makiss8 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 καλησπερα παιδια,μου δωσανε χειρογραφα τα πληρη στοιχεια απο 300 ατομα, ονομα,επιθετο,τηλεφωνο,διευθυνση,αφμ κτλ..να τα περασω στο excel και να τα εκτυπωσω..ποιος ειναι ο βελτιστος τροπος να βαλω σε αλφαβητικη σειρα? ειναι μπερδεμενα...και στην εκτυπωση θελω να φαινεται η αριθμηση απο το 1-300 αυτο πως γινεται?ευχαριστω
flik Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Πέρασέ τα όπως είναι, με την σειρά που τα έχεις δηλαδή, ΕΠΙΘΕΤΟ-ΟΝΟΜΑ-ΤΗΛ... και μετά μπορείς να κάνεις ταξινόμηση με βάση τη στήλη με το επίθετο και θα κάνει και τις διπλανές στήλες χωρίς να ανακατευτούν δηλαδή. Για την αρίθμηση απλά στην πρώτη απο αριστερά στήλη θα γράψεις 1, και μετά με drag πιάνοντας την κάτω δεξιά γωνία αυτού του κελιού προς τα κάτω γεμίζει αυτόματα με αύξοντα αριθμό. 3
makiss8 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 εγω σκεφτομουνα να γραψω μονο τα επιθετα , να κανω την ταξινομηση και μετα να περασω ενα -ενα. εχεις δικιο σωστο! σ ευχαριστω πολυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα