορώ να κάνω SLI δύο διαφορετικών γενεών κάρτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κάνεις sli πρέπει να έχεις και κάποιο παιχνίδι,αν με sli εννοείς απλά να της βάλεις και της δυο στο κουτί και να μην δουλεύουν,αυτό το κάνεις και με dx9. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...