Theo1903 Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Ξέρεις τι τεστάρει αύτο το api test ή απλά πετάς τα νούμερα έτσι ? ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilxas13 Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 ροταω για να μαθω εγραψα τα νουμερα γιατι αυτα ειδα τωρα παρακατω απο κει δεν ξερω γ αυτο το ροταω ποια ειναι η διαφορα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Δεν ξέρω κατά πόσο ισοδύναμες είναι αυτές οι δυο κάρτες πάνω σε αυτό το ένα πράμα (τα draw calls) αλλά να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο και ο επεξεργαστής σε αυτό το τεστ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AnimalPlanet Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilxas13 Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 ροταω γιατι η δοκιμη εγινε με ιδιο επεξεργαστη και η διαφορα ειναι τεραστια....7.552.994 η 750τι την οποια εχω και εγω και 13.268.733 η 260Χ 6.000.000 παραπανω με ιδιο επεξεργαστη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2015 Δεν το είχα ξαναδεί το πινακάκι αυτό Source: http://www.techpowerup.com/forums/threads/directx-12-boosts-draw-calls-by-330-on-3-year-old-gtx-670-more-details-revealed.212850/ χμμμ ... τελικά τα πράγματα πιθανα είναι πιο περίπλοκα https://forum.beyond3d.com/threads/direct3d-feature-levels-discussion.56575/page-10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Το Dx12 φαίνεται πως θα είναι μεγάλη υπόθεση για multi-gpu setups Απο low end sli/crossfire μέχρι high end Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2015 Έχει πολύ καλές προοπτικές το κακό είναι ότι οι κονσόλες έχουν μόνο μία gpu, οπότε για να δούμε ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Το Dx12 φαίνεται πως θα είναι μεγάλη υπόθεση για multi-gpu setups Απο low end sli/crossfire μέχρι high end Νταξ το 4+4=8 δεν θα είναι ακριβώς κανόνας Όντως το pool είναι το σύνολο της vram Και μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε ως ενιαίο Αλλά για λόγους Locality εννοείται ότι resources που χρησιμοποιούνται και από τις δύο κάρτες, ιδανικά πρέπει να βρίσκονται Local Οπότε textures για παράδειγμα (που είναι και read only), θα φορτώνονται τελικά και στις δύο πλευρές εφόσον χρησιμοποιούνται από τις δύο πλευρές, για μεγαλύτερο efficiency Το sfr όντως έχει προτερήματα, και καιρός είναι να το δούμε σε όλο και περισσότερες υλοποιήσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 κανω τεστ στο 3dmark με την 750τι που εχω και βγαζω draw calls 7.000.000 με DX12 και βλεπω στο youtube η 260x 13.000.000 γιατι αυτη η διαφορα ισοδυναμες καρτες ειναι και υπαρχει διαφορα σ αυτα τα 6.000.000 draw calls που εχουν? Aνεκαθεν απο τοτε που υπαρχει DX η ταχυτητα με τον οποίο το DX εκτελι draw calls εξαρταται μονο απο το CPU και οχι απο το GPU, τωρα δεν ξερω αν το ιδιο ισχύει και για το DX12. Δηλαδη αν αυτος με την 260x εχει καλυτερο CPU θα μπορει να εχει πολυ περισσοτερα draw calls απο σενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Υπομονή 1μιση μήνα περίπου ώστε να κυκλοφορήσουν τα W10. Και φυσικά και οι αντίστοιχοι οδηγοί της Nvidia/ATI. Ειδικά με τους οδηγούς, εκεί θα παίξει όλο το παιχνίδι πιστεύω και θα εξαρτηθεί πάνω στις άνωθεν εταιρίες για την ποιότητα της υποστήριξης ταυτόχρονης λειτουργίας πολλαπλών καρτών διαφορετικής αρχιτεκτονικής. Η 670gtx μου βρίσκεται μόνη και περιμένει πως και πως να κάνει παρέα με την μεγάλη της αδερφή. Στην πράξη θα δείξει πόσο μάγκες είναι οι προγραμματιστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Υπομονή 1μιση μήνα περίπου ώστε να κυκλοφορήσουν τα W10. Έχει εδώ και περίπου έναν μήνα που βγήκαν οι οδηγοί στα win 10 tech preview και λειτουργεί κανονικά το dx12 ακόμα και στης Intel igpu, το θέμα είναι ότι μέχρι να βγει κάποια εφαρμογή (παιχνίδι) να το εκμεταλλευτεί, και που υπάρχει και που δεν υπάρχει το ίδιο είναι. Ένα api feature test του 3dmark υπάρχει όλο και όλο προς το παρών... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Έχει εδώ και περίπου έναν μήνα που βγήκαν οι οδηγοί στα win 10 tech preview και λειτουργεί κανονικά το dx12 ακόμα και στης Intel igpu, το θέμα είναι ότι μέχρι να βγει κάποια εφαρμογή (παιχνίδι) να το εκμεταλλευτεί, και που υπάρχει και που δεν υπάρχει το ίδιο είναι. Ένα api feature test του 3dmark υπάρχει όλο και όλο προς το παρών... Δηλαδή ήδη μπορώ να κάνω SLI δύο διαφορετικών γενεών κάρτες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Για να κάνεις sli πρέπει να έχεις και κάποιο παιχνίδι,αν με sli εννοείς απλά να της βάλεις και της δυο στο κουτί και να μην δουλεύουν,αυτό το κάνεις και με dx9. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vfragos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Επειδή έχω μπερδευτεί, θα μπορώ να κάνω sli την gtx 970 με την παλιά μου gtx 560ti ή θα πρέπει και οι δύο κάρτες να είναι dx12; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα