johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπέρα....και μη έχοντας κάποιον άλλο να ρωτήσω είπα να ανεβάσω εδώ μία ερώτηση-απορία. Το σενάριο έχει ως εξής:Αυτοκίνητο 1000cc μοντέλο '98, το τελευταίο service πριν 2,5 χρόνια. Σ' αυτά τα 2,5 χρόνια έχει κάνει περίπου 9.500-10.000 km.Το πήγα στον μάστορα της γειτονιάς και καμιά ώρα αργότερα χτύπησε το τηλέφωνο. Είπε πως όντως χρειάζεται service και πως έχουν φαγωθεί (στην κυριολεξία λιώσει) τα τακάκια στα μπροστινά φρένα. Γιά το λόγο αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τα τακάκια και πως πρέπει αναγκαστικά να αλλάξουν οι δισκόπλακες στα φρένα. Δυστυχώς δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων για να μπορέσω να διαπιστώσω αν όντως μου λέει αλήθεια ή αν θέλει με πολύ απλό τρόπο να βγάλει λεφτά. Έχω τις ακόλουθες ερωτήσεις:α. Γιά ένα απλό service στο αυτοκίνητο (χωρίς να υπολογίσουμε το σενάριο των φρένων - ας πούμε ότι τα φρένα είναι ok) πόσο θα κόστιζε;β. Το παραπάνω σενάριο, με αλλαγή μόνο στα τακάκια (οι δισκόπλακες είναι ok και ο μάστορας κοροϊδεύει λόγω του ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων) πόσο θα κόστιζε περίπου;γ. Αν όντως είναι πραγματικά όλα αυτά που λέει, πόσο θα κόστιζε ένα τέτοιο full service;Πάντα οι τιμές περίπου.Ευχαριστώ για το χρόνο σας! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Για το αν είναι φαγωμένες οι δισκόπλακες δεν έχει τόσο σημασία πότε έγινε το τελευταίο service αφού δεν είναι κάτι που αλλάζεται υποχρεωτικά σε κάθε service. Θα πρέπει να μας πεις τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινητου αλλά και το αν είχαν αλλαχτεί ποτέ στο παρελθόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
torq Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Καταρχήν δε λες τι αυτοκίνητο έχεις και πόσο χιλιόμετρα έχει κάνει. 2,5 χρόνια να του κάνεις service; ΚΤΕΟ περνάς ή μπα....; χωρίς παρεξήγηση αλλά μου μυρίζει περίπτωση,,, βγήκε ο χάρος παγανιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 NISSAN MICRA και έχει κάνει 165.000km ΚΤΕΟ είχα να το περάσω 4 χρόνια. Το πέρασα πριν 4 μήνες. Οι δισκόπλακες δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ στο παρελθόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 NISSAN MICRA και έχει κάνει 165.000km ΚΤΕΟ είχα να το περάσω 4 χρόνια. Το πέρασα πριν 4 μήνες. Οι δισκόπλακες δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ στο παρελθόν. Τα τακακια ειναι το θεμα αν και ποτε αλλαχθηκαν τελευταια φορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Τα τακάκια αλλάχθηκαν πριν 2,5 χρόνια. Οπότε, σ' αυτά τα 2,5 χρόνια, και έχοντας κάνει (όπως λέω παραπάνω) 10.000km, χρειάζονται αλλαγή καί τακάκια καί δισκόπλακες χωρίς να έχουν αλλαχθεί ποτέ; Και συγκεκριμένα, σχετικά με τις απαντήσεις σε α. β. γ. ; Τί να κάνω πού σκέφτηκα να ρωτήσω στο web πριν να ξέρω τί να του πω να κάνει και τί όχι. Θα σας δώσω την τιμή που μου είπε και αν θέλετε μου λέτε αν και κατά πόσο με έκλεψε. Αν, και σύμφωνα με το στοιχείο ότι δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ δίσκοι μπροστά από την αγορά, μπορεί όντως να είναι ok ο τύπος.Μου είπε όλα 220 Euro. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Οι δισκόπλακες με 165000 χλμ στην πλάτη τους σίγουρα θα θέλουν αλλαγή. Και βέβαια μαζί με αυτές και τα τακάκια. Ίσως τα τακάκια να έχουν ακόμα χρόνο ζωής μπροστά τους. Επειδή όμως έπιαναν πάνω στην παλιά δισκόπλακα (που λόγω φθοράς θα έχει δημιουργήσει "δόντι") και άρα θα έχουν δημιουργήσει κι εκείνα ενδεχομένως την σχετική "πατούρα", προσωπικά θα τα άλλαζα ασυζητητί. Κάνε όποια οικονομία θέλεις (αν θέλεις) σε λάδια, ξύδια, κλπ. Αλλά ποτέ σε φρένα και λάστιχα. Σε τελευταία ανάλυση αν δεν σε νοιάζει ιδιαίτερα για τους άλλους σκέψου το δικό σου κεφάλι (και της οικογένειάς σου). Να ξέρεις βέβαια ότι πολλές φορές τα "μαμά" τακάκια/δισκόπλακες βαράνε στο κεφάλι (για τη Nissan δεν ξέρω). Αν όμως πάρεις απευθείας από πχ Ferodo έχουν σημαντική διαφορά. Και είναι μάλιστα και αστείο αφού καμια αυτοκινητοβιομηχανία δεν φτιάχνει η ίδια αλλά τα παίρνει από προμηθευτές (Brembo, Ferodo, κλπ) Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αναφορικά με αυτά που ρωτάς κι επειδή στις ερωτήσεις α και γ δεν μπορώ να σου πω κάτι, για την β μην σκεφτείς καν μόνο τακάκια. "Είναι πολλά τα χιλιόμετρα (που έχεις κάνει) Άρη". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Χάρη, χτύπησες κέντρο!! Ο τύπος χρησιμοποίησε ακριβώς τη λέξη "πατούρα" και επίσης έκανα ακριβώς αυτό που λες όσον αφορά λάστιχα. Είχα να αλλάξω λάστιχα 7 χρόνια. Συζητώντας λοιπόν με φίλους το τελευταίο διάστημα, και στο τραπέζι πέφτοντας απόψεις σχετικά με το αυτοκίνητο ότι πρέπει να είναι άριστο σε δύο σημεία: λάστιχα-φρένα άλλαξα λάστιχα πριν 3 εβδομάδες και μάλλον τώρα χρειαζόταν καί δίσκους. Συμφωνώ απόλυτα σε όλ' αυτά. Απλά αυτό που προσπαθώ να αποφύγω είναι όσο γίνεται η κλοπή. Στο συγκεκριμένο σενάριο είχα αμφιβολία επειδή όλοι κάνουμε ένα service στο αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο που κοστίζει περί τα 100 Euro. Αυτό που έγινε είναι ότι λόγω ανεργίας έχω να του το πάω 2,5 χρόνια, και λες και του τα χρώσταγα τα 100 Euro του 2ου έτους και έπρεπε με κάποιο τρόπο να τα πάρει πίσω. Αυτό σκέφτηκα και είπα να κάνω την έρευνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Χάρη, χτύπησες κέντρο!! Ο τύπος χρησιμοποίησε ακριβώς τη λέξη "πατούρα" και επίσης έκανα ακριβώς αυτό που λες όσον αφορά λάστιχα. Είχα να αλλάξω λάστιχα 7 χρόνια. Συζητώντας λοιπόν με φίλους το τελευταίο διάστημα, και στο τραπέζι πέφτοντας απόψεις σχετικά με το αυτοκίνητο ότι πρέπει να είναι άριστο σε δύο σημεία: λάστιχα-φρένα άλλαξα λάστιχα πριν 3 εβδομάδες και μάλλον τώρα χρειαζόταν καί δίσκους. Συμφωνώ απόλυτα σε όλ' αυτά. Απλά αυτό που προσπαθώ να αποφύγω είναι όσο γίνεται η κλοπή. Στο συγκεκριμένο σενάριο είχα αμφιβολία επειδή όλοι κάνουμε ένα service στο αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο που κοστίζει περί τα 100 Euro. Αυτό που έγινε είναι ότι λόγω ανεργίας έχω να του το πάω 2,5 χρόνια, και λες και του τα χρώσταγα τα 100 Euro του 2ου έτους και έπρεπε με κάποιο τρόπο να τα πάρει πίσω. Αυτό σκέφτηκα και είπα να κάνω την έρευνα. δυστυχώς τα αυτοκίνητα α) αν τα αφησεις σε αφήνουν και β) ζητάνε, είτε κανεις 1 χλμ ειτε 10000... Στην περίπτωση σου θες σίγουρα τακακια - δισκόπλακες αλλα δεν καταλαβα αν σου ειπε 220 μονο για αυτα τα δύο ή για το γενικό σέρβις. Αν σου ειπε 220 για τακακια δισκόπλακες ειναι πολλά - παρα πολλα! Σκέψου οτι με περίπου 400 αλλάζω τακακια δισκόπλακες και αισθητήρες φρενων (πανω στα τακακια ειναι) μπρος - πίσω στην bmw στην αντιπροσωπεία (εσενα εχει 99,9% μονο μπροστα)... Οι τιμές σε δισκόπλακες που ειχα παρει για άλλο αυτοκίνητο (μικρό) ήταν 60 ευρω το σετ για brembo απλες και αλλα 30 για τα τακάκια... Οπότε σύνολο 90 άντε πες 100 ευρώ και ο μάστορας δεν έκανε πάνω απο 20 λεπτά να τις αλλάξει (20 ευρω εργατικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Τα 220 Euro είναι για το γενικό service. Είναι μέσα όλα:εργατικά και ό,τι ανταλλακτικό χρησιμοποιήσει (λάδια, τακάκια, μπουζί, φίλτρα, δισκόπλακες ή κάτι άλλο). Όλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 220 σου είπε για όλο το service?Το οποίο εκτός απο φρένα -δίσκους τί άλλο περιλαμβάνει? (Λάδια κτλ κτλ ?? ) Επίσης εσύ όταν πατάς φρένο δεν καταλαβαίνεις ότι έχουν τελειώσει τα ψωμιά του?Κανονικά αν είναι όπως τα λες θα έπρεπε να ακους και θόρυβο "γδαρσίματος" όταν το πατάς... Για να σου πούμε αν η τιμή είναι καλή πρέπει να μας πεις τι συμπεριλαμβάνει.Επίσης τακάκια /δίσκους/λάδια μπορείς να τα αγοράσεις και μόνος σου "έξω"πιο φτηνά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Όταν πάταγα το φρένο δεν άκουγα κανέναν θόρυβο γδαρσίματος. Ούτε κάτι ένιωθα στο πόδι μου στο πεντάλ στο φρένο (αν κάτι γδερνόταν στα φράνα κα δεν πήγαινε καλά). cosmos:σχετικά με την ερώτηση των 220 Euro για σύνολο, κοίταξε την αμέσω προηγούμενη απάντησή μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Ναι το είδα.Για τί χρονολογίας μίκρα μιλάμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyb98 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Για τί χρονολογίας μίκρα μιλάμε? Το γραφω στον αρχη του post. Ειναι του '98. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Τα 220 Euro είναι για το γενικό service. Είναι μέσα όλα:εργατικά και ό,τι ανταλλακτικό χρησιμοποιήσει (λάδια, τακάκια, μπουζί, φίλτρα, δισκόπλακες ή κάτι άλλο). Όλα. Σχολίασα χθες σε ένα παρόμοιο θέμα Χονδρικά υπολόγιζε ένα 25αρι τα μπουζί αλλα 25 για 4 λιτρα λαδι (φθηνοδουλειά) 5 ευρω ενα φιλτρο λαδιου 10 φίλτρο αέρα 15 φίλτρο καμπίνας 90 δισκόπλακες και τακακια μαζί πάμε στα 170 ευρώ ψιλοσυντηριτικά, αν βάλει κάτι λιγο καλύτερο ανεβαίνει... Οπότε νομίζω οτι δε σου είπε πολλα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα