stavrele Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Αγόρασα απο το e-shop μια dell Ρ2414Η καθώς μόνο αυτό την είχε άμεσα διαθέσιμη και τη χρειαζόμουν επείγοντος. Γνωρίζοντας ότι το σέρβις του e-shop είναι άθλιο αποφάσισα να αγοράσω από κειτην οθόνη θεωρώντας ότι αν κάτι πάει στραβά θα πάω στη dell και δεν θα ασχοληθώμε το κατάστημα.Την επόμενη μέρα της αγοράς (18/2) και εφόσον είχα διαπιστώσει το πρόβλημα(bleeding) κάλεσα την dell για αντικατάσταση της οθόνης.Ο άνθρωπος που μίλησα ήταν πρόθυμος ναμε εξυπηρετήσει και να προβεί σε αντικατάσταση.Όταν του έδωσα τα στοιχεία της οθόνης(s/n & Order No)μου είπε ότι δεν είναι της Ελληνικής αντιπροσωπίας και καλύτερα να μιλήσωμε το κατάστημα.... Πατέντα Νο1 Με πήραν από το κατάστημα και μου είπαν ότι πήγα την οθόνη χωρίς κουτί και οτι δεν μπορούν να βρουν το order No.Εννοείται οτι κουτί και παρελκόμενα ήταν κανονικά μέσα,εξάλλου εγινε έλεγχος από τον υπάλληλο τους όταν την πήγα στο κατάστημα για επιστροφή Πατέντα Νο2 Με πήραν τηλ μετά από 1-2 μέρες και μου είπαν.Θα φέρουμε μια καινουρια οθόνη και θα την ανοίξουμε για να ελέγξουμε πως "παίζει" σε σχέση με την δικιά σας ώστε να δούμε αν έχει πρόβλημα. Έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμα είμαι χωρίς οθόνη,σήμερα θα κάνω καταγγελία στονσυνήγορο του καταναλωτή και ο θεός βοηθός.
trek Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Με το eshop μίλησες καθόλου από τότε που σου είπαν ότι θα φέρουν καινούργια?
stavrele Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Σχεδόν κάθε μέρα μιλάω αλλά δεν...και στο κάτω κάτω τι να μου πουν και οι υπάλληλοι αν η πολιτική του καταστήματος είναι για γέλια/κλάματα.
trek Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Kοίταξε να δεις, στο site του eshop βλέπω προιόντα τα οποία έχουν παράδοση πάνω από 10 ημέρες. Τυπικά δηλαδή τουλάχιστον προς το παρών, είναι καλυμμένοι για την όποια καθυστέρηση. Eγω θα σου συνιστούσα να βρεις το τηλ. (ή ακόμα και να πας αυτοπροσώπως) της κεντρικής αποθήκης και να προσπαθήσεις από εκει να βρεις κάποια άκρη. Από κει και πέρα, άσε να περάσουν λίγες μέρες και κάνε τότε την καταγγελία αν ακόμα το επιθυμείς, ώστε να μην έχουν και αντεπιχειρήματα.
Marchas Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δεν μπορείς να συνεργαστείς με την Dell αντί να κάθεσαι να παρακαλάς το E-shop ? Σου είπαν δηλαδή ότι επειδή δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν μπορούν να την αναλάβουν καθόλου? Εγώ όσες φορές χρειάστηκε , ήταν άψογοι (Μιλάω για την Dell και όχι για το eshop) καθώς μου έφερναν καινούρια οθόνη σπίτι και έπαιρναν την παλιά . Πρέπει να έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές μέχρι να πάρω μια οθόνη χωρίς καμμένα pixel και με ανεκτό bleeding , χωρίς να υπάρξει το παραμικρό θέμα απο μέρους τους .
stavrele Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Εχθές μίλησα με τη γενική γραμματεία καταναλωτή μου είπαν ότι βάση νόμουμπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω.Δεν έχει σημασία αν έχω ανοίξει τησυσκευασία κ.τ.λ.Δεν θέλω άλλη οθόνη ούτε καμία άλλη συνεργασία με τοeshop.Έχει και αλλού καταστήματα με οθονες.... Η Dell προσφέρθηκε να μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο με επισκευασμένηοθόνη.
Marchas Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Την στιγμή που η οθόνη είχε πρόβλημα εξ'αρχής και η ίδια η Dell ενημερώθηκε την επόμενη μέρα (μέσα στο DOA δηλαδή) και σε παρέπεμψε στο eshop , το οποίο τελικά δεν σε εξυπηρέτησε μπορείς να ζητήσεις αλλαγή με καινούρια και όχι refurbished .
stavrele Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 το eshop στην αρχή έλεγε ότι δεν έχει πρόβλημα και μετά έλεγε διάφορα άλλα.H dell είπε να μου δώσει refurbished και όταν της είπα όχι με παρέπεμψε στο eshop.ΕνημέρωσιςΣήμερα το eshop μου έστειλε μήνυμα οτι εγκρίθηκε πιστωτικό.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Καλά το ότι δεν ήταν της ελληνικής αντιπροσωπίας δεν λέει κάτι, αν είναι από Ευρώπη καλύπτεσαι και πάλι, μιας και η Dell έχει πανευρωπαϊκή...
stavrele Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Τι να πω φίλε μου,η ελληνική αντιπροσωπία έτσι μου είπε.
drentas Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Με αγορασμένο λαπτοπ DELL από Ελλάδα, και διαμονή τα τελευταία 2 χρόνια εξωτερικό, κάθε φορά που είχα πρόβλημα ερχότανε τεχνικός και αναλάμβανε την επισκευή. Δεν τους ενδιέφερε που δεν το έχω αγοράσει από την χώρα που μένω τώρα. Μπορεί να έχει άλλη πολιτική για οθόνες όμως..
philnice Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Για να καταλάβω κάτι. Η εγγύηση που δίνει το eshop για τις Dell δεν είναι της ελληνικής αντιπροσωπείας;
guardianx71 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Παιδιά ,δεν παίρνω όρκο , καθώς δεν θυμάμαι καθόλου καλά , αλλά για τα dell λάπτοπ του eshop νομίζω είχε αναφερθεί σε κάποιο θέμα ότι προέρχονται από Καναδά
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Με αγορασμένο λαπτοπ DELL από Ελλάδα, και διαμονή τα τελευταία 2 χρόνια εξωτερικό, κάθε φορά που είχα πρόβλημα ερχότανε τεχνικός και αναλάμβανε την επισκευή. Δεν τους ενδιέφερε που δεν το έχω αγοράσει από την χώρα που μένω τώρα. Μπορεί να έχει άλλη πολιτική για οθόνες όμως.. δεν είναι διαφορετική, ισχύει και στις οθόνες κανονικότατα... εξάλλου η Dell του είπε ότι θα την αλλάξει με refurbished, δεν το κάνει χαριστικά
jas0ne Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 [email protected] 27 Φεβ (Πριν από 2 ημέρες) προς Εμένα Αγαπητέ/ή κύριε/ία, σας αποστέλλουμε αυτό το e-mail ώστε να σας πληροφορήσουμε πως το (PER.161952) DELL P2414H 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK που έχετε επιλέξει στην παραγγελία σας, δυστυχώς έχει πρόβλημα διαθεσιμότητας, έχει εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο, παρά τις προσπάθειες μας για την εύρεση του. Μπορείτε εναλλακτικά να επιλέξετε ένα από τα (PER.169053) BENQ BL2411PT 24'' LED MONITOR BLACK, (PER.157443) SAMSUNG S24C650PL 23.6'' AD-PLS LED MONITOR FULL HD BLACK, (PER.169060) BENQ BL2410PT 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK όλα την τρεχουσα τιμη η το (PER.167496) AOC G2460PQU 24'' LED MONITOR FULL HD BLACK στα 199€. Παρακαλώ σημειώστε ότι η προσφορά για το PER.167496 ισχύει για τις 10 επόμενες ημερολογιακές μέρες η μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail ή στα τηλέφωνα 211 5000 500 - 210 81 78 700 με το τμήμα πωλήσεων, όσο το δυνατόν συντομότερα, για να μας ενημερώσετε για τη περαιτέρω εξέλιξη της παραγγελίας σας και για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε. Ευχαριστούμε θερμά! Με εκτίμηση, H ομάδα του e-shop καλα μιλαμε ειχα τυχη βουνο !!! Σε ευχαριστω e-shop για την μη διαθεσιμοτητα ! Ου μπλεξεις ειναι αυτες οι καταστασεις 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα