Προς το περιεχόμενο

Dell,e-shop & rma


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα απο το e-shop μια dell Ρ2414Η καθώς μόνο αυτό την είχε άμεσα διαθέσιμη και τη χρειαζόμουν επείγοντος.

Γνωρίζοντας ότι το σέρβις του e-shop είναι άθλιο αποφάσισα να αγοράσω από κει
την οθόνη θεωρώντας ότι αν κάτι πάει στραβά θα πάω στη dell και δεν θα ασχοληθώ
με το κατάστημα.Την επόμενη μέρα της αγοράς (18/2) και εφόσον είχα διαπιστώσει το πρόβλημα
(bleeding) κάλεσα την dell για αντικατάσταση της οθόνης.Ο άνθρωπος που μίλησα ήταν πρόθυμος να
με εξυπηρετήσει και να προβεί σε αντικατάσταση.Όταν του έδωσα τα στοιχεία της οθόνης
(s/n & Order No)μου είπε ότι δεν είναι της Ελληνικής αντιπροσωπίας και καλύτερα να μιλήσω
με το κατάστημα....

 

Πατέντα Νο1

Με πήραν από το κατάστημα και μου είπαν ότι πήγα την οθόνη χωρίς κουτί και οτι δεν μπορούν

να βρουν το order No.Εννοείται οτι κουτί και παρελκόμενα ήταν κανονικά μέσα,εξάλλου εγινε

έλεγχος από τον υπάλληλο τους όταν την πήγα στο κατάστημα για επιστροφή

 

Πατέντα Νο2

Με πήραν τηλ μετά από 1-2 μέρες και μου είπαν.
Θα φέρουμε μια καινουρια οθόνη και θα την ανοίξουμε για να ελέγξουμε πως

"παίζει" σε σχέση με την δικιά σας ώστε να δούμε αν έχει πρόβλημα.

Έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμα είμαι χωρίς οθόνη,σήμερα θα κάνω καταγγελία στον
συνήγορο του καταναλωτή και ο θεός βοηθός.

post-271638-0-51948100-1393520882_thumb.jpg

Δημοσ.

Σχεδόν κάθε μέρα μιλάω αλλά δεν...και στο κάτω κάτω τι να μου πουν και οι

υπάλληλοι αν η πολιτική του καταστήματος είναι για γέλια/κλάματα.

Δημοσ.

Kοίταξε να δεις, στο site του eshop βλέπω προιόντα τα οποία έχουν παράδοση πάνω από 10 ημέρες. Τυπικά δηλαδή τουλάχιστον προς το παρών, είναι καλυμμένοι για την όποια καθυστέρηση. Eγω θα σου συνιστούσα να βρεις το τηλ. (ή ακόμα και να πας αυτοπροσώπως) της κεντρικής αποθήκης και να προσπαθήσεις από εκει να βρεις κάποια άκρη.

Από κει και πέρα, άσε να περάσουν λίγες μέρες και κάνε τότε την καταγγελία αν ακόμα το επιθυμείς, ώστε να μην έχουν και αντεπιχειρήματα.

Δημοσ.

Δεν μπορείς να συνεργαστείς με την Dell αντί να κάθεσαι να παρακαλάς το E-shop ? Σου είπαν δηλαδή ότι επειδή δεν είναι ελληνικής

 

αντιπροσωπείας δεν μπορούν να την αναλάβουν καθόλου? Εγώ όσες φορές χρειάστηκε , ήταν άψογοι (Μιλάω για την Dell και όχι για το

 

eshop) καθώς μου έφερναν καινούρια οθόνη σπίτι και έπαιρναν την παλιά . Πρέπει να έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές μέχρι να πάρω μια

 

οθόνη χωρίς καμμένα pixel και με ανεκτό bleeding ,  χωρίς να υπάρξει το παραμικρό θέμα απο μέρους τους . 

Δημοσ.

Εχθές μίλησα με τη γενική γραμματεία καταναλωτή μου είπαν ότι βάση νόμου
μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω.Δεν έχει σημασία αν έχω ανοίξει τη
συσκευασία κ.τ.λ.Δεν θέλω άλλη οθόνη ούτε καμία άλλη συνεργασία με το
eshop.Έχει και αλλού καταστήματα με οθονες....
 Η Dell προσφέρθηκε να μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο με επισκευασμένη
οθόνη.

