Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

¨Οπως το υπολογίζω κ εγώ δεν σε γδέρνει...Βέβαια αν επιλέξει να σου βάλει ό,τι φτηνότερο με αυτή την τιμή θα μπορούσε να κόψει λίγο...

Δημοσ.

220 σου είπε για όλο το service?Το οποίο εκτός απο φρένα -δίσκους τί άλλο περιλαμβάνει? (Λάδια κτλ κτλ ?? )

Επίσης εσύ όταν πατάς φρένο δεν καταλαβαίνεις ότι έχουν τελειώσει τα ψωμιά του?Κανονικά αν είναι όπως τα λες θα έπρεπε να ακους και θόρυβο "γδαρσίματος" όταν το πατάς...

Για να σου πούμε  αν η τιμή είναι καλή πρέπει να μας πεις τι συμπεριλαμβάνει.Επίσης τακάκια /δίσκους/λάδια μπορείς να τα αγοράσεις και μόνος σου "έξω"πιο φτηνά....

 

Αυτό θα γινόταν αν τα τακάκια είχαν φαγωθεί πολύ και έπιανε σίδερο.

Η φαγωμένη δισκόπλακα δεν βγάζει θόρυβο.

Δημοσ.

Αυτό θα γινόταν αν τα τακάκια είχαν φαγωθεί πολύ και έπιανε σίδερο.

Η φαγωμένη δισκόπλακα δεν βγάζει θόρυβο.

 

Άρα, αφού δεν έβγαζε κανέναν θόρυβο, μάλλον τα τακάκια δεν είχαν φαγωθεί, δεν χρειαζόντουσαν ούτε αυτά άλλαγμα, ούτε φυσικά και οι δίσκοι, αφού άφθαρτα τακάκια δε μπορούν να φθείρουν το δίσκο. Εγώ έτσι το καταλαβαίνω.

 

Αν του ζητήσω να μου δείξει τα τακάκια, θα είναι πάνω στους "φθαρμένους" δίσκους (κάτι σαν πάμε πακέτο); Ή μπορεί να μου πει:oooopppss, τα πέταξα...???

Δημοσ.

Άρα, αφού δεν έβγαζε κανέναν θόρυβο, μάλλον τα τακάκια δεν είχαν φαγωθεί, δεν χρειαζόντουσαν ούτε αυτά άλλαγμα, ούτε φυσικά και οι δίσκοι, αφού άφθαρτα τακάκια δε μπορούν να φθείρουν το δίσκο. Εγώ έτσι το καταλαβαίνω.

 

Αν του ζητήσω να μου δείξει τα τακάκια, θα είναι πάνω στους "φθαρμένους" δίσκους (κάτι σαν πάμε πακέτο); Ή μπορεί να μου πει:oooopppss, τα πέταξα...???

 

φίλε μου δεν ειναι ακριβώς έτσι...

το τακακι εχει ένα ορισμένο πάχος Χ + ένα επιπλέον πάχος η πλακα συγκράτησης του.

Η πλακα συγκράτησης του ΔΕΝ ειναι τακακι.

 

ΑΝ δεις τη φωτογραφία το δεξιά ειναι φαγωμένο, δε λεω οτι θα σκοτωθείς αν το εχεις αλλα σίγουρα θέλει αντικατασταση

dscn3719.jpg

 

απο εκει και πέρα ούτε η δισκόπλακα λιώνει αλλα καποια στιγμή λόγω φθοράς πετάει νύχι το οποίο και καινούργιο τακακι να βάλεις θα στο καταστρέψει (και θα συνεχίσει να σφυράει).

επίσης η φθορά της μπορεί να ειναι και σε επιπεδο αντιστάθμισης της τριβής, για αυτόκαι η καινουργια δισκόπλακα ειναι σαν καθρεφτης ενω μια παλια σαν δισκος πικαπ (με γραμμες).

 

Γνώμη μου είναι εφόσον εχεις και 2,5 χρόνια να ρίξεις λεφτα στο αυτοκίνητο (το οποίο δεν ειχες καν περάσει κτεο-πραγμα επικίνδυνο) να τα δώσεις και να ξέρεις οτι εχεις το κεφάλι σου ησυχο...

Αν δε νοίαζεσαι για τη δική σου ασφάλεια και ζωη νοιάσου τουλάχιστον για την οικογένεια σου ή το πεζό παιδάκι που μπορεί να πετύχεις στο δρόμο. Το κόστος αυτό που θα δώσεις αντιλαμβάνομαι οτι ίσως ειναι  δυσβάσταχτο για σένα αυτη τη στιγμή και σε νιώθω,  ωστόσο ειναι μικρό μπροστά στο κόστος (ψυχικό και οικονομικό) που θα εχεις απο οποιοδήποτε ατύχημα...

 

υ.γ. το να σου πεις οουπς τα πεταξα δε παίζει αλλα παίζει το να σου πει να τα δες τα και να ειναι απο αλλο αυτοκίνητο αν δεν εισαι λιγο υποψιασμένος με αυτα τα πραγματα...

Δημοσ.

Άρα, αφού δεν έβγαζε κανέναν θόρυβο, μάλλον τα τακάκια δεν είχαν φαγωθεί, δεν χρειαζόντουσαν ούτε αυτά άλλαγμα, ούτε φυσικά και οι δίσκοι, αφού άφθαρτα τακάκια δε μπορούν να φθείρουν το δίσκο. Εγώ έτσι το καταλαβαίνω.

 

Αν του ζητήσω να μου δείξει τα τακάκια, θα είναι πάνω στους "φθαρμένους" δίσκους (κάτι σαν πάμε πακέτο); Ή μπορεί να μου πει:oooopppss, τα πέταξα...???

Μα μπορείς να δεις αν τα τακάκια είναι φθαρμένα θα στο δείξει ο ίδιος.Έχουν γόμα επάνω τους που σώνεται μέχρι να βρει σίδερο.Το θέμα είναι αν έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες ώστε και καινούρια τακάκια να σου βάλει θα φαγωθούν πιο γρήγορα.Μην περιμένεις να βγάλει τους δίσκους και να δεις "ένα σώμα" τα τακάκια επάνω.Για να μην σου κάνει θόρυβο ή να μην το αισθάνεσαι στο πόδι όταν πατάς φρένο...δεν έχουν λιώσει όπως σου είπε.Μπορεί όμως να έχουν λίγα ψωμιά...

Καλησπέρα.

 

...και μη έχοντας κάποιον άλλο να ρωτήσω είπα να ανεβάσω εδώ μία ερώτηση-απορία. Το σενάριο έχει ως εξής:

 

Αυτοκίνητο 1000cc μοντέλο '98, το τελευταίο service πριν 2,5 χρόνια. Σ' αυτά τα 2,5 χρόνια έχει κάνει περίπου 9.500-10.000 km.

Το πήγα στον μάστορα της γειτονιάς και καμιά ώρα αργότερα χτύπησε το τηλέφωνο. Είπε πως όντως χρειάζεται service και πως έχουν φαγωθεί (στην κυριολεξία λιώσει) τα τακάκια στα μπροστινά φρένα. Γιά το λόγο αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τα τακάκια και πως πρέπει αναγκαστικά να αλλάξουν οι δισκόπλακες στα φρένα. Δυστυχώς δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων για να μπορέσω να διαπιστώσω αν όντως μου λέει αλήθεια ή αν θέλει με πολύ απλό τρόπο να βγάλει λεφτά. Έχω τις ακόλουθες ερωτήσεις:

 

α. Γιά ένα απλό service στο αυτοκίνητο (χωρίς να υπολογίσουμε το σενάριο των φρένων - ας πούμε ότι τα φρένα είναι ok) πόσο θα κόστιζε;

 

β. Το παραπάνω σενάριο, με αλλαγή μόνο στα τακάκια (οι δισκόπλακες είναι ok και ο μάστορας κοροϊδεύει λόγω του ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων) πόσο θα κόστιζε περίπου;

 

γ. Αν όντως είναι πραγματικά όλα αυτά που λέει, πόσο θα κόστιζε ένα τέτοιο full service;

 

Πάντα οι τιμές περίπου.

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

 

 

Αυτό θα γινόταν αν τα τακάκια είχαν φαγωθεί πολύ και έπιανε σίδερο.

Η φαγωμένη δισκόπλακα δεν βγάζει θόρυβο.

Ναι δες λίγο τα bold πιο πάνω....λιωμένα εντελώς τα βγάζει (τα τακάκια όχι τον δίσκο)..γι αυτό και παραξενευτηκα που δεν του κάνουν κόνξες :D

Δημοσ.

Πάντως, αν θέλετε, κρατήστε ένα subscribe στο θέμα. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες με δίσκους ή τακάκια (ή αν μπορώ καί τα δύο) για σχόλια.


Ναι δες λίγο τα bold πιο πάνω....λιωμένα εντελώς τα βγάζει (τα τακάκια όχι τον δίσκο)..γι αυτό και παραξενευτηκα που δεν του κάνουν κόνξες :D

 

Ok με τα bold. Αν όμως, όπως λένε τα bold, έχουν λιώσει εντελώς τα τακάκια, δε θα έπρεπε εγώ να ακούω θόρυβο απ' τα φρένα;

Δημοσ.

 

Ok με τα bold. Αν όμως, όπως λένε τα bold, έχουν λιώσει εντελώς τα τακάκια, δε θα έπρεπε εγώ να ακούω θόρυβο απ' τα φρένα;

 

οχι, εμενα σφυράνε οταν είναι κρύα αλλα δε θέλουν αλλαγμα... σε περιπου 20000 μου λεει το board computer...

Δημοσ.

Δεν μιλάω για σφύριγμα (στα κρύα που λέει ο παυλίδης ή στα καινούρια οικολογικά μέχρι να στρώσουν).Μιλάω για θόρυβο περισσότερο μπάσο "χρρρ" ο οποίος συνοδευεται και από αίσθηση στο πεντάλ του φρένου (άσε που θα έχει μεγαλώσει η διαδρομή) και φυσικά δεν σταματάει όπως θα έπρεπε το αυτοκίνητο.Αυτό θα έπρεπε να το έχεις με λιωμένα χάλια τακάκια.

Ο μάστορας σου μπορεί να βλέπει ότι έχεις φάει το περισσότερο πέλμα από τα τακάκια και για καλό σου λέει να τα αλλάξεις μια ώρα γρηγορότερα.Το θέμα με τους δίσκους μόνο αν στους δείξει θα καταλαβεις αν είναι στραβοί...έχουν βγάλει νύχι...είναι φαγωμένοι κτλ κτλ.

Καλό είναι να τα αλλάξεις πακετάκι μαζί αυτά σε περίπτωση που ο δίσκος είναι χάλια,γιατί αν αλλάξεις μόνο τακάκια θα φαγωθούν πολύ γρήγορα.

Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον μάστορα που πήγες...δεν σε εμποδίζει κανείς να πάρεις και μια δευτερη γνώμη από κάποιο άλλο συνεργείο και στο θέμα της τιμής αλλά και στο θέμα κατά πόσο χρίζεις αντικατάσταση τακάκια/δίσκους.

Δημοσ.

Για να μπαίνεις στο νόημα...

 

Η ερώτηση "Ρε παιδιά, πόσο στοιχίζει το μικρό/μεγάλο/γενικό service στο τάδε όχημα;"  που την ακούω συχνά πυκνά είναι πολύ σχετική. Είναι αντίστοιχη με το "Πόσα χρήμματα χρειάζομαι να στήσω ένα pc", "πόσο θα μου στοιχίσει να φτιάξω/συντηρήσω ένα σπίτι" κοκ.

 

Ένας οδηγός μπορεί να πίνει το αίμα σε ένα όχημα και να οδηγάει λες και είναι στο Rally Αcropolis δίχως αύριο.  

Αυτός μπορεί να χρειάζεται δισκόπλακες κάθε 50κ χλμ ιδίως αν παίζει με fully sintered (πολύ σκληρά) τακάκια.

 

Ένας άλλος οδηγός μπορεί να οδηγάει το ίδιο όχημα σαν "κυρία" με οργανικά (μαλακά) τακάκια και να χρειαστεί αλλαγή

στις δισκόπλακες στα 150k χλμ.

 

Οι δισκόπλακες π.χ. γράφουν επάνω αρχικό πάχος 4,5mm, ελάχιστο πάχος 4,2mm. 

Μόλις φτάσουν 4,2 mm και κάτω χρήζουν αλλαγής, άσχετα σε πόσα χλμ θα το "καταφέρει" ο κάθενας.

Δεν πατάμε όλοι φρένο με την ίδια δύναμη ή συχνότητα σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα.

 

Σκέψου τώρα πως ο κάθε οδηγός έχει τις δικές του συνήθειες, το κάθε ανταλλακτικό ή αναλώσιμο τις δικές του προδιαγραφές, οπότε κάποιος ή θα πρέπει να καθίσει να τα μάθει όλα αυτά ή να εμπιστευτεί έναν ή παραπάνω μηχανικό.

 

Όπως θα κατάλαβες, το κάθε service δεν περιλαμβάνει απαραίτητα τις ίδιες εργασίες και τα ίδια ανταλλακτικά, και τα χιλιόμετρα ουσιαστικά είναι ένδειξη όχι απόδειξη, ακόμη και σε πανομοιότυπο όχημα.

 

Για την κατηγορία του αυτοκινήτου και για τα χιλιόμετρα που αναφέρεις πάντος, ίσως σου είπε και λίγα.

Το θέμα είναι τί εργασίες/ανταλλακτικά περιλαμβάνουν αυτά τα χρήμματα.

 

 

/sc

Δημοσ.

Η τιμη αν αφορα ολα αυτα που μας ειπες (λαδια,μπουζι,φιλτρα και δικσοπλακες-τακακια μπροστα)  ειναι καλα πιστευω...ΠΡΟΣΕΞΕ ομως..Ρωτα τον τι τακακια και δισκοπλακες θα σου βαλει και προτιμησε ferodo-brembo...Ισως πιο φθηνα τα πρωτα αλλα ΚΑΛΑ...Γιατι πολλοι σου λεει ε ενταξει θα αλλαχτουν αυτο εχει σημασια και πανε σε μηχανικους που τους λενε χαμηλες τιμες αλλα οι δισκοπλακες ειναι βουτυρο( τρωγονται για πλακα) και τα αντιστοιχα τακακια ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ....Αποτελεσμα να θες δισκοπλακες ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ και παλι...Πληρωνεις λιγο παραπανω τα καλα (κανα 20αρικο το πολυ διαφορα στο καθε ενα ..δηλαδη κανα 40-50 για δισκοπλακες τακακια ) αλλα εχεις και φρενα που δεν θα σε προδωσουν και δεν θα φαγωθουν και γρηγορα.

Δημοσ.

Χάρη, χτύπησες κέντρο!! Ο τύπος χρησιμοποίησε ακριβώς τη λέξη "πατούρα" και επίσης έκανα ακριβώς αυτό που λες όσον αφορά λάστιχα. Είχα να αλλάξω λάστιχα 7 χρόνια. Συζητώντας λοιπόν με φίλους το τελευταίο διάστημα, και στο τραπέζι πέφτοντας απόψεις σχετικά με το αυτοκίνητο ότι πρέπει να είναι άριστο σε δύο σημεία: λάστιχα-φρένα άλλαξα λάστιχα πριν 3 εβδομάδες και μάλλον τώρα χρειαζόταν καί δίσκους. Συμφωνώ απόλυτα σε όλ' αυτά. Απλά αυτό που προσπαθώ να αποφύγω είναι όσο γίνεται η κλοπή.

 

Στο συγκεκριμένο σενάριο είχα αμφιβολία επειδή όλοι κάνουμε ένα service στο αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο που κοστίζει περί τα 100 Euro. Αυτό που έγινε είναι ότι λόγω ανεργίας έχω να του το πάω 2,5 χρόνια, και λες και του τα χρώσταγα τα 100 Euro του 2ου έτους και έπρεπε με κάποιο τρόπο να τα πάρει πίσω. Αυτό σκέφτηκα και είπα να κάνω την έρευνα.

7 χρόνια λάστιχα για μένα= εγκληματική ενεργεια για σενα και τους γύρο σου .Λάστιχα το πολύ κάθε 3 χρόνια.

Να συμπληρώσω ότι για την δικια μας ασφάλεια ώς οδηγοι και για την ασφάλεια των άλλων 3 είναι σημαντικά φρένα λάστιχα όπως ανέφερες και τρίτον αμορτισέρ. Ενα χαλασμένο αμορτισέρ μπορεί ν σου καταστρέψει την αναρτηση και το συστημα διευθυνσης αλλα προκαλεί σημαντικά μειωμένο ελεγχο του αυτοκινητου σημαντικά μεγαλύτερη αποσταση ακινητοποίησης.Στην Ελλάδα ελαχιστοι ξέρουν και αλλαζουν τα αμορτισερ όταν προβλέπεται . Οι περισσότεροι κοιμούνται... 

Τα 220 Euro είναι για το γενικό service. Είναι μέσα όλα:εργατικά και ό,τι ανταλλακτικό χρησιμοποιήσει (λάδια, τακάκια, μπουζί, φίλτρα, δισκόπλακες ή κάτι άλλο). Όλα.

Φυσιολογικά είναι και να χέρεσαι που κάνεις το μικρό service γιατί στο μεγάλο αν έχει ιμάντες το αμάξι θα σου κόστιζε μόνο 200 το service και όχι μαζι με τις δυσκόπλακες.

 

Καλά και εσύ οδηγούσες με φαγωμένα τακάκια; Πώς γίνεται να μην το καταλαβες;  Αν οδηγάμε με φαγομένα τακάκια μπορεί να κάνουμε ζημιά στην δισκόπλακα.

Εγώ θα αλλάξω δισκόπλακες τώρα στα 110.000 χλμ επειδή στράβωσαν καθαρά απο χρήση . Τσεκαρισμένο τόσο απο τον μηχανικό όσο και απο μένα που έκανα επιτόπου στο συνεργείο τον ελεγχο εφόσον το είδε και αυτός. Οι δισκόπλακες είναι αναλώσιμα.

Δημοσ.

πιστευω οτι δεν υπαρχει λογος να εισαι τοσο καχυποπτος για το αν επρεπε να αλλαχτουν οι δισκοπλακες μετα απο 16 χρονια!

και η τιμη για ολα νομιζω ειναι μια χαρα....

  • Like 1
Δημοσ.

Τα φρενα πανω τους εχουν ενα σιδερακι μολις φτασουν στα ορια τους ακουγεται ενας ηχος ειδικα οταν πατας φρενο σαν σφυριγμα..

 

Πολλες φορες μετα απο πολλα χιλιομετρα, οι δισκοπλακες κανουν το λεγονενο δοντι..

 

Αυτο διορθωνεται με τρεις τροπους...

 

Ενας τους πας σε ενα μηχανουργειο αν ειναι μικρο το αυλακι και το τρως

 

Δυο τους αλλαζεις με πιο μεγαλο κοστος

 

Τριτος βαζεις τα τακακια, οσο παει, θα φαγοθουν πιο γρηγορα απο πριν...

 

Το κοστος μονο για τα τακακια μπρος πανω απο 20-25 ευρω η αλλαγη δεν νομιζω να παιρνει κανεις... Και 15 ευρω βρισκεις..

 

Μπορεις να το διαπιστωσεις και μονο σου αν εχουν δοντι, αν το δεις λυμενο πανε στην μεγαλη διαμετρο που τελειωνει το δισκοφερνο, θα χει εξωγκομα...

 

Το σερβις παει αναλλογα... Τι θα αλκαξεις αν ειναι το μεγαλο ή οχι..

 

Μεγαλο εννοω, να αλλαξεις ιμαντα χρονοσμου, αν χρειαζεται τους τεντωτιρες του ιμαντα κλπ ή το μικρο, λαδια, μπουζι, φιλτρα αερος/λαδιου καμπινας...

Δημοσ.

Παιδιά, πολύ πολύ χρήσιμες οι συμβουλές-παρατηρήσεις σας, και έμαθα και κάποια πράγματα επάνω καί στο αυτοκίνητο καί σε ό,τι αφορά στο service. Συμφωνώ με όλ' αυτά που λέτε. Το μόνο, μόνο, που θέλω να παρατηρήσω, και που και μένα μου κάνει εντύπωση, είναι πώς δεν σφήριζε (ή να κάνει κάποιο στρίγκλησμα ή άλλο ήχο) όταν πάταγα το φρένο; Να μου πεί:εεεεεεεε??? ρε μεγάλε, εδώ είμαστε και μεις:δίσκοι-τακάκια, ένα απ' τα δύο ή καί τα δύο, και θέλουμε αλλαγή.

 

Πάντως τώρα που πήρα το αυτοκίνητο πίσω, στο πρώτο φρενάρισμα φάνηκε εντελώς η διαφορά. Πραγματικά το αυτοκίνητο κοκκάλωσε με το που πάτησα φρένο. Σχεδόν κόλλησα στο παρμπριζ (που λέει ο λόγος). Καμία σχέση με πριν. Το αισθάνθηκα, και κατάλαβα τη διαφορά ότι δεν φρέναρα τόσο καλά πριν. Απλά και γω δεν είχα κάποια ένδειξη (ήχο ή να αισθανθώ κάτι στο πόδι μου απ' το πεντάλ), που να με κάνει να προβληματιστώ περισσότερο. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το πήγα για service νωρίτερα. Είπα:εφόσον φρενάρω και δεν ακούω κάτι παράξενο, δεν χρειάζεται ακόμη να το πάω για service.

 

Όταν παίρνουμε το αυτοκίνητο από το service, αυτή τη στιγμή που δουλεύει άριστα, είναι φυσιολογικό να μη τη θυμόμαστε μετά από ένα χρονικό διάστημα (άποψή μου). Ανάλογα με το πόσο θα χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο, μπορεί να κάνω 10.000km σε 4 μήνες, μπορεί και σε 3 χρόνια. Βέβαια, εδώ, παίζει ρόλο και το πώς οδηγεί ο καθένας. Για μένα, λοιπόν, προσωπικά, που οδηγώ πολύ ήρεμα, και αν τα κάνω σε 4 μήνες, προφανώς τα τακάκια να χρειαστούν άλλαγμα πολύ σύντομα. Αυτό μέσα στους 4 μήνες, προφανώς, θα το θυμάμαι, γιατί πήρα το αυτοκίνητο απ' το service μόλις 4 μήνες πριν. Αν, όμως, κάνω αυτά τα 10.000km σε 3 χρόνια, και μη έχοντας κάποια ένδειξη απ' το αυτοκίνητο (ήχο-γρίλισμα-πεντάλ), μπορεί και να μη θυμάμαι την κατάσταση που το πήρα. Και, αφού το αυτοκίνητο φρενάρει, ίσως να μην σκεφτώ να το πάω άμεσα και πάλι για service. Δεν εννοώ καθόλου. Εννοώ να καθυστερήσω να το πάω.

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

2 τρόποι.

Μπορείς να μάθεις να τσεκάρεις μόνος σου 5 βάσικα πράγματα βάση manual του οχήματος σου,

ή μπορείς μια στο τόσο να περνάς από το μάστορα σου και να του ζητάς να του ρίξει μια ματιά αν θέλει κάτι.

 

Για τις προειδοποιήσεις που ρώτησες, οι δισκόπλακες δεν προειδοποιούν απαραίτητα με κάποιο τρόπο.

Αυτό που γίνεται είναι πως όσο πέφτει το πάχος τους, ανεβαίνει πιο εύκολα η θερμοκρασία τους και πέφτει η απόδοση τους.

Αυτό συμβαίνει είτε με παλιά είτε με καινούρια τακάκια. Επειδή είναι μια σταδιακή διαδικασία δεν είναι εύκολα αντιληπτό.

 

Μόλις τα αλλάξεις με καινούρια όμως καταλαβαίνεις κατευθείαν την διαφορά ;)

 

Το "νύχι" / "δόντι" που κάνει στην εξωτερική του περιφέρεια η δισκόπλακα είναι ένας απλός τρόπος να τσεκάρεις μόνος σου αν είναι φαγωμένη. Προσωπική μου γνώμη είναι πως δεν το πειράζουμε. Όταν έρθει η ώρα της απλά την αλλάζεις.

 

 

/sc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...