Προς το περιεχόμενο

MICROSOFT DirectX12


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.computerbase.de/news/2014-02/microsoft-will-directx-deutlich-beschleunigen/

 

Ναι ξέρω είναι στα γερμανικά. Θα έχουμε νεότερα στο GDC (Μάρτιο) όπου η M$ θέλει λέει να επιταχύνει σημαντικά το DirectX.

 

Σαφέστατα μια αντίδραση της M$ τόσο στο Mantle/AMD όσο και στην ανακοίνωνση ότι το OpenGL πλησιάζει zero driver overhead.

 

Eίδωμεν.......

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μήπως να γίνει sticky το θέμα, μιας και σχετίζεται άμεσα με τις vga...  Επίσης τι είναι το zero driver overhead, μιας και βαριέμαι να ψάχνω στο νετ :P .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από wikipedia:

 

In computer science, overhead is any combination of excess or indirect computation time, memory, bandwidth, or other resources that are required to attain a particular goal. It is a special case of engineering overhead.

 

 

Σε απλά ελληνικά, μπορείς να το πεις "χρόνος/πόροι συστήματος που δεσμεύονται για να εκτελεστεί ένα πρόγραμμα ή μια διεργασία."

 

Εν προκειμένω, είναι οι πόροι & χρόνος συστήματος που δεσμεύει ο οδηγός της GPU, για να μπορεί η GPU να "τρέχει" τις ρουτίνες/εντολές του OpenGL.

Αυτό το overhead λοιπόν, όσο πιο μικρό, τόσο καλύτερα, αφού έτσι αφήνει περισσότερους πόρους/χρόνο διαθέσιμο για την επεξεργασία των δεδομένων, υπολογισμούς κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει λογος για καρφιτσωμα. Οτιδηποτε ακουσει καποιος σχετικο εδω.

 

Zaknafein,

Ναι σε γενικες γραμμες αν & το μεγαλυτερο προβλημα ειναι συνηθως CPU overhead στα API.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, έχεις δίκιο, προσπάθησα να το θέσω όσο πιο απλά γίνεται, για να μην το εξειδικεύσω και γίνει βαρετό/δυσνόητο. Απ'την άλλη έχεις και την AMD που επικεντρώθηκε στην πληθώρα των  draw calls του DirectX (που έχει ως αποτέλεσμα την υπερφόρτωση των πιο αδύναμων/παλιών επεξεργαστών, με αισθητές συνέπειες στην απόδοση) για να τονίσει την υπεροχή του Mantle, οπότε ίσως μια πιο αναλυτική επεξήγηση έχει κάποιο νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα πριν ώρες κάπου αλλά δεν θυμάμαι για να βάλω λινκ,σχετικά με ανακοινώσεις ανακοινώσεων που θα έκαναν Intel,AMD,και nVidia στη GDC προκειμένου να βελτιώσουν το overhead στο OpenGL.

Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι μύριζε επιρροή Valve από πίσω.

 

Τώρα με τη Microsoft να ακολουθεί κοφτά ανακοίνωση δεν ξέρω τι να σκεφτώ.

Μυρίστηκε ανταρσία και θέλει να κάνει το dx να φανεί πιο ελκυστικό βλέποντας 'συνομωσία' από πίσω ? Ή μήπως απλά ετοιμάζει τα Windows 9,και βρήκε ευκαιρία να τα διαφημίσει στους gamers,και απλά συνέπεσε αυτή η ανακοίνωση ανακοίνωσης κοντά στις ανακοινώσεις ανακοινώσεων των άλλων εταιριών ?

 

Υ.Γ. Πάντως αυτή η μόδα τώρα τελευταία από εταιρίες παιχνιδιών να ανακοινώνουν ανακοινώσεις,και του HBO να βγάζει τρέηλερ για το τρέηλερ του Game of Thrones είναι λίγο για γέλια... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Zaknafein thx για την απάντηση :)

 

Δηλαδή ο στόχος είναι να υπάρχει γενικά αισθητή βελτίωση των επιδόσεων ή όπως και στο mantle στόχος θα είναι να αυξηθούν οι επιδόσεις σε συστήματα με χαμηλότερους επεξεργαστές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Zaknafein thx για την απάντηση :)

 

Δηλαδή ο στόχος είναι να υπάρχει γενικά αισθητή βελτίωση των επιδόσεων ή όπως και στο mantle στόχος θα είναι να αυξηθούν οι επιδόσεις σε συστήματα με χαμηλότερους επεξεργαστές?

 

Ο στόχος της Microsoft είναι και θα πρέπει πλέον να είναι οποιαδήποτε μελλοντική έκδοση του ΑΡΙ τους να έχει το μικρότερο δυνατό overhead, αν φυσικά θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Αν θέλουν να σκάψουν από την άλλη τον ίδιο τους το λάκκο πρόβλημά τους.

 

Το βασικότερο ήταν ότι η Μ$ την είχε δει κάπως διέλυσε ουσιαστικά την επιτροπή που είχαν με τους IHV για να δημιουργούν API και άφηνε να εννοηθεί ότι μάλλον δεν θα υπάρξει ακόλουθος για το DX11. Τεχνητή τουτανιά ήταν ουσιαστικά για να υποστηρίξουν λίγο παραπάνω την κονσόλα τους και όχι κάτι άλλο.

 

Τώρα όμως που τους ήρθε η σφήνα στον ποπούλη από τον ΜΑΝΔΥΑ και φάνηκε ότι ο αυτοκράτωρ είναι τσίτσιδος σφίξαν οι πώλοι όπως είπα πριν. Απομένει πρώτα να δούμε εάν ανασυσταθεί η προαναφερθείσα επιτροπή (αν δεν έχει γίνει ήδη) και αν και πως πάνε τα drafts. Σημείωσε ότι οι μεγάλοι IHV έχουν όλοι ψήφο (και ειδικά η Intel) και μόνο σε περίπτωση ισοψηφίας ή γενικού αδιεξόδου η M$ πατάει πόδι και φροντίζει να υπάρξει απόφαση. Το κάθε ΑΡΙ είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων σχεδιασμών και διαπραγματεύσεων μεταξύ των IHVs ουσιαστικά συνήθως πάνω σε αυτό που κυρίως θέλουν οι developers.

 

Aν λέμε αν ξεκίνησαν να δουλεύουν κάτι σε DX12 θα τους πάρει αρκετό χρόνο να ολοκληρώσουν και οι IHVs θα αρχίσουν να διαμορφώνουν μελλοντικές αρχιτεκτονικές από τώρα ουσιαστικά μαντεύοντας τι θα μπορούσε να περιέχει και τι όχι. Βάζουν και κάτι παραπάνω συνήθως για να αποκλείσουν τις πιθανότητες να πέσουν έξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD supports potential DirectX update, will outline Mantle's future at GDC

 

We reported yesterday about some recently posted session abstracts for the upcoming Game Developers Conference. The session descriptions hint very strongly that an update to Microsoft's DirectX is in the works—and that the focus of the update will be lowering CPU overhead and offering "closer to the metal" control over graphics hardware.

 

The firm has just contacted us with a statement on these matters. Here's what it says:

 

"We saw your "Mantle No More?" article yesterday and AMD would like you to know that it supports and celebrates a direction for game development that is aligned with AMD's vision of lower-level, 'closer to the metal' graphics APIs for PC gaming. While industry experts expect this to take some time, developers can immediately leverage efficient API design using Mantle, and AMD is very excited to share the future of our own API with developers at this year’s Game Developers Conference."

 

So AMD sees the movement in the industry around graphics APIs as validation of its own approach with Mantle.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως.εχουν δικιο.αυτοι τους ξυπνησανε....και δεν το λεω σαν fanboy.το λεω με το σκεπτικο οτι φαντασου τι αλλο μπορουνε να κανουνε και δνε το κανουνε γιατι πολυ απλα δεν χρειαζετε ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως.εχουν δικιο.αυτοι τους ξυπνησανε....και δεν το λεω σαν fanboy.το λεω με το σκεπτικο οτι φαντασου τι αλλο μπορουνε να κανουνε και δνε το κανουνε γιατι πολυ απλα δεν χρειαζετε ακομα.

 

Aυτό θα έπρεπε να το δούνε οι IHV/ΙSV. ΄Οταν χρησιμοποιούσαν ακόμα ευρύτερα OpenGL κάνανε αιώνες να συμφωνήσουν σε κάτι και τα περισσότερα έπρεπε να λυθούν μέσω custom extensions. Ε μα έχει δίκιο ο developer αν δεν έχει τον χρόνο να χρησιμοποιεί για κάθε βλακεία που θέλει να κάνει του ενός και του αλλουνού την ειδική εντολή. Αποτέλεσμα όχι μόνο το OGL να μένει τραγικά πίσω έναντι του DX αλλά και η κάθε νέα έκδοση να καθυστερεί αιώνες.

 

Οι ίδιοι συμβάλλανε στο να κάνουνε το DX αυτό που είναι σήμερα και δώσανε και κακώς για μένα το κλειδί των μελλοντικών εξελίξεων στην Microsoft.  Μια χαρά ΑΡΙ είναι το OGL και θα μπορούσε να είναι εντελώς ανεξάρτητο και να τους κάνει ακριβώς αυτό που γουστάρουνε. Σήμερα που δεν έχει πλέον καμία σημασία για παιχνίδια έχει συμμαζευτεί πολύ περισσότερο και δεν καθυστερούνε πια και τόσο οι νέες εκδόσεις. Δεν καταφέρνανε τόσα χρόνια να τα βρούνε; Καλά να πάθουν όλοι τους και ας τα λουστούνε τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://blogs.msdn.com/b/directx/p/directx12.aspx

 

Ευχάριστο να βλέπω και την Qualcomm στην εικόνα. 20.03.2014 νεότερα και ελπίζω να μας ενημερώσουν και για ποία χρονιά προβλέπουν να κυκλοφορήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...