Προς το περιεχόμενο

Dell,e-shop & rma


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, και γω παθών με μία Dell U2414H , xωρίς να γνωρίζω αν θα έχει ελληνική εγγύηση, μετά 

από 20 μέρες χρήση μου παρουσίασε πρόβλημα με 1080 "κάθετη γραμμή" καμμένα pixels, 

όπως μπορείτε να δείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://s247.photobucket.com/user/netrino-photo/slideshow/Dell%20U2414H%20Faulty

 

¨Με επικοινωνία με την Dell Hellas , πολύ ευγενικοί μιλώντας με τον κ.Μαρτίνοβιτς και τον κ.Παντή, μου ζήτησαν να τους στείλω φωτό και όποιον κωδικό , αυτοκόλλητο και barcode , είχε πάνω το κουτί. Έπειτα επιβαιβέωσαν 100% αντικατάσταση.... ΑΛΛΑ

δεν έχω τον κωδικό-αυτοκόλλητο πουθενά στο κουτί , που να αναγράφει τον κωδικό για το service *(ίσως να είναι το λεγόμενο service tag, δεν ξέρω.) 

Μου πρότειναν να απευθυνθώ στο e-shop και να ζητήσω να αναλάβουν εκείνοι την εύρεση του order no. του e-shop προς την οθόνη από εκεί που την προμηθεύτηκαν... βέβαια με επικοινωνία με το e-shop δεν μου παν αν την έχουν πάρει από dell hellas, dell tatzikistan , karampampoylidis ae ktl ktl ktl .... καταχώρησαν το αίτημα , και είμαι 5η μέρα στην αναμονή για αυτόν τον "κωδικό"

 

Η dell hellas μου είπε οτι αν τους δώσω αυτόν τον κωδικό μου στέλνουν αυτόματως , σε μια εργάσιμη μέρα με κουριερ "refurbished" οθόνη.. όχι καινουργια (*ξενέρα), η οποία φτάνει με την κούριερ και την ανοίγω και την τοποθετώ επιστρέφοντας πίσω μόνο ότι είχαν αποστείλει.. δλδ αν ηταν ολα μεσα στο καινούργιο κουτί, οθόνη βάση καλώδια, τότε θα επέστρεφα και τα ίδια παλιά. Αν ήταν μόνο το πάνελ τότε έδινα πίσω μόνο το πανελ. Τώρα όλα αυτά αναμονής της κούριερ..δεν ξέρω αυτό αν είναι εφικτό.

 

¨Εχω πελαγώσει γιατί νοιώθω ότι εχω εξαπατηθεί από το e-shop, και εν μέρη νευριασμένος για ποιον λόγο αφού η οθόνη είναι dell με serial number και όλα original , να μην αλλάζετε από την dell hellas χωρίς περαιτέρω διαδικασία.

 

Προτείνεται κάτι?

 

Να στείλω mail στα κεντρικά Ευρωπαϊκά γραφεία της Dell? 

Μπορώ να πιέσω κάπου κάπως ?

 

Ευχαριστώ Ν.Ρ.

Δημοσ.

Ναι έχω, αλλά μιλώντας με την Dell Hellas, είπαν ότι θα μου την άλλαζαν σε μια μέρα χωρίς να κουνηθώ...

τώρα να μετακινηθώ 40km , να αφήσω εκεί το monitor και btw στο site το eshop την έχω πλέον εξαντλημένη..

Τι θα γίνει δλδ , θα την πάω θα μείνω χωρίς μόνιτορ και θα περιμένω μέρες, ενώ υποτίθεται θα έπρεπε να έχω

αντικατάσταση σε μια μερα? το κέρατο μου... αλλά με επικοινωνία με την dell international μου λένε θα έπρεπε να είχες οπωσδήποτε 

πάνω στο κουτί service tag... δλδ τι κάνουν εκεί στο eshop το ξιλώννουν για να το επιστρέφεις σε αυτούς??

  • Super Moderators
Δημοσ.

no idea, έχω κόψει αγορές από αυτό εδώ και χρόνια...

 

η Dell πάντως έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση, οπότε και από άλλη χώρα να της Ευρώπης να είχες αγοράσει δεν θα υπήρχε πρόβλημα...

Δημοσ.

Και πως είσαι σίγουρος δλδ ότι σε μία πχ αγορά σου , θα σου έρθει το πολυπόθητο "Service Tag" μιας και αυτό θα πρέπει να αναγράφεται σε οποιαδήποτε συσκευή?

Ρωτάς από κει από οπου αγοράζεις αν είναι Ελληνικής Εισαγωγής/Ελληνικής Αντιπροσωπίας?

Και αν σου πουν ναι, και έπειτα δεν είναι?

  • Super Moderators
Δημοσ.

τα καταστήματα που επιλέγω συνεργάζονται με την Dell Hellas, αλλά και από την στιγμή που το service tag είναι στο κουτί, ελέγχεις αν υπάρχει στην παραλαβή...

Δημοσ.

Ναι σίγουρος 1000% , σε όλες τις οθόνες Dell μόνο στις 27+ ιντσες έχει Service Tag.

 

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/w/monitors/5188.no-dell-service-tag-number-exchange-instructions

 

Θα αναγκαστώ να την πάω για RMA, ελπίζω να ξεμπερδέψω με αυτή την κατάσταση από το e-shop, 

τώρα, δεν ξέρω ...θα μου δώσουν καινούργια? δεν ξέρω

Δημοσ.

Το καλοκαιρι αγοραζω 24αρα dell απο το eshop.gr.Προβληματικο το μοντελο στο μεταξυ ειχα πεταξει τη συσκευασια.Την επιστρεφω σαν doa στο eshop.gr.Aδυνατουσαν να βρουν το product number,ουτε ο προμηθευτης τους μπορουσε και η dell δε δεχονταν την οθονη.Τους πηρε τελικα 2μιση μηνες (τους ενοχλουσα σχεδον καθημερινα) βρηκαν τον κωδικο με πηραν και μου ειπαν οτι εγκριθηκε η αντικατασταση απο την dell.2 μερες μετα με ξαναπαιρνουν να μου πουν οτι ειναι προβληματικη η παρτιδα στο συγκεκριμμενο μοντελο και να περασω απο το καταστημα να παρω τα λεφτα μου πισω.Δυομιση μηνες........καλα που ελειπα διακοπες και ειχα και αναπληρωματικο μονιτορ.

Δημοσ.

Πες μας τέτοια να κλατάρουμε τελείως... ποιο μοντέλο είχες πάρει ?
Απ'οτι έμαθα ανεπίσημα κάνει παραεισαγωγή από ΗΠΑ. Η εγγύηση όμως αν έχεις order number/service tag ισχύει για την dell hellas.

Και 2,5 μήνες που την είχες γυρίσει τι είχες σπίτι δλδ???? CRT??? σου δωσαν οθόνη δικιά τους? και πως θα κανουμε δουλεια δλδ ρε παιδιά... εμένα το μόνο που μου παν είναι αν τους την πάω και επιβαρυνθώ οικονομικά, θα μου την στείλουν έπειτα τσάμπα σπίτι μετά το RMA. Αν τους την πάω, θα..την ελέγξουν, αν εχει πρόβλημα θα ...απευθυνθουν στην DELL (ελπίζω όχι της USA.....wtf)

και θα μου κάνουν επιδιόρθωση/αντικατάσταση.

Δημοσ.

είχα πάρει την Dell U2414H.ευτυχώς το μεγαλύτερο μέρος έλειπα και ταυτόχρονα είχα την παλιά μου 19αρα aoc η οποία με έβγαλε ασπροπροσωπο δεκα χρονια.Βασικά θέλω να πιστεύω ότι ήταν μοναδική η περίπτωση μου και δε θα χρειαστεί να περιμένεις τόσο.

Δημοσ.

είχα πάρει την Dell U2414H.ευτυχώς το μεγαλύτερο μέρος έλειπα και ταυτόχρονα είχα την παλιά μου 19αρα aoc η οποία με έβγαλε ασπροπροσωπο δεκα χρονια.Βασικά θέλω να πιστεύω ότι ήταν μοναδική η περίπτωση μου και δε θα χρειαστεί να περιμένεις τόσο.

Τι προβληματα ακριβως σου ειχε βγαλει;Γιατι και εμενα ειχε προβλημα το power button αλλα ευτυχως μου την αλλαξανε κατευθειαν.
Δημοσ.

Τι προβληματα ακριβως σου ειχε βγαλει;Γιατι και εμενα ειχε προβλημα το power button αλλα ευτυχως μου την αλλαξανε κατευθειαν.

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/529383-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-dell-ultrasharp-u2414h/

Δημοσ.

Σήμερα τελικά την επέστρεψα σε e-shop point, και μπροστά μου τηλεφώνησε ο υπάλληλος στον προϊστάμενο service και με ενημέρωσε ότι θα μου φέρουν την οθόνη σπίτι μου με δικό τους μεταφορικό μέσο, χωρίς επιβάρυνση μιας και δεν υπάρχει κατάστημα εκεί που διαμένω. Μου είπαν οτι την παραλαμβάνουν , φεύγει αμέσως στα κεντρικά τους για έλεγχο και έπειτα θα πάει στην Dell Hellas , από οπου και θα τους επιστραφεί επισκευασμένη ή καινούργια (αν και μου ανέφερε ότι στο site του e-shop δείχνει εξαντλημένο..περίεργο γιατί υπάρχει). 

Σημαντικό μείον στην όλη διαδιακασία είναι ότι ενώ κάποτε πίστευα ότι πηγαίνοντας από LG μονιτορ σε DELL θα ημουν πιο premium...

στην εγγύηση όμως μου ανέφεραν ότι θα πάρω όχι καινούργια, αλλά ανακασκευασμένη (dell hellas). Κάτι το οποιο ο τελικος καταναλωτής δεν μπορει να γνωρίζει ή δεν το γνώριζα εγώ και δεν το βρήκα και κάπου να αναφέρεται. Μόνο εφόσον έπαθα το πρόβλημα το διαπίστωσα... λογικά στις 27+ δεν νομίζω να έχεις ίδιο ζήτημα.

Ενώ η LG με zero pixel , νομίζω σου κάνει αντικατάσταση με καινούργια.

 

Τέλος τους τόνισα ότι είναι εμφανές ότι το service tag έχει αφαιρεθεί.. χωρίς να ξέρω από ποιον μιας και με την αφή μπορείς να νοιώσεις την κόλλα την οποία άφησε το τεράστιο αυτοκόλλητο !!!
στο σημείο που λέει label ship, το μεγάλο κενό πλαίσιο-περιοχή, κάτω από το Serial Number 
<iframe width="480" height="360" src="http://s247.photobucket.com/user/netrino-photo/embed/slideshow/Dell%20U2414H%20Faulty"></iframe> (1η φωτό κάτω-αριστερα)

 

Τόνισα ότι κατα την αντικατάσταση θέλω και απαίτώ οπως και δήποτε να έχω το service tag. Θα φύγω εξωτερικό σε λίγο καιρό και δεν επρόκειτο σε ανάλογη κατάσταση να περάσω την ίδια διαδικασία!

 

Επισημάνω την προσοχή σας στο θέμα DELL και SERVICE TAG.

 

Ελπίζω σε λίγες μέρες να τελειώσει το δράμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ενώ η LG με zero pixel , νομίζω σου κάνει αντικατάσταση με καινούργια.

κι η Dell αντικαθιστά οθόνη για ένα καμμένο pixel...

 

κι η LG δίνει refurbished...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...