Δημοσ.

Την στιγμή που η οθόνη είχε πρόβλημα εξ'αρχής και η ίδια η Dell ενημερώθηκε την επόμενη μέρα (μέσα στο DOA

 

δηλαδή) και σε παρέπεμψε στο eshop , το οποίο τελικά δεν σε εξυπηρέτησε μπορείς να ζητήσεις αλλαγή με

 

καινούρια και όχι refurbished . 

Δημοσ.

το eshop στην αρχή έλεγε ότι δεν έχει πρόβλημα και μετά έλεγε διάφορα άλλα.
H dell είπε να μου δώσει refurbished και όταν της είπα όχι με παρέπεμψε στο eshop.

Ενημέρωσις
Σήμερα το eshop μου έστειλε μήνυμα οτι εγκρίθηκε πιστωτικό.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλά το ότι δεν ήταν της ελληνικής αντιπροσωπίας δεν λέει κάτι, αν είναι από Ευρώπη καλύπτεσαι και πάλι, μιας και η Dell έχει πανευρωπαϊκή...

Δημοσ.

Με αγορασμένο λαπτοπ DELL από Ελλάδα, και διαμονή τα τελευταία 2 χρόνια εξωτερικό, κάθε φορά που είχα πρόβλημα ερχότανε τεχνικός και αναλάμβανε την επισκευή. Δεν τους ενδιέφερε που δεν το έχω αγοράσει από την χώρα που μένω τώρα.

Μπορεί να έχει άλλη πολιτική για οθόνες όμως..

Δημοσ.

Παιδιά  ,δεν παίρνω όρκο , καθώς δεν θυμάμαι καθόλου καλά , αλλά για τα dell λάπτοπ του eshop νομίζω είχε αναφερθεί σε κάποιο θέμα ότι προέρχονται από Καναδά

  • Super Moderators
Δημοσ.

Με αγορασμένο λαπτοπ DELL από Ελλάδα, και διαμονή τα τελευταία 2 χρόνια εξωτερικό, κάθε φορά που είχα πρόβλημα ερχότανε τεχνικός και αναλάμβανε την επισκευή. Δεν τους ενδιέφερε που δεν το έχω αγοράσει από την χώρα που μένω τώρα.

Μπορεί να έχει άλλη πολιτική για οθόνες όμως..

δεν είναι διαφορετική, ισχύει και στις οθόνες κανονικότατα...

 

εξάλλου η Dell του είπε ότι θα την αλλάξει με refurbished, δεν το κάνει χαριστικά :P

Δημοσ.
 
[email protected]
27 Φεβ (Πριν από 2 ημέρες)
cleardot.gif
 
cleardot.gif
cleardot.gif
προς Εμένα
cleardot.gif
 
 
 
 
Αγαπητέ/ή κύριε/ία, 

σας αποστέλλουμε αυτό το e-mail ώστε να σας πληροφορήσουμε πως το (PER.161952) DELL P2414H 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK που έχετε επιλέξει στην παραγγελία σας, δυστυχώς έχει πρόβλημα διαθεσιμότητας, έχει εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο, παρά τις προσπάθειες μας για την εύρεση του. Μπορείτε εναλλακτικά να επιλέξετε ένα από τα (PER.169053) BENQ BL2411PT 24'' LED MONITOR BLACK, (PER.157443) SAMSUNG S24C650PL 23.6'' AD-PLS LED MONITOR FULL HD BLACK, (PER.169060) BENQ BL2410PT 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK όλα την τρεχουσα τιμη η το (PER.167496) AOC G2460PQU 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK στα 199€. 

Παρακαλώ σημειώστε ότι η προσφορά για το PER.167496 ισχύει για τις 10 επόμενες ημερολογιακές μέρες η μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. 

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail ή στα τηλέφωνα 211 5000 500 - 210 81 78 700 με το τμήμα πωλήσεων, όσο το δυνατόν συντομότερα, για να μας ενημερώσετε για τη περαιτέρω εξέλιξη της παραγγελίας σας και για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε. 

Ευχαριστούμε θερμά! 
Με εκτίμηση, 
H ομάδα του e-shop
 
 
καλα μιλαμε ειχα τυχη βουνο !!! Σε ευχαριστω e-shop για την μη διαθεσιμοτητα ! Ου μπλεξεις ειναι αυτες οι καταστασεις
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...