OMGA Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Αρχίζει την άνοιξη η κατασκευή των νέων Pony στη Θεσσαλονίκη Τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη η παραγωγή του νέου Pony με προορισμό το εξωτερικό. Θα εφοδιάζεται με κινητήρες 1,5 λίτρων και θα κοστίζει γύρω στις 7.000 ευρώ. Η Νamco κοινοποίησε βίντεο, όπου παρουσιάζει τον καινοτόμο τρόπο συναρμολόγησης του νέου Pony. Το μοντέλο τέταρτης γενιάς θα αρχίσει να κατασκευάζεται την άνοιξη στη Θεσσαλονίκη και προορίζεται για χώρες του εξωτερικού, όπως η Τυνησία, το Μαρόκο, η Αίγυπτος και η Αλγερία. Εκεί υπολογίζεται, ότι θα κοστίζει γύρω στις 7.000 ευρώ.Πλαίσιο και αμάξωμα θα είναι made in Greece, ενώ ο κινητήρας των 1,5 λίτρων και το πεντατάχυτο σαζμάν θα προέρχονται από το εξωτερικό. Το νέο Pony θα διαθέτει 3,81 μ. μήκος και 2,42 μ. μεταξόνιο, ενώ θα ζυγίζει μόνον 850 κιλά. Το εργοστάσιο της Namco θα παράγει 24 αυτοκίνητα ημερησίως σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων, όμως η ζήτηση ξεπερνά σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας τα 124 κομμάτια την ημέρα! Η Νamco ιδρύθηκε από τους αδελφούς Κοντογούρη το 1972 και έκλεισε το 1985 έχοντας πουλήσει σε αυτό το διάστημα περίπου 40.000 αυτοκίνητα Pony στην Ελλάδα και σε 14 χώρες στο εξωτερικό. Το όνομά της προήλθε από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων National Motor Company, δηλαδή Εθνική Αυτοκινητοβιομηχανία.Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της, είχε εξασφαλίσει η Namco το 1981 τη συνεργασία των εταιρειών Ford, Citroen, VW, Deutz και τη χρηματοδότηση τριών γαλλικών τραπεζών με στόχο να γινόταν η Ελλάδα σημαντική αυτοκινητοπαραγωγός χώρα. Τελικά η επένδυση δεν ολοκληρώθηκε λόγω αντιτιθέμενων συμφερόντων. Τώρα επιχειρείται μία νέα αρχή με το Pony τέταρτης γενιάς, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστόν αν και πότε θα κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα. http://www.gazzetta.gr/auto-moto/article/591000/arhizei-tin-anoixi-i-kataskeyi-ton-neon-pony-sti-thessaloniki Πολύ καλή είδηση!Εκτός από τη γνωστή μας γιαπωνέζικη Νamco με τα games, υπάρχει και μια ελληνική Νamco στην Θεσσαλονίκη που επαναλειτουργεί σύντομα και θα κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tekas Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δυστυχώς φοβάμαι ότι θα κλείσει και αυτή η Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία όπως έκλεισαν και στο παρελθόν πολλές άλλες Ελληνικές.Ανάπτυξη δεν πρόκειται να δούμε ούτε σε χίλια χρόνια με τέτοια φορολογία 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μακάρι να ξεκινήσει και να προχωρήσει. Οι ευχές μου (και πολλών άλλων φαντάζομαι) είναι μαζί τους. Δυστυχώς, όπως λέει και ο tekas, η προϊστορία του χώρου δεν συνηγορεί στο να είμαστε αισιόδοξοι. Πολλές ελληνικές προσπάθειες στον τομέα της αυτοκίνησης έχουν "θαφτεί" στο παρελθόν και τίποτα δεν δείχνει ότι κάτι έχει αλλάξει σήμερα. "Νιος ήμουνα και γέρασα" που λένε και ακόμα ακούω (όπως άκουγα) για μείωση της γραφειοκρατίας, πάταξη φοροδιαφυγής και τα ρέστα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Πιστεύω θα ξεπουλήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tekas Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Σχετικά με την μείωση και την πάταξη της φοροδιαφυγής το κράτος δεν πρόκειται να κάνει ποτέ τίποτα, αντιθέτως ωθεί και αναγκάζει το κόσμο να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια,επίσης το κράτος έχει μπερδέψει τον φοροφυγά με τον φοριοφειλέτη και τους αντιμετωπίζει σε αρκετές περιπτώσεις (μην πω σε όλες) με ακριβώς τον ίδιο τρόπο.Στο θέμα μας όμως μακάρι να ξαναξεκινήσει το εγχείρημα μήπως και δουλέψει λίγο και ο κόσμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Υπάρχει ένα μεγαλούτσικο λεύκωμα με τον τίτλο "Made in greece". Αναφέρει μέσα όλες τις προσπάθειες αυτοκίνησης που έγιναν στην Ελλάδα, είτε ολόκληρη κατασκευή είτε τμηματική (αμαξώματα, κλπ) σε αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτοταξί, κα. Οι προσπάθειες αυτές που, άγνωστο σε πολλούς, είναι ουκ ολίγαις σκόνταφταν σχεδόν πάντα στο "πανταχού παρών" (με την κακή έννοια) ελληνικό κράτος. Δυστυχώς δεν έχω προσωπικά λόγους να πιστεύω, ή έστω να ελπίζω, ότι κάτι έχει αλλάξει. Μακάρι αλλά.................. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα