EXARXEIA_CITY Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2015 έχω την ati 5850 και έχει παλιώσει... οπότε θέλω να κάνω μια αναβάθμιση. απλά κοιτάω να είναι future proof.
8elwADSL Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 http://www.techpowerup.com/210960/amd-bets-on-directx-12-for-not-just-gpus-but-also-its-cpus.html Διάβασα το παραπάνω άρθρο που λίγο πολύ λέει ότι οι πολυπύρηνοι επεξεργαστές της AMD θα ωφεληθούν πολύ από το DX12 και θα ανεβάσουν την απόδοση τους στο gaming αρκετά. Επειδή δε σκαμπάζω πολλά από αυτά παίζει να γίνει κάτι τόσο επαναστατικό και να αποκτήσουν τέτοια αξία οι επεξεργαστές της AMD;
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Απλά λένε ότι οι CPU δεν είναι αρκετοί να τροφοδοτήσουν τις δυνατές GPU και ότι το DX12 θα βοηθήσει, γενικά ότι προσφέρουν στο Mantle θα προσφέρουν και στο DX12.
TheELF Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 http://www.techpowerup.com/210960/amd-bets-on-directx-12-for-not-just-gpus-but-also-its-cpus.html Διάβασα το παραπάνω άρθρο που λίγο πολύ λέει ότι οι πολυπύρηνοι επεξεργαστές της AMD θα ωφεληθούν πολύ από το DX12 και θα ανεβάσουν την απόδοση τους στο gaming αρκετά. Επειδή δε σκαμπάζω πολλά από αυτά παίζει να γίνει κάτι τόσο επαναστατικό και να αποκτήσουν τέτοια αξία οι επεξεργαστές της AMD; Τα καινούργια api έχουν δύο μεγάλες καινοτομίες που θα βοηθήσουν και θα δώσουν μεγαλύτερη απόδοση. Το ένα είναι τα draw calls που λέει αυτό το άρθρο,επειδή όμως οι επεξεργαστές δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα με το ποσό των draw calls που έχουμε στα μέχρι τώρα παιχνίδια,θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε εάν μπουν αρκετές εταιρίες στον κόπο να δίνουν παραπάνω χρήμα και παραπάνω χρόνο στο να βάζουν παραπάνω/ποιο λεπτομερές γραφικά απλά επειδή θα μπορούν. Με εξαίρεση από το strategy παιχνίδια όπου με λίγο κόπο βάζεις χιλιάδες μονάδες προσωπικά δύσκολα το βλέπω να συμβαίνει. Δες βίντεο παράδειγμα από ένα παιχνίδι που βγάζουν τώρα,δες τι επεξεργαστής είναι και τη vga και πόσα fps βγάζει. Με λίγα λόγια το παραμύθι με τα draw calls είναι για τους επεξεργαστές θηρία και για ιδικές περιπτώσεις παιχνιδιών. Το σημαντικότερο ,για τους μικρούς επεξεργαστές,στα νέα api είναι ότι μειώνεται ή ακόμα και εξαφανίζεται το νήμα που οδηγεί την κάρτα γραφικών,αυτό το έχουμε δει με το mantle να συμβαίνει. http://www.anandtech.com/show/8388/intel-demonstrates-direct3d-12-performance-and-power-improvements Εδώ βλέπουμε ότι αν παραμένουν ίδια τα γραφικά και δεν βάζουν παραπάνω αντικείμενα πέφτει ραγδαία η χρήση του επεξεργαστή. Αυτό δεν είναι θεωρεία και δεν πρέπει να κάνει κάτι τρελό ο προγραμματιστής πέρα από το να γράψει της εντολές για το dx12/mantle. Π.χ. το είδαμε στο battlefield 4,στα δεξιά βλέπουμε ένα νήμα 13,80% που ελέγχει την vga (ati dx x64) που στα αριστερά με το mantle εξαφανίστηκε και μοιράστηκε η επεξεργαστική ισχύ στα υπόλοιπα νήματα του παιχνιδιού. Σε επεξεργαστές με περισσότερους πυρήνες όπου το νήμα του οδηγού ούτως ή άλλος παίζει σχεδόν πάντα μόνο του σε έναν πυρήνα απλά θα έχεις περισσότερο μέρος του επεξεργαστή να κάθεται. 1
Alex21121988 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Nαι, είναι πολύ σωστός γενικά και έχει πλάκα γενικά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 Δημοσ. 23 Απριλίου 2015 AMD Explains Two Major Features of DX12 (Async Shaders & Multi-Threaded Command Buffer Recording)
Metaksas Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Square Enix, Microsoft, NVIDIA Point Way Through Uncanny Valley at Microsoft BUILD http://blogs.nvidia.com/blog/2015/04/30/build-demo/
Psycho_Warhead Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 DirectX 12 Has The Fastest Adoption Since DirectX 9, Explicit Multiadapter Explained Square Enix on DX12: “It took around three weeks to get the basic rendering working on DirectX 12″
Ailuros Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Εντυπωσιακό demo αλλά χρειάστηκε και 4 Τιτάνες Χ για να τρέξει. Είναι καλό να ενθουσιάζεται κανείς αλλά θα πάρει πολύ περισσότερο χρόνο να φτάσει κάτι τέτοιο σε μονοπύρηνες GPU των 100 ευρώ από ότι θέλουν να πείσουν οι ποικιλόχρωμες υποσχέσεις τους.
tarantules Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Η δικιά μου κάρτα θα παίζει το directx 12 ή μπα; Έχω την MSI R9 270X Gaming
Occultist Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Για να ακριβολογούμε, ΟΧΙ. Θα υποστηρίζει ένα μέρος του - ότι ίσχυε δηλαδή με τις παλιότερες gpu όποτε έβγαινε νέο DirectX. Καθαρούς DX12 τίτλους ΔΕ θα τρέχει. Προς το παρόν, DX12 είναι μόνο οι 9xx της Nvidia. Η AMD δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα DX12 κάρτα...
TheELF Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 Δημοσ. 2 Μαΐου 2015 θα τρέχει το low level τμήμα και τα draw calls,θα έχει δηλαδή την όποια βελτίωση στην ταχύτητα που θα έχουν τα παιχνίδια,δεν θα τρέχει τα ιδικά εφέ του dx12.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα