Προς το περιεχόμενο

Far Cry 4


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο Face-off του Digital Foundry στο Eurogamer, η PC έκδοση του FC4 δεν συστήνεται προς αγορά, αν δεν αντιμετωπιστούν πρώτα τα προβλήματα stuttering.

 

Το stuttering το αποδίδουν σε background texture streaming και πιστεύουν ότι η αιτία είναι ίδια με του Watch-dogs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Face-off του Digital Foundry στο Eurogamer, η PC έκδοση του FC4 δεν συστήνεται προς αγορά, αν δεν αντιμετωπιστούν πρώτα τα προβλήματα stuttering.

 

Το stuttering το αποδίδουν σε background texture streaming και πιστεύουν ότι η αιτία είναι ίδια με του Watch-dogs.

 

Σε ένα μήνα το βλέπω να φιγουράρει στις προσφορές παιχνιδιών με 11$. Το watch dogs ακόμη στον πάγο είναι, δεν το έχουν λύσει το πρόβλημα, κρίμα για το Far Cry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει δεν ειναι Unity το FC4 μια χαρα παιζει, το ξερουμε εδω και καιρο τι φταιει με το stuttering απο WD. Δυστυχως για να μην υπαρχει λυση παντως στο θεμα, πολυ φοβαμαι οτι ειναι περιορισμος της Dunia και δεν προκειται να λυθει με καποιο patch, παρα μονο αν καποιος αλλαζε texture pack θεωρητικα..Αστειο να σου βαζουν τα γυαλια οι modders για εταιρεια τετοιου επιπεδου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να βγαλουν tex pack οι modders παντα υπαρχει ενα κοστος. Συνηθως η ποιοτητα παει προς τα κατω, απλα το κανουν ετσι για μην γινεται ευκολα αντιληπτο στα ματια μας.

 

Τεσπα με αυτο, οτι stuttering βλεπω συμβαινει παντα οταν πατας σε νεα περιοχη οπου και πρεπει να δημιουργηθουν τα textures.

 

Δεν εχει δλδ να κανει στο τι γινεται με τα υπολοιπα στο περιβαλλον, πχ εκρηξεις.

 

Σε βασεις που μπηκα και ελεγα στον εαυτο μου οτι εκει θα επηζα στο stutt, δεν ειχα τπτ.

Γιατι μεχρι να πλησιασω εκει απο οτι φαινεται ειχε φορτωσει η περιοχη.

 

Πιστευω επισης οτι αν γινοταν ενα preload ενος μεγαλου κομματιου του map στο αρχικο loading και πριν σε αφησει να παιξεις, δεν θα ειχε τετοια προβληματα το game.

 

Το βλεπεις οταν παιζεις, οτι ξεδιπλωνεται οτι υπαρχει γυρω σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποιοτητα δεν παει σε καμια περιπτωση προς τα κατω οταν μιλαμε για επιπεδου Maldo δουλειες. Σε πολλες περιπτωσεις γινεται και κατα πολυ καλυτερη, προσωπικα η δουλεια του Maldo με το Worse Mod ειναι κατα πολυ πιο σωστη στα ματια μου οπτικα απο το default τoυ dev στο WD. Να μην μιλησω για δουλειες επιπεδου Skyrim..

Τεχνικα το να δημιουργησεις καλα textures ειναι ευκολη δουλεια. Το να δημιουργησεις textures που ειναι υψηλης ευκρινειας και αναλυσης, με καλα mipmaps και το κυριοτερο σε πολυ καλη αποδοση (memory efficient) ειναι πιο δυσκολο και απαιτει περισσοτερη δουλεια ειδικα σε ενα open world/sandbox παιχνιδι.. Εξαρταται βεβαια και ποσο βοηθαει η ιδια η μηχανη γραφικων για να παραμετροποιηθουν τα παντα ευκολα..

Αυτο λεμε τοση ωρα οτι το stuttering εχει να κανει με το LoD και το texture stream, αντιπαρεθεσα σαν παραδειγμα οτι δεν γινεται σε απαιτητικες σκηνες και γινεται με αυτο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστα ολα αυτα που λες αλλα συγκεκριμενα για το WD μιας και το ανεφερες, maldo textures= aliasing. Δυστυχως ηταν παντου αυτο. Σε αλλα που εχει κανει ειχε γινει καλυτερη δουλεια.

 

Δεν ειναι παντα το καλυτερο δυνατο να περιμενεις mods για να φτιαχτει κατι το οποιο μπορει και να μην φτιαχνει. Δεν ξερω στη μηχανη γραφικων του fc4 αν μπορουν να γινουν αναλογα tweaks για να μην χασουμε ποιοτητα και να παρουμε και κατι παραπανω σε αποδοση αν χρειαζομαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλα τωρα αμα βλεπεις mip map aliasing στο Maldo pack και σε ενοχλει τοσο, κατσε με τις αηδιες της Ubi,που κολλανε το Θεο..Eδω δεν το βλεπω εγω σε μεγαλο βαθμο που ειμαι υπερευαισθητος σε τετοια φαινομενα.. :P

Το aliasing/shimmering επισης δεν ειναι IQ degradation αλλα φαινομενο που παρουσιαζεται απο τις περιεργες γωνιες. 10 φορες καλυτερα να εχω ενα παιχνιδι με texture aliasing, παρα με μετρια και fully προχειραντζες "ultra" textures που ειναι memory hogs..

Aς οψονται αυτοι που δεν σε αφηνουν να αλλαξεις το LOD bias πλεον..  ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Mε ενοχλει να βλεπω αυτο το μικρο χιονακι η αληθεια ειναι. Το watch dogs δεν καταφερα ποτε ουτως η αλλως να το ευχαριστηθω στο pc γιατι δεν καταδεχομουν να ριξω settings περα του AA και το stuttering ηταν deal break για μενα. Το πηρα στο ps4 και το επαιξα ανθρωπινα χωρις κανενα προβλημα. Το συγκεκριμενο ηταν πολυ καλυτερα φτιαγμενο στο να παιζει στο ps4 και στο one. Για perfomance μιλαω, αλλα ακομα και οπτικως ειναι πολυ κοντα με το pc, οπως και τα περισσοτερα πλεον games.

 

Ακομα και το unity ας πουμε, στο ps4 που το ειδα ειναι πολυ κοντα με την εκδοση στο pc οπου το μονο που πραγματικα παρατηρησα να διαφερει ειναι η καθαροτητα της εικονας συγκριτικα με την θολουρα στις κονσολες. Οταν θα βαλουνε και tesselation στο unity βεβαια, εκει θα μιλαμε για ενα αλλο game οπτικα.

 

 

Οσο αφορα το far cry το επαιξα και στην κονσολα απο περιεργεια και  μονο, επισης ειναι πολυ κοντα με το pc. Αερα πηγαινει, αλλα με controller απλα δεν γινεται για μενα FPS. Το stutt στο pc δεν ειναι οτι σου καταστρεφει την εμπειρια αλλα πρεπει να μειωθει και αλλο, οσο αυτο γινεται με τo engine του παιχνιδιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως έκανες το 1080P, 1600P ; Δεν μπορείς να πας σε 16:10 αναλύσεις την στιγμή που η native ανάλυσή σου είναι 16:9.

με dsr οπως οι περισσοτεροι κατοχοι 970 και 980

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με dsr οπως οι περισσοτεροι κατοχοι 970 και 980

 

Μαλλον εννοεις 1620p (2880x1620) τοτε.

Γιατι τα 1600p (2560x1600) ειναι 16:10 οπως ειπε και ο φιλος. Και δεν μπορεις να κανεις downsample απο αναλυση διαφορετικου aspect ratio, με το DSR τουλαχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Face-off του Digital Foundry στο Eurogamer, η PC έκδοση του FC4 δεν συστήνεται προς αγορά, αν δεν αντιμετωπιστούν πρώτα τα προβλήματα stuttering.

 

Το stuttering το αποδίδουν σε background texture streaming και πιστεύουν ότι η αιτία είναι ίδια με του Watch-dogs.

Το έχω πει πολλές φορές ότι είναι αυτό και είμαι σίγουρος ότι από αυτό ακριβώς έπασχε και το Watch_Dogs.Το κουλό είναι, πως γίνεται σε κάποια PC να μην υπάρχει stuttering οεο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...