Προς το περιεχόμενο

Far Cry 4


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βγάζουν χολή για το stuttering άπειρη, για δες λίγο τα πιο μεγάλα forums τι γίνεται.Αλλά εκεί που βγάζουν την μεγαλύτερη χολή είναι για το Unity και πραγματικά δεν μπορώ να βλέπω σχόλια ότι δεν έχει καλά γραφικά κλπ..

Λεπτομέρεια πολλή έχει και έχει τα πάντα σε αφθονία, καλά γραφικά εντάξει δεν κόβεις και φλέβα..

Εμένα δε με τρέλανε όσο το δοκιμασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο optimization με το Watch_Dogs έχει το FC4, ίδιο stuttering, different day.

Βέβαια να πούμε ότι δεν έχει το θέμα που είχαν πολλά παλιά παιχνίδια της ubi να κλειδώνει στο 30αρι με vsync, κάτι που συνέβαινε μέχρι και το WD.

 

Ούτε το fc , ούτε και το ac έχουν αυτό το θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεπτομέρεια πολλή έχει και έχει τα πάντα σε αφθονία, καλά γραφικά εντάξει δεν κόβεις και φλέβα..

Εμένα δε με τρέλανε όσο το δοκιμασα

Άμα δεν σε τρέλανε το Unity, τότε το Crysis 3 και το Ryse θα πρέπει να σε άφησαν τελείως αδιάφορο.

SMAA αντί για MSAA.

 

1080P

 

 

Benchmarks_Far_Cry_4_-_1080p-pcgh.png

 

 

1440P

 

 

Benchmarks_Far_Cry_4_-_1440p-pcgh.png

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι δεν αλλαζω το MSAA παρα μονο για SSAA οταν μπορω. Σαφεστατα το καλυτερο IQ εδω ειναι DSRx2 με sweetfx για εμενα, ακολουθουμενο απο ΜSAA..

Μονο το MFAA δειχνει ελπιδοφορο εν τελει (αλλα μεχρι να το δω σε SLI ειναι no go για εμενα), ολα τα αλλα ειναι για εμενα ημιμετρα, τιποτα δεν αντικαθιστα τις πατροπαραδοτες μεθοδους AA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε χαμηλή ανάλυση και χωρίς ΑΑ πάντως πρέπει να φαίνεται αισχρά το συγκεκριμένο, ειδικά το foliage θα 'ναι τίγκα στο aliasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις stuttering Κυριάκο..Όταν ξεκινάς με την βαρκούλα τρως το πρώτο σκάλωμα και μετά έχει πάλι κάτι ψιλά.

βζω και το αλλο το πρωινο που ειπα αλλα εντωμετξυ με πηρε ο υπνος  :P

 

δυστηχως εχει την ιδια αναλυση με το προιγουμενο...αλλα εμας το stuttering μας ενδιαφερει να δουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι αυτη η περιεργη ωχρα και τα επιπεδα αντιθεσης που ειναι χαμηλα δεν βοηθανε κιολας.. Με τοσο alpha transparency παντως για αυτο λεω DSR.. Aν βαλεις και το k-putt που βοηθαει λιγο με το unsharp filter και κρατησεις το gaussian blur του dsr στο 20%,βγαινει ενα παρα πολυ καλυτερο αποτελεσμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριακο ανεβασες το Buffer στο 1 frame?

GPUMaxBufferedFrames="1"

 

Δεν καταλαβαινω γιατι το εχουν default στο 0, αφου ολα τα προηγουμενα παιχνιδια της Ubi εχουν 3 frames buffer default. (FarCry 3, Watch Dogs, Assassins Creed)
Με GPUMaxBufferedFrames="3" δηλαδη 3 frames buffer εξαφανιστηκε το stuttering μου, το οποιο ηταν και αρκετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις στην οδήγηση Κυριάκο τσιμπηματάκια, και έχεις και τα μικρο-σπασιματάκια όταν γυρνάς την κάμερα με το όπλο(Δεν εννοώ τα σπασίματα λόγω V-Sync) κάτι που πιστεύω έχουν ΟΛΟΙ απλά αυτό δεν ενοχλεί και τόσο.Δοκιμάστε να βάλετε από το .xml τα Maximum Pre-rendered frames στο ''1'' ή στο 2'', βοηθάει αρκετά με το stuttering.Επίσης, παίζεις με 360 controller το παιχνίδι ; Ου ρε console peasant..


Κυριακο ανεβασες το Buffer στο 1 frame?

GPUMaxBufferedFrames="1"

 

Δεν καταλαβαινω γιατι το εχουν default στο 0, αφου ολα τα προηγουμενα παιχνιδια της Ubi εχουν 3 frames buffer default. (FarCry 3, Watch Dogs, Assassins Creed)
Με GPUMaxBufferedFrames="3" δηλαδη 3 frames buffer εξαφανιστηκε το stuttering μου, το οποιο ηταν και αρκετο.

To ''0'' σύμφωνα με την Nvidia δεν υφίσταται όπως έλεγε, αλλά μια χαρά διαφορά έχει στην αίσθηση του mouse(Και έφαγαν πολύ κράξιμο που το αφαίρεσαν από τους drivers, πλέον έχεις επιλογή από 1-8)..Γενικά όσο το αυξάνεις αυτό, προσθέτει mouse delay, όσο το μειώνεις πέφτει το performance και καλά αλλά η αίσθηση του ποντικιού τα σπάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα 5 frames να βαλει το Buffer δεν θα δει delay με το controller. :P
Ισως να εχει λιγο stuttering, αλλα πολυ μικρο. Αν ανεβασει τα buffered frames θα εξαφανιστει. Ισως να ειναι και λογο εγγραφης και 30fps ομως και να μην εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δεν σε τρέλανε το Unity, τότε το Crysis 3 και το Ryse θα πρέπει να σε άφησαν τελείως αδιάφορο.

 

να σου πω, δε βλέπω ποτέ τις εικόνες που λινκάρεις.. γιατί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, έχω βάλει spoiler.


Και στα 5 frames να βαλει το Buffer δεν θα δει delay με το controller. :P

Καλά ναι, με το ποντίκι δεν παλεύονται τα 5 με τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριακο ανεβασες το Buffer στο 1 frame?

GPUMaxBufferedFrames="1"

 

Δεν καταλαβαινω γιατι το εχουν default στο 0, αφου ολα τα προηγουμενα παιχνιδια της Ubi εχουν 3 frames buffer default. (FarCry 3, Watch Dogs, Assassins Creed)

Με GPUMaxBufferedFrames="3" δηλαδη 3 frames buffer εξαφανιστηκε το stuttering μου, το οποιο ηταν και αρκετο.

οχι δεν εχω πειραξει τιποτα.....

 

psycho την καμερα την γυραναω επιτηδες για να φανει αν εχω stutt αλλα το κ@λο video του ab εχει cap στα 30 fps

απο οτι ειδα στα setttings του σημερα μκια εγγραφη κανει

εχε υποψιν σου οτι η εγγραφη επιβαρηνει την κατασταση λιγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...